SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
ik niet maar iedereen gaat dan dus tussen 9 en 17:00 shoppen, nog minder spreiding, nog meer mensen tegelijkertijd op padquote:
Ik ga sowieso al praktisch nooit shoppen.quote:Op donderdag 25 november 2021 20:30 schreef mschol het volgende:
[..]
ik niet maar iedereen gaat dan dus tussen 9 en 17:00 shoppen, nog minder spreiding, nog meer mensen tegelijkertijd op pad
Niksquote:Op donderdag 25 november 2021 20:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat gebruiken jullie nu als "tools" om dingen te plannen? Denk dat het wel een goed initiatief is.
Hier blijft het ook waan van de dag; maar dingen worden wel steeds zichtbaarder en dan moeten mensen (moeilijke) keuzes maken.
ik ging vroeger (voor corona) nog wel eens even de stad in, winkeltje in en uit.. gewoon om even weg te zijn, niet perse om iets te kopen..quote:Op donderdag 25 november 2021 20:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga sowieso al praktisch nooit shoppen.
Heb ik ook nogquote:
Dacht dat het best een groot bedrijf was; maar dat is beetje karig inderdaad. Er zijn genoeg hippe tools die je ook wel in kunt zetten voor dat soort dingen. Beetje goede afspraken en je komt een heel eind.quote:Op donderdag 25 november 2021 20:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niks![]()
Ik heb gewerkt met jira en wat andere scrum/kanban-borden. Maar voor nu zou ik al blij zijn met een simpele roadmap en een actielijstje.
Je klinkt echt als een bejaarde nu.quote:Op donderdag 25 november 2021 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh well. Vergeten elektrieke deken aan te zetten anders was ik nu al m'n bed in gedoken
koud bed is lekker manquote:Op donderdag 25 november 2021 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh well. Vergeten elektrieke deken aan te zetten anders was ik nu al m'n bed in gedoken
Met Trello heb ik ook gewerkt, maar vooral met jiraquote:Op donderdag 25 november 2021 20:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dacht dat het best een groot bedrijf was; maar dat is beetje karig inderdaad. Er zijn genoeg hippe tools die je ook wel in kunt zetten voor dat soort dingen. Beetje goede afspraken en je komt een heel eind.
We werken zelf natuurlijk vooral met JIRA zoals de rest van de wereld ongeveer; maar doe nu ook een kleiner project met Asana en een project met Trello boards
ik moet nog avondeten (eerst thuiskomen)quote:Op donderdag 25 november 2021 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Wij hebben daar een prachtig stukje zelfgeschreven software voor, sinds 2005 of zo al in gebruik en wereldwijd in gebruik bij overzeese broeders, jammer alleen dat er besloten is dat stukje software uit te besteden aan een derde partij die daardoor zo groot geworden is dat het een beetje logge support chain is geworden, maar het werkt als een strakke tiet en daardoor zullen we altijd voorop lopen in mijn vakgebied, onmogelijk dat anderen ons in kunnen halen wat dat betreft.quote:Op donderdag 25 november 2021 20:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dacht dat het best een groot bedrijf was; maar dat is beetje karig inderdaad. Er zijn genoeg hippe tools die je ook wel in kunt zetten voor dat soort dingen. Beetje goede afspraken en je komt een heel eind.
We werken zelf natuurlijk vooral met JIRA zoals de rest van de wereld ongeveer; maar doe nu ook een kleiner project met Asana en een project met Trello boards
ieuw doe in een spoilerquote:Op donderdag 25 november 2021 20:41 schreef LTVDK het volgende:
Zijn dit nou die zachte broodjes met banaan die @:kwiwi eet?
[ afbeelding ]
Kom haten johquote:Op donderdag 25 november 2021 20:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Je klinkt echt als een bejaarde nu.
Zal jou eens in een spoiler doenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |