quote:als u even contact op neemt met de voorzitter dan kan alles besproken worden
Op zondag 2 februari 2003 14:09 schreef anetje het volgende:
Zijn er ook dames welkom in het team????? en zo niet word ik wel suporter hihi
quote:Tuurlijk kan dat
Op zondag 2 februari 2003 18:11 schreef Forever het volgende:
Mogen we dan ook gemengd douchen?
quote:
Op zondag 2 februari 2003 20:27 schreef Bartoli het volgende:[..]
Tuurlijk kan dat
![]()
quote:
Op zondag 2 februari 2003 21:01 schreef FANATIC het volgende:
* FANATIC was eerst!!
Wanneer staat de eerstvolgende competitiematch op het programma en ben ik eigenlijk al speelgerechtigd
quote:zaterdag (dacht Necmegen)
Op maandag 3 februari 2003 13:36 schreef FC_De_Kampioenen het volgende:
Hier jullie kersverse nieuwe keeper!Wanneer staat de eerstvolgende competitiematch op het programma en ben ik eigenlijk al speelgerechtigd
[Dit bericht is gewijzigd door AirRaid op 03-02-2003 14:08]
quote:kijk bar zo doe je dat
Op maandag 3 februari 2003 13:56 schreef Bar_the_Grey het volgende:
* Bar_the_Grey had de terugkeer op de nederlandse velden toch wat leuker willen opluisteren dan de 2-3 nederlaag en komt tikkeltje ontdaan het trainingsveld opgelopen.
Maar jammer en helaas jongens nu telt alleen de volgende wedstrijd. Ik ga weer fanatiek aan mijn scoutingrapportje werken. Maaruh de chuppa chups gingen goed heh op de bank en de tribune, ik vond alleen beetje lolie-ig dat Fok nieuwsblad een grote foto in de sportkatern zette van ons bankzitters met al die lollies in onze monden. Maar wat hoor ik gemengd team? hebben we ook niet een nieuwe verzorgster nodig met vertrek van K?
* Bar_the_Grey gaat effe een balletje hooghouden
*pok
*pok
*pok
*pok
THUD
mompel mompel maar 4x
heel heel veel *pok later
*pok
*pok
*pok
*pok
*pok
*pok
*pok
*pok
*pok
*pok
*pok
*pok
*pok
*pok
*pok
*pok
THUD
quote:[urbanus mode] nog choco [/urbanus mode]
Op maandag 3 februari 2003 14:17 schreef FC_De_Kampioenen het volgende:
Voorlopig nog tweede keeper? Ah mooi, dan kan ik gezellig op de bank mijn choco drinken en lollies van Bar_the_Grey verorberen!
quote:Nix daarvan! Trainen zul je!
Op maandag 3 februari 2003 14:17 schreef FC_De_Kampioenen het volgende:
Voorlopig nog tweede keeper? Ah mooi, dan kan ik gezellig op de bank mijn choco drinken en lollies van Bar_the_Grey verorberen!
* FC_De_Kampioenen gaat nog wat inwennig in het doel staan.
Kom maar op met die ballen!!
quote:Okiedokie makker
Op maandag 3 februari 2003 17:40 schreef FC_De_Kampioenen het volgende:
Ahwel, voor een trainingspartijke ben ik altijd te porren (mits er na de training een ferme choco klaarstaat in de kantine)!* FC_De_Kampioenen gaat nog wat inwennig in het doel staan.
Kom maar op met die ballen!!
ZOEF
Shit over de goal
komtie ditmaal probeer ik te mikken tussen de doelpalen
Ow, je stond nog niet in de goal
Komt ie nog een keer!
* portier legt aan en schiet de bal richting de goal
hopelijk heeft niemand dit gezien ![]()
Edit: waarom werkt gvd die [me] nie
code:[me=naam]actie[/me]
pok
pok
THUD
![]()
nog eens
pok
pok
pok
pok
pok
pok
pok
pok
pok
pok
pok
pok
pok
pok
pok
pok
pok
pok
pok
pok
pok
pok
pok
pok
pok
pok
pok
pok
pok
pok
pok
pok
pok
pok
pok
pok
pok
pok
pok
pok
(gaat lekker)
pok
pok
pok
pok
pok
pok
pok
pok
pok
pok
pok
pok
pok
pok
pok
pok
pok
pok
pok
pok
pok
pok
pok
pok
pok
pok
pok
pok
pok
pok
pok
pok
pok
pok
pok
pok
pok
pok
pok
pok
pok
pok
pok
pok
pok
pok
pok
pok
THUD
*pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok*
*yawn*
*pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok* *pok*
*THUD*
![]()
merde.
* Atrimar geeft de wegstuiterende bal een trap richting doel en deze zwiept met een onooglijk effect zo via de lat en de rug van de verbijsterde keeper over de lijn. ![]()
uhhhh Dat was de bedoeling!
Amateurs! Ik zal wel laten zien hoe je dat doet!

quote:Apllausje voor MOLZ zo komt die nog in het guiness book of records
Op dinsdag 4 februari 2003 09:33 schreef Molz het volgende:
* Molz kijkt met een plaatsvervangend schaamtegevoel naar het gestuntel van zijn teamgenoten!Amateurs! Ik zal wel laten zien hoe je dat doet!
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |