quote:jij wel ja van achter
Op zaterdag 1 februari 2003 20:00 schreef Jelminho het volgende:
We pakken ze
* FANATIC vond het weer een pittig partijtje tegen SPV!
Ben benieuwd wanneer AirRaid met het verslag komt
.
quote:Ja man volgens mij is magneet..................., ach laat ook maar. als hij er zich prettig bijvoelt
Op zaterdag 1 februari 2003 23:23 schreef joda het volgende:
dankjewel magneet ik had net geen nachtmerries meer door al die homo-:r zooi hiero.
Maar ja jongens veel succes
quote:GizartFRL
Op zaterdag 1 februari 2003 23:47 schreef FANATIC het volgende:Ben benieuwd wanneer AirRaid met het verslag komt
.
VSP-FC Fok! 3-2
24: Molz 0-1
29: Zekman 1-1
35: portier geel
45: AirRaid eruit Bar_the_Grey erin
49: Zekman 2-1
60: Borben 3-1
61: Forever eruit Jelminho erin
75: Atrimar eruit FANATIC erin
89: joda 3-2
In een overvol VSP stadion kwam Fok! net iets te kort tegen een sterk spelend VSP. Toch was het Fok! dat na 24 minuten op voorsprong kwam, de vreugde duurde echter niet lang want 5 minuten later kwam Zekman met de gelijkmaker. Dezelfde Zekman maakte 4 minuten na rsut de 2-1, in de 60ste minuut leek de westrijd beslist door het derde doelpunt van VSP gemaakt door de jonge Borben. Vlak voor tijd maakte joda nog de 3-2, dit was echter niet genoeg voor punten te pakken.
quote:Heeft mijn steun op de tribune toch niet geholpen!!!!!
Op zaterdag 1 februari 2003 23:56 schreef AirRaid het volgende:[..]
GizartFRL
AirRaid 2meter3 Sitethief Karrel_Laaglawaai
Magneet
Molz Atrimar portier
joda ForeverVSP-FC Fok! 3-2
24: Molz 0-1
29: Zekman 1-1
35: portier geel
45: AirRaid eruit Bar_the_Grey erin
49: Zekman 2-1
60: Borben 3-1
61: Forever eruit Jelminho erin
75: Atrimar eruit FANATIC erin
89: joda 3-2In een overvol VSP stadion kwam Fok! net iets te kort tegen een sterk spelend VSP. Toch was het Fok! dat na 24 minuten op voorsprong kwam, de vreugde duurde echter niet lang want 5 minuten later kwam Zekman met de gelijkmaker. Dezelfde Zekman maakte 4 minuten na rsut de 2-1, in de 60ste minuut leek de westrijd beslist door het derde doelpunt van VSP gemaakt door de jonge Borben. Vlak voor tijd maakte joda nog de 3-2, dit was echter niet genoeg voor punten te pakken.
quote:* AirRaid is blij met de steun van onze trouwe Fok!-side
Op zondag 2 februari 2003 00:07 schreef Yeahinho het volgende:
* Yeahinho vindt het jammer dat FC Fok verloren heeft, maar blijft nog altijd een trouwe supporter! Binnenkort zal de officiële Fok-Side worden opgericht door mijn persoontje, leden kunnen zich vanaf nu aanmelden.
(is er ergens een klassement?)
[Dit bericht is gewijzigd door AirRaid op 02-02-2003 12:55]
quote:ik heb er nix op tegen
Op zondag 2 februari 2003 14:09 schreef anetje het volgende:
Zijn er ook dames welkom in het team????? en zo niet word ik wel suporter hihi
lamaar, kben overtuigd...
[Dit bericht is gewijzigd door portier op 02-02-2003 15:21]
quote:Wat dacht je van lak hebben aan de voorschriften en dat FOK als eerste team een vrouwelijke collega heeft die ook meevoetbald
Op zondag 2 februari 2003 14:09 schreef anetje het volgende:
Zijn er ook dames welkom in het team????? en zo niet word ik wel suporter hihi
*kijkt al uit naar de volgende wedstrijd tegen Necmegen*
quote:Ze zou misschien wel het keepersprobleem op kunnen lossen
Op zondag 2 februari 2003 14:59 schreef Bartoli het volgende:[..]
Wat dacht je van lak hebben aan de voorschriften en dat FOK als eerste team een vrouwelijke collega heeft die ook meevoetbald
Op fok kan toch alles
Er heeft zich trouwens een nieuwe keeper aangemeld in het Voorzitterskantoor-topic trainer AirRaid!
quote:
Op zondag 2 februari 2003 17:06 schreef FANATIC het volgende:
Goed plan van dat nieuwe vrouwelijke teamlid. dat gemengd douchen lijkt me wel iets
.
quote:zag het ja
Er heeft zich trouwens een nieuwe keeper aangemeld in het Voorzitterskantoor-topic trainer AirRaid!
quote:
Op zondag 2 februari 2003 17:23 schreef AirRaid het volgende:
Buurvrouw_Rietman en Marcel067 zijn voorlopig uit de selectie gezet wegens gebrek aan initiatief
quote:helemaal mee eens
Op zondag 2 februari 2003 17:23 schreef AirRaid het volgende:
Buurvrouw_Rietman en Marcel067 zijn voorlopig uit de selectie gezet wegens gebrek aan initiatief
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |