abonnement Unibet Coolblue
pi_202355754
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 19:42 schreef JohnDDD het volgende:
En de kerken blijven maar open. Vol met ongevaccineerden zonder mondkapje die luidkeels zingen
schandalig
Kap toch eens met dat gezeik over die kerken man. De kerkgangers om mij heen zijn allemaal gevaccineerd, en laten zich bij elke snotneus testen. De kerken trekken meestal constant dezelfde mensen aan. Kan ik niet zeggen van alle schoolgaande mensen, of de mensen op kantoor. Die zijn ofwel niet gevaccineerd of laten zich niet testen want ; "het is maar een verkoudheidje". Of alle jongeren die lekker carnaval gaan vieren, of met de bus naar Duitsland gaan omdat daar de discotheken open zijn. Oja, de kinderen en jongeren hebben het al zo zwaar he, fuck dat. Gooi die scholen dicht. Verplicht iedereen om thuis te werken. Maar al dat gezeik op de makkelijke doelgroepen ben ik zo zat.
  vrijdag 26 november 2021 @ 19:59:29 #77
444624 Walterwhite64
alle hoeren zijn vrouwen.
pi_202355758
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 19:53 schreef TLC het volgende:

[..]
Het enige wat ik ervan geleerd heb is dat je vrouwen niet mag slaan
Dat ja, wtf.
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.
pi_202355760
Wordt zo moe van Paternotte.... Ga er dan zelf staan pannenkoek!
pi_202355769
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 19:56 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Enigszins off-topic, maar het stoort me altijd zo dat ze het enkel hebben over het mishandelen van vrouwen. Alsof het andersom niet gebeurd. Vind ik jammer.
Natuurlijk gebeurt het andersom ook.
Het gebeurt wel vele malen vaker bij vrouwen.

Desalniettemin had hij inderdaad ‘mensen’ of ‘slachtoffers’ kunnen zeggen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_202355771
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 19:45 schreef appeleibanaan het volgende:
Het voelt alsof je je voor niets hebt laten vaccineren, wat natuurlijk niet zo is :'(
Maatje van me werkt op de IC en is helemaal klaar met die wappies.
Tijd om ontslag te nemen dan.
Ik ben een sukkel voor de liefde, koning in de discotheek
  vrijdag 26 november 2021 @ 20:00:14 #81
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_202355776
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 19:57 schreef Coco het volgende:
Op vrijdag 26 november 2021 19:56 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Enigszins off-topic, maar het stoort me altijd zo dat ze het enkel hebben over het mishandelen van vrouwen. Alsof het andersom niet gebeurd. Vind ik jammer.

stukje tweedeling
ook om het een sociaal sausje van empathie te geven zonder daarin daadwerklijk wat te doen.

Ik ken jeugd/zorgverleners die vooral bezig zijn om de schade die dit soort kutmaatregelen veroorzaken, te beperken. What goes in, Goes out.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_202355777
Nou, het wordt dus stiekem maar rond laten gaan, het ongemakkelijk accepteren en de schijn werken van maatregelen. Mensen in de frontlinie moeten maar even een tandje bijzetten nog en het zien te overleven. En ja, er gaan belangrijke operaties verzet worden. En ja, mensen gaan overlijden. Het is ten slotte niet voor niets crisis. :)

Ook gewoon een keuze natuurlijk, maar zeg dan ook gewoon dat het heel lastig te controleren valt, mensen goed wijzen op hun eigen verantwoordelijkheid, de zorg die maar innovatief moet gaan zijn, etc. Als het water ze echt heel hoog aan de lippen staat dan kunnen ze het echt nog wel even volhouden. Moet je eens kijken hoe innovatief mensen dan worden.

Maar: Het is nog maar zeer de vraag of het met maatregelen wel goed zou gaan. Kijk eens naar Duitsland of Australië. Op zich snap ik het ook wel.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  Moderator vrijdag 26 november 2021 @ 20:01:06 #83
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hč
pi_202355790
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 19:59 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Natuurlijk gebeurt het andersom ook.
Het gebeurt wel vele malen vaker bij vrouwen.

Desalniettemin had hij inderdaad ‘mensen’ of ‘slachtoffers’ kunnen zeggen.
'beste reizigers'
What can change the nature of a man?
  vrijdag 26 november 2021 @ 20:01:13 #84
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_202355794
En wel respect voor het kabinet dat ze iedereen erop aan hebben gesproken dat er zo min mogelijk contact moet zijn tussen grootouders en kinderen. Vind ik heel verstandig. Als mensen daar vervolgens niks mee doet ligt dat toch echt gewoon bij het volk.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_202355800
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 20:01 schreef Coco het volgende:

[..]
'beste reizigers'
Precies. Dat vinden jullie vast ook allemaal helemaal fantastisch!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_202355806
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 19:59 schreef Walterwhite64 het volgende:

[..]
Dat ja, wtf.
Je mag ook niks meer tegenwoordig :'(
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_202355808
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 19:59 schreef hyviiee het volgende:

[..]
Kap toch eens met dat gezeik over die kerken man. De kerkgangers om mij heen zijn allemaal gevaccineerd, en laten zich bij elke snotneus testen. De kerken trekken meestal constant dezelfde mensen aan. Kan ik niet zeggen van alle schoolgaande mensen, of de mensen op kantoor. Die zijn ofwel niet gevaccineerd of laten zich niet testen want ; "het is maar een verkoudheidje". Of alle jongeren die lekker carnaval gaan vieren, of met de bus naar Duitsland gaan omdat daar de discotheken open zijn. Oja, de kinderen en jongeren hebben het al zo zwaar he, fuck dat. Gooi die scholen dicht. Verplicht iedereen om thuis te werken. Maar al dat gezeik op de makkelijke doelgroepen ben ik zo zat.
Het is niet zonder reden dat mensen de kerken aanziet voor grootverspreiders he.
Urk, Staphorst is allemaal laag gevaccineerd.
Ook helpt het niet dat de kerken een fuck you mentaliteit van hier tot gunter hebben en tijdens een lockdown gewoon leuk diensten zoals normaal draaien.
Hell, de dorpspastoor die het lokale verpleeghuis bezoekt is anti-vax en predikt dat ook aan de bejaarden.
Twiddel
pi_202355817
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 19:56 schreef Fargo het volgende:

[..]
Het is ook een regelrechte puinhoop. Dit is nu...pak hem beet...de vierde golf? En we komen vanavond gewoon met maatregelen die we tot nu toe nog niet hadden gezien. Wat een beleid.
zelfde mensen, zelfde virus, verschillende maatregelen, ze weten het echt niet meer, radeloos.
pi_202355831
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 20:01 schreef AlwaysHappy het volgende:
En wel respect voor het kabinet dat ze iedereen erop aan hebben gesproken dat er zo min mogelijk contact moet zijn tussen grootouders en kinderen. Vind ik heel verstandig. Als mensen daar vervolgens niks mee doet ligt dat toch echt gewoon bij het volk.
Eindelijk.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  vrijdag 26 november 2021 @ 20:03:04 #90
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_202355840
Het wordt hongerwinter
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  Moderator vrijdag 26 november 2021 @ 20:03:22 #91
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hč
pi_202355843
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 20:01 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Het is niet zonder reden dat mensen de kerken aanziet voor grootverspreiders he.
Urk, Staphorst is allemaal laag gevaccineerd.
Ook helpt het niet dat de kerken een fuck you mentaliteit van hier tot gunter hebben en tijdens een lockdown gewoon leuk diensten zoals normaal draaien.
Hell, de dorpspastoor die het lokale verpleeghuis bezoekt is anti-vax en predikt dat ook aan de bejaarden.
Allochten zijn grootverspreiders.

Een Urk of een Staphorst valt dan in het niet.
What can change the nature of a man?
pi_202355847
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 19:59 schreef hyviiee het volgende:

[..]
Kap toch eens met dat gezeik over die kerken man. De kerkgangers om mij heen zijn allemaal gevaccineerd, en laten zich bij elke snotneus testen. De kerken trekken meestal constant dezelfde mensen aan. Kan ik niet zeggen van alle schoolgaande mensen, of de mensen op kantoor. Die zijn ofwel niet gevaccineerd of laten zich niet testen want ; "het is maar een verkoudheidje". Of alle jongeren die lekker carnaval gaan vieren, of met de bus naar Duitsland gaan omdat daar de discotheken open zijn. Oja, de kinderen en jongeren hebben het al zo zwaar he, fuck dat. Gooi die scholen dicht. Verplicht iedereen om thuis te werken. Maar al dat gezeik op de makkelijke doelgroepen ben ik zo zat.
denk dat mensen die naar de kerk of gebedshuis gaan een te kleine groep is om aan te spreken.
  vrijdag 26 november 2021 @ 20:03:42 #93
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_202355854
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 19:59 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Natuurlijk gebeurt het andersom ook.
Het gebeurt wel vele malen vaker bij vrouwen.

Desalniettemin had hij inderdaad ‘mensen’ of ‘slachtoffers’ kunnen zeggen.
Maar waarom moet dat benoemd worden; dat het bij vrouwen vaker gebeurd? Niet specifiek naar jou, maar ik hoor het vaker. Het is geen competitie toch? Juist omdat we telkens horen dat het vooral bij vrouwen gebeurd is het voor mannen enger om er mee naar buiten te komen. Maar oké, dat is wel heel off topic allemaal.

Verder helemaal eens; hij had beter een ander woord kunnen gebruiken.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  vrijdag 26 november 2021 @ 20:03:49 #94
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_202355857
quote:
6s.gif Op vrijdag 26 november 2021 19:47 schreef Zorro het volgende:

[..]
Was dat de workshop "omgaan met teleurstellingen" ?
De cursus Rietdekken gaat helaas ook al niet door.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tics van je petten.
pi_202355860
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 20:01 schreef AlwaysHappy het volgende:
En wel respect voor het kabinet dat ze iedereen erop aan hebben gesproken dat er zo min mogelijk contact moet zijn tussen grootouders en kinderen. Vind ik heel verstandig.
Hahaha hou toch op man. Dat is hetzelfde advies wat die klootviool laatste keer gaf. Gooi alle deuren en ramen tegen elkaar open want ventilatie is belangrijk. Dwaas. Lekker met die hoge energie en gas rekenening, in de winter, alles open zettne, :+
Ze moeten gewoon die scholen dichtgooien. Al dat gejank over de mental gezondheid omdat ze niet naar school kunnen, Nee lekker sinterklaas vieren zonder opa, oma, en familie. Dat vinden die kinderen leuk.
  Moderator vrijdag 26 november 2021 @ 20:04:22 #96
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hč
pi_202355867
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 20:03 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Maar waarom moet dat benoemd worden; dat het bij vrouwen vaker gebeurd? Niet specifiek naar jou, maar ik hoor het vaker. Het is geen competitie toch? Juist omdat we telkens horen dat het vooral bij vrouwen gebeurd is het voor mannen enger om er mee naar buiten te komen. Maar oké, dat is wel heel off topic allemaal.

Verder helemaal eens; hij had beter een ander woord kunnen gebruiken.
Mannen zijn vaker slachtoffer van mentaal geweld.
What can change the nature of a man?
pi_202355871
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 20:03 schreef monkyyy het volgende:
Het wordt hongerwinter
Westerlingen zijn niet welkom.
  vrijdag 26 november 2021 @ 20:04:32 #98
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_202355873
Waarom zou het eerder sluiten van winkels volgens het OMT coronabesmettingen moeten verminderen? Ze hebben dat vast ergens uitgelegd toch?
  vrijdag 26 november 2021 @ 20:04:34 #99
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_202355874
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 20:03 schreef Coco het volgende:

[..]
Allochten zijn grootverspreiders.

Een Urk of een Staphorst valt dan in het niet.
:+
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_202355879
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 20:01 schreef AlwaysHappy het volgende:
En wel respect voor het kabinet dat ze iedereen erop aan hebben gesproken dat er zo min mogelijk contact moet zijn tussen grootouders en kinderen. Vind ik heel verstandig. Als mensen daar vervolgens niks mee doet ligt dat toch echt gewoon bij het volk.
Als de school bij teveel besmettingen de klas dicht doet. Je geen opvang hebt en toch moet werken drop je toch de kids bij opa en oma.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')