abonnement Unibet Coolblue
pi_202349415


Vragen over je eigen gezondheid: huisarts of GGD
Andere vragen: 0800-1351 (08:00-22:00)

Bij klachten, blijf thuis, en laat je testen!
Om een afspraak te maken voor een Coronatest bel je tussen 08:00 en 20:00 met 0800-1202.
Je kunt ook online een afspraak maken voor een Coronatest via https://coronatest.nl/, hier heb je wel een DigiD voor nodig.

Afspraak maken kan via www.coronatest.nl , www.coronavaccinatie-afspraak.nl of telefoonnummer 0800-7070.

Helpen?
https://www.extrahandenvoordezorg.nl/
https://www.rodekruis.nl/hulp-in-nederland/ready2help/

SPOILER: Hont
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Linkjes voor informatie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Informatie over dagcijfers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Gedragsregels in dit topic:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
In de laatste acht weken was daarmee de kans om als volledig gevaccineerd persoon met het coronavirus in het ziekenhuis te worden opgenomen 12,5 keer lager dan voor een niet-gevaccineerde. Voor opname op de IC was die kans als volledig gevaccineerde 25 keer zo klein.
bron


(Bron)
  vrijdag 26 november 2021 @ 13:40:31 #2
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_202349416
Hoeveel acteurs liggen er nu in het ziekenhuis?

Ja, ik dacht ik doe even mee.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_202349418
Ziedend!
  Moderator vrijdag 26 november 2021 @ 13:41:36 #4
27107 crew  chratnox
Digitaal viroloog
pi_202349426
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 13:39 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
En zelfs met die boosters zit je nog 7-8 maanden per jaar met maatregelen.

Dit is toch onhoudbaar joh.
Daarom lijkt het me logisch dat er (veel) ingezet wordt op nieuwe vaccinaties die ook de verspreiding verminderen, of andersoortige bescherming (denk aan neussprays bijvoorbeeld). En medicatie om snel/adequaat te reageren.

Tot die tijd werkt vaccinatie remmend, niet vermijdend.
Lid van de vaste commissie van het FOK!OMT
  Moderator vrijdag 26 november 2021 @ 13:41:54 #5
27107 crew  chratnox
Digitaal viroloog
pi_202349429
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 13:40 schreef DonDruiper het volgende:
Hoeveel acteurs liggen er nu in het ziekenhuis?

Ja, ik dacht ik doe even mee.
42
Lid van de vaste commissie van het FOK!OMT
pi_202349433
Gelukkig vallen de maatregelen mee en wordt het geen complete lockdown.
pi_202349434
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 13:40 schreef DonDruiper het volgende:
Hoeveel acteurs liggen er nu in het ziekenhuis?

Ja, ik dacht ik doe even mee.
Er werken er steeds meer als IC-medewerker schijnt. :)
Cliniclowns enzo...
  vrijdag 26 november 2021 @ 13:42:38 #8
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_202349437
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 13:40 schreef DonDruiper het volgende:
Hoeveel acteurs liggen er nu in het ziekenhuis?

Ja, ik dacht ik doe even mee.
Just a flu, bro.
  Redactie Frontpage vrijdag 26 november 2021 @ 13:43:09 #9
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_202349439
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 11:34 schreef Sfancta het volgende:
[ twitter ]

Zie hier iemand een bed weghouden van een gevaccineerd iemand.
Was me van de week ook al druk aan het maken om die mongool met zijn 'ik lig hier alleen maar voor wat zouttekort, dat ik toevallig corona heb heeft er niks mee te maken' :r
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_202349441
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 13:41 schreef chratnox het volgende:

[..]
Daarom lijkt het me logisch dat er (veel) ingezet wordt op nieuwe vaccinaties die ook de verspreiding verminderen, of andersoortige bescherming (denk aan neussprays bijvoorbeeld). En medicatie om snel/adequaat te reageren.

Tot die tijd werkt vaccinatie remmend, niet vermijdend.
Ik heb nog steeds de hoop dat die pillen ons hieruit halen.
  Redactie Sport vrijdag 26 november 2021 @ 13:43:39 #11
274204 crew  Mexicanobakker
pi_202349442
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 13:40 schreef DonDruiper het volgende:
Hoeveel acteurs liggen er nu in het ziekenhuis?

Ja, ik dacht ik doe even mee.
Als er dan toch zo nodig eentje moet liggen, doe dan maar Frank Lammers :{

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  vrijdag 26 november 2021 @ 13:43:42 #12
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_202349443
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 13:41 schreef chratnox het volgende:

[..]
42
Ah, duurde even :')
Zuiger van het FOK!-OMT
  vrijdag 26 november 2021 @ 13:44:27 #13
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_202349453
quote:
86s.gif Op vrijdag 26 november 2021 13:43 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Als er dan toch zo nodig eentje moet liggen, doe dan maar Frank Lammers :{
Ik krijg last van plaatsvervangende schaamte bij supermarkt reclames :'(
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_202349455
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 13:40 schreef DonDruiper het volgende:
Hoeveel acteurs liggen er nu in het ziekenhuis?

Ja, ik dacht ik doe even mee.
Gewoon liefde, dan zijn er geen ziekenhuizen meer nodig. Licht, liefde en vitamine D.
  vrijdag 26 november 2021 @ 13:44:56 #15
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_202349459
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 13:39 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
En zelfs met die boosters zit je nog 7-8 maanden per jaar met maatregelen.

Dit is toch onhoudbaar joh.
We zijn in een maatschappij terecht gekomen (ook buiten NL) waarbij we nog steeds denken dat we het virus eronder kunnen krijgen. Maatregelen lijken steeds meer een doel te worden dan een middel; het gaat er niet meer om of een maatregel echt proportioneel is; het gaat er meer om dat regeringen de indruk willen wekken dat ze iets doen. En het liefst zo zichtbaar mogelijk. Gaat niet bewust, want geen enkele regering die bewust de economie wil slopen (daar geloof ik niet in), maar onbewust is dat erin geslopen. De acceptatie dat er oneerlijkheid is in de wereld; dat niet iedereen te redden is is compleet weg (gelinkt aan Corona althans). Het is wel iets beter geworden (we zitten nu eind november in ieder geval nog niet in een volledige lockdown), maar er was ons veel meer beloofd na vaccinaties. In plaats daarvan wordt het nu gedraaid alsof die derde prik er altijd al bij hoorde en dat het logisch is dat je pas na die derde prik volledig gevaccineerd bent, maar dit gaat echt niet stoppen na die derde booster. Ik zie het heel somber in.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  vrijdag 26 november 2021 @ 13:44:59 #16
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_202349460
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 13:42 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Just a flu, bro.
'Stevige griep'
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_202349461
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 13:22 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Rutte zal nooit opstappen. Die moet via een motie van wantrouwen uit het torentje geschopt worden, anders zit hij er over 10 jaar nog.

En Hugo, ach laat ook maar.
Die is publiciteitsgeil. Dus die zal daar ook nooit verdwijnen zo lang hij niet wordt weggeschopt.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Moderator vrijdag 26 november 2021 @ 13:45:41 #18
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202349470
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 13:44 schreef Simmertje het volgende:

[..]
Gewoon liefde, dan zijn er geen ziekenhuizen meer nodig. Licht, liefde en vitamine D.
En af en toe een blik paardenmiddel
pi_202349478
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 13:44 schreef Simmertje het volgende:

[..]
Gewoon liefde, dan zijn er geen ziekenhuizen meer nodig. Licht, liefde en vitamine D.
En god doet de rest?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  vrijdag 26 november 2021 @ 13:48:02 #20
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_202349492
Ik hoop dat die Aids-variant degene blijkt te zijn die totaal niet gevaarlijk is en het einde van de pandemie inluidt :)
Makkelijk tweede.
pi_202349493
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 13:39 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
En zelfs met die boosters zit je nog 7-8 maanden per jaar met maatregelen.

Dit is toch onhoudbaar joh.
Hoeveel weken hebben we dit jaar effectief zonder maatregelen gedaan?
0 toch?
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  vrijdag 26 november 2021 @ 13:48:25 #22
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_202349498
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 13:44 schreef Simmertje het volgende:

[..]
Gewoon liefde, dan zijn er geen ziekenhuizen meer nodig. Licht, liefde en vitamine D.
En een zoutoplossing.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_202349503
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 13:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik hoop dat die Aids-variant degene blijkt te zijn die totaal niet gevaarlijk is en het einde van de pandemie inluidt :)
Verschrikkelijk besmettelijk maar enkel een niesje veroorzakend. Of hoog uit een kuchje.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_202349507
quote:
9s.gif Op vrijdag 26 november 2021 13:44 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
We zijn in een maatschappij terecht gekomen (ook buiten NL) waarbij we nog steeds denken dat we het virus eronder kunnen krijgen. Maatregelen lijken steeds meer een doel te worden dan een middel; het gaat er niet meer om of een maatregel echt proportioneel is; het gaat er meer om dat regeringen de indruk willen wekken dat ze iets doen. En het liefst zo zichtbaar mogelijk. Gaat niet bewust, want geen enkele regering die bewust de economie wil slopen (daar geloof ik niet in), maar onbewust is dat erin geslopen. De acceptatie dat er oneerlijkheid is in de wereld; dat niet iedereen te redden is is compleet weg (gelinkt aan Corona althans). Het is wel iets beter geworden (we zitten nu eind november in ieder geval nog niet in een volledige lockdown), maar er was ons veel meer beloofd na vaccinaties. In plaats daarvan wordt het nu gedraaid alsof die derde prik er altijd al bij hoorde en dat het logisch is dat je pas na die derde prik volledig gevaccineerd bent, maar dit gaat echt niet stoppen na die derde booster. Ik zie het heel somber in.
Het is ook een complete herhaling van zetten geworden. Je hoopt dat er een keer tegenstand komt. Dat de wal het schip keert.

Het is verdorie net GTST. Je kan elk moment inhaken en al kijk je 4 maanden niet, je hebt niks gemist.
pi_202349508
quote:
9s.gif Op vrijdag 26 november 2021 13:44 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
We zijn in een maatschappij terecht gekomen (ook buiten NL) waarbij we nog steeds denken dat we het virus eronder kunnen krijgen. Maatregelen lijken steeds meer een doel te worden dan een middel; het gaat er niet meer om of een maatregel echt proportioneel is; het gaat er meer om dat regeringen de indruk willen wekken dat ze iets doen. En het liefst zo zichtbaar mogelijk. Gaat niet bewust, want geen enkele regering die bewust de economie wil slopen (daar geloof ik niet in), maar onbewust is dat erin geslopen. De acceptatie dat er oneerlijkheid is in de wereld; dat niet iedereen te redden is is compleet weg. Het is wel iets beter geworden (we zitten nu eind november in ieder geval nog niet in een volledige lockdown), maar er was ons veel meer beloofd na vaccinaties. In plaats daarvan wordt het nu gedraaid alsof die derde prik er altijd al bij hoorde en dat het logisch is dat je pas na die derde prik volledig gevaccineerd bent, maar dit gaat echt niet stoppen na die derde booster. Ik zie het heel somber in.
Dat 'er is ons veel meer beloofd na vaccinatie" vind ik zo'n dooddoener.
Er is neits beloofd, er waren verwachtingen. Dat viel tegen. Dat is zwaar shit, kan niemand iets aan doen, en dus moeten we op een andere manier verder.

Want je realiseert je toch ook dat wanneer we alles maar loslaten, niet alleen corona slachtoffers gaat maken? Het is niet dat alle andere zaken waarvoor je normaal in het ziekenhuis terechtkomt dan wel even on hold gaan tot corona uitgefaseerd is. Het zijn niet alleen corona-zieken waarbij gekozen moet worden als men onverhoopt op de IC terechtkomt, maar ook alle andere mensen die naar de IC moeten. En zoals Sander de Hosson ook zei: als er geen bed is, is er geen bed. Dan wordt er niet eens gekozen tussen twee mensen, maar gaan ze allebei dood. Net als de persoon die op de IC ligt en gereanimeerd zou moeten worden, maar waarbij dat niet gebeurt omdat dat niet bij de zorgdruk van dat moment past. Een leeg bed is meer waard.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_202349511
Ze nemen wel de tijd voor het overleg.
Of heeft Rutte een probleem met zijn internetverbinding?
pi_202349534
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 13:49 schreef Kickinalfa het volgende:
Ze nemen wel de tijd voor het overleg.
Of heeft Rutte een probleem met zijn internetverbinding?
Misschien was zijn fietsband lek of hij was z’n appel vergeten. Wie zal het zeggen.
pi_202349537
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 13:49 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Verschrikkelijk besmettelijk maar enkel een niesje veroorzakend. Of hoog uit een kuchje.
Zou wel mooie ironie zijn. De Zuid-Afrikaanse variant die vaccinatie apartheid voorkomt *O*
pi_202349539
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 13:49 schreef miss_sly het volgende:
Er is neits beloofd, er waren verwachtingen. Dat viel tegen. Dat is zwaar shit, kan niemand iets aan doen, en dus moeten we op een andere manier verder.
Iedereen heeft antistoffen tegen allerhande griep varianten maar die weet ook ieder jaar huis te houden op de IC's, maar dit varkentje zou wel even gewassen worden met inferieure artificiele antistoffen bij 80% vaccinatiegraad onder de 18+ bevolking.... Dit zou endemisch worden, wisten we al vanaf het begin +-...

De andere manier verder is zo snel mogelijk de zorg capaciteit afdoende maken, zolang dat niet afdoende is met minimale kosten de IC's voldoende open houden.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202349547
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 13:49 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Het is ook een complete herhaling van zetten geworden. Je hoopt dat er een keer tegenstand komt. Dat de wal het schip keert.

Het is verdorie net GTST. Je kan elk moment inhaken en al kijk je 4 maanden niet, je hebt niks gemist.
Hey dont fuck with gtst he!
pi_202349553
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 07:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:

Sure :')

Mensen geven hun hele leven op vanwege een vaccinatie en gaan ergens afgelegen in Zuid-Amerika wonen. Dit klinkt niet erg geloofwaardig.

Helemaal niet omdat wappies over het algemeen achterlijk zijn en geen geld hebben.
Jezus, wat naďef.
Er zijn ongevaccineerden in alle lagen van de bevolking. En juist degenen met geld houden het hier voor gezien, al velen zijn uitgeweken naar elders, al was het maar in de vorm van workation op de Caraďben.

quote:
Verder wel een prima idee.
Inderdaad.
pi_202349558
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 13:49 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Dat 'er is ons veel meer beloofd na vaccinatie" vind ik zo'n dooddoener.
Er is neits beloofd, er waren verwachtingen. Dat viel tegen. Dat is zwaar shit, kan niemand iets aan doen, en dus moeten we op een andere manier verder.

Want je realiseert je toch ook dat wanneer we alles maar loslaten, niet alleen corona slachtoffers gaat maken? Het is niet dat alle andere zaken waarvoor je normaal in het ziekenhuis terechtkomt dan wel even on hold gaan tot corona uitgefaseerd is. Het zijn niet alleen corona-zieken waarbij gekozen moet worden als men onverhoopt op de IC terechtkomt, maar ook alle andere mensen die naar de IC moeten. En zoals Sander de Hosson ook zei: als er geen bed is, is er geen bed. Dan wordt er niet eens gekozen tussen twee mensen, maar gaan ze allebei dood. Net als de persoon die op de IC ligt en gereanimeerd zou moeten worden, maar waarbij dat niet gebeurt omdat dat niet bij de zorgdruk van dat moment past. Een leeg bed is meer waard.
Dat is natuurlijk ook zo. Maar ze zullen wel iets moeten met de uitzichtloosheid die nu boven de samenleving hangt. Dit is geen situatie die jaren kan voortbestaan.
pi_202349566
quote:
De Jonge: Laatste fase voor code zwart is bereikt

Minister Hugo de Jonge heeft zojuist gezegd dat de laatste fase voor code zwart is bereikt in de ziekenhuizen. Een alarmfase verder is fase 3, de crisisfase, beter bekend als ‘code zwart’.
Code zwart betekent dat de continuďteit van de landelijke zorg ernstig in gevaar is en dat kritische ingrepen niet meer op tijd plaats kunnen vinden. De kans op blijvende gezondheidsschade of - in het ergste geval - overlijden is dan reëel.
De Nederlandse Zorgautoriteit meldt in een persbericht dat 18 ziekenhuizen (34 procent) de kritieke planbare zorg niet, of niet altijd, binnen zes weken kan leveren. Dat is zorg die wel binnen zes weken moet plaatsvinden om gezondheidsschade te voorkomen. "Afgelopen maandag waren dit er nog 14."
RTL nieuws
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_202349567
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 13:49 schreef Kickinalfa het volgende:
Ze nemen wel de tijd voor het overleg.
Of heeft Rutte een probleem met zijn internetverbinding?
Rutte zit in de gordijnen.
  Moderator vrijdag 26 november 2021 @ 13:55:10 #35
27107 crew  chratnox
Digitaal viroloog
pi_202349568
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 13:43 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Was me van de week ook al druk aan het maken om die mongool met zijn 'ik lig hier alleen maar voor wat zouttekort, dat ik toevallig corona heb heeft er niks mee te maken' :r
Nouja, formeel gezien heeft hij misschien gelijk. Als hij niet vanwege corona in het ziekenhuis ligt maar wel corona heeft komt hij ook op de corona-afdeling :)

Dat deze kerel wat wereldvreemd was ben ik met je eens.
Lid van de vaste commissie van het FOK!OMT
  vrijdag 26 november 2021 @ 13:55:13 #36
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_202349569
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 13:53 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Dat is natuurlijk ook zo. Maar ze zullen wel iets moeten met de uitzichtloosheid die nu boven de samenleving hangt. Dit is geen situatie die jaren kan voortbestaan.
Booster is de nieuwe wortel geworden.
pi_202349571
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 13:54 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
RTL nieuws
De Jonge is gesensibiliseerd door Gommers.
pi_202349574
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 13:54 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
RTL nieuws
Die vent weet ook niet wat hij moet zeggen he.

Eerder deze week: 'code zwart is nog heel ver weg blablabla'
Nu dit..

Compleet van het padje.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_202349576
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 13:53 schreef Za het volgende:

[..]
Jezus, wat naďef.
Er zijn ongevaccineerden in alle lagen van de bevolking. En juist degenen met geld houden het hier voor gezien, al velen zijn uitgeweken naar elders, al was het maar in de vorm van workation op de Caraďben.
[..]
Inderdaad.
Die paar wappie influencers die opeens allemaal naar Portugal vertrokken? Een land waar de regels op dat moment strenger waren en vaccineren niet eens een discussie was. Hypocrisie ten top.
  Moderator vrijdag 26 november 2021 @ 13:55:58 #40
27107 crew  chratnox
Digitaal viroloog
pi_202349578
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 13:43 schreef DonDruiper het volgende:

[..]
Ah, duurde even :')
Ja, sorry. Op het moment dat iemand iets vraagt over een hoeveelheid is 42 altijd het eerste dat in me opkomt, kan er niets aan doen. Het is een ziekte ;(
Lid van de vaste commissie van het FOK!OMT
  vrijdag 26 november 2021 @ 13:56:10 #41
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_202349579
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 13:53 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Dat is natuurlijk ook zo. Maar ze zullen wel iets moeten met de uitzichtloosheid die nu boven de samenleving hangt. Dit is geen situatie die jaren kan voortbestaan.
Dit ja, een betere balans waarbij je niet meteen weer grote delen van de samenleving raakt met forse maatregelen; elke keer wanneer de zorg het wéér niet aan kan. Natuurlijk is het belangrijk dat de zorg door gaat, maar nu voelt het af en toe wel alsof het in de maatschappij enkel gaat om de zorg. En dat andere zaken altijd ondergeschikt zijn. Die balans moet er gewoon meer komen. Je economie telkens maar weer plat leggen is óók niet goed voor de zorg. Dat is meer lange termijn, dus mensen lijken dat nog wel eens te vergeten.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_202349582
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 13:54 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
RTL nieuws
En dan te bedenken dat alle IC-opnames uit de 23k-dagen nog moeten volgen....
  Redactie Frontpage vrijdag 26 november 2021 @ 13:56:36 #43
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_202349584
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 13:49 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Dat 'er is ons veel meer beloofd na vaccinatie" vind ik zo'n dooddoener.
Er is neits beloofd, er waren verwachtingen. Dat viel tegen. Dat is zwaar shit, kan niemand iets aan doen, en dus moeten we op een andere manier verder.

En als straks de B100-variant dominant is en het huidige vaccin werkt er niet goed tegen staan ze ook waarschijnlijk weer het hardste te roepen dat vaccins niet werken en de 'overheit heb geloochen' :|W
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  vrijdag 26 november 2021 @ 13:56:50 #44
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_202349589
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 13:53 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Dat is natuurlijk ook zo. Maar ze zullen wel iets moeten met de uitzichtloosheid die nu boven de samenleving hangt. Dit is geen situatie die jaren kan voortbestaan.
De focus moet nu echt liggen op 'hoe krijgen we de ziekenhuizen klaar voor toekomstige ziektegolven'. Want de kans is aanzienlijk dat dit niet de laatste ziektegolf is en lockdowns zijn geen duurzame methode van oplossen.
Makkelijk tweede.
pi_202349590
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 13:55 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Booster is de nieuwe wortel geworden.
En na de booster is het nummer 4. Dan wordt er weer wat anders verzonnen en is het nummer 5+ weet ik veel wat.

Vraag me echt af hoe lang wij dit nog gaan accepteren.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Moderator vrijdag 26 november 2021 @ 13:57:00 #46
27107 crew  chratnox
Digitaal viroloog
pi_202349591
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 13:52 schreef Simmertje het volgende:

[..]
Zou wel mooie ironie zijn. De Zuid-Afrikaanse variant die vaccinatie apartheid voorkomt *O*
Als dat het geval is kunnen we niet anders dan deze de Mandela-variant noemen..
Lid van de vaste commissie van het FOK!OMT
pi_202349594
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 13:34 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Ja natuurlijk kijken mensen wel uit. De lonen voor IC verpleegkundigen liggen VEEL te laag voor zo'n moeilijke en zware functie.

Betaal ze gewoon 100 k bruto per jaar.
Logisch toch?
Waarom zeuren ze dan constant over IC bedden en IC verpleegkundigen?
Ze doen net alsof je IC verpleegkundigen in de supermarkt kunt kopen, alsof er een overvloed is aan mensen die dat willen en ze geen opleiding nodig hebben.

Buiten dat IC bedden een gevolg bestrijding is en dus alsnog niets echt oplost.
pi_202349596
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 13:56 schreef Fosive het volgende:

[..]
En dan te bedenken dat alle IC-opnames uit de 23k-dagen nog moeten volgen....
Ben wel benieuwd hoe snel je nu van besmetting naar klachten, naar ziekenhuis gaat.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_202349599
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 13:53 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Dat is natuurlijk ook zo. Maar ze zullen wel iets moeten met de uitzichtloosheid die nu boven de samenleving hangt. Dit is geen situatie die jaren kan voortbestaan.
Zeker, waarschijnlijk moeten we af van generieke maatregelen... naar meer gerichte maatregelen.
pi_202349600
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 13:49 schreef Kickinalfa het volgende:
Ze nemen wel de tijd voor het overleg.
Of heeft Rutte een probleem met zijn internetverbinding?
Ik denk dat Rutte en De Jonge het huidige voorgestelde pakket niet pikken. Een absurd plan ook. De tijd van enige risico's nemen is voorbij. Het mag nu niet weer te zacht zijn.

Dus zal de horeca wel om 16:30 sluiten..
pi_202349601
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 13:54 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
RTL nieuws
Er komen dus zwaardere maatregelen dan gisteren werd voorspeld
pi_202349602
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 13:56 schreef Red_85 het volgende:

[..]
En na de booster is het nummer 4. Dan wordt er weer wat anders verzonnen en is het nummer 5+ weet ik veel wat.

Vraag me echt af hoe lang wij dit nog gaan accepteren.
Grootste grap is nog dat er bij 50- niet eens oversterfte te localiseren valt.
Ja, in 2021, t.o.v. 2020... Vanaf het moment dat we gingen vaccineren.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202349605
Het is toch aannemelijk dat de nieuwe variant besmettelijker is maar niet dodelijker? Zo werkt de evolutie. Het zou ook het einde kunnen betekenen van de pandemie.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_202349606
quote:
9s.gif Op vrijdag 26 november 2021 13:56 schreef LTVDK het volgende:

[..]
En als straks de B100-variant dominant is en het huidige vaccin werkt er niet goed tegen staan ze ook waarschijnlijk weer het hardste te roepen dat vaccins niet werken en de 'overheit heb geloochen' :|W
Hebben wij even geluk als de B100 variant dominant wordt.
B 1 0 0 heeft immers altijd pech.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_202349610
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 13:54 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
RTL nieuws
De Jonge legt alvast het fundament om toch strengere maatregelen uit de kast te halen dan die al gelekt waren?
pi_202349613
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 13:57 schreef SilverEyes het volgende:

[..]
Er komen dus zwaardere maatregelen dan gisteren werd voorspeld
Over een paar uren zullen we het weten
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_202349615
Hallo. Hoelaat begint dat uitlekken nou? Duurt lang.

VBL SC influencer
Left, right, behind
  Redactie Frontpage vrijdag 26 november 2021 @ 13:58:57 #58
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_202349616
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 13:55 schreef chratnox het volgende:

[..]
Nouja, formeel gezien heeft hij misschien gelijk. Als hij niet vanwege corona in het ziekenhuis ligt maar wel corona heeft komt hij ook op de corona-afdeling :)

Dat deze kerel wat wereldvreemd was ben ik met je eens.
Maar voor alleen wat zouttekort wordt je over het algemeen niet opgenomen in het ziekenhuis, dan is er meer aan der hand.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_202349624
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 november 2021 13:56 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Dit ja, een betere balans waarbij je niet meteen weer grote delen van de samenleving raakt met forse maatregelen; elke keer wanneer de zorg het wéér niet aan kan. Natuurlijk is het belangrijk dat de zorg door gaat, maar nu voelt het af en toe wel alsof het in de maatschappij enkel gaat om de zorg. En dat andere zaken altijd ondergeschikt zijn. Die balans moet er gewoon meer komen. Je economie telkens maar weer plat leggen is óók niet goed voor de zorg. Dat is meer lange termijn, dus mensen lijken dat nog wel eens te vergeten.
Ze kopen nu gewoon tijd (en draagvlak) met die steunpakketten. Dat kan ook niet eindeloos doorgaan.

Het kantelpunt komt echt wel een keer. Ooit.
pi_202349629
-niet doen-

[ Bericht 97% gewijzigd door miss_sly op 26-11-2021 14:04:41 ]
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  Moderator vrijdag 26 november 2021 @ 14:00:11 #61
27107 crew  chratnox
Digitaal viroloog
pi_202349630
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 13:58 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Maar voor alleen wat zouttekort wordt je over het algemeen niet opgenomen in het ziekenhuis, dan is er meer aan der hand.
Ik heb het idee dat die kerel vooral niet helemaal (wil) begrijpen waarvoor hij er echt ligt en het afdoet als zouttekort :)
Lid van de vaste commissie van het FOK!OMT
pi_202349632
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 13:57 schreef Discombobulate het volgende:
Het is toch aannemelijk dat de nieuwe variant besmettelijker is maar niet dodelijker?
Dit is wel wat ik een van de experts ooit aan de talkshowtafel heb horen zeggen. Weet helaas niet meer wie en welke uitzending...
  Moderator vrijdag 26 november 2021 @ 14:00:51 #63
27107 crew  chratnox
Digitaal viroloog
pi_202349637
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:00 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Met iedere keer dat jij het je afvraagt nog een jaar langer.
Ja ho eens, dan komen we er nooit meer vanaf. Dat accepteer ik niet, dan gaan we maar boomers ruimen.

(sarcasme..)

[ Bericht % gewijzigd door miss_sly op 26-11-2021 14:04:55 ]
Lid van de vaste commissie van het FOK!OMT
pi_202349642
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:00 schreef chratnox het volgende:

[..]
Ja ho eens, dan komen we er nooit meer vanaf. Dat accepteer ik niet, dan gaan we maar boomers ruimen.

(sarcasme..)
Wel alleen tussen 5 en 5 want 's avonds moeten de mortuaria dicht.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  Moderator vrijdag 26 november 2021 @ 14:01:46 #65
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202349646
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:00 schreef chratnox het volgende:

[..]
Ik heb het idee dat die kerel vooral niet helemaal (wil) begrijpen waarvoor hij er echt ligt en het afdoet als zouttekort :)
Voor een simpel zouttekort hadden ze hem ook een patatje kunnen geven of een zak chips.
pi_202349647
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 13:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
De focus moet nu echt liggen op 'hoe krijgen we de ziekenhuizen klaar voor toekomstige ziektegolven'. Want de kans is aanzienlijk dat dit niet de laatste ziektegolf is en lockdowns zijn geen duurzame methode van oplossen.
Het probleem is dat we nooit uit de acute fase komen omdat de zorg niets kan hebben.

En dan blijft het argument: “we moeten nu de brand blussen, die zorgcapaciteit komt later wel!”

Maar ondertussen zijn we wel 2 jaar verder.
pi_202349649
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 13:38 schreef Spablauw214 het volgende:
Ik denk nog wel eens met weemoed terug aan het Massahysterie-topic. Toen we gewoon nog konden doen alsof het geen reet voorstelde.

Mooi was die tijd.
De massa hysterie wordt elke avond gevoed aan de talkshow tafels. Het is nog steeds goed vol te houden (op basis van wetenschap) dat de effecten van corona vergelijkbaar zijn met die in een stevig griepjaar.

Het feit dat de zorgcapaciteit volledig is uitgekleed en die mensen op hun tandvlees lopen helpt niet bij de perceptie van het werkelijke gevaar van deze pandemie. Die zit vooral bij mensen rond de 80.

Ook zonder vaccinatie lopen jongeren (<50) nagenoeg geen enkel risico. Ik heb wel eens het idee dat mensen (ook hier) een dreiging voelen als ware het Ebola. Vandaar de massa hysterie.
  Redactie Sport vrijdag 26 november 2021 @ 14:01:56 #68
274204 crew  Mexicanobakker
pi_202349650
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 13:54 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
RTL nieuws
Huh maar we zaten toch ver af?

HUGOD
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_202349658
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 13:54 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
RTL nieuws
19 november 2021:

De Jonge: er is nog lang geen sprake van code zwart

26 november 2021:

Minister Hugo de Jonge heeft zojuist gezegd dat de laatste fase voor code zwart is bereikt in de ziekenhuizen.
  Redactie Frontpage vrijdag 26 november 2021 @ 14:02:31 #70
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_202349661
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:00 schreef chratnox het volgende:

[..]
Ik heb het idee dat die kerel vooral niet helemaal (wil) begrijpen waarvoor hij er echt ligt en het afdoet als zouttekort :)
Ja want toegeven dat je daar met corona ligt is je onderwerpen aan de repressieve overheid
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_202349664
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:01 schreef Momo het volgende:

[..]
Voor een simpel zouttekort hadden ze hem ook een patatje kunnen geven of een zak chips.
Hij kwam niet heel kortademig over voor een corona patient
pi_202349669
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 13:57 schreef Discombobulate het volgende:
Het is toch aannemelijk dat de nieuwe variant besmettelijker is maar niet dodelijker? Zo werkt de evolutie. Het zou ook het einde kunnen betekenen van de pandemie.
Zowel de Alpha variant als de Delta variant bleken zowel besmettelijker als dodelijker. Dus ik moet het nog maar zien.
pi_202349681
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:02 schreef zoost het volgende:

[..]
Hij kwam niet heel kortademig over voor een corona patient
Zegt helemaal niets.
  Moderator vrijdag 26 november 2021 @ 14:04:57 #74
27107 crew  chratnox
Digitaal viroloog
pi_202349683
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:01 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Wel alleen tussen 5 en 5 want 's avonds moeten de mortuaria dicht.
Waar was dat nu ook weer. Las pas geleden een bericht dat je gevaccineerd moest zijn om euthanasie te kunnen doen, wat inhield dat je als terminale kankerpatiënt die niet gevaccineerd kon worden maar corona moest krijgen en overlijden, want euthanasie mocht niet. Weet niet meer welk land dat was, maar zoiets :P
Lid van de vaste commissie van het FOK!OMT
  User die het meest klaagt 2022 vrijdag 26 november 2021 @ 14:04:58 #75
414785 sirdanilot
pi_202349684
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 13:57 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Logisch toch?
Waarom zeuren ze dan constant over IC bedden en IC verpleegkundigen?
Ze doen net alsof je IC verpleegkundigen in de supermarkt kunt kopen, alsof er een overvloed is aan mensen die dat willen en ze geen opleiding nodig hebben.

Buiten dat IC bedden een gevolg bestrijding is en dus alsnog niets echt oplost.
Als iedereen een 'ic-verpleegkundigenbelasting' moet betalen om die 100 k te bekostigen dan stimuleert dat mensen wellicht om zich te laten prikken.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 26 november 2021 @ 14:05:24 #76
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_202349688
Vergeet niet dat we over een ruim uurtje weer nieuwe cijfers hebben mensen :Y w/
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_202349690
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:04 schreef chratnox het volgende:

[..]
Waar was dat nu ook weer. Las pas geleden een bericht dat je gevaccineerd moest zijn om euthanasie te kunnen doen, wat inhield dat je als terminale kankerpatiënt die niet gevaccineerd kon worden maar corona moest krijgen en overlijden, want euthanasie mocht niet. Weet niet meer welk land dat was, maar zoiets :P
Nederland?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  Moderator vrijdag 26 november 2021 @ 14:05:37 #78
27107 crew  chratnox
Digitaal viroloog
pi_202349691
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:02 schreef zoost het volgende:

[..]
Hij kwam niet heel kortademig over voor een corona patient
Was het een acteur? :P
Lid van de vaste commissie van het FOK!OMT
pi_202349696
twitter


Draadje over de Besmette Botswana Joden.
  Moderator vrijdag 26 november 2021 @ 14:06:11 #80
27107 crew  chratnox
Digitaal viroloog
pi_202349699
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:03 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Zowel de Alpha variant als de Delta variant bleken zowel besmettelijker als dodelijker. Dus ik moet het nog maar zien.
Dodelijker toch niet? Ik dacht da ze besmettelijker waren, maar meer niet?
Lid van de vaste commissie van het FOK!OMT
  Redactie Frontpage vrijdag 26 november 2021 @ 14:06:28 #81
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_202349702
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:05 schreef chratnox het volgende:

[..]
Was het een acteur? :P
Net als Willem en Thierry ingehuurd door de overheid om verdeeldheid te zaaien :o
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_202349711
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:01 schreef zoost het volgende:

[..]
De massa hysterie wordt elke avond gevoed aan de talkshow tafels. Het is nog steeds goed vol te houden (op basis van wetenschap) dat de effecten van corona vergelijkbaar zijn met die in een stevig griepjaar.

Het feit dat de zorgcapaciteit volledig is uitgekleed en die mensen op hun tandvlees lopen helpt niet bij de perceptie van het werkelijke gevaar van deze pandemie. Die zit vooral bij mensen rond de 80.

Ook zonder vaccinatie lopen jongeren (<50) nagenoeg geen enkel risico. Ik heb wel eens het idee dat mensen (ook hier) een dreiging voelen als ware het Ebola. Vandaar de massa hysterie.
En die superspread events? Hebben we vaak een maand na Carnaval de IC in Brabant zien vastlopen oid?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202349712
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:02 schreef zoost het volgende:

[..]
Hij kwam niet heel kortademig over voor een corona patient
Een gevaarlijk lage saturatie hoeft helemaal niet als kortademig uit te zien.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator vrijdag 26 november 2021 @ 14:07:04 #84
27107 crew  chratnox
Digitaal viroloog
pi_202349713
quote:
6s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:05 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Nederland?
Was een plek waar 2G was, dus geen Nederland. Maargoed, maakt niet uit. Dat soort bijzondere gevallen krijg je dan :+
Lid van de vaste commissie van het FOK!OMT
  vrijdag 26 november 2021 @ 14:07:28 #85
463823 Rodgrod
Lekker met vanillekwark
pi_202349717
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:05 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[ twitter ]

Draadje over de Besmette Botswana Joden.
Dat klinkt niet goed
❤️🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤❤️
Doet rubber om staven
  Moderator vrijdag 26 november 2021 @ 14:07:32 #86
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202349718


Haha :D
pi_202349720
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:05 schreef chratnox het volgende:

[..]
Was het een acteur? :P
Zeer waarschijnlijk.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_202349727
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:05 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[ twitter ]

Draadje over de Besmette Botswana Joden.
Dat ze eruit gepikt zijn met een PCR on arrival en waarschijnlijk geen symptomen hebben kan goed nieuws zijn.

Als het muteert tot een verkoudheid is het ook gauw over met de pandemie.
  Redactie Frontpage vrijdag 26 november 2021 @ 14:08:58 #89
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_202349729
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:05 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[ twitter ]

Draadje over de Besmette Botswana Joden.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_202349730
-nee-

[ Bericht 98% gewijzigd door miss_sly op 26-11-2021 14:12:28 ]
pi_202349732
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:05 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[ twitter ]

Draadje over de Besmette Botswana Joden.
Dat klinkt niet heel goed..
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_202349734
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:07 schreef Rodgrod het volgende:

[..]
Dat klinkt niet goed
Zolang er niets bekend is over hun conditie is het allemaal onnodig giswerk.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_202349739
NOS: Avondlockdown vanaf zondag, mondkapjesplicht op scholen vanaf groep zes.
pi_202349742
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:07 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]

Haha :D
:') Ad infinitum.
  vrijdag 26 november 2021 @ 14:09:59 #95
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_202349743
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:05 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[ twitter ]

Draadje over de Besmette Botswana Joden.
Ik vertrouw die Botswaanse cijfers niet. Ze kloppen niet met de trends in Malawi en Zimbabwe. Meer aan de hand, mensen!
pi_202349745
Mondkapjes plicht vanaf groep 6 :')
  vrijdag 26 november 2021 @ 14:10:36 #97
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_202349749
NOS pushberichtengenot met fantastische maatregelen. Alles komt goed.
Tics van je petten.
pi_202349750
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:09 schreef Tourniquet het volgende:
NOS: Avondlockdown vanaf zondag, mondkapjesplicht op scholen vanaf groep zes.
Kindermishandeling.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  vrijdag 26 november 2021 @ 14:10:42 #99
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_202349752
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:09 schreef Tourniquet het volgende:
NOS: Avondlockdown vanaf zondag, mondkapjesplicht op scholen vanaf groep zes.
Uitlekgenot :@
pi_202349754
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:06 schreef ludovico het volgende:

[..]
En die superspread events? Hebben we vaak een maand na Carnaval de IC in Brabant zien vastlopen oid?
Altijd in de winter toch bij een zware griep seizoen. Geen idee wat de invloed toen was van carnaval. Het zal niet geholpen hebben althans
  Moderator vrijdag 26 november 2021 @ 14:11:16 #101
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202349757
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:09 schreef Tourniquet het volgende:
NOS: Avondlockdown vanaf zondag, mondkapjesplicht op scholen vanaf groep zes.
A:De scholen moet dicht!
B: Nee de scholen mogen niet dicht.
A: Ok een tussenweg, mondkapjes vanaf groep 4
B: Nee groep 8
C: Ok dan gaan we voor groep 6
pi_202349759
Niet essentiele-avondlockdown _O-

Lekker alleen nog overdag naar de sportclub of sportschool. Kansloos.
  vrijdag 26 november 2021 @ 14:11:22 #103
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_202349760
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:10 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Uitlekgenot :@
Luier om.
  Moderator vrijdag 26 november 2021 @ 14:11:24 #104
27107 crew  chratnox
Digitaal viroloog
pi_202349761
quote:
9s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:08 schreef LTVDK het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Kuifje en de Botswaanse Kroonprins
Lid van de vaste commissie van het FOK!OMT
  Redactie Frontpage vrijdag 26 november 2021 @ 14:11:26 #105
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_202349762
quote:
De Jonge bekrachtigt: niet-kritieke operaties worden afgebeld
De planbare zorg in de ziekenhuizen wordt verder afgeschaald. Dat betekent dat planbare operaties, bijvoorbeeld aan knie of heup, worden uitgesteld. Planbare zorg die binnen zes weken moet, omdat er anders een levensbedreigende situatie kan ontstaan, gaat voorlopig nog wel door.

De ziekenhuizen vroegen minister De Jonge deze week om het afschalen van de niet-kritieke planbare te bekrachtigen, en dat heeft hij nu gedaan. Hij doet dat zodat personeel van andere afdelingen op de IC's kan worden ingezet.

https://nos.nl/artikel/24(...)ties-worden-afgebeld
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_202349763
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 13:57 schreef Discombobulate het volgende:
Het is toch aannemelijk dat de nieuwe variant besmettelijker is maar niet dodelijker? Zo werkt de evolutie. Het zou ook het einde kunnen betekenen van de pandemie.
Niet per se, is volstrekt random. Volgens mij is de belangrijkste correlatie dat een dodelijker virus minder snel verspreid omdat de drager dood is en dus niet meer in contact met anderen. Maar belangrijk lastig punt van Covid-19 is dat het geruime tijd besmettelijk is voordat symptomen ontstaan.

Overigens is het voor mij de vraag of een Covid-19 virus nou echt significant dodelijker kan worden behalve dan door in hogere hoeveelheden binnen te komen, maar dit zeg ik als niet wetenschapper.
pi_202349764
PUSHMELDINGEN.
pi_202349765
Conclusie, alles verschuift naar overdag :')

Al is day drinking wel leuk *O*
  vrijdag 26 november 2021 @ 14:11:51 #109
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_202349766
Het grote voorbereiden op het nieuwe normaal is begonnen
Productie bubble bumpers opgeschroeft

And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  vrijdag 26 november 2021 @ 14:12:02 #110
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_202349768
Van het weekend maar even de stad in om flink inkopen te doen.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
  Moderator vrijdag 26 november 2021 @ 14:12:11 #111
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202349770
Kinderen vanaf 9 jaar dus met mondkapjes op school?
pi_202349776
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:11 schreef Momo het volgende:

[..]
A:De scholen moet dicht!
B: Nee de scholen mogen niet dicht.
A: Ok een tussenweg, mondkapjes vanaf groep 4
B: Nee groep 8
C: Ok dan gaan we voor groep 6
Dit inderdaad. Het valt toch niet uit leggen :')
  Redactie Frontpage vrijdag 26 november 2021 @ 14:12:18 #113
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_202349777
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:11 schreef Momo het volgende:

[..]
A:De scholen moet dicht!
B: Nee de scholen mogen niet dicht.
A: Ok een tussenweg, mondkapjes vanaf groep 4
B: Nee groep 8
C: Ok dan gaan we voor groep 6
Poldermodel genot _O_
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  vrijdag 26 november 2021 @ 14:12:23 #114
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_202349778
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:11 schreef alpeko het volgende:
Niet essentiele-avondlockdown _O-

Lekker alleen nog overdag naar de sportclub of sportschool. Kansloos.
Dat was al mijn favoriete moment om te gaan omdat er dan vrijwel niemand is op cardiobejaarden na, wordt het nu zeker opeens druk op die tijdstippen :r

Walgelijk
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_202349780
Joehoe, niet meer kunnen tennissen in de avond in de buitenlucht. Zo gevaarlijk!
pi_202349782
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:09 schreef Tourniquet het volgende:
NOS: Avondlockdown vanaf zondag, mondkapjesplicht op scholen vanaf groep zes.
Als dat het echt wordt zou dat echt belachelijk soft ingrijpen zijn. :')

Dan kunnen ze net zo goed niks doen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_202349783
:W amateursport
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_202349784
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:09 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Dat klinkt niet heel goed..

And now, the end is near
And so I face the final curtain
  Redactie Sport vrijdag 26 november 2021 @ 14:13:08 #119
274204 crew  Mexicanobakker
pi_202349785
Erg mooi, rijscholen open!
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_202349786
Eigenlijk dus soort van avondklok alleen in een ander jasje.
  vrijdag 26 november 2021 @ 14:13:13 #121
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_202349787
Z-A variant in België.
Tics van je petten.
pi_202349792
Zin in de persco van 3 december
  vrijdag 26 november 2021 @ 14:13:41 #123
47102 Elvi
miemkwien
pi_202349794
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 13:57 schreef Discombobulate het volgende:
Het is toch aannemelijk dat de nieuwe variant besmettelijker is maar niet dodelijker? Zo werkt de evolutie. Het zou ook het einde kunnen betekenen van de pandemie.
Ik hoop het. Ik hoop dat het muteert naar een gewoon verkoudheid virus die alleen besmettelijker is maar niet dodelijk en zonder risico dat je in het ziekenhuis terecht komt
  vrijdag 26 november 2021 @ 14:13:53 #124
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_202349798
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:13 schreef Jor_Dii het volgende:
:W amateursport
Iedereen aftrappen om negen uur s ochtends.
pi_202349800
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:10 schreef zoost het volgende:

[..]
Altijd in de winter toch bij een zware griep seizoen. Geen idee wat de invloed toen was van carnaval. Het zal niet geholpen hebben althans
Ik vind die super spread events wel opvallend bij Corona.... Maar misschien hebben we het alleen beter in beeld gebracht dan vroeger (?) Maar anyhow, is het aannemelijk dat we daar verspreiding tegenhouden... De overige maatregelen hebben niet dezelfde mate van overtuiging...

Dat is eigenlijk de reden dat ik reageerde op je post, alles kan je wel gelijktrekken maar die superspread events zijn er wel degelijk, en die hebben we nu effectief uitgeschakeld (tenminste, niet op dit moment... helaas).
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202349801
Dit gaat echt niks helpen. Dus met Sinterklaas alles dicht.
pi_202349804
quote:
13s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:10 schreef Benny het volgende:
Mondkapjes plicht vanaf groep 6 :')
Serious....
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_202349810
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:11 schreef Panthera. het volgende:

[..]
Niet per se, is volstrekt random. Volgens mij is de belangrijkste correlatie dat een dodelijker virus minder snel verspreid omdat de drager dood is en dus niet meer in contact met anderen. Maar belangrijk lastig punt van Covid-19 is dat het geruime tijd besmettelijk is voordat symptomen ontstaan.

Overigens is het voor mij de vraag of een Covid-19 virus nou echt significant dodelijker kan worden behalve dan door in hogere hoeveelheden binnen te komen, maar dit zeg ik als niet wetenschapper.
Als je het virus verspreidt voordat je dood bent gaat het prima.

Verklaard ook waarom gevaccineerden net zo besmettelijk zijn als ongevaccineerden, dezelfde viral load en all. Maar minder ziek.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202349812
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:13 schreef nattermann het volgende:
Z-A variant in België.
Deze is ook al in Nederland maar nog onder de radar.
pi_202349813
En kerken mogen open blijven _O_
pi_202349817
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:13 schreef Jor_Dii het volgende:
:W amateursport
Wel een voetbalwedstrijd spelen in het weekend maar de doordeweekse training spoel je door de plee.. Hallo blessures :') Echt totaal wereldvreemd. Gooi dan alles dicht.
pi_202349821
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:12 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Als dat het echt wordt zou dat echt belachelijk soft ingrijpen zijn. :')

Dan kunnen ze net zo goed niks doen.
Alleen op de gang is het mondkapje verplicht :7 (staat bij de NOS)
  vrijdag 26 november 2021 @ 14:16:09 #133
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_202349829
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:15 schreef alpeko het volgende:

[..]
Wel een voetbalwedstrijd spelen in het weekend maar de doordeweekse training spoel je door de plee.. Hallo blessures :') Echt totaal wereldvreemd. Gooi dan alles dicht.
Ze kunnen gewoon overdag gaan trainen toch?
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_202349830
quote:
13s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:15 schreef Benny het volgende:
En kerken mogen open blijven _O_
Avondmis ook? Overwegen waard dan als alternatief voor een etentje. Hosties tjappen
pi_202349832
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:15 schreef alpeko het volgende:

[..]
Wel een voetbalwedstrijd spelen in het weekend maar de doordeweekse training spoel je door de plee.. Hallo blessures :') Echt totaal wereldvreemd. Gooi dan alles dicht.
In ons geval is 80% van de wedstrijden na 17:00 en 100% van de trainingen na 17:00
Stop er dan helemaal mee inderdaad.

Of laat de sport ongemoeid.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_202349834
quote:
13s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:15 schreef Benny het volgende:
En kerken mogen open blijven _O_
Ik denk dat de meeste kerken waar ze niet antivax enzo zijn zelf wel maatregelen gaan nemen.. Maar bij de zwarte kousen en evangelische takken is dat een ander verhaal.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
  vrijdag 26 november 2021 @ 14:16:32 #137
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_202349835
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:15 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Alleen op de gang is het mondkapje verplicht :7 (staat bij de NOS)
En op de wc. Daar komt het wel goed uit.
pi_202349836
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:14 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:
Dit gaat echt niks helpen. Dus met Sinterklaas alles dicht.
Ik denk het virus zich niet aan de sluitingstijden zal houden.
pi_202349838
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:06 schreef chratnox het volgende:

[..]
Dodelijker toch niet? Ik dacht da ze besmettelijker waren, maar meer niet?
Uit deze Canadeze studie blijkt dat de Delta dodelijker is: https://globalnews.ca/new(...)rain-canadian-study/

Alpha kan ik zo snel niet vinden.
pi_202349842
quote:
13s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:15 schreef Benny het volgende:
En kerken mogen open blijven _O_
Iedereen is gelijk maar gelovigen zijn iets gelijker dan anderen.
  vrijdag 26 november 2021 @ 14:16:58 #141
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_202349846
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:16 schreef MichaelScott het volgende:

[..]
Ze kunnen gewoon overdag gaan trainen toch?
:') :')
  vrijdag 26 november 2021 @ 14:17:05 #142
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_202349848
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:16 schreef MichaelScott het volgende:

[..]
Ze kunnen gewoon overdag gaan trainen toch?
Moet wel het hele team bij het uwv lopen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_202349849
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:09 schreef Tourniquet het volgende:
NOS: Avondlockdown vanaf zondag, mondkapjesplicht op scholen vanaf groep zes.
Haha zo'n zinloze toevoeging, natuurlijk moeten beloven om de scholen open te houden.
pi_202349850
quote:
13s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:15 schreef Benny het volgende:
En kerken mogen open blijven _O_
pi_202349858
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:14 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:
Dit gaat echt niks helpen. Dus met Sinterklaas alles dicht.
Dat lijkt mij ook. Code zwart gaan we hier echt niet mee voorkomen. :')
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  Moderator vrijdag 26 november 2021 @ 14:18:14 #146
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202349861
quote:
Veel sectoren moeten vanaf zondag dicht van 17.00 uur tot 05.00 uur. De maatregel duurt voorlopig drie weken. Volgens Haagse ingewijden geldt dat onder meer voor restaurants en cafés, 'niet-essentiële' winkels, de cultuursector, 'doorstroomlocaties' en de amateursport. Scholen kunnen open blijven.
pi_202349866
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:16 schreef MichaelScott het volgende:

[..]
Ze kunnen gewoon overdag gaan trainen toch?
Want alleen werklozen sporten?
pi_202349867
Scholen blijven open, hoezee!
Zuur weer voor de sport.
  vrijdag 26 november 2021 @ 14:18:49 #149
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_202349868
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
:') :')
Ja wat, als mensen tijd hebben om hun boodschappen overdag te doen dan kan een voetbaltraining ook wel.

"Dan ga je toch gewoon overdag boodschappen doen" :')
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_202349873
Wat een nietszeggende maatregelen
  vrijdag 26 november 2021 @ 14:19:12 #151
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_202349874
Ik geloof het pas als Fons Lambie het zegt
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_202349875
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:18 schreef MichaelScott het volgende:

[..]
Ja wat, als mensen tijd hebben om hun boodschappen overdag te doen dan kan een voetbaltraining ook wel.

"Dan ga je toch gewoon overdag boodschappen doen" :')
Wat is dit :D.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_202349877
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:15 schreef alpeko het volgende:

[..]
Wel een voetbalwedstrijd spelen in het weekend maar de doordeweekse training spoel je door de plee.. Hallo blessures :') Echt totaal wereldvreemd. Gooi dan alles dicht.
Hopelijk gooit de KNVB alles plat voor 2-3 maanden
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  vrijdag 26 november 2021 @ 14:19:21 #154
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_202349879
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:09 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Dat klinkt niet heel goed..
Dit kan zowel supergoed als superslecht nieuws zijn. En alles er tussen. Het is gewoon afwachten, voorlopig geen conclusies trekken.
Makkelijk tweede.
  vrijdag 26 november 2021 @ 14:19:24 #155
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_202349881
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:18 schreef Kickinalfa het volgende:
Scholen blijven open, hoezee!
Zuur weer voor de sport.
Vervroegde winterstop dus.
pi_202349882
Waarom de sport?

Waarom godverdomme de sport weer! Dat heeft nog een veel grotere impact op de menselijke gezondheid.
  vrijdag 26 november 2021 @ 14:20:01 #157
341825 PinkLow
Gewoon doorgaan.
pi_202349884
Wat een kansloze maatregelen zeg.
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan de dingen die je nooit hebt durven doen.
  vrijdag 26 november 2021 @ 14:20:03 #158
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_202349885
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:19 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Hopelijk gooit de KNVB alles plat voor 2-3 maanden
Lijkt mij ook de enige optie. Je kunt niet wedstrijden gaan spelen en niet trainen.
pi_202349886
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:15 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Alleen op de gang is het mondkapje verplicht :7 (staat bij de NOS)
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 26 november 2021 @ 14:20:05 #160
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_202349887
Leerlingen vanaf groep zes op basisscholen en middelbare scholieren worden verder verplicht in de gang een mondkapje te dragen.

:')
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  Moderator vrijdag 26 november 2021 @ 14:20:12 #161
236264 crew  capricia
pi_202349891
quote:
13s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:10 schreef Benny het volgende:
Mondkapjes plicht vanaf groep 6 :')
Walgelijk
Definitely not CIA
  vrijdag 26 november 2021 @ 14:20:14 #162
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_202349892
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:19 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Hopelijk gooit de KNVB alles plat voor 2-3 maanden
Dat gaan ze sowieso doen, doet ook niet zoveel pijn met de winterstop al over een paar weken.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 26 november 2021 @ 14:20:18 #163
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_202349893
Geen tennisles meer tot het nieuwe jaar ;(
Het is buiten, op 1,5 meter, maar uiteraard veel te gevaarlijk ‘s avonds :{w
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_202349894
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:19 schreef Mansjester het volgende:
Wat een nietszeggende maatregelen
Dit noem je met hagel schieten in de hoop dat ze iets raken, in plaats met de hamer op de juiste plek te slaan.
pi_202349895
Dit grenst aan strafbare criminele nalatigheid.
  vrijdag 26 november 2021 @ 14:20:30 #166
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_202349898
Scholen open, verstandig :)
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_202349899
Oh god, weer een avondklok :')
Dat worden weer rellen :')
Amateursport dicht ;( :'(
Twiddel
  Moderator vrijdag 26 november 2021 @ 14:20:34 #168
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202349901
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:15 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Alleen op de gang is het mondkapje verplicht :7 (staat bij de NOS)
Ja dat gaat een verschil maken 8)7 8)7 8)7
  vrijdag 26 november 2021 @ 14:20:41 #169
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_202349902
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:20 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Lijkt mij ook de enige optie. Je kunt niet wedstrijden gaan spelen en niet trainen.
Dat doe ik al jaren.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_202349906
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:16 schreef _serial_ het volgende:

[..]
In ons geval is 80% van de wedstrijden na 17:00 en 100% van de trainingen na 17:00
Stop er dan helemaal mee inderdaad.


Of laat de sport ongemoeid.
Lekker weer ja, daar gaat de zwemtraining van mijn oudste zoon. En vooralsnog de zwemles van de jongste, want die was om 18:30. Eens kijken of er voor de zwemles een alternatief komt.
pi_202349907
Wel voordeel met een avondklok is lekker gamen met mensen s'avonds *O*
Twiddel
  vrijdag 26 november 2021 @ 14:21:08 #172
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_202349908
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:20 schreef Caland het volgende:

[..]
Dat gaan ze sowieso doen, doet ook niet zoveel pijn met de winterstop al over een paar weken.
Nope. En januari/februari zijn toch altijd al kutmaanden bij de amateurs met veel uitval.
pi_202349909
Nou ik ga zo naar huis vliegen, dan maar meteen door naar de sportschool, nu het nog kan.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_202349910
Godverdomme, gooien ze nou echt die amateursport er ook uit ja.. grafzooi..
pi_202349913
Waar is die user die vorig jaar zei: als mijn dochter een mondkapje op moet sla ik de hele school kort en klein of iets in die trant?
pi_202349914
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:20 schreef summer2bird het volgende:
Oh god, weer een avondklok :')
Dat worden weer rellen :')
Amateursport dicht ;( :'(
Waar lees jij avondklok? :')
  vrijdag 26 november 2021 @ 14:21:30 #177
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_202349918
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:20 schreef Caland het volgende:

[..]
Dat doe ik al jaren.
We zien het resultaat.
pi_202349921
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:21 schreef Mansjester het volgende:

[..]
Waar lees jij avondklok? :')
_O- :') Ik las het verkeerd haha
Twiddel
pi_202349922
WEER EEN AVONDKLOKKED?
Gino ♥
  vrijdag 26 november 2021 @ 14:21:52 #180
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_202349923
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:21 schreef _serial_ het volgende:
Nou ik ga zo naar huis vliegen
Toch niet vanuit Zuid-Afrika :o
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_202349924
quote:
19s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:21 schreef Tjacka het volgende:
WEER EEN AVONDKLOKKED?
VERKEERD GELEZEN HANS
Twiddel
  Moderator vrijdag 26 november 2021 @ 14:21:58 #182
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202349925
quote:
In België is voor het eerst een besmetting vastgesteld met de nieuwe verontrustende variant van het coronavirus. Dat is voor Europa een primeur. Een tweede mogelijk geval wordt nog onderzocht, melden Belgische media.
pi_202349927
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:20 schreef capricia het volgende:

[..]
Walgelijk
Waarom walgelijk? Kids zijn niet van suiker ofzo...
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
  vrijdag 26 november 2021 @ 14:22:04 #184
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_202349929
quote:
19s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:21 schreef Tjacka het volgende:
WEER EEN AVONDKLOKKED?
Geen avondklok, gewoon alles dicht.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 26 november 2021 @ 14:22:33 #185
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_202349934
Blijf nou gewoon van die amateursport af.
Makkelijk tweede.
  User die overal opduikt 2022 vrijdag 26 november 2021 @ 14:22:41 #186
186611 Haags
pi_202349936
Geen zwemles meer na 17.00 dus? -O-
Zonder wrijving geen glans
pi_202349937
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:20 schreef Newsworld het volgende:

[..]
Dit noem je met hagel schieten in de hoop dat ze iets raken, in plaats met de hamer op de juiste plek te slaan.
Hamer op de juiste plek is alle ongevaccineerden op Texel zetten en ze succes wensen.
pi_202349938
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:22 schreef Caland het volgende:

[..]
Geen avondklok, gewoon alles dicht.
GENOT
Gino ♥
  vrijdag 26 november 2021 @ 14:22:57 #189
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_202349939
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Blijf nou gewoon van die amateursport af.
Pingpongen is geen sport maat
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Redactie Frontpage vrijdag 26 november 2021 @ 14:22:59 #190
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_202349941
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:16 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Ik denk dat de meeste kerken waar ze niet antivax enzo zijn zelf wel maatregelen gaan nemen.. Maar bij de zwarte kousen en evangelische takken is dat een ander verhaal.
In het huis des Heeren ben je uiteraard gewoon beschermd :Y
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_202349942
Durft iemand hier nog met droge ogen te beweren dat we echt de 'deskundigen' moeten volgen?

Mondkapje op de gang. Het zijn echt een stel infantiele wereldvreemden. Vooral die pseudo-virologen bij het RIVM.
pi_202349947
Dat wordt dus 's avonds thuiswerken, zodat je overdag naar de winkels kan, sporten etc.

Wat een land.
pi_202349948
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:20 schreef summer2bird het volgende:
Oh god, weer een avondklok :')
Dat worden weer rellen :')
Amateursport dicht ;( :'(
Avondklok ?
Rellen waarvoor ?
Je kunt altijd sporten ^O^
  vrijdag 26 november 2021 @ 14:23:28 #194
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_202349950
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:21 schreef Momo het volgende:

[..]

Geen zorgen, hier gaan de winkels dicht na 17.00. We zitten veilig :Y
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_202349952
Jongens toch, was nou van de sport afgebleven joh. Nee we kweken er nog een paar fat fucks met rugklachten bij, dombo's.
Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
pi_202349955
Wat een farce toch weer... kerk/moskee gewoon open, maar wel een mondkapje vanaf groep 6 op de gang (!!) in een basisschool.....
pi_202349957
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:21 schreef Momo het volgende:

[..]

Here we go
  vrijdag 26 november 2021 @ 14:23:54 #198
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_202349959
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:22 schreef Caland het volgende:

[..]
Pingpongen is geen sport maat
Ik doe ook boksen
Makkelijk tweede.
pi_202349960
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:19 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Vervroegde winterstop dus.
Ja daar ga ik ook vanuit, ongeveer alle trainingen zijn in de avond.
pi_202349962
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:23 schreef Wereldgozer het volgende:
Dat wordt dus 's avonds thuiswerken, zodat je overdag naar de winkels kan, sporten etc.

Wat een land.
Nu moet jij wel Underkaffer kijken. *O*
pi_202349964
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:22 schreef Confetti het volgende:
Durft iemand hier nog met droge ogen te beweren dat we echt de 'deskundigen' moeten volgen?

Mondkapje op de gang. Het zijn echt een stel infantiele wereldvreemden. Vooral die pseudo-virologen bij het RIVM.
Nee het is echt een "men doet maar wat" feestje
Om daadkracht te tonen, terwijl het allemaal geneuk in de marges is.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_202349965
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:23 schreef Wereldgozer het volgende:
Dat wordt dus 's avonds thuiswerken, zodat je overdag naar de winkels kan, sporten etc.

Wat een land.
Wel enigszins problematisch voor ambtenaren die gewend zijn om exact om 5 uur hun werk neer te leggen
  vrijdag 26 november 2021 @ 14:24:11 #203
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_202349966
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:16 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Ik denk dat de meeste kerken waar ze niet antivax enzo zijn zelf wel maatregelen gaan nemen.. Maar bij de zwarte kousen en evangelische takken is dat een ander verhaal.
Exact. Maar het is hier cool om tegen kerken aan te schoppen. Na ja niets nieuws. (Totdat je ze om onderbouwing vraagt dan blijft het stil. Heel typisch )
pi_202349967
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:22 schreef Haags het volgende:
Geen zwemles meer na 17.00 dus? -O-
Met die zwemband van je blijf je toch wel drijven?
  Moderator vrijdag 26 november 2021 @ 14:24:18 #205
54278 crew  Tijger_m
42
pi_202349968
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:20 schreef Momo het volgende:

[..]
Ja dat gaat een verschil maken 8)7 8)7 8)7
Scholen sluiten is het juiste antwoord maar dat wil men niet. Nou ja, prima, het gaat vanzelf bijten.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_202349969
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:23 schreef Newsworld het volgende:

[..]
Avondklok ?
Rellen waarvoor ?
Je kunt altijd sporten ^O^
Verkeerd gelezen :P
Twiddel
pi_202349970
Snappen die idioten dan werkelijk waar niet dat het slopen van de amateursport op de lange termijn ontzettend schadelijk(en indirect ook dodelijk) is..?

Laten we er vooral niet voor zorgen dat het volk zo fit en gezond mogelijk blijft. Nee, viesdikke onsportieve bankhangers is wat we nodig hebben. :')
pi_202349973
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:23 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Nu moet jij wel Underkaffer kijken. *O*
NEEN.

Pas in januari allen.
pi_202349978
Wielrennen mag dus nog wel? Dat is wel even jammer.. nou ja dan maar tot ergens begin januari het slechte weer gebruiken als excuses om niet te gaan sporten
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_202349983
quote:
11s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:24 schreef Benny het volgende:

[..]
Wel enigszins problematisch voor ambtenaren die gewend zijn om exact om 5 uur hun werk neer te leggen
Die hebben de vrijdag vanaf 2 uur alle tijd joh
pi_202349985
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:24 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]
NEEN.

Pas in januari allen.
:R
  vrijdag 26 november 2021 @ 14:24:56 #212
341825 PinkLow
Gewoon doorgaan.
pi_202349986
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:22 schreef Caland het volgende:

[..]
Pingpongen is geen sport maat
Pas op he! ~O>
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan de dingen die je nooit hebt durven doen.
pi_202349987
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:22 schreef Haags het volgende:
Geen zwemles meer na 17.00 dus? -O-
Mag toch hopen dat ze daar een uitzondering voor maken. Mijn zoontje gaat altijd 18:30.
pi_202349989
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:24 schreef Pistolero het volgende:
Snappen die idioten dan werkelijk waar niet dat slopen van de amateursport op de lange termijn ontzettend schadelijk(en indirect ook dodelijk) is..?

Laten we er vooral niet voor zorgen dat het volk zo fit en gezond mogelijk blijft. Nee, viesdikke onsportieve bankhangers is wat we nodig hebben. :')
Nee dat snappen ze niet. Men denkt dat iedereen daar massaal besmet raakt.

Heb dan ballen en gooi alles dicht.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_202349990
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Blijf nou gewoon van die amateursport af.
Precies dit ja.. dit is juist een uitlaatklep voor mensen, gaan ze dat gvd ook weer verbieden. Wat een ellendige teringbende..
  vrijdag 26 november 2021 @ 14:25:14 #216
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_202349992
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:23 schreef Wereldgozer het volgende:
Dat wordt dus 's avonds thuiswerken, zodat je overdag naar de winkels kan, sporten etc.

Wat een land.
Doe ik eigenlijk ook al een paar maanden op die manier, kan het iedereen aanraden (als ze maar niet naar mijn sportschool komen)
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Redactie Frontpage vrijdag 26 november 2021 @ 14:25:16 #217
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_202349994
Toch wel slim dat ze het net voor de dagcijfers uitlekken, als we zo weer een record halen let niemand daar op omdat we ons druk aan het maken zijn over de maatregelen.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_202349996
Mijn sport gaat dus er weer af voor 3 weken gezien het in de avond is.
Lekker dan -O-
Twiddel
pi_202349997
Elke keer als ik denk dat de besluiten niet veel dommer kunnen worden, weten ze zich wel te overtreffen.

Geeft veel vertrouwen voor de toekomst ^O^
  vrijdag 26 november 2021 @ 14:25:48 #220
341825 PinkLow
Gewoon doorgaan.
pi_202349999
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:24 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]
Mag toch hopen dat ze daar een uitzondering voor maken. Mijn zoontje gaat altijd 18:30.
Gaan we al! Alles en iedereen denkt dat ie behoort tot een uitzonderingspositie.
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan de dingen die je nooit hebt durven doen.
pi_202350000
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:25 schreef HulkHeld het volgende:

[..]
Precies dit ja.. dit is juist een uitlaatklep voor mensen, gaan ze dat gvd ook weer verbieden. Wat een ellendige teringbende..
Dit, nu word het leven weer werk en thuis zijn. ;(
Twiddel
  vrijdag 26 november 2021 @ 14:26:04 #222
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_202350003
Lidmaatschap zojuist opgezegd.

We zien over 6 maanden wel of er nog sportverenigingen bestaan.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
  Moderator vrijdag 26 november 2021 @ 14:26:05 #223
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202350005
twitter


Op 11 november al :W
  vrijdag 26 november 2021 @ 14:26:07 #224
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_202350007
Wat zal deze keer het 'wisselgeld' worden voor de Kamer? Place your bets!
  vrijdag 26 november 2021 @ 14:26:20 #225
341825 PinkLow
Gewoon doorgaan.
pi_202350010
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:25 schreef Benny het volgende:
Elke keer als ik denk dat de besluiten niet veel dommer kunnen worden, weten ze zich wel te overtreffen.

Geeft veel vertrouwen voor de toekomst ^O^
Ben blij dat jij zo optimistisch bent.
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan de dingen die je nooit hebt durven doen.
pi_202350011
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:24 schreef Pistolero het volgende:
Snappen die idioten dan werkelijk waar niet dat het slopen van de amateursport op de lange termijn ontzettend schadelijk(en indirect ook dodelijk) is..?

Laten we er vooral niet voor zorgen dat het volk zo fit en gezond mogelijk blijft. Nee, viesdikke onsportieve bankhangers is wat we nodig hebben. :')
Amen!
pi_202350012
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:25 schreef HulkHeld het volgende:

[..]
Precies dit ja.. dit is juist een uitlaatklep voor mensen, gaan ze dat gvd ook weer verbieden. Wat een ellendige teringbende..
Maar maar reisbewegingen zijn gevaarlijk.
Blijf binnen en was je handen stuk!
pi_202350014
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:25 schreef HulkHeld het volgende:

[..]
Precies dit ja.. dit is juist een uitlaatklep voor mensen, gaan ze dat gvd ook weer verbieden. Wat een ellendige teringbende..
Was allemaal niet nodig als iedereen zich had laten vaccineren, dus ja je kunt niet de vinger wijzen naar het kabinet
pi_202350021
Wettelijk lastig om een avondklok in te voeren. Dan maar door winkels te sluiten... Well played
pi_202350024
twitter


:)
  vrijdag 26 november 2021 @ 14:27:29 #231
381953 NaturalScience
The delusion that we have.....
pi_202350025
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:26 schreef HulkHeld het volgende:

[..]
Amen!
Je kunt nog gewoon 's avonds een rondje hardlopen hoor.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 26 november 2021 @ 14:27:39 #232
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_202350026
Lafaards regeren in den haag. Lafaards. :r
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_202350027
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:24 schreef Gunner het volgende:

[..]
Exact. Maar het is hier cool om tegen kerken aan te schoppen. Na ja niets nieuws. (Totdat je ze om onderbouwing vraagt dan blijft het stil. Heel typisch )
Onderbouwing is simpel, gelijke monniken, gelijke kappen.
  Moderator vrijdag 26 november 2021 @ 14:27:40 #234
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202350028
Maar die nieuwe variant al vanaf 11 november in België dus, die zit al overal
  vrijdag 26 november 2021 @ 14:27:41 #235
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_202350030
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:26 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]
Maar maar reisbewegingen zijn gevaarlijk.
Blijf binnen en was je handen stuk!
En zet uw ramen open bij -5 en torenhoge gasprijzen!
pi_202350034
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:26 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]

Op 11 november al :W
Oftewel als deze variant zeer besmettelijk is dan zit het al overal.
  Moderator vrijdag 26 november 2021 @ 14:28:02 #237
54278 crew  Tijger_m
42
pi_202350035
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:24 schreef Pistolero het volgende:
Snappen die idioten dan werkelijk waar niet dat het slopen van de amateursport op de lange termijn ontzettend schadelijk(en indirect ook dodelijk) is..?

Laten we er vooral niet voor zorgen dat het volk zo fit en gezond mogelijk blijft. Nee, viesdikke onsportieve bankhangers is wat we nodig hebben. :')
Alsof je amateursport nodig hebt om fit te zijn of te blijven en dat stil leggen voor een paar weken en doen alsof het een nationale ramp is? Man, man, wat een ridicuul gedoe weer.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Redactie Frontpage vrijdag 26 november 2021 @ 14:28:04 #238
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_202350036
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:26 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]

Op 11 november al :W
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_202350042
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:26 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]
Maar maar reisbewegingen zijn gevaarlijk.
Blijf binnen en was je handen stuk!
Stomme gelul van Den Haag.. Werkelijk waar onbegrijpelijk. Als ze dan de reisbewegingen willen inbeperken maak dan van thuiswerken een verplichting, anders kom je weer nergens.
pi_202350044
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:27 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]

:)
Open deur, maar hij heeft wel een klein beetje een punt.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_202350045
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:27 schreef Benny het volgende:
Wettelijk lastig om een avondklok in te voeren. Dan maar door winkels te sluiten... Well played
Ze kunnen gewoon weer de WBBBG bij koninklijk besluit activeren.

Het is politieke onwil. Als je alles sluit is de effectiviteit overigens maar te bezien hoor.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 26 november 2021 @ 14:28:37 #242
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_202350046
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:26 schreef Newsworld het volgende:

[..]
Was allemaal niet nodig als iedereen zich had laten vaccineren, dus ja je kunt niet de vinger wijzen naar het kabinet
Zeker wel. Het kabinet had gewoon de ballen moeten hebben om het 2g beleid af te kondigen.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_202350048
quote:
18s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:27 schreef Momo het volgende:
Maar die nieuwe variant al vanaf 11 november in België dus, die zit al overal
Vanuit Egypte ook echt. Blijft achter de feiten aanhobbelen.
  Moderator vrijdag 26 november 2021 @ 14:28:46 #244
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202350050
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:27 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]

:)
Jammer dat hij niet op een gewone manier commentaar gaat geven, maar weer zijn stokpaardje erbij gaat halen.
pi_202350054
quote:
18s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:27 schreef Momo het volgende:
Maar die nieuwe variant al vanaf 11 november in België dus, die zit al overal
ja maar wat maakt die nieuwe variant zoveel erger dan
Gino ♥
pi_202350055
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:26 schreef Newsworld het volgende:

[..]
Was allemaal niet nodig als iedereen zich had laten vaccineren, dus ja je kunt niet de vinger wijzen naar het kabinet
Gelul.
pi_202350056
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:26 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]

Op 11 november al :W
Chill :')

Piek op piek dankzij de Afrikaanse variant... Kan best. De familie verwacht de IC-werkende toch niet aan de kersttafel.
  Redactie Frontpage vrijdag 26 november 2021 @ 14:29:12 #248
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_202350057
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:28 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Alsof je amateursport nodig hebt om fit te zijn of te blijven en dat stil leggen voor een paar weken en doen alsof het een nationale ramp is? Man, man, wat een ridicuul gedoe weer.
Ja je kunt ook gewoon een paar uurtjes buiten lopen, daar zit geen beperking op :N
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_202350058
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:27 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]

:)
Kankeroperaties worden nu uitgesteld
pi_202350064
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:28 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Alsof je amateursport nodig hebt om fit te zijn of te blijven en dat stil leggen voor een paar weken en doen alsof het een nationale ramp is? Man, man, wat een ridicuul gedoe weer.
Wat denk je van mentale gezondheid? We hebben al 22 weken plat gelegen met de sport.
3 weken is geen ramp, maar je weet bijna het gewoon 3 maanden worden.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_202350065
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:29 schreef HulkHeld het volgende:

[..]
Gelul.
Feiten vriend feiten.
  vrijdag 26 november 2021 @ 14:29:43 #252
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_202350067
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:26 schreef Newsworld het volgende:

[..]
Was allemaal niet nodig als iedereen zich had laten vaccineren, dus ja je kunt niet de vinger wijzen naar het kabinet
Als het kabinet domme maatregelen invoert die de essentie van het probleem totaal niet raken moet je wel naar het kabinet wijzen ja.
Makkelijk tweede.
  Moderator vrijdag 26 november 2021 @ 14:29:44 #253
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202350068
quote:
19s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:28 schreef Tjacka het volgende:

[..]
ja maar wat maakt die nieuwe variant zoveel erger dan
  Moderator vrijdag 26 november 2021 @ 14:29:45 #254
27107 crew  chratnox
Digitaal viroloog
pi_202350069
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:26 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]

Op 11 november al :W
Carnaval vier je in kleine groepjes :D
Lid van de vaste commissie van het FOK!OMT
pi_202350070
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:28 schreef Netsplitter het volgende:

[..]
Zeker wel. Het kabinet had gewoon de ballen moeten hebben om het 2g beleid af te kondigen.
2g is toch gewoon valse veiligheid? Gevaccineerde mensen kunnen net zo goed verspreiden, kijk maar naar Duitsland hoe goed het werkt ;)
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_202350074
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:28 schreef _serial_ het volgende:

[..]
Open deur, maar hij heeft wel een klein beetje een punt.
Het kan ook nooit eens niet over migratie of moslims gaan bij die man.
Lijkt wel een complotdenker hoe hij overal bruggetjes van maakt.
  vrijdag 26 november 2021 @ 14:30:36 #257
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_202350075
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:28 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Alsof je amateursport nodig hebt om fit te zijn of te blijven en dat stil leggen voor een paar weken en doen alsof het een nationale ramp is? Man, man, wat een ridicuul gedoe weer.
Ik zoek naar woorden om hierop te reageren, maar kan ze niet vinden :'(
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_202350077
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:29 schreef Momo het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
ja maar besmettelijker is toch altijd minder dodeljk

dus mooi toch iedereen beetje weerstand opbouwen
Gino ♥
pi_202350079
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:29 schreef _serial_ het volgende:

[..]
Wat denk je van mentale gezondheid? We hebben al 22 weken plat gelegen met de sport.
3 weken is geen ramp, maar je weet bijna het gewoon 3 maanden worden.
Er zijn genoeg sporten die je zelf kan doen... hell al ga je gewoon fietsen...
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
  vrijdag 26 november 2021 @ 14:30:51 #260
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_202350080
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:28 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Alsof je amateursport nodig hebt om fit te zijn of te blijven en dat stil leggen voor een paar weken en doen alsof het een nationale ramp is? Man, man, wat een ridicuul gedoe weer.
Ja veel mensen hebben amateursport nodig om fit te blijven en hebben daar alleen tijd voor in doordeweekse avonden.
Makkelijk tweede.
  Moderator vrijdag 26 november 2021 @ 14:31:01 #261
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202350081
quote:
19s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:30 schreef Tjacka het volgende:

[..]
ja maar besmettelijker is toch altijd minder dodeljk

dus mooi toch iedereen beetje weerstand opbouwen
Niet altijd, dat weten ze nog niet.
  vrijdag 26 november 2021 @ 14:31:01 #262
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_202350082
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:29 schreef _serial_ het volgende:

[..]
Wat denk je van mentale gezondheid? We hebben al 22 weken plat gelegen met de sport.
3 weken is geen ramp, maar je weet bijna het gewoon 3 maanden worden.
Die 3 weken trapt toch geen hont meer in.
pi_202350086
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:28 schreef Netsplitter het volgende:

[..]
Zeker wel. Het kabinet had gewoon de ballen moeten hebben om het 2g beleid af te kondigen.
Dit ja.
pi_202350088
Dan maar hopen op wat kritische vragen vanavond over de aangekondigde 'maatregelen'. Oh, en het OMT wat blijkbaar vol met lobbyisten zit mag wel eens vervangen worden.
  vrijdag 26 november 2021 @ 14:31:15 #265
381953 NaturalScience
The delusion that we have.....
pi_202350090
quote:
19s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:30 schreef Tjacka het volgende:

[..]
ja maar besmettelijker is toch altijd minder dodeljk

dus mooi toch iedereen beetje weerstand opbouwen
In tegendeel inderdaad. Besmettelijker betekent in 99% van de gevallen ook minder dodelijk in het rijk der virussen. :)
pi_202350091
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:29 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]
2g is toch gewoon valse veiligheid? Gevaccineerde mensen kunnen net zo goed verspreiden, kijk maar naar Duitsland hoe goed het werkt ;)
Het is meer zodat minder ongevaccineerden besmet raken en de ziekenhuizen, IC's overspoelen.
pi_202350092
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:29 schreef Momo het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
De tering zeg :X
Twiddel
pi_202350093
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:29 schreef Momo het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Dit houdt in dat die nieuwe variant daar op dit moment verantwoordelijk is voor 90% van de besmettingen?
pi_202350094
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:25 schreef PinkLow het volgende:

[..]
Gaan we al! Alles en iedereen denkt dat ie behoort tot een uitzonderingspositie.
Niet denkt, maar zeker weet. Zwemles is essentieel voor kinderen. Zelfs het kabinet gaf dat toe begin dit jaar met een "reparatiemaatregel":

[i]Kleine aanpassingen van maatregelen per 16 maart
Het kabinet doet een aantal kleine correcties op de al bestaande maatregelen. Per dinsdag 16 maart gelden de volgende aanpassingen.

Zwemles
Zwemles is mogelijk voor kinderen tot en met 12 jaar, zodat zij hun A-, B- of C-diploma kunnen halen.
[/i]

https://www.rijksoverheid(...)nog-niet-verantwoord
  Redactie Frontpage vrijdag 26 november 2021 @ 14:31:37 #270
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_202350099
quote:
19s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:30 schreef Tjacka het volgende:

[..]
ja maar besmettelijker is toch altijd minder dodeljk

dus mooi toch iedereen beetje weerstand opbouwen
Mja als het de helft minder dodelijk is maar wel drie keer zoveel mensen besmet sta je er per saldo alsnog slechter voor
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_202350101
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:31 schreef Momo het volgende:

[..]
Niet altijd, dat weten ze nog niet.
nouja en als het wel dodelijker is dan zijn we er ook snel vanaf

hoe crux deze uitspraak ook is
Gino ♥
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 26 november 2021 @ 14:31:58 #272
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_202350105
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:29 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]
2g is toch gewoon valse veiligheid? Gevaccineerde mensen kunnen net zo goed verspreiden, kijk maar naar Duitsland hoe goed het werkt ;)
Als de controle goed is, heb je een goed systeem. En zo gaan een x aantal twijfelaars alsnog over de streep getrokken worden.
De echte idioten worden buitengesloten. Fuck 'm.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  Moderator vrijdag 26 november 2021 @ 14:32:00 #273
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202350106
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:31 schreef Fosive het volgende:

[..]
Dit houdt in dat die nieuwe variant daar op dit moment verantwoordelijk is voor 90% van de besmettingen?
Van alle sequenced samples wel.
pi_202350107
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:29 schreef Momo het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Dit was wel een goed punt van die journalist:

On the one hand, B.1.1.529 became the dominant variant in SA frighteningly quickly; on the other, it did so from a very low base number of cases, which makes it easier to be dominant in percentage terms.
pi_202350110
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:31 schreef NaturalScience het volgende:

[..]
In tegendeel inderdaad. Besmettelijker betekent in 99% van de gevallen ook minder dodelijk in het rijk der virussen. :)
ja dat zeg ik toch
Gino ♥
  Moderator vrijdag 26 november 2021 @ 14:32:30 #276
54278 crew  Tijger_m
42
pi_202350112
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:29 schreef _serial_ het volgende:

[..]
Wat denk je van mentale gezondheid? We hebben al 22 weken plat gelegen met de sport.
3 weken is geen ramp, maar je weet bijna het gewoon 3 maanden worden.
Als je dat weet mag ik dan de lotto getallen van deze week? Het zou best 3 maanden kunnen worden, ja, dat is nu eenmaal de consequentie van het gedrag van grote groepen mensen. Want laten wel even vaststellen dat de enige manier waarop corona zich verspreid via mensen en hun gedrag is.

En als we zo doorgaan zitten we weer in een flink zware lockdown binnenkort.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  vrijdag 26 november 2021 @ 14:32:33 #277
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_202350113
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:30 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Er zijn genoeg sporten die je zelf kan doen... hell al ga je gewoon fietsen...
Altijd het idee dat de meeste van dit soort opmerkingen worden geplaatst door mensen die niet sporten.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_202350115
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:29 schreef Momo het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Haha monstermutant voor de win, arme geen vaccins geven krijg je dit voor terug.
pi_202350117
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:27 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]

:)
De beste man is een flink onderdeel van het probleem. Komen met oplossingen die niet haalbaar zijn op de korte termijn.. "Vechten" tegen zwaardere maatregelen want moet zieltjes winnen,...

Oppositie mag ook wel een in de spiegel gaan kijken...
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
  vrijdag 26 november 2021 @ 14:32:46 #280
495114 Mallerd01
Roept ook maar wat.
pi_202350118
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:28 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Alsof je amateursport nodig hebt om fit te zijn of te blijven en dat stil leggen voor een paar weken en doen alsof het een nationale ramp is? Man, man, wat een ridicuul gedoe weer.
Nou toevallig heb ik inzicht in de ledenadministratie van onze club, het is niet alleen het fit zijn dat het probleem is, het is vooral het financiële aspect. Wij zitten in 2 steden en 4 dorpen met een vestiging, op slechts 1 locatie is de huur van het pand niet doorgegaan verder moest overal gewoon (of lichtelijk verminderd) doorbetaald worden. Ledenaantal is gemiddeld met 10% gedaald, contributie is niet betaald door ongeveer 45% van de leden (was ook als optie aangeboden). Op een gegeven moment kun je het gewoon niet meer bijbenen en is het niet meer rendabel om je sportclub open te houden. Om nog maar niet te spreken van de aantallen in 'slapende' leden die we nu hebben, leden die wel lid zijn maar die we niet op een training zien, waardoor de aantrekklijkheid om aan lessen mee te doen verminderd (groepslessen waar 6 man op de mat staat is natuurlijk niet heel aantrekkelijk).
pi_202350120
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Als het kabinet domme maatregelen invoert die de essentie van het probleem totaal niet raken moet je wel naar het kabinet wijzen ja.
Oorzaak gevolg
Oorzaak: niet iedereen heeft zich laten vaccineren , Gevolg: er zijn maatregelen nodig.
We hebben de middelen maar deze worden niet goed gebruikt.
pi_202350124
quote:
19s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:30 schreef Tjacka het volgende:

[..]
ja maar besmettelijker is toch altijd minder dodeljk

dus mooi toch iedereen beetje weerstand opbouwen
Delta was ook besmettelijker.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 26 november 2021 @ 14:33:07 #283
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_202350125
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:31 schreef Fosive het volgende:

[..]
Dit houdt in dat die nieuwe variant daar op dit moment verantwoordelijk is voor 90% van de besmettingen?
Opnames zijn veel belangrijker dan de besmettingsaantallen.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  Moderator vrijdag 26 november 2021 @ 14:33:09 #284
27107 crew  chratnox
Digitaal viroloog
pi_202350127
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:32 schreef Momo het volgende:

[..]
Van alle sequenced samples wel.
Er wordt in NL niet zo heel veel gesequenced als ik me goed herinner, zou dat niet ook die immens snelle stijging kunnen verklaren, als ie hier al zo wijdverspreid is?
Lid van de vaste commissie van het FOK!OMT
  vrijdag 26 november 2021 @ 14:33:15 #285
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_202350131
k
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:32 schreef DonDruiper het volgende:

[..]
Altijd het idee dat de meeste van dit soort opmerkingen worden geplaatst door mensen die niet sporten.
Echt van het niveau 'het is niet erg dat de horeca dicht is, je hebt thuis toch ook eten'
Makkelijk tweede.
pi_202350136
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:32 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Als je dat weet mag ik dan de lotto getallen van deze week? Het zou best 3 maanden kunnen worden, ja, dat is nu eenmaal de consequentie van het gedrag van grote groepen mensen. Want laten wel even vaststellen dat de enige manier waarop corona zich verspreid via mensen en hun gedrag is.

En als we zo doorgaan zitten we weer in een flink zware lockdown binnenkort.
Ja hoor, het reservegetal is 42
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_202350139
twitter
  vrijdag 26 november 2021 @ 14:33:43 #288
47102 Elvi
miemkwien
pi_202350141
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:31 schreef NaturalScience het volgende:

[..]
In tegendeel inderdaad. Besmettelijker betekent in 99% van de gevallen ook minder dodelijk in het rijk der virussen. :)
Ik ben geen wetenschapper :@ maar waarom is dat? Hoe komt het dan dat het minder dodelijk is op die manier? Want ik dacht dat de Delta variant ook dodelijker/gevaarlijker was.
pi_202350145
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:04 schreef chratnox het volgende:

[..]
Waar was dat nu ook weer. Las pas geleden een bericht dat je gevaccineerd moest zijn om euthanasie te kunnen doen, wat inhield dat je als terminale kankerpatiënt die niet gevaccineerd kon worden maar corona moest krijgen en overlijden, want euthanasie mocht niet. Weet niet meer welk land dat was, maar zoiets :P
Duitsland
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_202350146
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:33 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]
Delta was ook besmettelijker.
nouja die hadden ze ook onder controle

maar ja deze regering heeft geen idee wat ze aan het doen zijn
Gino ♥
  Moderator vrijdag 26 november 2021 @ 14:34:41 #291
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202350152
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:33 schreef Benny het volgende:
[ twitter ]
Ook de vluchten vanuit België?
pi_202350155
Kan iemand mij vertellen waarom er niet aan de lopende band verkoudheidsvirussen muteren naar iets veel dodelijkers? Of neem elk willekeurig virus dat circuleert in mens of dier. Waarom zou die nieuwe variant dan opeens wel veel dodelijker zijn? Besmettelijker oké, want dat is immers z'n doel, maar letaliteit is geen doel.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_202350159
quote:
81s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:34 schreef Momo het volgende:

[..]
Ook de vluchten vanuit België?
...sinds 11 november
pi_202350161
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:31 schreef Netsplitter het volgende:

[..]
Als de controle goed is, heb je een goed systeem. En zo gaan een x aantal twijfelaars alsnog over de streep getrokken worden.
De echte idioten worden buitengesloten. Fuck 'm.
Dat is volgens mij de enige kracht achter 2G, dat sommige alsnog over de streep getrokken worden.

De meeste besmettingen vinden nog steeds plaats bij mensen thuis, daar gaat je 2G ook niet bij helpen. Dan moeten ze ballen hebben en een avondklok instellen.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  Redactie Sport vrijdag 26 november 2021 @ 14:35:12 #295
274204 crew  Mexicanobakker
pi_202350163
Kutbelgen
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_202350164
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:33 schreef Elvi het volgende:

[..]
Ik ben geen wetenschapper :@ maar waarom is dat? Hoe komt het dan dat het minder dodelijk is op die manier? Want ik dacht dat de Delta variant ook dodelijker/gevaarlijker was.
nouja als het dodelijker is dan is het virus dus ook sneller gestopt toch
Gino ♥
  Redactie Frontpage vrijdag 26 november 2021 @ 14:35:18 #297
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_202350165
quote:
81s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:34 schreef Momo het volgende:

[..]
Ook de vluchten vanuit België?
Nee das gewoon EU dus niks aan de hand
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_202350168
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kutbelgen
GOUDEN GENERATIE
pi_202350172
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:34 schreef Discombobulate het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom er niet aan de lopende band verkoudheidsvirussen muteren naar iets veel dodelijkers? Of neem elk willekeurig virus dat circuleert in mens of dier. Waarom zou die nieuwe variant dan opeens wel veel dodelijker zijn? Besmettelijker oké, want dat is immers z'n doel, maar letaliteit is geen doel.
Waarom zou de nieuwe variant dodelijker zijn? Dat heb ik nog niemand horen beweren (die er enig verstand van kan hebben).
  Redactie Sport vrijdag 26 november 2021 @ 14:35:52 #300
274204 crew  Mexicanobakker
pi_202350174
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:26 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]

Op 11 november al :W
Einde tijdperk.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_202350177
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:30 schreef DonDruiper het volgende:

[..]
Ik zoek naar woorden om hierop te reageren, maar kan ze niet vinden :'(
Totale wereldvreemdheid en kortetermijndenken vind ik wel passend. Precies waar Mark en Hugo ook mee bezig zijn.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')