abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_202359162
Zijn er in je leven enorm hilarische, lachstuip opwekkende, slappe lach momenten geweest die je je nog altijd goed kunt herinneren en waarbij je altijd weer in de lach schiet als je er weer aan terugdenkt?
Dit kan/mag van alles zijn, bv series, films of tv-programma's die je hebt gezien, een boek of tijdschrift dat je gelezen hebt, een radio-programma of podcast, maar uiteraard ook momenten uit je eigen leven.
Misschien een blunder van jezelf of een ander, een doldwaze opmerking of actie van iemand of wat dan ook.
Deel het hier en laat anderen ook meegenieten. Het leukste is natuurlijk als je het op zo'n manier opschrijft, dat anderen daarbij ook in de lach schieten als ze het lezen. Leef je uit!
Een probleem is pas een probleem als je er een probleem van maakt.
pi_202359459
Lsd in het bos met kameraad. Lachkick gehad van 1 uur. Lagen gewoon op de grond te rollen van het lachen. Daarna buikpijn en een peuk na gerookt.

Waarom wil je dit weten?
pi_202359513
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 23:21 schreef dexamfetamine het volgende:
Lsd in het bos met kameraad. Lachkick gehad van 1 uur. Lagen gewoon op de grond te rollen van het lachen. Daarna buikpijn en een peuk na gerookt.

Waarom wil je dit weten?
Ik doe dit met het idee om een leuk topic te starten waar mensen (waarschijnlijk) om kunnen lachen.
Een probleem is pas een probleem als je er een probleem van maakt.
pi_202359532
Kunnen we dan niet beter grappige filmpjes delen?
pi_202359583
TS trapt af..
pi_202359596
De bananenvla reclame waar de chimpansee voor de vla koos ipv de banaan

En daarna deed Ook dat nog ! de proef op de som


een van de leukste momenten op de Nederlandse tv :D _O_
"You can call me Susan if it makes you happy"
  Beste/leukste mod 2022 vrijdag 26 november 2021 @ 23:50:28 #7
319979 Fok-it
All is well
pi_202359815
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 23:33 schreef TLC het volgende:
De bananenvla reclame waar de chimpansee voor de vla koos ipv de banaan

En daarna deed Ook dat nog ! de proef op de som


een van de leukste momenten op de Nederlandse tv :D _O_
:D _O-

Leuke

Echt nog nooit gezien :')
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_202359875
De uitdrukking 'Your boos mean nothing to me, I've seen what makes you cheer'
-nee-
  Spellchecker zaterdag 27 november 2021 @ 00:18:38 #9
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_202360222
Ik werd op de snelweg ingehaald door een vies wit busje.
Had iemand achterop geschreven: "washed by Stevie Wonder".

_O-
pi_202361134
Toen ik jaar of 17 was de zus van mijn beste maat aan liggen duwen. Jaar of 6 later was ik aanwezig op haar Turkse trouwerij waar ze werd weggegeven als maagd _O-
UNOX
pi_202361228
Ik heb toen ik klein was helemaal dubbel gelegen om Bambi op het ijs.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_202368272
Weet nog wel dat ik in de collegebanken een lachkick had met een paar studiegenoten die (zo bleek achteraf) vonden dat de docent een beetje dommig uit zijn ogen keek en daar steeds harder om moesten lachen, en ik daardoor werd aangestoken en we op een gegeven moment met z'n drieën lagen te huilen van het lachen terwijl ik op dat moment niet wist waarom eigenlijk.

En iedereen kijken van "wat is er met die gasten aan de hand" Was echt prachtig :D Ik voelde het de dag erop nog steeds aan mijn buikspieren.

Het brein is een wonderlijk orgaan.
  zaterdag 27 november 2021 @ 19:50:00 #13
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_202368506
Kan ik me niet meer herinneren.
With my pack on my back, down the road I will stray.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')