Ik moest mijn telefoonnummer handmatig invoeren bij het maken van de afspraak.quote:Op maandag 3 januari 2022 21:30 schreef stavromulabeta het volgende:
Even een gerelateerd vraagje: Hebben jullie scherp of jullie je telefoonnummer apart hebben moeten opgeven om de boosterprikafspraak te maken. Ik heb hem al gemaakt voor aanstaande woensdag en nu vroeg ik me af of ik het daar zelf heb opgegeven of dat het 'doorgetankt' is vanuit DigID.
(Voor de context: Het gaat om een privacy/AVG-dingetje. Ik vroeg me - geheel principieel als ik ben - af of ik ergens toestemming heb gegeven om mij herrinering-SMS'jes te sturen of dat het telefoonnummer door DigID niet alleen voor de 2-factor-authorizatie gebruikt wordt wat wel de bedoeling was).
Gisteren Moderna-booster na 2x eerder Moderna.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:24 schreef Jippie het volgende:
Net Pfizer booster gevaccineerd gekregen na 2x eerder Pfizer
Pfizer zou minder bijwerkingen geven meen ik. Maar ook minder bescherming tegen omikron.quote:Op maandag 3 januari 2022 19:04 schreef LTVDK het volgende:
Vanmiddag de booster gehaald in Breda, was er wel echt behoorlijk druk, bijna een uur binnen geweest. Heb dit keer Pfizer gehad, de eerste 2 waren Moderna, ben benieuwd hoe die gaat vallen.
Ik had niet echt een keuze, iedereen onder de 44 werd naar de Pfizer rij gestuurd daarquote:Op maandag 3 januari 2022 22:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Pfizer zou minder bijwerkingen geven meen ik. Maar ook minder bescherming tegen omikron.
I know. Ik kon ook niet kiezen. Werd dus 3e x Moderna. Moderna-booster is overigens maar een halve dosis en Pfizer een hele. Heb vooral wat last van mijn arm. En vanmiddag had ik een paar uur hoofdpijn (heb ik anders nooit).quote:Op maandag 3 januari 2022 22:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had niet echt een keuze, iedereen onder de 44 werd naar de Pfizer rij gestuurd daarMaar heb wel veel meer last van mijn arm dan de vorige keren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |