abonnement Unibet Coolblue
pi_202361197
Boys


Lenny hier. Met een stijve arm. ;(


Pfizered

@Caland
  zaterdag 27 november 2021 @ 07:26:41 #202
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_202361200
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 07:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys


Lenny hier. Met een stijve arm. ;(


Pfizered

@:caland
Koren op de molen.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_202361202
quote:
OMT vraagt kabinet opnieuw langere kerstvakantie te overwegen

Het OMT heeft het kabinet opnieuw gevraagd om te overwegen de kerstvakantie van scholen naar voren te verlengen om zo het aantal coronabesmettingen terug te dringen. Dat staat in het laatste OMT-advies aan het demissionaire kabinet.

Premier Mark Rutte en zorgminister Hugo de Jonge maakten vrijdag nieuwe maatregelen bekend om zo het aantal besmettingen en ziekenhuisopnames terug te dringen. Een langere schoolvakantie hoort niet bij de aangekondigde maatregelen.

Toen eind vorig jaar de besmettingsgolf opliep noemde het Outbreak Management Team (OMT) een langere kerstvakantie ook al als een optie om het aantal coronabesmettingen sneller te laten dalen. Minister Arie Slob (Onderwijs) vond dat toen ook geen goed idee.

Het OMT vraagt in het advies ook „aandacht voor Black Friday en de risico’s die aan de drukte in (winkel)centra verbonden zijn, juist nu maatregelen worden aangescherpt.”

https://www.telegraaf.nl/(...)akantie-te-overwegen
Gewaagd, als dit misloopt, kunnen Mark en Hugo zich nergens achter verschuilen. Of toch, misschien zo'n dooddoener als de onvoorspelbaarheid van het virus.
  zaterdag 27 november 2021 @ 07:31:30 #204
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_202361211
Maar op welke manier denkt men dat deze maatregelen gaan helpen? Dit zorgt natuurlijk enkel voor drukte tussen de wel toegestane openingstijden en in de weekenden zal het helemaal bomvol zitten.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_202361223
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 07:31 schreef PzKpfw het volgende:
Maar op welke manier denkt men dat deze maatregelen gaan helpen? Dit zorgt natuurlijk enkel voor drukte tussen de wel toegestane openingstijden en in de weekenden zal het helemaal bomvol zitten.
Volgens mij ging het weer om minder reisbewegingen. Zal best iets schelen, want niet iedereen kan ineens overdag gaan sporten, maar goed, boodschappen en dergelijke moeten toch gedaan worden en dat propt zich dan massaal op in het weekend. Misschien pak je nog een paar mensen mee die overstappen op online, maar of dat er veel zijn, ik weet het niet.
Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
pi_202361242
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 07:35 schreef josja het volgende:

[..]
Volgens mij ging het weer om minder reisbewegingen. Zal best iets schelen, want niet iedereen kan ineens overdag gaan sporten, maar goed, boodschappen en dergelijke moeten toch gedaan worden en dat propt zich dan massaal op in het weekend. Misschien pak je nog een paar mensen mee die overstappen op online, maar of dat er veel zijn, ik weet het niet.
Supermarkten gaan niet om 17.00 dicht.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_202361243
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2021 06:57 schreef Za het volgende:

[..]
Eens.

Ah, nog even toevoegen, het schijnt een bovenmatig asymptomatische variant te zijn.

De mensen op Schiphol zijn alleen getest vanwege hun vlucht uit Zuid Afrika, ook is de variant die ze dragen nog niet zeker.
Misschien test sowieso een groot deel van de gevaccineerden positief wanneer je zomaar gaat staan testen ergens, ook bv passagiers uit Frankrijk.
Dat is toch alleen maar goed ?
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_202361249
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 07:31 schreef PzKpfw het volgende:
Maar op welke manier denkt men dat deze maatregelen gaan helpen? Dit zorgt natuurlijk enkel voor drukte tussen de wel toegestane openingstijden en in de weekenden zal het helemaal bomvol zitten.
er is weer gewoon totaal niet over nagedacht.....hahaha
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_202361255
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 07:46 schreef Monolith het volgende:

[..]
Supermarkten gaan niet om 17.00 dicht.
Oh ja das waar. Maar dan nog zullen mensen naar de niet essentiële winkels gaan in minder tijd, en ik denk ook niet dat we niet meer naar de kapper gaan omdat ie maar tot 1700 open is. Ach we gaan het zien maar ik denk niet dat het veel uit gaat halen en verwacht over 3 weken alles dicht.
Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
pi_202361258
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 07:49 schreef josja het volgende:

[..]
Oh ja das waar. Maar dan nog zullen mensen naar de niet essentiële winkels gaan in minder tijd, en ik denk ook niet dat we niet meer naar de kapper gaan omdat ie maar tot 1700 open is. Ach we gaan het zien maar ik denk niet dat het veel uit gaat halen en verwacht over 3 weken alles dicht.
Dit zijn amper maatregelen......en meer drukte.
het lijkt wel of ze het erom doen

en denk je nu echt dat sinterklaas zonder opa/oma gevierd gaat worden ? vergeet het maar
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_202361259
Denken mensen serieus dat we het hiermee gaan redden?
Vorig jaar november hadden we die hoop ook om vervolgens in december alles te moeten sluiten voor 4 maanden.
Snap niet dat mensen nu zeggen:"Als we het hiermee gaan redden dan is het mooi!" Heb je wel op zitten te letten?
Het is een deja vu.
Go hard or go home
pi_202361261
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 07:51 schreef Noek het volgende:
Denken mensen serieus dat we het hiermee gaan redden?
Vorig jaar november hadden we die hoop ook om vervolgens in december alles te moeten sluiten voor 4 maanden.
Snap niet dat mensen nu zeggen:"Als we het hiermee gaan redden dan is het mooi!" Heb je wel op zitten te letten?
Het is een deja vu.
ze zijn al veel te laat en nu komen ze met 1 fop maatregel aanzetten.....lachwekkend dit
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_202361267
over Deja Vu gesproken:

Mensen met een kwetsbare gezondheid moeten voorrang krijgen bij de derde prikronde, de boosterprik. In de huidige plannen vallen veel mensen met een beperking of chronische aandoening buiten de boot en moeten zij wachten totdat ook gezonde 60-minners een prik krijgen. Dat is vermoedelijk pas begin volgend jaar. En dat is te laat, stellen Patiëntenfederatie Nederland en Ieder(in) in een brandbrief aan de Tweede Kamer. Dit meldt Ieder(in).

Volgens de belangenorganisaties lijken jongere mensen met een kwetsbare gezondheid wéér vergeten te worden, net als bij voorgaande vaccinatierondes.
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_202361268
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 07:51 schreef Predator40 het volgende:

[..]
Dit zijn amper maatregelen......en meer drukte.
het lijkt wel of ze het erom doen

en denk je nu echt dat sinterklaas zonder opa/oma gevierd gaat worden ? vergeet het maar
De woeste opa's en oma's waren alweer bezig op Nu.nl zag ik net.
Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
pi_202361272
Vraag, klopt het dat de sportscholen ook weer de 1,5 meter moeten aanhouden? Ondanks QR?
Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
pi_202361274
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 07:57 schreef Predator40 het volgende:
over Deja Vu gesproken:

Mensen met een kwetsbare gezondheid moeten voorrang krijgen bij de derde prikronde, de boosterprik. In de huidige plannen vallen veel mensen met een beperking of chronische aandoening buiten de boot en moeten zij wachten totdat ook gezonde 60-minners een prik krijgen. Dat is vermoedelijk pas begin volgend jaar. En dat is te laat, stellen Patiëntenfederatie Nederland en Ieder(in) in een brandbrief aan de Tweede Kamer. Dit meldt Ieder(in).

Volgens de belangenorganisaties lijken jongere mensen met een kwetsbare gezondheid wéér vergeten te worden, net als bij voorgaande vaccinatierondes.
Eerst de leraren met hun mentale kwetsbaarheid.
Go hard or go home
pi_202361275
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 07:49 schreef josja het volgende:

[..]
Oh ja das waar. Maar dan nog zullen mensen naar de niet essentiële winkels gaan in minder tijd, en ik denk ook niet dat we niet meer naar de kapper gaan omdat ie maar tot 1700 open is. Ach we gaan het zien maar ik denk niet dat het veel uit gaat halen en verwacht over 3 weken alles dicht.
Nee het zal hooguit drukker zijn bij de kapper, omdat de openingstijden minder ruim zijn. Ik ben eerlijk gezegd ook nogal sceptisch over dit pakket. Het zal iets helpen dat ze de culturele sector en horeca nu grotendeels lam hebben gelegd, maar ik vraag me ten zeerste af of je niet juist meer contactmomenten creëert door minder ruime openingstijden in veel andere sectoren.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zaterdag 27 november 2021 @ 08:01:12 #218
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_202361282
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 07:31 schreef PzKpfw het volgende:
Maar op welke manier denkt men dat deze maatregelen gaan helpen? Dit zorgt natuurlijk enkel voor drukte tussen de wel toegestane openingstijden en in de weekenden zal het helemaal bomvol zitten.
Ik vermoed….

Dat de mensen die na het werk (veelal tussen 5 en 6) nog snel de winkel induiken om wat te kopen, min of meer te dwingen om dat op een ander tijdstip te doen dan wel online te gaan shoppen.
Supermarkten blijven buiten schot omdat het daar in het weekend op z’n drukst is, en de werkende mens (zonder kinderen) dat soort tijdstippen juist probeert te vermijden, maar daar is het na 8-en ook wel gedaan met de drukte.

Daarnaast is er met elke ingevoerde maatregel ook steeds meer het besef dat er stront aan de knikker is. Mondkapjes komen terug en je moet bewust gaan kijken wanneer en vooral OF je de winkel nog induikt want de openingstijden zijn krapper.

Deze maatregelen kunnen zeker wel werken wanneer mensen zich er gewoon aan houden. De 1,5 meter en het mondkapje zijn daarin een wake up call en een stukje bewustwording. Want je hebt het in 99% van de gevallen nog steeds zelf in de hand dat je besmet raakt of niet.
pi_202361286
Ze moeten die supermarkten 24/7 openen om contactmomenten te beperken.
Go hard or go home
pi_202361290
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 08:03 schreef Noek het volgende:
Ze moeten die supermarkten 24/7 openen om contactmomenten te beperken.
juist !!!

ik ga wel om 23:00 boodschappen doen heerlijk !
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
  zaterdag 27 november 2021 @ 08:04:39 #221
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_202361293
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2021 08:00 schreef Monolith het volgende:

[..]
Nee het zal hooguit drukker zijn bij de kapper, omdat de openingstijden minder ruim zijn. Ik ben eerlijk gezegd ook nogal sceptisch over dit pakket. Het zal iets helpen dat ze de culturele sector en horeca nu grotendeels lam hebben gelegd, maar ik vraag me ten zeerste af of je niet juist meer contactmomenten creëert door minder ruime openingstijden in veel andere sectoren.
De drukke uurtjes bij de kapper (na het werk van de werkende mens) is tussen 5 en 6. Deze mensen moeten nu een alternatieve tijd gaan zoeken (wanneer het minder druk is). De kapsalon kan nu dus de klanten verspreiden over de dag en het piekmoment tussen 5 en 6 wordt uitgesmeerd over de rest van de dag.
pi_202361305
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2021 08:04 schreef tja77 het volgende:

[..]
De drukke uurtjes bij de kapper (na het werk van de werkende mens) is tussen 5 en 6. Deze mensen moeten nu een alternatieve tijd gaan zoeken (wanneer het minder druk is). De kapsalon kan nu dus de klanten verspreiden over de dag en het piekmoment tussen 5 en 6 wordt uitgesmeerd over de rest van de dag.
in de praktijk werkt het allemaal niet zo, vorige week zelf meegemaakt in de intratuin, stervensdruk door die verkorte openingstijden en dat zal alleen maar meer worden.

mensen zijn er klaar mee, de overheid loopt te prutsen etc etc
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
  zaterdag 27 november 2021 @ 08:09:56 #223
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_202361307
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2021 08:04 schreef tja77 het volgende:

[..]
De drukke uurtjes bij de kapper (na het werk van de werkende mens) is tussen 5 en 6. Deze mensen moeten nu een alternatieve tijd gaan zoeken (wanneer het minder druk is). De kapsalon kan nu dus de klanten verspreiden over de dag en het piekmoment tussen 5 en 6 wordt uitgesmeerd over de rest van de dag.
Daarnaast werkt het het thuiswerken in de hand.
Als ik thuis werk ga ik tussen de middag boodschappen doen of plan ik voor mezelf een half uurtje om 3 uur bij de kapper. Alle tijd van de wereld en met thuiswerken gaat dat makkelijker dan wanneer je op locatie werkt.
  zaterdag 27 november 2021 @ 08:13:10 #224
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_202361323
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 08:08 schreef Predator40 het volgende:

[..]
in de praktijk werkt het allemaal niet zo, vorige week zelf meegemaakt in de intratuin, stervensdruk door die verkorte openingstijden en dat zal alleen maar meer worden.

mensen zijn er klaar mee, de overheid loopt te prutsen etc etc
Recalcitrante mensen blijf je houden, ik vermijd de drukke tijden, en het spitsuur tussen 5 en 6 is nu geen drukte meer. Je zult een alternatief moeten zoeken als je na je werk nog wat wilt kopen. Net wat creatiever zijn met je dagplanning.

Goede maatregelen dit, maar dan moeten ze wel opgevolgd worden.
  zaterdag 27 november 2021 @ 08:17:03 #225
160086 GemMagic
Summum ius summa iniura
pi_202361334
Ik zie deze koers toch als gecontroleerd uit laten branden. We wakkeren het vuur niet harder aan, maar draaien het zuurstof klepje iets verder dicht.

Je relateert de impact toch het snelst aan je eigen leven, maar voor mij is de impact laag. Kan zo nog naar de sportschool, morgen naar ‘n verjaardag en maandag vroeg op kantoor zijn en ‘s middags tussen 16-17 trainen. Kom er genadig van af.

Mijn herstelbewijs is ook net beschikbaar, dus kan weer 6 maanden leven in god-mode.
Sui cuique mores fingunt fortunam
pi_202361337
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2021 08:13 schreef tja77 het volgende:

[..]
Recalcitrante mensen blijf je houden, ik vermijd de drukke tijden, en het spitsuur tussen 5 en 6 is nu geen drukte meer. Je zult een alternatief moeten zoeken als je na je werk nog wat wilt kopen. Net wat creatiever zijn met je dagplanning.

Goede maatregelen dit, maar dan moeten ze wel opgevolgd worden.
fopmaatregelen......dit gaat niks doen vooral niet tijdens feestdagen
wij vermijden ook weer drukte daar niet van en ik heb voor het eerst weer bij de picnic besteld.
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_202361338
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 08:17 schreef GemMagic het volgende:
Ik zie deze koers toch als gecontroleerd uit laten branden. We wakkeren het vuur niet harder aan, maar draaien het zuurstof klepje iets verder dicht.

Je relateert de impact toch het snelst aan je eigen leven, maar voor mij is de impact laag. Kan zo nog naar de sportschool, morgen naar ‘n verjaardag en maandag vroeg op kantoor zijn en ‘s middags tussen 16-17 trainen. Kom er genadig van af.

Mijn herstelbewijs is ook net beschikbaar, dus kan weer 6 maanden leven in god-mode.
Mja, het zorgpersoneel brandt daardoor ook mooi geleidelijk uit, waardoor je bij een volgend golfje alleen maar weer sneller naar maatregelen moet grijpen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Moderator zaterdag 27 november 2021 @ 08:19:59 #228
27107 crew  chratnox
Digitaal viroloog
pi_202361340
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2021 08:13 schreef tja77 het volgende:

[..]
Recalcitrante mensen blijf je houden, ik vermijd de drukke tijden, en het spitsuur tussen 5 en 6 is nu geen drukte meer. Je zult een alternatief moeten zoeken als je na je werk nog wat wilt kopen. Net wat creatiever zijn met je dagplanning.

Goede maatregelen dit, maar dan moeten ze wel opgevolgd worden.
Ik denk ook wel dat een groep mensen die naar kantoor ging en na het werk boodschappen en kado’s halen nu gedwongen is om thuis te werken of in elk geval op tijd thuis te zijn om nog even hun inkopen te doen, zeker de komende maand.
Lid van de vaste commissie van het FOK!OMT
pi_202361343
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 08:17 schreef GemMagic het volgende:
Ik zie deze koers toch als gecontroleerd uit laten branden. We wakkeren het vuur niet harder aan, maar draaien het zuurstof klepje iets verder dicht.

Je relateert de impact toch het snelst aan je eigen leven, maar voor mij is de impact laag. Kan zo nog naar de sportschool, morgen naar ‘n verjaardag en maandag vroeg op kantoor zijn en ‘s middags tussen 16-17 trainen. Kom er genadig van af.

Mijn herstelbewijs is ook net beschikbaar, dus kan weer 6 maanden leven in god-mode.
niks tegen jou maar dat bedoel ik nu dat deze maatregelen niks gaan doen ;)
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
  Moderator zaterdag 27 november 2021 @ 08:21:12 #230
27107 crew  chratnox
Digitaal viroloog
pi_202361347
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 08:17 schreef GemMagic het volgende:
Ik zie deze koers toch als gecontroleerd uit laten branden. We wakkeren het vuur niet harder aan, maar draaien het zuurstof klepje iets verder dicht.

Je relateert de impact toch het snelst aan je eigen leven, maar voor mij is de impact laag. Kan zo nog naar de sportschool, morgen naar ‘n verjaardag en maandag vroeg op kantoor zijn en ‘s middags tussen 16-17 trainen. Kom er genadig van af.

Mijn herstelbewijs is ook net beschikbaar, dus kan weer 6 maanden leven in god-mode.
IDDQD gedaan?
Lid van de vaste commissie van het FOK!OMT
pi_202361356
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2021 06:57 schreef Za het volgende:

[..]
Eens.

Ah, nog even toevoegen, het schijnt een bovenmatig asymptomatische variant te zijn.

De mensen op Schiphol zijn alleen getest vanwege hun vlucht uit Zuid Afrika, ook is de variant die ze dragen nog niet zeker.
Misschien test sowieso een groot deel van de gevaccineerden positief wanneer je zomaar gaat staan testen ergens, ook bv passagiers uit Frankrijk.
Waarom zou je jezelf laten testen als je een dure vlucht hebt gekocht en gevacinneerd bent?

Je verliest je vlucht, geld en tijd, en moet ook nog eens in quarantaine, als je pech hebt in een ander land dan waar je woont. Oja dan hoogstwaarschijnlijk zonder dat je zelf ziekte verschijnselen hebt.

Die vluchten zitten vol met besmette mensen over de hele wereld, geldig QR en gevacinneerd dus niet gedetecteerd.

Mooi systeem wel die QR-maatschappij. :')
pi_202361376
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 08:23 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]
Waarom zou je jezelf laten testen als je een dure vlucht hebt gekocht en gevacinneerd bent?

Je verliest je vlucht, geld en tijd, en moet ook nog eens in quarantaine, als je pech hebt in een ander land dan waar je woont. Oja dan hoogstwaarschijnlijk zonder dat je zelf ziekte verschijnselen hebt.

Die vluchten zitten vol met besmette mensen over de hele wereld, geldig QR en gevacinneerd dus niet gedetecteerd.

Mooi systeem wel die QR-maatschappij. :')
Portugal heeft het testen alweer verplicht gesteld, ook voor Europeanen
geen probleem mee trouwens om en gevaccineerd te zijn EN te testen.
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
  Moderator zaterdag 27 november 2021 @ 08:30:16 #233
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_202361377
61 van 600 passagiers uit Zuid-Afrika besmet met coronavirus

_O_

Daar zal vast dat variantje tussen zitten.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_202361389
quote:
9s.gif Op zaterdag 27 november 2021 08:30 schreef onlogisch het volgende:
61 van 600 passagiers uit Zuid-Afrika besmet met coronavirus

_O_

Daar zal vast dat variantje tussen zitten.
61 ook echt.
Go hard or go home
pi_202361390
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 08:30 schreef Predator40 het volgende:

[..]
Portugal heeft het testen alweer verplicht gesteld, ook voor Europeanen
geen probleem mee trouwens om en gevaccineerd te zijn EN te testen.
Denk dat je een van de weinige bent, weinig mensen die 10 dagen quarantaine en een nieuwe vlucht makkelijk kunnen veroorloven. Helemaal als je met een gezin gaat.
  Moderator zaterdag 27 november 2021 @ 08:34:51 #236
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_202361393
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 november 2021 08:33 schreef Noek het volgende:

[..]
61 ook echt.
10%, niks aan het handje.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_202361402
binnen 1 week word testen weer verplicht voor elke vlucht
na oud en nieuw ga ik mezelf maar opsluiten voordat we positief testen net voor onze vlucht 12 januari.
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_202361415
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 08:36 schreef Predator40 het volgende:
binnen 1 week word testen weer verplicht voor elke vlucht
na oud en nieuw ga ik mezelf maar opsluiten voordat we positief testen net voor onze vlucht 12 januari.
Werkt goed heh die QR :')
pi_202361416
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2021 08:39 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]
Werkt goed heh die QR :')
Ja, feilloos systeem. Prachtig wapen.
Go hard or go home
pi_202361426
Echt onder welke steen hebben de beleidsmakers gelegen de afgelopen twee jaar |:(

Weer een winter foetsie
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_202361432
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 00:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Negatief testen kan ook prima als je al wel besmet bent maar de infectie nog in het prille begin zit. Ik snap de hysterie ook niet, je hebt het hier over wat, 200 mensen of zo die eventjes 1 a 2 weken in quarantaine moeten. Wat een drama zeg. :D
Ik dacht dat mensen getest moesten worden vóórdat ze het vliegtuig instappen?
pi_202361435
quote:
9s.gif Op zaterdag 27 november 2021 08:30 schreef onlogisch het volgende:
61 van 600 passagiers uit Zuid-Afrika besmet met coronavirus

_O_

Daar zal vast dat variantje tussen zitten.
Misschien dat die nieuwe variant onze redding wordt, als niemand iets merkt en het zo snel verspreid.

Gered door arme ongevacinneerde Afrikanen uit de ghetto, zou wel een mooie plottwist zijn.
pi_202361438
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 00:01 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]
Omdat, zoals je zelf al zegt, niet elke kwetsbare zich makkelijk kan "isoleren".
Vrijwel geen enkele kwetsbare kan dat.
Ook niet boven de 70.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_202361443
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 08:44 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]
Misschien dat die nieuwe variant onze redding wordt, als niemand iets merkt en het zo snel verspreid.

Gered door arme ongevacinneerde Afrikanen uit de ghetto, zou wel een mooie plottwist zijn.
Ja :D maar de ervaring met dit Coronavirus is dat het een beetje een sadistisch virus lijkt te zijn. Elke keer een beetje erger
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_202361451
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 08:42 schreef pullup het volgende:
Echt onder welke steen hebben de beleidsmakers gelegen de afgelopen twee jaar |:(

Weer een winter foetsie
die hebben die steen al tig keer tegen hun botte kop gehad ......vandaar
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_202361454
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 08:43 schreef Morri2 het volgende:

[..]
Ik dacht dat mensen getest moesten worden vóórdat ze het vliegtuig instappen?
ligt eraan welk land, naar de USA wel ja
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
  zaterdag 27 november 2021 @ 08:46:57 #247
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_202361455
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 08:40 schreef Noek het volgende:

[..]
Ja, feilloos systeem. Prachtig wapen.
Is G2 al ingevoerd dan?
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_202361466
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2021 08:45 schreef Wantie het volgende:

[..]
Vrijwel geen enkele kwetsbare kan dat.
Ook niet boven de 70.
wij hebben dat aardig gedaan ongeveer 15 maanden lang....maar toen waren we het ook helemaal zat.
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_202361488
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 08:43 schreef Morri2 het volgende:

[..]
Ik dacht dat mensen getest moesten worden vóórdat ze het vliegtuig instappen?
Ja, dat dacht ik ook! Daarom snap ik ook niet dat zoveel mensen op 1 vlucht na landing ineens besmet blijken.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_202361491
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 00:52 schreef Mammietje het volgende:

[..]
Ja, dat klopt ja. Duurt gewoon 2 dagen voor je terecht kan. }:|
En bellen moet ook al 3 keer (wordt opgehangen met de mededeling dat er geen lijnen vrij zijn) en dan nog een half uur in de wacht. :{
Ik vraag me af hoeveel mensen stoppen met proberen, en afhaken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')