For the greater goodquote:Op vrijdag 26 november 2021 19:47 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
je moet er wat voor over hebben![]()
russian roulette.
Ondertussen post die vrolijk verder , kan niet de bedoeling zijn lijkt mij .quote:Op vrijdag 26 november 2021 19:46 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Er werd aan gewerkt, maar heeft even tijd nodig. Het wordt dus niet toegelaten.
Ik ben bezig.quote:Op vrijdag 26 november 2021 19:51 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ondertussen post die vrolijk verder , kan niet de bedoeling zijn lijkt mij .
Ik heb een klacht over je ingediend, en over andere mods in een feedback topic... Dat je mensen de hand boven het hoofd houd die van alles mogen roepen en dat niet wappies dit niet mogen.. Je hebt ook andere mensen geband van dit subforum. Want stel je voor, BNW waar men kritisch is op wat er geschreven wordt...quote:
Zit Hugo in dit topic?quote:Op vrijdag 26 november 2021 19:51 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ondertussen post die vrolijk verder , kan niet de bedoeling zijn lijkt mij .
Je mag over mij een klacht indienen. Er zijn (F)A’s die daarover oordelen. Geen probleem mee.quote:Op vrijdag 26 november 2021 19:55 schreef Najreb1986 het volgende:
[..]
Ik heb een klacht over je ingediend, en over andere mods in een feedback topic... Dat je mensen de hand boven het hoofd houd die van alles mogen roepen en dat niet wappies dit niet mogen.. Je hebt ook andere mensen geband van dit subforum. Want stel je voor, BNW waar men kritisch is op wat er geschreven wordt...
Dat moeten we niet hebben...
quote:
Waar zit in naar te kijken ? Ik weet misschien 20 a 50 woorden Spaans maxquote:Op vrijdag 26 november 2021 20:02 schreef _I het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)_app&utm_name=iossmf
Kan dat!? Reddit link..
De straatnaam aan het einde, dat maakt het gewoon af.quote:Op vrijdag 26 november 2021 19:17 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[ twitter ]
volkomen normaal.
lijkt me wel heel onwaarschijnlijkquote:Op vrijdag 26 november 2021 20:02 schreef _I het volgende:
Kan dat!? Reddit link..
Er zitten allemaal links naar onderzoeken over micro transistors in de vaccinaties.quote:Op vrijdag 26 november 2021 20:04 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Waar zit in naar te kijken ? Ik weet misschien 20 a 50 woorden Spaans max
Vind het ook wat ver gezocht. Toch zitten er wel interessante stukken tussen van oa. Harvardquote:Op vrijdag 26 november 2021 20:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
lijkt me wel heel onwaarschijnlijk
dat zit mogelijk is
Dat verklaart het chiptekortquote:Op vrijdag 26 november 2021 20:02 schreef _I het volgende:
Kan dat!? Reddit link..
ik weet dat ze met dat soort dingen bezig zijnquote:Op vrijdag 26 november 2021 20:07 schreef _I het volgende:
[..]
Vind het ook wat ver gezocht. Toch zitten er wel interessante stukken tussen van oa. Harvard
https://www.harvardmagazine.com/2011/01/virus-sized-transistors
Ze kunnen al een switch maken van een paar atomen die een aan/uit functie heeft. En dat artikel is van járen geleden. Neem aan dat ze al wat verder zijn.quote:Op vrijdag 26 november 2021 20:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik weet dat ze met dat soort dingen bezig zijn
maar dat ze onder een hele sterke microscoop zoiets vinden.. hoe klein moet het dan zijn
ik heb daar werkelijk geen verstand van dus durf er ook geen uitspraak over te doenquote:Op vrijdag 26 november 2021 20:14 schreef _I het volgende:
[..]
Ze kunnen al een switch maken van een paar atomen die een aan/uit functie heeft. En dat artikel is van járen geleden. Neem aan dat ze al wat verder zijn.
Buiten de conspiracies om Bill Gates heen, fascinerend dat er überhaupt techniek bestaat op dat formaat.
Psyoppsquote:Op vrijdag 26 november 2021 20:23 schreef yinxs het volgende:
Ik zit nu een beetje achteraf nog even die persconferentie half te luisteren. Het valt me op hoeveel Huggie "waarheid" in z'n zinnen verwerkt terwijl ie ons probeert wijs te maken dat 70% ongevaccineerden in het ziekenhuis liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |