abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 3 december 2021 @ 11:39:47 #101
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_202447001
quote:
10s.gif Op donderdag 2 december 2021 18:54 schreef Missblackhairhighheels het volgende:

[..]
Ik vind het al bizar dat zoiets nodig is of dat mensen het goedpraten dat het niet erg is zoiets nodig te hebben. Net als mijn reactie hierboven. Diegene zal zichzelf wel weer kapotquoten om het goed te praten om onzekerheid in te dekken.

Om communicatieve en sociale vaardigheden te ontwikkelen heb je geen PUA nodig, kansberekeningen zijn eveneens niet nodig.
[..]
Exact. Plus die trucjes heb ik zelf ook vaak door, het is vooral zonde als mannen daardoor hun kansen verspelen. Waarom zou je als vrouwzijnde iemand een kans geven die zulke trucjes nodig moet hebben.. Ik hoop met mijn reacties in dit topic een bijdrage te leveren aan het perspectief dat mannen zichzelf kunnen zijn en zeker geen PUA nodig hebben i.p.v. wat de marketingreclameargumentjes van sommigen over een PUA beweren.
Mbt het laatste.
Heb idd wel vaker gehad dat ik truukjes doorhad (vast ook weleens niet, maar dat weet ik dus niet). Maar ik vind het niet perse afstotend. Zeker bij die eerste ontmoeting/contact geld met en zonder pua dat vaak iemand maar wat probeert om de aandacht te vangen.
Een truukje, of juist wat stuntelig zijn komt best veel voor. Als het daarna overgaat in een ‘flow’ en zonder truukjes verder gaat vind ik het geen probleem.

Er zijn een paar onderdelen die ik als mogelijk problematisch zie en die mij persoonlijk zeer afstoten (neem bv het onderdeel waarbij je iemand onzeker probeert te maken om een opening te forceren, dat gaat te vaak te ver). Maar ik moet in zoverre firefly gelijk geven dat een fiks deel van pua gericht is dat eerste contact moment en daarna gaat over hoe laat je jezelf zien naast probeer je beste zelf te zijn.

In pua zijn er gradaties. De varianten die tegen de incel ideologie aanschurken of er zelfs dik in zitten zijn het opvallendste en best naar. De succes rate van die methoden is gelukkig ook lager, maar waar ze wel werken maken ze misbruik van zwakheden bij de ander.
Er zijn ook methoden die vooral werken met het eigen zelfvertrouwen vergroten. Zodat die man die leuke vrouw durft aan te spreken, zelfs op zijn bek durft te leren gaan zonder dat hij zich daarna in een donker hoekje wil verstoppen. Die maken dat hij juist meer zichzelf durft te laten zien en vooral ook naar zichzelf leert te kijken en daarmee bezig te gaan.

Firefly lijkt zover ik het kan lezen vooral op die laatste methoden te wijzen. En daar is weinig mis mee.
Ik heb niet het idee dat hij zit te wachten op iemand erin luizen of zelfs afbreken om maar te kunnen scoren. Maar dat hij richt op zelf wat meer durf hebben, op leuk wederzijds contact hebben voor kortere en langere duur.

Vanuit een heel ander vlak ben ik bv bekend met het doe maar even extrovert terwijl je introvert bent. Dat het jezelf in het begin forceren even extrovert te doen je ontzettend zal helpen en binnen korte tijd ook natuurlijk al gaan voelen voor je.
Niet dat je een extrovert wordt, maar wel dat je je stukken beter gaat voelen en presteren in situaties. Waardoor je daarna juist veel beter jezelf kan zijn en laten zien, die ruimte krijgt voor jezelf, om jezelf te zijn.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  vrijdag 3 december 2021 @ 14:21:03 #102
377797 Missblackhairhighheels
Intelligent en gehaat.
pi_202449231
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 11:39 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
Mbt het laatste.
Heb idd wel vaker gehad dat ik truukjes doorhad (vast ook weleens niet, maar dat weet ik dus niet). Maar ik vind het niet perse afstotend. Zeker bij die eerste ontmoeting/contact geld met en zonder pua dat vaak iemand maar wat probeert om de aandacht te vangen.
Een truukje, of juist wat stuntelig zijn komt best veel voor. Als het daarna overgaat in een ‘flow’ en zonder truukjes verder gaat vind ik het geen probleem.

Er zijn een paar onderdelen die ik als mogelijk problematisch zie en die mij persoonlijk zeer afstoten (neem bv het onderdeel waarbij je iemand onzeker probeert te maken om een opening te forceren, dat gaat te vaak te ver). Maar ik moet in zoverre firefly gelijk geven dat een fiks deel van pua gericht is dat eerste contact moment en daarna gaat over hoe laat je jezelf zien naast probeer je beste zelf te zijn.

In pua zijn er gradaties. De varianten die tegen de incel ideologie aanschurken of er zelfs dik in zitten zijn het opvallendste en best naar. De succes rate van die methoden is gelukkig ook lager, maar waar ze wel werken maken ze misbruik van zwakheden bij de ander.
Er zijn ook methoden die vooral werken met het eigen zelfvertrouwen vergroten. Zodat die man die leuke vrouw durft aan te spreken, zelfs op zijn bek durft te leren gaan zonder dat hij zich daarna in een donker hoekje wil verstoppen. Die maken dat hij juist meer zichzelf durft te laten zien en vooral ook naar zichzelf leert te kijken en daarmee bezig te gaan.

Firefly lijkt zover ik het kan lezen vooral op die laatste methoden te wijzen. En daar is weinig mis mee.
Ik heb niet het idee dat hij zit te wachten op iemand erin luizen of zelfs afbreken om maar te kunnen scoren. Maar dat hij richt op zelf wat meer durf hebben, op leuk wederzijds contact hebben voor kortere en langere duur.

Vanuit een heel ander vlak ben ik bv bekend met het doe maar even extrovert terwijl je introvert bent. Dat het jezelf in het begin forceren even extrovert te doen je ontzettend zal helpen en binnen korte tijd ook natuurlijk al gaan voelen voor je.
Niet dat je een extrovert wordt, maar wel dat je je stukken beter gaat voelen en presteren in situaties. Waardoor je daarna juist veel beter jezelf kan zijn en laten zien, die ruimte krijgt voor jezelf, om jezelf te zijn.
Ik kom hierbij wederom terug op het ontwikkelen van de sociale en communicatieve vaardigheden wat enorm verward wordt met PUA en/of gebruikt wordt als argumentatie vóór een PUA. Het verbeteren van je social skills op ziczhelf ís al namelijk meer durf hebben, asen op leuk wederzijds contact voor de kortere en langere duur. Je hoeft hierbij zéker niet een PUA in te schakelen. Ik vind dit vooral een marketingtactiek gericht op onzekere mannen, want nogmaals, als deze mannen kansen zouden hebben dan zouden zij überhaupt geen PUA in de arm nemen. Het verbeteren van sociale en communicatieve vaardigheden is héél wat anders maar dit zijn dezelfde argumenten die gebruikt worden bij een PUA, juist om het meer aanlokkelijk te maken erin mee te gaan. Maar afijn, zij hebben ook hun klanten nodig en onzekere mannen zijn hierbij de enige doelgroep én ook hier kan niet over getwist, want enkel de man die het nodig vindt om hulp te krijgen d.m.v. een PUA, schakelt deze in. Ook de argumenten over kansen vergroten gaat hierbij niet op want als je als manzijnde al genoeg kansen hebt dan zou je deze ook niet hoeven te vergroten. Als je al succesvol bent, als je zelfverzekerd was, dan was er ook geen reden om een PUA in te schakelen. Dit geldt ook voor de gradaties die een PUA zou hebben.

Het zijn voornamelijk trucjes en wat ik ookal eerder aangaf, er zal ongetwijfeld succes mee worden geboekt bij vrouwen die er hetzelfde instaan, het soort-zoekt-soort-principe. Die zal het dan niet afschrikken (afhankelijk van de gradatie), dit was ook iets wat ik al had aangegeven. Firefly heeft het voornamelijk over kansberekeningen, hij zegt juist ''wat is jezelf zijn'', ervoor zorgen met een kansberekening dat een vrouw sneller naar je huis gaat. Ook dit vind ik iets heel anders dan meer durf hebben en zelfvertrouwen vergroten aangezien dit vooral manipulatietechnieken zijn en forceren. Hij gaf zelf al aan dat er ook werd aangegeven hoe je ervoor kan zorgen dat een vriendschap leidt naar meer i.p.v. het zijn natuurlijke gang te laten gaan. Durven moet hierbij niet worden verward met forceren.

Het gegeven dat een PUA meerdere gradaties kent doet niets af aan het gegeven dat een man een PUA nodig hoeft te hebben. Zelfs mannen die minimale sociale en communicatieve vaardigheden hebben hoeven geen PUA nodig te hebben, zij kunnen al volstaan met een training gericht op het verbeteren van deze vaardigheden wat ook weer handig kan zijn in hun carriére, etc. Ik vind het nogal kwalijk hoe PUA's worden verdoezeld in een ''zelfverzekerheidscursus''/''social skill cursus''. Die trainingen bestáán. Wees er gewoon eerlijk en direct in waar een PUA voor staat: Een pick up artist:

A pickup artist (commonly abbreviated PUA) is a person who practices finding multiple sexual partners. Such a person purportedly abides by a certain system deemed effective by that community in their attempts to seduce partners.

Het kan dan wel mooi worden gemaakt met ''zelfvertrouwen vergroten'', ''durf vergroten''. Maar nee, voor het verbeteren van je sociale en communicatieve vaardigheden zijn aparte cursussen. Het is héél simpel: als je een PUA inschakelt als manzijnde dan heb je dit nodig omdat je anders geen succes hebt. Had je wel succes, had je wel genoeg kansen, dan zou je geen PUA inschakelen.
FOK! is een primaire levensbehoefte. FOK! bevredigt mijn ziel.
pi_202449756
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 december 2021 10:50 schreef Missblackhairhighheels het volgende:

[..]
Hele lappen tekst vol argumenten omdat je er kennelijk niet inhoudelijk op in kunt gaan. Het is er ook niet omheen praten maar je hebt kennelijk zo'n mentaal laag niveau dat ik het uitgebreid moet toelichten omdat je het anders simpelweg niet begrijpt. En helaas denk ik dat je het sowieso niet zult begrijpen. De discussie waarom vrouwen makeup dragen is geen kansberekening, vrouwen kunnen al makeup dragen als ze met vriendinnen zullen zijn, voor wie moeten zij dan hun kansen precies vergroten? De vrouwen die makeuptutorials maken omdat ze het leuk vinden, voor wie vergroten zij hun kansen precies? Dit laat zien dat je ook helemaal geen verstand hebt van vrouwen überhaupt en dan kom je PUA zo de hemel in prijzen. :')

Maar doe vooral je ding, soort zoekt soort. Ik kan al zien dat je mijn argumenten niet begrijpt en er ook niet op in kunt gaan, vandaar dat je het maar ''lappen tekst'' noemt, ''erom heen draaien'' en ''emotioneel'', terwijl ik hier geen emotionele rol in heb. Ik geef alleen maar aan dat mannen hunzelf kunnen zijn, jij daarentegen spreekt wel uit emotionaliteit en onzekerheid omdat het jou persoonlijk raakt gezien je besef dat je inderdaad onzeker bent omdat je dit anders überhaupt niet nodig zou hebben gehad. Tja. Er zullen vast vrouwen zijn zonder inhoud die zullen meegaan in je ''kansberekeningen'', soort zoekt soort, ik zie namelijk ook hoe jij teksten leest, dingen niet begrijpt en hoe jij projecteert. Dus mijn soort-zoekt-soort-aanname is ook hiermee bevestigd.

Kennelijk raakt het jou emotioneel dat je er zo in bent geïnvesteerd om je punt te halen dat het zogenaamd normaal is voor mannen om aan kansberekeningen te doen en niet hunzelf te zijn en dat het moreel gepast is gezien je onzekerheid. Zo blijkt maar weer. Ik hoop dat je een manier vind om wél jezelf te kunnen zijn zonder je daarvoor te schamen i.p.v. je ego zo te proberen te redden van de realiteit dat je onzeker bent op een random forum tegen iemand die enkel aangeeft dat mannen ook gewoon hunzelf kunnen zijn. Dat laat zien dat jij jezelf totaal niet kunt accepteren.
Ik heb het over als je op date gaat, dan ga je toch ook make-up doen en zorgen dat je op z'n mooist bent? Ja of nee & kappen met die gefrustreerde aanvallen op mij als persoon.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_202449996
Binnen de PUA zijn er ook veel discussies en meer dan 50% zijn weirdo's, inclusief veel mensen die "les" geven. Zoals iemand anders hier in het topic ook aangaf: "Vrouwen zijn niet makkelijk voor de gek te houden", en dit is een feit.

Feit is ook dat vrouwen in het algemeen veel socialer zijn dan mannen. Zij hebben alles snel door als je dingen faked. Vandaar dat een goede PUA juist zegt dat je zo min mogelijk dingen moet faken, het liefst helemaal niets. Het resultaat spreekt voor zich.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_202450488
Ik zie Missblackhairhighheels al zonder make-up & met joggingbroek en boeren-latend op date gaan zodat ze haar meest optimale zelf is :D ;)
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  vrijdag 3 december 2021 @ 15:43:26 #106
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_202450638
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 15:33 schreef firefly3 het volgende:
Ik zie Missblackhairhighheels al zonder make-up & met joggingbroek en boeren-latend op date gaan zodat ze haar meest optimale zelf is :D ;)
Als dat je optimale zelf is is het niet onverstandig dat te doen. Voorkomt een hoop teLeurstelling aan beide kanten.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_202450663
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 15:43 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
Als dat je optimale zelf is is het niet onverstandig dat te doen. Voorkomt een hoop teLeurstelling aan beide kanten.
haha
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_202450670
Verbazingwekkend, doen alsof een vrouw versieren een soort kunstje is die je toepast op magische eenhoorns.

Ik vind het niet immoreel, maar wel een beetje kolderiek.

Wijven neuken is leuk, maar we moeten niet doen alsof het hetzelfde is als een soort get-rich-quick-scheme.
-nee-
pi_202450790
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 december 2021 15:45 schreef Marsenal het volgende:
Verbazingwekkend, doen alsof een vrouw versieren een soort kunstje is die je toepast op magische eenhoorns.

Ik vind het niet immoreel, maar wel een beetje kolderiek.

Wijven neuken is leuk, maar we moeten niet doen alsof het hetzelfde is als een soort get-rich-quick-scheme.
Op mij komt het ook een beetje over als die MLM-scheme's:

Waarbij de verkoper dan ook aangezet wordt zichzelf voor te doen als rijk-en-succesvol, omdat hij daarmee ook een grotere kans heeft te verkopen.

Kritiek op die methode aangeven mag dan niet, omdat dat snel omgedraaid kan worden op die persoon zelf: hij is dan een 'loser' zou zijn.

Natuuurlijk 'werkt' het an sich wel, maar vooral omdat mensen die een indruk wekken veel zelfvertrouwen te hebben idd ook meer succes hebben (ook in MLM gaan miljarden om).. Maar tegelijkertijd zijn het een soort van brainwash-tactieken waarbij degene die zich eraan onderwerpt een slaafje van de methode moet worden. (en bv vaak gewoon eerlijk zijn afgeraden wordt, wat op de langere termijn desastreus is voor je omgang met anderen)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_202450863
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 15:55 schreef RM-rf het volgende:

[..]
Op mij komt het ook een beetje over als die MLM-scheme's:

Waarbij de verkoper dan ook aangezet wordt zichzelf voor te doen als rijk-en-succesvol, omdat hij daarmee ook een grotere kans heeft te verkopen.

Kritiek op die methode aangeven mag dan niet, omdat dat snel omgedraaid kan worden op die persoon zelf: hij is dan een 'loser' zou zijn.

Natuuurlijk 'werkt' het an sich wel, maar vooral omdat mensen die een indruk wekken veel zelfvertrouwen te hebben idd ook meer succes hebben (ook in MLM gaan miljarden om).. Maar tegelijkertijd zijn het een soort van brainwash-tactieken waarbij degene die zich eraan onderwerpt een slaafje van de methode moet worden. (en bv vaak gewoon eerlijk zijn afgeraden wordt, wat op de langere termijn desastreus is voor je omgang met anderen)
Die heb je er ook veel tussen, daar ben ik ook zwaar op tegen. "Gek" genoeg hebben deze mensen bijna nooit relaties of hechte intimiteiten met vrouwen. Want tja, als je door de mand valt is het over.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_202451041
Afgelopen jaar was ik trouwens op een punt gekomen dat 50% van de dates die ik had eindigde in een intieme relatie en de overige 50% meestal bleven hangen als vrienden. De meeste vrouwen zitten op fitness en/of goed opgeleid.

Van ongeveer 75% van de vrouwen die ik meenam naar huis kwamen we uiteindelijk in bed terecht. Ik ging juist geen move maken om haar in bed te krijgen. Zelfs niet opgeilen door zoenen ofzo, maar liet hun lekker op hun gemak hun dingen bij mij doen thuis terwijl ik lekker eten kook. Dit is zo'n beetje "de beste pickup advies" die ik kan verzinnen. Bijna iedereen is wanhopig, op tinder enz. Het is erg simpel om hier boven te staan.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  vrijdag 3 december 2021 @ 16:58:01 #112
377797 Missblackhairhighheels
Intelligent en gehaat.
pi_202451761
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 14:54 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Ik heb het over als je op date gaat, dan ga je toch ook make-up doen en zorgen dat je op z'n mooist bent? Ja of nee & kappen met die gefrustreerde aanvallen op mij als persoon.
Dat heeft te maken met jezelf van je beste kant laten zien, géén trucjes, géén manipulatietechnieken of kansberekeningen, niet jezelf in een extravert, spontaan hokje proppen terwijl je eigenlijk niet zo bent, puur om ''te scoren'', geen vriendschap forceren naar meer.

Het is wat als je argumenten meteen beschouwt als aanval, dat geeft alleen maar aan hoe emotioneel het jezelf raakt.

quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 15:33 schreef firefly3 het volgende:
Ik zie Missblackhairhighheels al zonder make-up & met joggingbroek en boeren-latend op date gaan zodat ze haar meest optimale zelf is :D ;)
Hakken passen meer bij mij dan een joggingsbroek, dit geeft al heel goed aan dat hoe zwart-wit je denkt en dat je ook niet eens weet wat een eigen identiteit is. Wat jij aangeeft heeft überhaupt niets te maken met jezelf zijn. Kennelijk ben jij totaal weg van je eigen identiteit en enorm onzeker :D, dat is eén van de grootste issues die je kunt hebben als menszijnde, dat je gewoon niet weet wat jezelf zijn is en dat is best tragisch dat je je daar zo voor schaamt. Je projecteert alleen maar je onzekerheden nog meer door je posts, het is vrij doorzichtig.

quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 16:14 schreef firefly3 het volgende:
Afgelopen jaar was ik trouwens op een punt gekomen dat 50% van de dates die ik had eindigde in een intieme relatie en de overige 50% meestal bleven hangen als vrienden. De meeste vrouwen zitten op fitness en/of goed opgeleid.

Van ongeveer 75% van de vrouwen die ik meenam naar huis kwamen we uiteindelijk in bed terecht. Ik ging juist geen move maken om haar in bed te krijgen. Zelfs niet opgeilen door zoenen ofzo, maar liet hun lekker op hun gemak hun dingen bij mij doen thuis terwijl ik lekker eten kook. Dit is zo'n beetje "de beste pickup advies" die ik kan verzinnen. Bijna iedereen is wanhopig, op tinder enz. Het is erg simpel om hier boven te staan.
Het is wat als je jezelf probeert te bewijzen op een random forum met vreemden met dingen waar niemand om heeft gevraagd. Ookal weten we beiden dat dit verzinsels zijn, iemand die weet van zijn kunnen hoeft zichzelf namelijk niet uit het niets continu te bewijzen zoals jij nu doet. Jezelf willen bewijzen, ook weer een vorm van onzekerheid. Misschien moet jij wat zelfontwikkelingsboeken lezen, ik denk oprecht dat het je goed zal doen.
FOK! is een primaire levensbehoefte. FOK! bevredigt mijn ziel.
pi_202452263
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 december 2021 16:58 schreef Missblackhairhighheels het volgende:

[..]
Dat heeft te maken met jezelf van je beste kant laten zien, géén trucjes, géén manipulatietechnieken of kansberekeningen, niet jezelf in een extravert, spontaan hokje proppen terwijl je eigenlijk niet zo bent, puur om ''te scoren'', geen vriendschap forceren naar meer.

Het zijn jouw woorden, "manipulatietechnieken en forceren naar meer". Dat heb ik ergens gezegd, je leeft in een droomwereldje.
quote:
Het is wat als je argumenten meteen beschouwt als aanval, dat geeft alleen maar aan hoe emotioneel het jezelf raakt.

Nee, jouw algemene vibe van jouw berichten zijn niet zo vriendelijk, heeft niets met onzekerheid te maken. Misschien kun je hieraan werken als het niet de bedoeling was om onvriendelijk over te komen.
quote:
[..]
Hakken passen meer bij mij dan een joggingsbroek, dit geeft al heel goed aan dat hoe zwart-wit je denkt en dat je ook niet eens weet wat een eigen identiteit is. Wat jij aangeeft heeft überhaupt niets te maken met jezelf zijn. Kennelijk ben jij totaal weg van je eigen identiteit en enorm onzeker :D, dat is eén van de grootste issues die je kunt hebben als menszijnde, dat je gewoon niet weet wat jezelf zijn is en dat is best tragisch dat je je daar zo voor schaamt. Je projecteert alleen maar je onzekerheden nog meer door je posts, het is vrij doorzichtig.

Ik maakte een grapje, waarom ga je uit een grapje een aanname maken? Je doet zoveel aannames en probeert mij in een hokje te plaatsen. Als je in het dagelijks leven mensen telkens in een hokje plaatst en probeert te analyseren ben je zelf erg onzeker. Stop met het proberen met het analyzeren van mij als persoon of andere mensen om je heen.
quote:
[..]
Het is wat als je jezelf probeert te bewijzen op een random forum met vreemden met dingen waar niemand om heeft gevraagd. Ookal weten we beiden dat dit verzinsels zijn, iemand die weet van zijn kunnen hoeft zichzelf namelijk niet uit het niets continu te bewijzen zoals jij nu doet. Jezelf willen bewijzen, ook weer een vorm van onzekerheid. Misschien moet jij wat zelfontwikkelingsboeken lezen, ik denk oprecht dat het je goed zal doen.
Nope, ik heb er super veel voordeel van gehad en mensen hoeven niet het wiel opnieuw uit te vinden. Sommige mannen blijven jarenlang haken op hun niveau en kunnen soms maximaal een vrouw krijgen die minder aantrekkelijk is en waar ze niet helemaal gek op zijn, of moeten eerst 10 dates krijgen voordat zij succes hebben.

Je reageert trouwens niet inhoudelijk over mijn tip, je hebt het alleen over mij als persoon. "jij dit, jij dat blabla", terwijl ik niet eens gekke dingen zeg ofzo mbt tips.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  vrijdag 3 december 2021 @ 18:19:38 #114
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_202452763
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 22:09 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Je kunt je kansen vergroten.
Ja, kan. Of je verkleint ze, wat meestal het geval is hij vrouwen die de moeite waard zijn.
With my pack on my back, down the road I will stray.
  vrijdag 3 december 2021 @ 18:20:36 #115
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_202452782
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 22:26 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Daar begint het inderdaad mee. Maar de meeste mannen hebben zo'n grote ego dat ze denken dat ze altijd op 100% zijn terwijl ze een zesje zijn.
Sowieso mannen met breekbaar ego. :') Daar vallen de meeste vrouwen niet op.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_202459883
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 18:19 schreef Id_do_her het volgende:

[..]
Ja, kan. Of je verkleint ze, wat meestal het geval is hij vrouwen die de moeite waard zijn.
Ja klopt, als je bang bent dat het mis gaat omdat je super verliefd bent op haar en ze super leuk is, gaat het vaak mis. Je voelt meestal de bui hangen en opeens stuurt ze "sorry maar ik zat te denken.. ik wil je niet kwetsen maar ik voel niet wat ik wilde voelen.. <lap tekst gaat door> sorry"
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_202459891
Meestal bij die hele leuke knappe vrouwen die je ECHT leuk vind en waarbij het mis gaat krijg je eerst een dag stilte voordat je die wall of text verklaring krijgt :+ Je voelt die bui al hangen als ze ineens een uur later pas een reactie terug stuurt en dan bammmmm

Maarja, "wiskundig" gezien is hier ook een oplossing voor, in ieder geval iets wat de relatie deels kan fixen. Maat van me had daar vooral succes mee en de boel vaker flink omgedraaid.

Als zij een stapje terug doet, moet jij ook een stapje terug doen. Maar niet volledig het contact verbreken.

Maar het beste is om hier een stapje vóór te zijn. Het verpesten is meestal omdat je teveel "ja" zegt en te weinig "nee". Het klinkt heel stom en oppervlakkig, maar dit kan jou "redden" om die super leuke meid te krijgen. Op de één of ander manier heeft evolutie het zo bepaald. En nee.... "nee" zeggen als truukje werkt niet. Je moet daadwerkelijk zo worden om "nee" automatisch te zeggen. (ik heb het hier vooral tegen die mensen die kritisch zijn tegenover PU ;) )

Niet dominant spelen, maar dominant worden.

[ Bericht 13% gewijzigd door firefly3 op 04-12-2021 03:20:16 ]
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  zaterdag 4 december 2021 @ 12:26:43 #118
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_202462726
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 02:43 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Ja klopt, als je bang bent dat het mis gaat omdat je super verliefd bent op haar en ze super leuk is, gaat het vaak mis. Je voelt meestal de bui hangen en opeens stuurt ze "sorry maar ik zat te denken.. ik wil je niet kwetsen maar ik voel niet wat ik wilde voelen.. <lap tekst gaat door> sorry"
Je moet dan ook niet te verliefd worden, dat is vaak niet aantrekkelijk.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_202469469
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 december 2021 16:58 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Het is wat als je jezelf probeert te bewijzen op een random forum met vreemden met dingen waar niemand om heeft gevraagd. Ookal weten we beiden dat dit verzinsels zijn, iemand die weet van zijn kunnen hoeft zichzelf namelijk niet uit het niets continu te bewijzen zoals jij nu doet. Jezelf willen bewijzen, ook weer een vorm van onzekerheid. Misschien moet jij wat zelfontwikkelingsboeken lezen, ik denk oprecht dat het je goed zal doen.
_O_
pi_202478538
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 12:26 schreef Id_do_her het volgende:

[..]
Je moet dan ook niet te verliefd worden, dat is vaak niet aantrekkelijk.
Ja precies, veel dingen in je leven hebben zodat niet al je focus op je partner is maar ook op je hobby's, vrienden en werk enz.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_202478671
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 19:40 schreef Raw85 het volgende:

[..]
_O_
Tja je kunt je dating succes met 3x verhogen (bestaat echt) of gewoon in je eigen comfortabele bubbel blijven al krijg je misschien amper relaties of dates in je leven. Voor veel mensen is het een jarenplan dat ze eindelijk weer iemand hebben, zoveel tijd is er niet in je leven.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  zondag 5 december 2021 @ 15:21:29 #122
377797 Missblackhairhighheels
Intelligent en gehaat.
pi_202480345
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 12:56 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Tja je kunt je dating succes met 3x verhogen (bestaat echt) of gewoon in je eigen comfortabele bubbel blijven al krijg je misschien amper relaties of dates in je leven. Voor veel mensen is het een jarenplan dat ze eindelijk weer iemand hebben, zoveel tijd is er niet in je leven.
Je kon ook tips geven terwíjl je niet de drang voelde om jezelf te bewijzen. :D Je draait steeds heen om de kern van wat ik vertel, je draait er als maar omheen. Ik had het vooral over dat je jezelf wil bewijzen door het over jezelf te hebben en dat iemand die zelfverzekerd is daar geen behoefte aan heeft om zich te bewijzen, zonder dat iemand erom gevraagd heeft, op een random forum. Je komt dan ineens weer met datinginformatie maar wilde je tips geven dan kon dat ook zónder jezelf te bewijzen. Het lijkt alsof je oprecht een mentale achterstand hebt aangezien je maar steeds niet op de kern kunt reageren en loze zinnen uitslaat.

Om terug te komen op wat je nu zegt, je lijkt mij ook een enorm afhankelijk ventje. Ik zou veel liever een man willen hebben die zijn tijd en energie in ambities steekt dan in iemand die ''krijg je misschien amper relaties of dates in je leven. Voor veel mensen is het een jarenplan dat ze eindelijk weer iemand hebben, zoveel tijd is er niet in je leven.'' al zijn energie steekt om continu maar in een relatie te zitten of met iemand bezig zou moeten zijn. Dat is waar de meeste gedachtegangen zitten wanneer ze 14-16 zijn en in de puberteit maar kennelijk ben je blijven hangen. Die afhankelijkheid zie ik ook terug in dit topic, je reageert continu op mensen hier die het niet eens tegen jou hebben omdat het je emotioneel zo raakt.
FOK! is een primaire levensbehoefte. FOK! bevredigt mijn ziel.
pi_202481273
*O* TLDR versie voor de mensen die het zichzelf niet opnieuw aan willen doen *O*


Toen ik eerst dit topic nog een keer doorlas, dacht ik

quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 16:14 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Iedereen heeft hier een andere mening over en dat kan natuurlijk.
:)

Maar helaas bleek het niet zo simpel in elkaar te zitten en werd de aanval al gauw weer persoonlijk.

quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 18:41 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Dat jij issues hebt met jezelf betekent niet dat andere mannen hetzelfde moeten creëren, dat zou ik persoonlijk zonde vinden.
En maar hopen dat het zelfinzicht deze keer niet ontbreekt

quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 18:41 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Sjongejonge, zie bovenstaande. Je bent wel heel erg dom. Ik heb het over empathie leren gebruiken
Nou, iemand op een empathische manier dom en vol met issues noemen, dat noemt men toch minstens een paradoxale gedachtegang, en

quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 12:59 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Helaas heb je jezelf weer enorm tegengesproken
;(

Dan maar poging 2

quote:
14s.gif Op vrijdag 3 december 2021 16:58 schreef Missblackhairhighheels het volgende:

[..]
Het is wat als je argumenten meteen beschouwt als aanval, dat geeft alleen maar aan hoe emotioneel het jezelf raakt.
Hoe het jou raakte bleek niet uit die essays vol met haat en persoonlijke aanvallen tegen je gesprekspartner. Daar heb ik nog wel een klein advies voor, tenslotte geleerd van de beste:

quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 14:21 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Ik kom hierbij wederom terug op het ontwikkelen van de sociale en communicatieve vaardigheden
Maargoed, je eigen advies opvolgen blijkt een van de moeilijkste dingen voor een mens:

quote:
14s.gif Op vrijdag 3 december 2021 16:58 schreef Missblackhairhighheels het volgende:

[..]
Het is wat als je jezelf probeert te bewijzen op een random forum met vreemden met dingen waar niemand om heeft gevraagd.
Precies, nee inderdaad. Ondanks alles toch geprobeerd het te lezen. Ging erg moeilijk, want eigenlijk zie ik in die ellenlange eigengeile essays van je alleen maar

quote:
14s.gif Op vrijdag 3 december 2021 10:50 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Hele lappen tekst vol argumenten omdat je er kennelijk niet inhoudelijk op in kunt gaan.


[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 05-12-2021 16:36:55 ]
  zondag 5 december 2021 @ 16:34:53 #124
377797 Missblackhairhighheels
Intelligent en gehaat.
pi_202481286
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 16:33 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Toen ik eerst dit topic nog een keer doorlas, dacht ik
[..]
:)

Maar helaas bleek het niet zo simpel in elkaar te zitten en werd de aanval al gauw weer persoonlijk.
[..]
En maar hopen dat het zelfinzicht deze keer niet ontbreekt
[..]
Nou, iemand op een empathische manier dom en vol met issues noemen, dat noemt men toch minstens een paradoxale gedachtegang, en
[..]
;(

Dan maar poging 2
[..]
Hoe het jou raakte bleek niet uit die essays vol met haat en persoonlijke aanvallen tegen je gesprekspartner. Daar heb ik nog wel een klein advies voor, tenslotte geleerd van de beste:
[..]
Maargoed, je eigen advies opvolgen blijkt een van de moeilijkste dingen voor een mens:
[..]
Precies, nee inderdaad. Ondanks alles toch geprobeerd het te lezen. Ging erg moeilijk, want eigenlijk zie ik in die ellenlange eigengeile essays van je alleen maar
[..]
[..]

Je mist me weer eens. Hou toch op met dat gestalk en leer eens fatsoenlijk ABN.
FOK! is een primaire levensbehoefte. FOK! bevredigt mijn ziel.
  zondag 5 december 2021 @ 16:43:16 #125
377797 Missblackhairhighheels
Intelligent en gehaat.
pi_202481412
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 16:33 schreef Naardegallemiezen het volgende:
*O* TLDR versie voor de mensen die het zichzelf niet opnieuw aan willen doen *O*

Toen ik eerst dit topic nog een keer doorlas, dacht ik
[..]
:)

Maar helaas bleek het niet zo simpel in elkaar te zitten en werd de aanval al gauw weer persoonlijk.

Ik had al aangegeven dat ik mijn geduld verloor maar kennelijk vind je lezen nog steeds enorm lastig. Verder hoef ik mijzelf ook niet te bewijzen, net als jij nu doet met alles quoten om op een bepaalde manier over te komen (wat je kennelijk nog steeds enorm belangrijk vind hier) als iemand niet kunt lezen, net als jij niet kunt. Iemand kan een andere mening hebben maar als iemand weigert begrijpend te gaan lezen, wat ook jouw mankement is, dan kan ik mij daar prima over uitlaten. Dat jij daarom meteen moet huilen is jouw probleem.

quote:
10s.gif Op zondag 5 december 2021 16:33 schreef Naardegallemiezen het volgende:
*O* TLDR versie voor de mensen die het zichzelf niet opnieuw aan willen doen *O*

Nou, iemand op een empathische manier dom en vol met issues noemen, dat noemt men toch minstens een paradoxale gedachtegang, en

[..]
Hoe het jou raakte bleek niet uit die essays vol met haat en persoonlijke aanvallen tegen je gesprekspartner. Daar heb ik nog wel een klein advies voor, tenslotte geleerd van de beste:
[..]
Maargoed, je eigen advies opvolgen blijkt een van de moeilijkste dingen voor een mens:

Nooit aangegeven dat het om mij ging en het mijn advies was. Dit gaat immers om de mensen die zich hierin willen ontwikkelen. Ik had aangegeven dat zij voor hetzelfde resultaat ook een sociale en communicatieve training kunnen volgen om dit te verbeteren. Maar helaas, je kunt niet begrijpend lezen en dacht even ''slim te zijn''. Ook jij moet jezelf kennelijk bewijzen op een random forum maar dat is ook gebleken door de dagelijkse topics die je maakt voor aandacht.

quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 23:32 schreef Naardegallemiezen het volgende:

Zo ben ik jarenlang boos geweest, hierdoor van alles uitgevroten, ik dacht zoek het allemaal lekker uit en fuck iedereen, maar achteraf zat er een hele berg met verdriet en rouw waar ik nooit wat mee gedaan had.

Therapie geprobeerd, hielp matig. Bleef boos en recalcitrant.
Uiteraard moet dat stalkgedrag en ''jezelf-willen-bewijzen-door-continu-de-discussie-met-me-aan-te-gaan''-gedrag mij niets verbazen als het om jou gaat. Ik zou toch willen adviseren je therapie eens op te pakken in plaats van mij continu te stalken en te DM'en, dat je nu ook verschillende posts van mij gaat quoten in dit hele topic en gaat verzamelen geeft ook wel aan hoe triest je weer bent (terwijl je reacties erop geeneens valide zijn, ook dat nog ;().
FOK! is een primaire levensbehoefte. FOK! bevredigt mijn ziel.
pi_202481526
quote:
10s.gif Op zondag 5 december 2021 16:43 schreef Missblackhairhighheels het volgende:

[..]
Ik had al aangegeven dat ik mijn geduld verloor maar kennelijk vind je lezen nog steeds enorm lastig. Verder hoef ik mijzelf ook niet te bewijzen, net als jij nu doet met alles quoten om op een bepaalde manier over te komen (wat je kennelijk nog steeds enorm belangrijk vind hier) als iemand niet kunt lezen, net als jij niet kunt. Iemand kan een andere mening hebben maar als iemand weigert begrijpend te gaan lezen, wat ook jouw mankement is, dan kan ik mij daar prima over uitlaten. Dat jij daarom meteen moet huilen is jouw probleem.
[..]
Nooit aangegeven dat het om mij ging en het mijn advies was. Dit gaat immers om de mensen die zich hierin willen ontwikkelen. Ik had aangegeven dat zij voor hetzelfde resultaat ook een sociale en communicatieve training kunnen volgen om dit te verbeteren. Maar helaas, je kunt niet begrijpend lezen en dacht even ''slim te zijn''. Ook jij moet jezelf kennelijk bewijzen op een random forum maar dat is ook gebleken door de dagelijkse topics die je maakt voor aandacht.
[..]
Uiteraard moet dat stalkgedrag en ''jezelf-willen-bewijzen-door-continu-de-discussie-met-me-aan-te-gaan''-gedrag mij niets verbazen als het om jou gaat. Ik zou toch willen adviseren je therapie eens op te pakken in plaats van mij continu te stalken en te DM'en, dat je nu ook verschillende posts van mij gaat quoten in dit hele topic en gaat verzamelen geeft ook wel aan hoe triest je weer bent (terwijl je reacties erop geeneens valide zijn, ook dat nog ;().
Tldr kun je even een samenvatting hiervan geven? Dan kijk ik wel of ik het binnen 7 werkdagen lees (of niet).
  zondag 5 december 2021 @ 16:53:12 #127
377797 Missblackhairhighheels
Intelligent en gehaat.
pi_202481546
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 16:50 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]
Tldr kun je even een samenvatting hiervan geven? Dan kijk ik wel of ik het binnen 7 werkdagen lees (of niet).
Dit is zogenaamd ''tldr'' maar je wil wel al mijn lange posts in dit hele topic gaan lopen lezen en verzamelen. Je kunt er weer eens niet op ingaan omdat je weet ik gelijk heb dus zeg je even snel ''tldr'' en probeer je weer op een bepaalde manier over te komen, het is wat met jou. Gekke troll.
FOK! is een primaire levensbehoefte. FOK! bevredigt mijn ziel.
pi_202481602
quote:
14s.gif Op zondag 5 december 2021 15:21 schreef Missblackhairhighheels het volgende:

[..]
Je kon ook tips geven terwíjl je niet de drang voelde om jezelf te bewijzen. :D Je draait steeds heen om de kern van wat ik vertel, je draait er als maar omheen. Ik had het vooral over dat je jezelf wil bewijzen door het over jezelf te hebben en dat iemand die zelfverzekerd is daar geen behoefte aan heeft om zich te bewijzen, zonder dat iemand erom gevraagd heeft, op een random forum. Je komt dan ineens weer met datinginformatie maar wilde je tips geven dan kon dat ook zónder jezelf te bewijzen. Het lijkt alsof je oprecht een mentale achterstand hebt aangezien je maar steeds niet op de kern kunt reageren en loze zinnen uitslaat.

Om terug te komen op wat je nu zegt, je lijkt mij ook een enorm afhankelijk ventje. Ik zou veel liever een man willen hebben die zijn tijd en energie in ambities steekt dan in iemand die ''krijg je misschien amper relaties of dates in je leven. Voor veel mensen is het een jarenplan dat ze eindelijk weer iemand hebben, zoveel tijd is er niet in je leven.'' al zijn energie steekt om continu maar in een relatie te zitten of met iemand bezig zou moeten zijn. Dat is waar de meeste gedachtegangen zitten wanneer ze 14-16 zijn en in de puberteit maar kennelijk ben je blijven hangen. Die afhankelijkheid zie ik ook terug in dit topic, je reageert continu op mensen hier die het niet eens tegen jou hebben omdat het je emotioneel zo raakt.
Wel grappig die analyses en foute aannames van je.

Ook als je heel goed bent met vrouwen kun je 3x meer resultaat krijgen, dat verwoord ik. Net als geld verdienen, the sky is the limit. Mannen die al redelijk zijn met vrouwen beseffen niet dat ze vaak nóg meer kunnen.

Juist ambities en zelfontwikkeling is een onderdeel van game waardoor je meer relaties krijgt enz. Ik vraag me oprecht af of je zelf in een relatie zit of wanneer de laatste keer dat je in een leuke relatie zat enz, want je komt heel naar en boos over. Meestal weten mensen met relatie-ervaring dat er altijd groei is en dat aantrekkingskracht versterkt en verzwakt kan worden. Dit gebeurt ook tijdens de relaties en dates, alles is vloeibaar.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  zondag 5 december 2021 @ 17:02:31 #129
377797 Missblackhairhighheels
Intelligent en gehaat.
pi_202481689
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 16:57 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Wel grappig die analyses en foute aannames van je.

Ook als je heel goed bent met vrouwen kun je 3x meer resultaat krijgen, dat verwoord ik. Net als geld verdienen, the sky is the limit. Mannen die al redelijk zijn met vrouwen beseffen niet dat ze nóg meer kunnen.

Juist ambities en zelfontwikkeling is een onderdeel van game waardoor je meer relaties krijgt enz. Ik vraag me oprecht af of je zelf in een relatie zit of wanneer de laatste keer dat je in een leuke relatie zat enz, want je komt heel naar en boos over. Meestal weten mensen met relatie-ervaring dat er altijd groei is en dat aantrekkingskracht versterkt en verzwakt kan worden. Dit gebeurt ook tijdens de relaties en dates, alles is vloeibaar.
Het is wel heel makkelijk om het te gooien op analyses en foute aannames als je prima zelf weet dat het niet gezond is om jezelf te bewijzen op een random forum terwijl niemand erom gevraagd heeft. Dat komt alleen voort uit onzekerheid en ik snap dat je dat probeert te dekken maar het liegt er niet om.

Verder heb ik genoeg ervaringen gehad om te weten dat niets geforceerd hoeft te worden of met kansberekeningen. Dat jij diegene bent die alles probeert te manipuleren, forceren en te regelen met kansberekeningen geeft mij juist aan dat jij of geen ervaring hebt of alleen maar slechte. Ook gezien het gegeven dat jij er enorm op gefixeerd bent, wat overduidelijk te concluderen valt uit de vorige post die ik van je had gequote. Dat zijn gegevens waar je niet geconfronteerd mee wil worden maar toch is het de waarheid. Ik zeg juist dat je jezelf kunt zijn, ook vanwege al mijn ervaringen, jij daarentegen weigert jezelf te zijn en wil alleen maar doen aan trucjes omdat je anders niets van de grond krijgt. Dat is jammer want mannen kunnen wel gewoon hunzelf zijn om succes te boeken vandaar dat ik er zo op hamer, jouw redenatie vloeit voort uit onzekerheid en, kennelijk, minimale successen en mislukkingen door jezelf te zijn waardoor je het nodig hebt. Dat jij alles moet forceren terwijl een ander dat niet hoeft te doen voor hetzelfde succes, hoef je niet af te reageren op een ander.
FOK! is een primaire levensbehoefte. FOK! bevredigt mijn ziel.
pi_202481703
quote:
10s.gif Op zondag 5 december 2021 16:33 schreef Naardegallemiezen het volgende:
*O* TLDR versie voor de mensen die het zichzelf niet opnieuw aan willen doen *O*


Toen ik eerst dit topic nog een keer doorlas, dacht ik
[..]
:)

Maar helaas bleek het niet zo simpel in elkaar te zitten en werd de aanval al gauw weer persoonlijk.
[..]
En maar hopen dat het zelfinzicht deze keer niet ontbreekt
[..]
Nou, iemand op een empathische manier dom en vol met issues noemen, dat noemt men toch minstens een paradoxale gedachtegang, en
[..]
;(

Dan maar poging 2
[..]
Hoe het jou raakte bleek niet uit die essays vol met haat en persoonlijke aanvallen tegen je gesprekspartner. Daar heb ik nog wel een klein advies voor, tenslotte geleerd van de beste:
[..]
Maargoed, je eigen advies opvolgen blijkt een van de moeilijkste dingen voor een mens:
[..]
Precies, nee inderdaad. Ondanks alles toch geprobeerd het te lezen. Ging erg moeilijk, want eigenlijk zie ik in die ellenlange eigengeile essays van je alleen maar
[..]

Ja, geen idee waar ze die haat vandaan heeft, slechte ervaring met mannen lijkt het. Is opzich niet erg, maar frustraties werken je liefdesleven alleen tegen.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  zondag 5 december 2021 @ 17:05:16 #131
377797 Missblackhairhighheels
Intelligent en gehaat.
pi_202481726
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 17:03 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Ja, geen idee waar ze die haat vandaan heeft, slechte ervaring met mannen lijkt het. Is opzich niet erg, maar frustraties werken je liefdesleven alleen tegen.
Makkelijk om het daarop te gooien. Ik geef juist aan dat mannen prima zichzelf kunnen zijn. Als iemand dat de hele tijd tegenspreekt uit diens onzekerheid dan ga ik er graag op in.

Ik hoop dat je ooit sterk in je schoenen kunt staan want die onzekerheid is niet gezond.
FOK! is een primaire levensbehoefte. FOK! bevredigt mijn ziel.
pi_202481766
quote:
14s.gif Op zondag 5 december 2021 17:02 schreef Missblackhairhighheels het volgende:

[..]
Het is wel heel makkelijk om het te gooien op analyses en foute aannames als je prima zelf weet dat het niet gezond is om jezelf te bewijzen op een random forum terwijl niemand erom gevraagd heeft. Dat komt alleen voort uit onzekerheid en ik snap dat je dat probeert te dekken maar het liegt er niet om.

Verder heb ik genoeg ervaringen gehad om te weten dat niets geforceerd hoeft te worden of met kansberekeningen. Dat jij diegene bent die alles probeert te manipuleren, forceren en te regelen met kansberekeningen geeft mij juist aan dat jij of geen ervaring hebt of alleen maar slechte. Ook gezien het gegeven dat jij er enorm op gefixeerd bent, wat overduidelijk te concluderen valt uit de vorige post die ik van je had gequote. Dat zijn gegevens waar je niet geconfronteerd mee wil worden maar toch is het de waarheid. Ik zeg juist dat je jezelf kunt zijn, ook vanwege al mijn ervaringen, jij daarentegen weigert jezelf te zijn en wil alleen maar doen aan trucjes omdat je anders niets van de grond krijgt. Dat is jammer want mannen kunnen wel gewoon hunzelf zijn om succes te boeken vandaar dat ik er zo op hamer, jouw redenatie vloeit voort uit onzekerheid en, kennelijk, minimale successen en mislukkingen door jezelf te zijn waardoor je het nodig hebt. Dat jij alles moet forceren terwijl een ander dat niet hoeft te doen voor hetzelfde succes, hoef je niet af te reageren op een ander.
Hoe oud ben je en hoeveel jaar relatie-ervaring en date-ervaring heb je?

Het is makkelijk roepen dat het allemaal doorzichtige truukjes zijn maar het enige wat telt is hoeveel fijne ervaringen je hebt en relatie-ervaring.

Daarom zijn harde cijfers belangrijk.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  zondag 5 december 2021 @ 17:10:07 #133
377797 Missblackhairhighheels
Intelligent en gehaat.
pi_202481834
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 17:07 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Hoe oud ben je en hoeveel jaar relatie-ervaring en date-ervaring heb je?

Het is makkelijk roepen dat het allemaal doorzichtige truukjes zijn maar het enige wat telt is hoeveel fijne ervaringen je hebt en relatie-ervaring.

Daarom zijn harde cijfers belangrijk.
Het hoort vanzelf te gaan en je hoort zelf al genoeg kansen te hebben, als jezelf. Dat jij alles wil backuppen met ''cijfers'', ''kansberekeningen'' en noem maar op geeft aan dat je zelf enorm onzeker bent omdat je het nodig hebt van alles te forceren en te regelen. Ik vind dat jammer.

Verder heb ik alleen maar fijne ervaringen gehad en ook best veel, daarom weet ik ook dat mannen prima hunzelf kunnen zijn. Het verschil tussen jou en mij is echter dat ik mezelf niet hoef te bewijzen. Ik probeer mannen hier gerust te stellen dat ze gewoon hunzelf kunnen zijn terwijl het jou emotioneel raakt omdat jij 1) een man bent en 2) dit nodig hebt. Al die frustratie en afhankelijkheid hoef je niet op mij af te reageren, je afhankelijkheid in dit topic is ook overduidelijk aangezien je continu op iedereen reageert en uit het niets 6 keer posts hier terwijl niemand daarom heeft gevraagd, wederom om jezelf te bewijzen uit onzekerheid.
FOK! is een primaire levensbehoefte. FOK! bevredigt mijn ziel.
pi_202481954
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 17:10 schreef Missblackhairhighheels het volgende:

[..]
Het hoort vanzelf te gaan en je hoort zelf al genoeg kansen te hebben, als jezelf. Dat jij alles wil backuppen met ''cijfers'', ''kansberekeningen'' en noem maar op geeft aan dat je zelf enorm onzeker bent omdat je het nodig hebt van alles te forceren en te regelen. Ik vind dat jammer.

Verder heb ik alleen maar fijne ervaringen gehad en ook best veel, daarom weet ik ook dat mannen prima hunzelf kunnen zijn. Het verschil tussen jou en mij is echter dat ik mezelf niet hoef te bewijzen. Ik probeer mannen hier gerust te stellen dat ze gewoon hunzelf kunnen zijn terwijl het jou emotioneel raakt omdat jij 1) een man bent en 2) dit nodig hebt. Al die frustratie en afhankelijkheid hoef je niet op mij af te reageren, je afhankelijkheid in dit topic is ook overduidelijk aangezien je continu op iedereen reageert en uit het niets 6 keer posts hier terwijl niemand daarom heeft gevraagd, wederom om jezelf te bewijzen uit onzekerheid.
Ik neem je totaal niet serieus want je lijkt niet eens veel ervaring te hebben. Net als een dik persoon die voor de tv roept hoe een sporter zijn sport moet beoefenen en slank moet blijven.

Je praat er omheen en durft niet eens te delen hoe je relatie ervaring is. Erg onzeker ben je. Heeft niets met bewijzen te maken maar met constructief de feiten naast elkaar leggen. Iemand met bijna 0 relatie ervaring heeft helemaal geen punt om in te brengen.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_202482043
Wel grappig dat ze zegt dat vrouwen makkelijk manipuleerbaar zijn terwijl ze zelf vrouw is.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  zondag 5 december 2021 @ 17:21:38 #136
377797 Missblackhairhighheels
Intelligent en gehaat.
pi_202482045
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 17:16 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Ik neem je totaal niet serieus want je lijkt niet eens veel ervaring te hebben. Net als een dik persoon die voor de tv roept hoe een sporter zijn sport moet beoefenen en slank moet blijven.

Je praat er omheen en durft niet eens te delen hoe je relatie ervaring is. Erg onzeker ben je. Heeft niets met bewijzen te maken maar met constructief de feiten naast elkaar leggen. Iemand met bijna 0 relatie ervaring heeft helemaal geen punt om in te brengen.
Op een forum waar ik ook alles kan verzinnen? Ik ben inderdaad niet onzeker daarom hóef ik mezelf niet te bewijzen (ondanks dat ik je antwoord gaf dat ik veel (relatie)-ervaringen heb waarvan ze allemaal fijn waren, wat jij niet erkent te lezen). Jij daarentegen gaat nooit inhoudelijk in op wat ik zeg, post continu in dit topic op mensen die het niet eens tegen jou hebben en post continu terwijl niemand hier post achter elkaar uit onzekerheid om jezelf in te dekken.

Wist je dat ik vriendschappen ook niet forceer? En daar ook geen kansberekeningen voor nodig heb? Dat is hoe het hoort.

Kennelijk raakt het jou emotioneel heel erg. Ik heb geen reden om mijzelf te bewijzen, ik ben namelijk geeneens de doelgroep van dit topic. Ik zeg juist dat mannen zichzelf kunnen zijn om hun gerust te stellen, deze agressieve reactie jegens mij komt omdat je geconfronteerd word met je eigen onzekerheid dat jij een man bent én het nodig hebt om succes in je liefdesleven te forceren (als dat al lukt bij jou, wat niet het geval is). Jouw onzekerheid hoef je niet te laten bloeden op andere mannen hier.

Veel plezier nog met jezelf op een random forum bewijzen. Hopelijk krijg je hier de erkenning die je kennelijk nooit in je eigen leven hebt gehad.

[ Bericht 1% gewijzigd door Missblackhairhighheels op 05-12-2021 17:31:00 ]
FOK! is een primaire levensbehoefte. FOK! bevredigt mijn ziel.
  zondag 5 december 2021 @ 17:24:18 #137
377797 Missblackhairhighheels
Intelligent en gehaat.
pi_202482068
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 17:21 schreef firefly3 het volgende:
Wel grappig dat ze zegt dat vrouwen makkelijk manipuleerbaar zijn terwijl ze zelf vrouw is.
Die zin, wat overigens ook een oudere post is waar je kennelijk wakker van ligt, heb je ook niet goed geïnterpreteerd. Je klinkt overigens net een bitch, iemand die boos is en dan zegt 'nee hoor, ik ben niet boos maar grappig dat..'. Zie eens hoe emotioneel het je raakt dat je je ook genoodzaakt voelde random dit hier te posten.
FOK! is een primaire levensbehoefte. FOK! bevredigt mijn ziel.
pi_202482153
quote:
10s.gif Op zondag 5 december 2021 16:53 schreef Missblackhairhighheels het volgende:

[..]
Dit is zogenaamd ''tldr'' maar je wil wel al mijn lange posts in dit hele topic gaan lopen lezen en verzamelen. Je kunt er weer eens niet op ingaan omdat je weet ik gelijk heb dus zeg je even snel ''tldr'' en probeer je weer op een bepaalde manier over te komen, het is wat met jou. Gekke troll.
Omdat jij er een sport van maakt om mensen persoonlijk aan te vallen, en dat vind ik zwaar achterlijk en mentaal zwak overkomen.

Als je het nou met 1 persoon had, maar je hebt met het halve forum gelijk rwina. Er hoeft straks maar 1 iemand het niet eens te zijn met je en die noem je dan ook direct ‘dom’ ‘mentale achterstand’ ‘hondje’ en ‘je moet werken aan je issues’. Het is ook net alsof je elke keer dezelfde plaat afspeelt, of dat je eigenlijk tegen jezelf praat.

Je typt allemaal lange essays waar geen ziel hier op zit te wachten, waarschijnlijk doe je het omdat je aan jezelf wilt bewijzen dat je spoort want iedereen hier kan lezen dat dat niet het geval is. Je gaat dik op ‘intelligentie’ en ‘een open discussie’ maar je spreekt jezelf continu tegen en je valt mensen continu persoonlijk aan als zij een andere mening hebben.

Ga je gefrustreerde kont toch verkopen achter het station kleine vieze kebber, dan maak je nog geld.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-12-2021 17:31:35 ]
  zondag 5 december 2021 @ 17:33:01 #139
377797 Missblackhairhighheels
Intelligent en gehaat.
pi_202482173
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 17:31 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]
Omdat jij er een sport van maakt om mensen persoonlijk aan te vallen, en dat vind ik zwaar achterlijk en mentaal zwak overkomen.

Als je het nou met 1 persoon had, maar je hebt met het halve forum gelijk rwina. Er hoeft straks maar 1 iemand het niet eens te zijn met je en die noem je dan ook direct ‘dom’ ‘mentale achterstand’ ‘hondje’ en ‘je moet werken aan je issues’. Het is ook net alsof je elke keer dezelfde plaat afspeelt, of dat je tegen eigenlijk tegen jezelf praat.

Je typt allemaal lange essays waar geen ziel hier op zit te wachten, waarschijnlijk doe je het omdat je aan jezelf wilt bewijzen dat je spoort want iedereen hier kan lezen dat dat niet het geval is. Je gaat dik op ‘intelligentie’ en ‘een open discussie’ maar je spreekt jezelf continu tegen en je valt mensen continu persoonlijk aan als zij een andere mening hebben.

Ga je gefrustreerde kont toch verkopen achter het station kleine vieze kebber, dan maak je nog geld.
Is dat zo? Ik zie jou namelijk al mijn posts hier lezen en verzamelen om te proberen het tegen me te gebruiken (wat niet lukt), terwijl je voor de zoveelste keer op mij reageert terwijl ik het wederom geeneens tegen jou had. Geeft mij alleen maar aan hoe erg jij geilt op mijn aandacht dat je zo graag discussie met me wil voeren.

Er zijn veel mensen hier met wie ik het eens ben maar ook mensen zoals jij die steeds mijn aandacht opeisen door mij maar continu te lopen quoten, terwijl het wederom geeneens naar jou bedoeld was, om een discussie met mij te starten. Als je het mij vraagt duidt dat juist op aandachttekort, uiteraard samen met het gegeven dat jij elke dag topics opent in KLB.

Rustig aan met dat gestalk van je.

quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2021 17:31 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]
Omdat jij er een sport van maakt om mensen persoonlijk aan te vallen, en dat vind ik zwaar achterlijk en mentaal zwak overkomen.


Overigens ook heerlijk hoe je vervolgens zelf aanvalt en jezelf daarmee meteen zwaar achterlijk en mentaal zwak noemt. Heerlijk dit.
FOK! is een primaire levensbehoefte. FOK! bevredigt mijn ziel.
pi_202482196
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2021 17:31 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]
Omdat jij er een sport van maakt om mensen persoonlijk aan te vallen, en dat vind ik zwaar achterlijk en mentaal zwak overkomen.

Als je het nou met 1 persoon had, maar je hebt met het halve forum gelijk rwina. Er hoeft straks maar 1 iemand het niet eens te zijn met je en die noem je dan ook direct ‘dom’ ‘mentale achterstand’ ‘hondje’ en ‘je moet werken aan je issues’. Het is ook net alsof je elke keer dezelfde plaat afspeelt, of dat je eigenlijk tegen jezelf praat.

Je typt allemaal lange essays waar geen ziel hier op zit te wachten, waarschijnlijk doe je het omdat je aan jezelf wilt bewijzen dat je spoort want iedereen hier kan lezen dat dat niet het geval is. Je gaat dik op ‘intelligentie’ en ‘een open discussie’ maar je spreekt jezelf continu tegen en je valt mensen continu persoonlijk aan als zij een andere mening hebben.

Ga je gefrustreerde kont toch verkopen achter het station kleine vieze kebber, dan maak je nog geld.
Kappen
Waardeloos in COR.
Als een topic je niet bevalt blijf dan lekker weg.
Wat een kansloze figuur ben je toch. Laat hem met rust. Moeilijk is het niet
  zondag 5 december 2021 @ 17:37:00 #141
377797 Missblackhairhighheels
Intelligent en gehaat.
pi_202482230
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 17:34 schreef Doug-Heffernan het volgende:

[..]
Kappen
My man. _O_
FOK! is een primaire levensbehoefte. FOK! bevredigt mijn ziel.
pi_202482355
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 17:34 schreef Doug-Heffernan het volgende:

[..]
Kappen
Bel me nog eens Hans ❤
pi_202482721
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2021 16:57 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Wel grappig die analyses en foute aannames van je.

Ook als je heel goed bent met vrouwen kun je 3x meer resultaat krijgen, dat verwoord ik. Net als geld verdienen, the sky is the limit. Mannen die al redelijk zijn met vrouwen beseffen niet dat ze vaak nóg meer kunnen.

Juist ambities en zelfontwikkeling is een onderdeel van game waardoor je meer relaties krijgt enz. Ik vraag me oprecht af of je zelf in een relatie zit of wanneer de laatste keer dat je in een leuke relatie zat enz, want je komt heel naar en boos over. Meestal weten mensen met relatie-ervaring dat er altijd groei is en dat aantrekkingskracht versterkt en verzwakt kan worden. Dit gebeurt ook tijdens de relaties en dates, alles is vloeibaar.

Maar wat is de waarde van een relatie als in jouw optiek meer altijd beter is dan minder? Ik ben misschien een romanticus maar ik hecht veel meer waarde aan leuke contacten met iemand waarbij ik gewoon mezelf kan zijn dan wanneer ik een of ander schema in m'n hoofd zou moeten planten waarin staat hoe ik me moet gedragen op welk moment omdat dat dan succes op zou leveren. Uitgebreid onderzoek heb ik niet gedaan maar als ik om me heen kijk is het zo dat gasten die gewoon zichzelf zijn uiteindelijk altijd meer succes hebben dan gasten die een of ander spelletje proberen te spelen. En 'jezelf' zijn is natuurlijk niet scheten laten en 2 uur over voetbal lullen, maar het is wel iets dat gewoon in je moet zitten.
pi_202482750
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 17:21 schreef firefly3 het volgende:
Wel grappig dat ze zegt dat vrouwen makkelijk manipuleerbaar zijn terwijl ze zelf vrouw is.
En hoezo zou dit trouwens een diskwalificatie oid zijn? :')
  zondag 5 december 2021 @ 18:12:26 #145
377797 Missblackhairhighheels
Intelligent en gehaat.
pi_202482782
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 18:09 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Maar wat is de waarde van een relatie als in jouw optiek meer altijd beter is dan minder? Ik ben misschien een romanticus maar ik hecht veel meer waarde aan leuke contacten met iemand waarbij ik gewoon mezelf kan zijn dan wanneer ik een of ander schema in m'n hoofd zou moeten planten waarin staat hoe ik me moet gedragen op welk moment omdat dat dan succes op zou leveren. Uitgebreid onderzoek heb ik niet gedaan maar als ik om me heen kijk is het zo dat gasten die gewoon zichzelf zijn uiteindelijk altijd meer succes hebben dan gasten die een of ander spelletje proberen te spelen. En 'jezelf' zijn is natuurlijk niet scheten laten en 2 uur over voetbal lullen, maar het is wel iets dat gewoon in je moet zitten.
Exact. _O_
FOK! is een primaire levensbehoefte. FOK! bevredigt mijn ziel.
pi_202482800
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 17:45 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]
Bel me nog eens Hans ❤
Mens ik heb je 1x gebeld omdat je toen ook zo zat te zeiken.
Maar toen kwam er ook alleen bullshit uit, hou toch op.
Ik heb je nummer niet eens meer
Waardeloos in COR.
Als een topic je niet bevalt blijf dan lekker weg.
Wat een kansloze figuur ben je toch. Laat hem met rust. Moeilijk is het niet
pi_202489281
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 18:09 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Maar wat is de waarde van een relatie als in jouw optiek meer altijd beter is dan minder? Ik ben misschien een romanticus maar ik hecht veel meer waarde aan leuke contacten met iemand waarbij ik gewoon mezelf kan zijn dan wanneer ik een of ander schema in m'n hoofd zou moeten planten waarin staat hoe ik me moet gedragen op welk moment omdat dat dan succes op zou leveren. Uitgebreid onderzoek heb ik niet gedaan maar als ik om me heen kijk is het zo dat gasten die gewoon zichzelf zijn uiteindelijk altijd meer succes hebben dan gasten die een of ander spelletje proberen te spelen. En 'jezelf' zijn is natuurlijk niet scheten laten en 2 uur over voetbal lullen, maar het is wel iets dat gewoon in je moet zitten.
Je hebt gelijk. Jezelf zijn is super belangrijk. Ik ben een super romanticus, mijn vriendin verwennen, in romantische zin. Sfeerlicht, leuk muziekje enz. Maar dat is ook pick up. Een zo'n leuk mogelijk avond hebben vergroot je kansen met elkaar. "meer" in dit geval is even boven jezelf treden en weten dat je weer een romantische avond moet inlassen na alle hectiek met werk bijv. Pick up is niet alleen over seks, zoals ze altijd zeggen. Gewoon de situatie verbeteren.

Dusja: altijd blijven nadenken en groeien. Je hebt altijd verbeterpunten wat je aantrekkelijkheid ophoogd. Doe je het niet voor haar, doe het vooral voor jezelf. Je vergroot je aantrekkelijkheid voor haar en je leeft langer.

[ Bericht 4% gewijzigd door firefly3 op 05-12-2021 22:26:19 ]
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_202489368
De beste uitspraak in de pick up/PUA community is: je gamed haar niet. Je gamed jezelf.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_202489390
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 18:13 schreef Doug-Heffernan het volgende:

[..]
Mens ik heb je 1x gebeld omdat je toen ook zo zat te zeiken.
Maar toen kwam er ook alleen bullshit uit, hou toch op.
Ik heb je nummer niet eens meer
:D
pi_202489488
PUA kwam pas na mijn hoogtij versierdagen. Dat ik dacht van, ja dat deed ik allang en veel beter. Ook zonder die maffe hoedjes.
Vakman pur sang
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')