abonnement Unibet Coolblue
pi_202362861
Ik vond die songteksten al verschrikkelijk, maar nu we dit allemaal weten zijn ze echt om van te kotsen.
  zaterdag 27 november 2021 @ 11:36:59 #102
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_202363120
quote:
Waarom tig keer zeggen dat Marco snel naar voren moet komen met een verhaal als er niks van waar is maar niet benoemen dat er dus eigenlijk wel een kern van waarheid in zou kunnen zitten juist omdat hij niks laat horen en zelfs lijkt te vluchten......

Vervolgens wel zeggen dat meisjes van die leeftijd eigen verzonnen verhaaltjes in hun dagboek schrijven....

Ik schreef veel in dagboekjes maar het was toch duidelijk of ik hoopte dat iemand mij leuk vond of dat er daadwerkelijk iets was..... ze weten niet eens wat er geschreven is.

:{
  Tettenkoning zaterdag 27 november 2021 @ 11:43:41 #103
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_202363219
quote:
9s.gif Op zaterdag 27 november 2021 11:12 schreef DKUp het volgende:
Dirty Old Man, Viezerik, Fanclubneuker, Weilandwipper……
Toch een fraaie lijst "achievements" :')
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 27 november 2021 @ 12:44:12 #104
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_202364009
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2021 11:36 schreef Dazalbest het volgende:

[..]
Waarom tig keer zeggen dat Marco snel naar voren moet komen met een verhaal als er niks van waar is maar niet benoemen dat er dus eigenlijk wel een kern van waarheid in zou kunnen zitten juist omdat hij niks laat horen en zelfs lijkt te vluchten......

Vervolgens wel zeggen dat meisjes van die leeftijd eigen verzonnen verhaaltjes in hun dagboek schrijven....

Ik schreef veel in dagboekjes maar het was toch duidelijk of ik hoopte dat iemand mij leuk vond of dat er daadwerkelijk iets was..... ze weten niet eens wat er geschreven is.

:{
Precies, ik vind die Rick aardig door de mand vallen. Die ‘arme man’ moet met rust gelaten worden en niet zwartgemaakt worden. Nou nou, arme Borsato toch. Want hij is zo betrouwbaar gebleken, vraag maar aan Iris of Leontien. En als er een meisje is zal ze het wel verzonnen hebben en als er bewijs is, speel die tape maar af. Want daar heb je recht op als radio DJ? Misschien is de tape er wel maar willen ze dat niet in een showbizzrubriek gooien omdat ene Rick vindt dat dat moet want anders heb je het verzonnen?

Er is op dit moment nog niets echt duidelijk en als het allemaal niet waar is (dan bedoel ik dus als er 0 slachtoffers zijn en dit hele gerucht überhaupt niet klopt, ik heb het dus niet over dat een wel bestaand meisje iets heeft verzonnen) dan is het echt heftig dat dit aan je kleeft maar om op voorhand te zeggen dat deze arme man :'( met rust gelaten moet worden? Terwijl dit echt belangrijke zaken zijn.

:').

Dat je geen bewijs hebt betekent níet altijd dat het niet is gebeurd overigens.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  zaterdag 27 november 2021 @ 13:23:54 #105
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_202364471
Ind
quote:
17s.gif Op zaterdag 27 november 2021 12:44 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Precies, ik vind die Rick aardig door de mand vallen. Die ‘arme man’ moet met rust gelaten worden en niet zwartgemaakt worden. Nou nou, arme Borsato toch. Want hij is zo betrouwbaar gebleken, vraag maar aan Iris of Leontien. En als er een meisje is zal ze het wel verzonnen hebben en als er bewijs is, speel die tape maar af. Want daar heb je recht op als radio DJ? Misschien is de tape er wel maar willen ze dat niet in een showbizzrubriek gooien omdat ene Rick vindt dat dat moet want anders heb je het verzonnen?

Er is op dit moment nog niets echt duidelijk en als het allemaal niet waar is (dan bedoel ik dus als er 0 slachtoffers zijn en dit hele gerucht überhaupt niet klopt, ik heb het dus niet over dat een wel bestaand meisje iets heeft verzonnen) dan is het echt heftig dat dit aan je kleeft maar om op voorhand te zeggen dat deze arme man :'( met rust gelaten moet worden? Terwijl dit echt belangrijke zaken zijn.

:').

Dat je geen bewijs hebt betekent níet altijd dat het niet is gebeurd overigens.
Inderdaad maar er komen toch steeds meer dingen naar buiten die steeds meer dichterbij de waarheid ( :+ ) lijken te komen....

En 2 verhaallijnen

Het vele vreemdgaan
Het aan (te) jonge meisjes zitten

Dat je hier niks over hoort in de grote media is eigenlijk schandalig. Dat ze wachten op feiten slaat natuurlijk nergens op bij programma's die van roddels en achterklap aan elkaar hangen....

Maar wel mee praten over z'n mountainbike ongeval wat al ontkracht is... walgelijk die BNer kliek

Hoe meer ze dit zo doen hoe groter de kanalen zoals die van Ali gaan worden c_/
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 27 november 2021 @ 13:29:04 #106
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_202364511
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2021 13:23 schreef Dazalbest het volgende:
Ind
[..]
Inderdaad maar er komen toch steeds meer dingen naar buiten die steeds meer dichterbij de waarheid ( :+ ) lijken te komen....

En 2 verhaallijnen

Het vele vreemdgaan
Het aan (te) jonge meisjes zitten

Dat je hier niks over hoort in de grote media is eigenlijk schandalig. Dat ze wachten op feiten slaat natuurlijk nergens op bij programma's die van roddels en achterklap aan elkaar hangen....

Maar wel mee praten over z'n mountainbike ongeval wat al ontkracht is... walgelijk die BNer kliek

Hoe meer ze dit zo doen hoe groter de kanalen zoals die van Ali gaan worden c_/
Nou dit. Als het ging om een Amerikaan, een Bilal, of een minder belangrijke BN’er was dit 100% al besproken geweest. Je bent als showbizzrubriek eigenlijk wel schandalig als je niet op z’n minst laat weten dat er geruchten zijn want het wordt steeds duidelijker dat ze Oost-Indisch doof zijn. Het valt op en het komt niet sympathiek over.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_202364966
Geen Holland zingt Borsato en geen standbeelden voor deze man, mag ik toch hopen?

Benieuwd welke hypocriete Hazes Sr liefhebbers cq kontenkruipers uit de showbizzindustrie straks van grote schande spreken als het verhaal van collega Marco waar blijkt te zijn.
LEEF!
pi_202365613
Nouja, toch wat moederdagkado's geproduceerd die gozert. O+
Icm. Plextor & Taiyo Yuden een gouden combi. :Y)
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_202365740
Ik zie er al allerlei dingen aan gelinkt worden zoals het plots niet doorgang van de campagne voor wat child: https://www.linda.nl/nieu(...)mpagne-war-child-af/

Of dat hij plots van zijn mountainbike schijnt te zijn gevallen. Maar ik vind zelf dat je heel erg uit moet kijken met dit soort roddels. Dit blijft altijd aan iemand kleven. En er is op dit moment helemaal niets, alleen een vage roddel.
pi_202365886
quote:
17s.gif Op zaterdag 27 november 2021 13:29 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Nou dit. Als het ging om een Amerikaan, een Bilal, of een minder belangrijke BN’er was dit 100% al besproken geweest. Je bent als showbizzrubriek eigenlijk wel schandalig als je niet op z’n minst laat weten dat er geruchten zijn want het wordt steeds duidelijker dat ze Oost-Indisch doof zijn. Het valt op en het komt niet sympathiek over.
Stel dat het om Waylon, Ali B of Lil’ Kleine zou gaan. :N
pi_202366520
quote:
17s.gif Op zaterdag 27 november 2021 13:29 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Nou dit. Als het ging om een Amerikaan, een Bilal, of een minder belangrijke BN’er was dit 100% al besproken geweest. Je bent als showbizzrubriek eigenlijk wel schandalig als je niet op z’n minst laat weten dat er geruchten zijn want het wordt steeds duidelijker dat ze Oost-Indisch doof zijn. Het valt op en het komt niet sympathiek over.
die bilal is toch juist gewoon weer aan het werk

lol
Gino ♥
  Vis een optie? zaterdag 27 november 2021 @ 16:40:50 #112
70532 loveli
N
pi_202366649
quote:
17s.gif Op zaterdag 27 november 2021 13:29 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Nou dit. Als het ging om een Amerikaan, een Bilal, of een minder belangrijke BN’er was dit 100% al besproken geweest. Je bent als showbizzrubriek eigenlijk wel schandalig als je niet op z’n minst laat weten dat er geruchten zijn want het wordt steeds duidelijker dat ze Oost-Indisch doof zijn. Het valt op en het komt niet sympathiek over.
Als hij het net zo live in de uitzending had gedaan als Bilal...
crap in = crap out
pi_202367106
Er was maar 1 ondeugende barbecue
https://m.gva.be/cnt/aid866563
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 27 november 2021 @ 18:34:18 #114
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_202367657
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 16:40 schreef loveli het volgende:

[..]
Als hij het net zo live in de uitzending had gedaan als Bilal...
Het ging me even om het voorbeeld. Bilal is namelijk ook een BN’er van de lichtere categorie en niet een al jaren gevestigd ‘geliefde’ BN’er/zanger die al die tijd een slijmerig ideaalplaatje uithangt.
Vervang Bilal door een willekeurig minder belangrijke BN’er. Een die ook nog eens minder verweven is met de rest van Hillywood.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 27 november 2021 @ 18:34:44 #115
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_202367661
quote:
19s.gif Op zaterdag 27 november 2021 16:29 schreef Tjacka het volgende:

[..]
die bilal is toch juist gewoon weer aan het werk

lol
Zie mijn reactiepost hierboven
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_202367696
quote:
17s.gif Op zaterdag 27 november 2021 18:34 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Zie mijn reactiepost hierboven
oke duidelijk

sorry schatje
Gino ♥
pi_202367742
@AFCNiels en @Caland en @maxi-mus denken ook dat hij te jonge meisjes neukt
Gino ♥
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 27 november 2021 @ 18:44:57 #118
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_202367785
quote:
19s.gif Op zaterdag 27 november 2021 18:37 schreef Tjacka het volgende:

[..]
oke duidelijk

sorry schatje
Graag gedaan
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  Vis een optie? zaterdag 27 november 2021 @ 19:29:19 #119
70532 loveli
N
pi_202368308
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2021 17:31 schreef quirina het volgende:
Er was maar 1 jaarlijkse ondeugende barbecue
https://m.gva.be/cnt/aid866563
ftfy
crap in = crap out
pi_202368341


[ Bericht 100% gewijzigd door tesssssssss op 27-11-2021 22:01:55 ]
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  Vis een optie? zaterdag 27 november 2021 @ 19:39:52 #121
70532 loveli
N
pi_202368399
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 19:33 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Maar dat hadden zij toch gezegd?

Dat 'ie volgens de wandelgangen aan kleine meisjes zat, niet in.
crap in = crap out
pi_202368425


[ Bericht 100% gewijzigd door tesssssssss op 27-11-2021 22:01:18 ]
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  Vis een optie? zaterdag 27 november 2021 @ 20:27:43 #123
70532 loveli
N
pi_202368964
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 19:41 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Zat-ie er ook in?

:o :o :o
Probeer dit eens
crap in = crap out
pi_202369511
quote:
17s.gif Op zaterdag 27 november 2021 12:44 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Precies, ik vind die Rick aardig door de mand vallen. Die ‘arme man’ moet met rust gelaten worden en niet zwartgemaakt worden. Nou nou, arme Borsato toch. Want hij is zo betrouwbaar gebleken, vraag maar aan Iris of Leontien. En als er een meisje is zal ze het wel verzonnen hebben en als er bewijs is, speel die tape maar af. Want daar heb je recht op als radio DJ? Misschien is de tape er wel maar willen ze dat niet in een showbizzrubriek gooien omdat ene Rick vindt dat dat moet want anders heb je het verzonnen?

Er is op dit moment nog niets echt duidelijk en als het allemaal niet waar is (dan bedoel ik dus als er 0 slachtoffers zijn en dit hele gerucht überhaupt niet klopt, ik heb het dus niet over dat een wel bestaand meisje iets heeft verzonnen) dan is het echt heftig dat dit aan je kleeft maar om op voorhand te zeggen dat deze arme man :'( met rust gelaten moet worden? Terwijl dit echt belangrijke zaken zijn.

:').

Dat je geen bewijs hebt betekent níet altijd dat het niet is gebeurd overigens.
Dit soort reacties zijn waarschijnlijk precies de reden dat die ouders dus niet naar buiten willen komen met dit verhaal. Altijd mensen die je kind in twijfel trekken
pi_202374763

Ook wel apart hè. Die depressies naderhand.
Worden die kinderen toch niet goed begeleid.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')