Ja hij zag dat ik druk bezig was met zoeken, dan gaat hij meezoeken!quote:Op zaterdag 27 november 2021 09:15 schreef Mrsloveable het volgende:
Glas breekt vaak ook in tig stukjes, maar gelukkig is hij er niet in gaan staan en dat hij het aan jou gaf
En ff pantoffeltjes aanquote:Op zaterdag 27 november 2021 09:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hij zag dat ik druk bezig was met zoeken, dan gaat hij meezoeken!
Zo nog maar even stofzuigen voor de zekerheid.
Dat is wel verstandig idd, ligt misschien nog wel watquote:Op zaterdag 27 november 2021 09:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Als het droog is hequote:Op zaterdag 27 november 2021 09:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat een slimmerd!quote:Op zaterdag 27 november 2021 09:33 schreef ToT het volgende:
Alsof meneetje kan lezen: hij heeft nu 1 van mijn pantoffels aan en een slipper van mama!
Ik heb in de tussentijd geveegd en heb nog niets kunnen vinden. Nu nog even stofzuigen.idd als het droog is, ja!
Had eerst geregend .. dus blijft niks van liggenquote:Op zaterdag 27 november 2021 09:58 schreef Mrsloveable het volgende:
Niet veel of wel? Hier nog helemaal niks
Waterkou zeker brrquote:Op zaterdag 27 november 2021 10:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Had eerst geregend .. dus blijft niks van liggen
Maar het is echt vies koud
quote:
Nee niet echtquote:Op zaterdag 27 november 2021 10:08 schreef Mrsloveable het volgende:
Jakkie bah, gisteren ook dat is niks aan dan
Dat wordt weer peperkoek en soep met ballenquote:Op zaterdag 27 november 2021 10:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee niet echt
En zoon mag nog voetballen vandaag
Brrrrr 🥶
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |