SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
ik niet maar iedereen gaat dan dus tussen 9 en 17:00 shoppen, nog minder spreiding, nog meer mensen tegelijkertijd op padquote:
Ik ga sowieso al praktisch nooit shoppen.quote:Op donderdag 25 november 2021 20:30 schreef mschol het volgende:
[..]
ik niet maar iedereen gaat dan dus tussen 9 en 17:00 shoppen, nog minder spreiding, nog meer mensen tegelijkertijd op pad
Niksquote:Op donderdag 25 november 2021 20:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat gebruiken jullie nu als "tools" om dingen te plannen? Denk dat het wel een goed initiatief is.
Hier blijft het ook waan van de dag; maar dingen worden wel steeds zichtbaarder en dan moeten mensen (moeilijke) keuzes maken.
ik ging vroeger (voor corona) nog wel eens even de stad in, winkeltje in en uit.. gewoon om even weg te zijn, niet perse om iets te kopen..quote:Op donderdag 25 november 2021 20:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga sowieso al praktisch nooit shoppen.
Heb ik ook nogquote:
Dacht dat het best een groot bedrijf was; maar dat is beetje karig inderdaad. Er zijn genoeg hippe tools die je ook wel in kunt zetten voor dat soort dingen. Beetje goede afspraken en je komt een heel eind.quote:Op donderdag 25 november 2021 20:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niks![]()
Ik heb gewerkt met jira en wat andere scrum/kanban-borden. Maar voor nu zou ik al blij zijn met een simpele roadmap en een actielijstje.
Je klinkt echt als een bejaarde nu.quote:Op donderdag 25 november 2021 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh well. Vergeten elektrieke deken aan te zetten anders was ik nu al m'n bed in gedoken
koud bed is lekker manquote:Op donderdag 25 november 2021 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh well. Vergeten elektrieke deken aan te zetten anders was ik nu al m'n bed in gedoken
Met Trello heb ik ook gewerkt, maar vooral met jiraquote:Op donderdag 25 november 2021 20:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dacht dat het best een groot bedrijf was; maar dat is beetje karig inderdaad. Er zijn genoeg hippe tools die je ook wel in kunt zetten voor dat soort dingen. Beetje goede afspraken en je komt een heel eind.
We werken zelf natuurlijk vooral met JIRA zoals de rest van de wereld ongeveer; maar doe nu ook een kleiner project met Asana en een project met Trello boards
ik moet nog avondeten (eerst thuiskomen)quote:Op donderdag 25 november 2021 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Wij hebben daar een prachtig stukje zelfgeschreven software voor, sinds 2005 of zo al in gebruik en wereldwijd in gebruik bij overzeese broeders, jammer alleen dat er besloten is dat stukje software uit te besteden aan een derde partij die daardoor zo groot geworden is dat het een beetje logge support chain is geworden, maar het werkt als een strakke tiet en daardoor zullen we altijd voorop lopen in mijn vakgebied, onmogelijk dat anderen ons in kunnen halen wat dat betreft.quote:Op donderdag 25 november 2021 20:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dacht dat het best een groot bedrijf was; maar dat is beetje karig inderdaad. Er zijn genoeg hippe tools die je ook wel in kunt zetten voor dat soort dingen. Beetje goede afspraken en je komt een heel eind.
We werken zelf natuurlijk vooral met JIRA zoals de rest van de wereld ongeveer; maar doe nu ook een kleiner project met Asana en een project met Trello boards
ieuw doe in een spoilerquote:Op donderdag 25 november 2021 20:41 schreef LTVDK het volgende:
Zijn dit nou die zachte broodjes met banaan die @:kwiwi eet?
[ afbeelding ]
Kom haten johquote:Op donderdag 25 november 2021 20:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Je klinkt echt als een bejaarde nu.
Zal jou eens in een spoiler doenquote:
broodje, banaan, jam en wat zit er nog meer op?quote:Op donderdag 25 november 2021 20:41 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Broodje "An der Rote Klatsch"quote:Op donderdag 25 november 2021 20:41 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 november 2021 20:41 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Zal wel van die Amerikaanse pindakaas zijnquote:Op donderdag 25 november 2021 20:43 schreef mschol het volgende:
[..]
broodje, banaan, jam en wat zit er nog meer op?
Werk nu ook met Jira. Fakking aids pakketquote:Op donderdag 25 november 2021 20:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik eet elke dag banaan, maar zo op brood is echt heel viesquote:
strakke tiet klinkt goedquote:Op donderdag 25 november 2021 20:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wij hebben daar een prachtig stukje zelfgeschreven software voor, sinds 2005 of zo al in gebruik en wereldwijd in gebruik bij overzeese broeders, jammer alleen dat er besloten is dat stukje software uit te besteden aan een derde partij die daardoor zo groot geworden is dat het een beetje logge support chain is geworden, maar het werkt als een strakke tiet en daardoor zullen we altijd voorop lopen in mijn vakgebied, onmogelijk dat anderen ons in kunnen halen wat dat betreft.
Iew!quote:Op donderdag 25 november 2021 20:41 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
wel met bruine suiker jonguhquote:Op donderdag 25 november 2021 20:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik eet elke dag banaan, maar zo op brood is echt heel vies
quote:Op donderdag 25 november 2021 20:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal wel van die Amerikaanse pindakaas zijn
ah..quote:Op donderdag 25 november 2021 20:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal wel van die Amerikaanse pindakaas zijn
Echtquote:Op donderdag 25 november 2021 20:41 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
De insteek is natuurlijk heel anders. Topdesk is meer incident/change management en veel meer operationeel gericht. JIRA is veel meer development gericht.quote:Op donderdag 25 november 2021 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Werk nu ook met Jira. Fakking aids pakket![]()
Topdesk en anders niks.
Alsof er al niet voldoende suiker in banaan zitquote:
Sales heeft het makkelijk bij ons, ze laten de strakke tiet zien, vragen mij er een verbaal en fysiek dansje bij te doen en verkocht.quote:Op donderdag 25 november 2021 20:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
strakke tiet klinkt goed
Ik heb geloof ik nog nooit pindakaas opquote:Op donderdag 25 november 2021 20:45 schreef mschol het volgende:
[..]
ah..
vroeger volgens mij wel eens gegeten, banaan en pindakaas.. nu trekt dat mij totaal niet.. of ik het (nog) lekker vind weet ik niet
Al kun je jira ook precies zo inrichten als je zelf wilquote:Op donderdag 25 november 2021 20:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De insteek is natuurlijk heel anders. Topdesk is meer incident/change management en veel meer operationeel gericht. JIRA is veel meer development gericht.
Ik ben wel fan; maar dat is vooral vanuit een development perspectief. Heeft ons ook wel geholpen met documentatiequote:Op donderdag 25 november 2021 20:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Al kun je jira ook precies zo inrichten als je zelf wil
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Wij gebruiken zusje Confluence voor documentatie. Maar het is wel fijn dat je in jira kunt terugzoeken.quote:Op donderdag 25 november 2021 20:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben wel fan; maar dat is vooral vanuit een development perspectief. Heeft ons ook wel geholpen met documentatie
quote:Op donderdag 25 november 2021 20:52 schreef LTVDK het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hier ook. Sinds mijn baas het licht gezien heeft is het ook wat gestructureerder in gebruik.quote:Op donderdag 25 november 2021 20:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wij gebruiken zusje Confluence voor documentatie. Maar het is wel fijn dat je in jira kunt terugzoeken.
Ja. En wij gebruiken dus Jira voor incident & change management. En andere ITIL-processen en nog meer andere niet-ITIL processen.quote:Op donderdag 25 november 2021 20:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De insteek is natuurlijk heel anders. Topdesk is meer incident/change management en veel meer operationeel gericht. JIRA is veel meer development gericht.
JUllie lijken zo echt een getrouwd koppel....quote:
Da's ook wel een vrij dikke ja.quote:Op donderdag 25 november 2021 20:54 schreef bitterbal het volgende:
deze kwam hier net in het donker voorbij gesneakt
[ afbeelding ]
met groene ledverlichting.
quote:
Moet je ook nog terug zo?quote:Op donderdag 25 november 2021 21:00 schreef kwiwi het volgende:
Ik ben nog in Zurich, net kerstmarkt bezocht. Dit wordt een late avond voor mijn doen
Misschien zijn we dat stiekem ook wel gewoonquote:Op donderdag 25 november 2021 20:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
JUllie lijken zo echt een getrouwd koppel....
Ja, nog 1.5u treinenquote:Op donderdag 25 november 2021 21:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet je ook nog terug zo?
Dilemmaquote:Op donderdag 25 november 2021 21:01 schreef bitterbal het volgende:
voel een gerrie aankomen maar dhl kan elk moment komen
Doe jij daar uren over dan?quote:Op donderdag 25 november 2021 21:01 schreef bitterbal het volgende:
Ik kan altijd op jullie vertrouwenquote:Op donderdag 25 november 2021 21:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maar dan zijn wij er om je te steunen. Ook wat gluhwijntjes gehad?
Jouw familie ligt nu in de airfryer hier....quote:Op donderdag 25 november 2021 21:01 schreef bitterbal het volgende:
Wij gebruiken nu Webex Teams. En eerder Slack.quote:Op donderdag 25 november 2021 20:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier ook. Sinds mijn baas het licht gezien heeft is het ook wat gestructureerder in gebruik.
Alleen qua communicatie-tools blijft het altijd een heel gevecht
nou wil wel ff kunnen zitten jaquote:Op donderdag 25 november 2021 21:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doe jij daar uren over dan?
lekkerquote:Op donderdag 25 november 2021 21:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jouw familie ligt nu in de airfryer hier....![]()
Nee maar wat doe je als ie er net half uit is en de bel gaat?quote:Op donderdag 25 november 2021 21:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doe jij daar uren over dan?
Zag je mij zwaaien?quote:Op donderdag 25 november 2021 20:54 schreef bitterbal het volgende:
deze kwam hier net in het donker voorbij gesneakt
[ afbeelding ]
met groene ledverlichting.
Ik kan dat echt binnen een paar seconden, zo snel als een witte ninja.quote:Op donderdag 25 november 2021 21:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee maar war doe je als ie er net half uit is en de bel gaat?
Op de bezorger wachten en als die er dan is zeggen 'eindelijk, ik doe het bijna in mijn broek'quote:Op donderdag 25 november 2021 21:01 schreef bitterbal het volgende:
Moeten we je wakker bellen?quote:Op donderdag 25 november 2021 21:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik kan altijd op jullie vertrouwen![]()
Eentje maar, kan niet zoveel hebben
Dan moet je zo op het station even een kroketje uit de muur trekken, oh wacht, dat heb je daar nietquote:Op donderdag 25 november 2021 21:06 schreef kwiwi het volgende:
Heb honger. De rij voor de raclette was te lang
Bohh zou nu wel zin hebben in een broodje frikandel of kroket jaquote:Op donderdag 25 november 2021 21:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moet je zo op het station even een kroketje uit de muur trekken, oh wacht, dat heb je daar niet
Wat is eigenlijk de limiet qua kilometers die ze je kunnen laten afleggen?quote:Op donderdag 25 november 2021 21:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik hoop morgen weer in EHV te blijven met bezorgen, maar zal wel niet...
Maandag, dinsdag en vandaag naar Geldrop geweest. Dat doe ik graag, maar vier keer in de week vind ik wat veel van het goede..
Al is het natuurlijk wel goed voor mijn stappen, want fietsen telt hij ook...
Ik vind vrouwen die op straat een kroketje eten altijd wat vreemd en onaantrekkelijk, frietje kan nog net.quote:Op donderdag 25 november 2021 21:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moet je zo op het station even een kroketje uit de muur trekken, oh wacht, dat heb je daar niet
Zit je dan, de hele avond met je gerrie op de bank..quote:Op donderdag 25 november 2021 21:10 schreef bitterbal het volgende:
of ze komen misschien wel niet. dhl kennende
quote:Op donderdag 25 november 2021 21:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind vrouwen die op straat een kroketje eten altijd wat vreemd en onaantrekkelijk, frietje kan nog net.
quote:Op donderdag 25 november 2021 21:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zit je dan, de hele avond met je gerrie op de bank..
Boeiend, als je honger hebt moet je die stillenquote:Op donderdag 25 november 2021 21:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind vrouwen die op straat een kroketje eten altijd wat vreemd en onaantrekkelijk, frietje kan nog net.
dan moet je op gleuf tussen de twee kussens gaan zitten. dan valt het minder op als ie tegen het textiel druktquote:Op donderdag 25 november 2021 21:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zit je dan, de hele avond met je gerrie op de bank..
Jezusquote:Op donderdag 25 november 2021 21:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dan moet je op gleuf tussen de twee kussens gaan zitten. dan valt het minder op als ie tegen het textiel drukt
Maar al dat gutsende dampende salpicon dat er uit spuit dan?quote:Op donderdag 25 november 2021 21:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat je zegt ben je zelf johquote:
Met een beetje pech kijkt ze je dan aan, doet haar mond vol hete salpicon open en zegt "kijk eens of er iets tussen mijn tanden zit?"quote:Op donderdag 25 november 2021 21:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar al dat gutsende dampende salpicon dat er uit spuit dan?
Maak me gekquote:Op donderdag 25 november 2021 21:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met een beetje pech kijkt ze je dan aan, doet haar mond vol hete salpicon open en zegt "kijk eens of er iets tussen mijn tanden zit?"
Wat doe je in de viesdiksc als je dat niet super aantrekkelijk vindt?quote:Op donderdag 25 november 2021 21:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met een beetje pech kijkt ze je dan aan, doet haar mond vol hete salpicon open en zegt "kijk eens of er iets tussen mijn tanden zit?"
Die is er zover ik weet niet.. Als het echt te ver is kan ik of een e-bike krijgen of ze zetten ze met een auto af en halen me weer op. Maar in dat geval kunnen ze beter een bezorger met rijbewijs die kant op sturen...quote:Op donderdag 25 november 2021 21:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk de limiet qua kilometers die ze je kunnen laten afleggen?
inderdaadquote:
Tot voor een paar maanden geleden was dit voor koffieliefhebbers en niet voor dikke mensen die in elke zin snack zeggenquote:Op donderdag 25 november 2021 21:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat doe je in de viesdiksc als je dat niet super aantrekkelijk vindt?
quote:Op donderdag 25 november 2021 21:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Noem je Kwiwi nou dik?quote:Op donderdag 25 november 2021 21:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tot voor een paar maanden geleden was dit voor koffieliefhebbers en niet voor dikke mensen die in elke zin snack zeggen
jij doet postbezorging toch? "gewoon" postnl briefpost of wat anders?quote:Op donderdag 25 november 2021 21:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dus ik leg soms(echt heel soms) wel 30km op een dag af met alleen bezorgen en dat op een gewone fiets met versnellingen.. Ik krijg geen e-bike want hardloper, en eigenlijk hoef ik dat ook niet echt...
Enige baby die er in m'n buik zit nu is een baby tosti. Die mocht wel wat groter zeg, heb nog steeds hongerquote:Op donderdag 25 november 2021 21:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nog niet toch?
Of komen er al kleine bwaby's?
gauw een pantosti scorenquote:Op donderdag 25 november 2021 21:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Enige baby die er in m'n buik zit nu is een baby tosti. Die mocht wel wat groter zeg, heb nog steeds honger
dat het niet meer komtquote:Op donderdag 25 november 2021 21:28 schreef bitterbal het volgende:
Donderdag 25 november
Tussen 17:30 - 21:30 uur
Wat denken julie?
Je kunt gerriën.quote:Op donderdag 25 november 2021 21:28 schreef bitterbal het volgende:
Donderdag 25 november
Tussen 17:30 - 21:30 uur
Wat denken julie?
Had Ali maar beter naar meester Peter-Jan moeten luisteren op school in plaats van blowen, sissen, masturberen en klokkies stelen.quote:Op donderdag 25 november 2021 21:29 schreef bitterbal het volgende:
Volgens mij hebben die bezorgers een te grote werkdruk
Liever een wentelteefje dan hoorquote:Op donderdag 25 november 2021 21:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
lekker man
kom hier een tosti eten, je wil nooit anders meer
quote:Op donderdag 25 november 2021 21:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had Ali maar beter naar meester Peter-Jan moeten luisteren op school in plaats van blowen, sissen, masturberen en klokkies stelen.
Ok, daar hou ik je aanquote:Op donderdag 25 november 2021 21:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
lekker man
kom hier een tosti eten, je wil nooit anders meer
Twosti is eigenlijk wel een leuke naam voor jouw babyquote:Op donderdag 25 november 2021 21:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Enige baby die er in m'n buik zit nu is een baby tosti. Die mocht wel wat groter zeg, heb nog steeds honger
Heb dat echt al jaren niet meer gemaakt eigenlijkquote:Op donderdag 25 november 2021 21:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat is ook lekker ja, maar dat eet ik meer voor ontbijt.
het is een week voor sinterklaas ALLE bezorgers hebben een belachelijke werkdrukquote:Op donderdag 25 november 2021 21:29 schreef bitterbal het volgende:
Volgens mij hebben die bezorgers een te grote werkdruk
nee maar bedoel in het algemeenquote:Op donderdag 25 november 2021 21:35 schreef mschol het volgende:
[..]
het is een week voor sinterklaas ALLE bezorgers hebben een belachelijke werkdruk
Denk dat de druk altijd hoog is, en nu gewoon bizar hoog.quote:Op donderdag 25 november 2021 21:35 schreef mschol het volgende:
[..]
het is een week voor sinterklaas ALLE bezorgers hebben een belachelijke werkdruk
Las van de week dat het hoog tijd gaat worden voor bestelschaamte, twee dagen niet bestellen en alle koeienmethaan op Aarde valt erbij in het niet.quote:Op donderdag 25 november 2021 21:35 schreef mschol het volgende:
[..]
alle bezorgers hebben het druk, simpelweg omdat ze per aflevering betaald wordenquote:Op donderdag 25 november 2021 21:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar bedoel in het algemeen
ruilen voor een pantosti to die forquote:Op donderdag 25 november 2021 21:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat moet ik ook nog eens maken. Met spinazie en zalm
Vraag me ineens af of een tosti met zalm lekker zou zijn.quote:Op donderdag 25 november 2021 21:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ruilen voor een pantosti to die for?
Geen hater maar ontwijkerquote:
Ik doe wel briefpost, maar niet via post.nlquote:Op donderdag 25 november 2021 21:25 schreef mschol het volgende:
[..]
jij doet postbezorging toch? "gewoon" postnl briefpost of wat anders?
*dingdongquote:
Wowquote:Op donderdag 25 november 2021 21:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik doe wel briefpost, maar niet via post.nl
Wij hebben veel minder post dan post.nl. Dus zijn onze bezorgwijken ook groter.. Bij post.nl bestaat dit uit de postcode + 1 of 2 eerste letters. Dus bijvoorbeeld alle post voor postcode 5654 GA t/m 5654 HZ
Bij ons is het de hele postcode qua cijfers dus alles met postcode 5654...
quote:Op donderdag 25 november 2021 21:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat moet ik ook nog eens maken. Met spinazie en zalm
Denk ik wel.quote:Op donderdag 25 november 2021 21:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vraag me ineens af of een tosti met zalm lekker zou zijn.
dit vraagt om een experimentquote:Op donderdag 25 november 2021 21:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat klinkt veel, maar het valt best wel mee in de praktijk hoor..quote:
Of een tosti met kroket, en dan ipv het brood te roosteren er gewoon een wit broodje voor pakken en er geen kaas bij gebruikenquote:Op donderdag 25 november 2021 21:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 november 2021 21:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of een tosti met kroket, en dan ipv het brood te roosteren er gewoon een wit broodje voor pakken en er geen kaas bij gebruiken
Oh die moet ik nog proberen.quote:Op donderdag 25 november 2021 21:47 schreef FranticDJ het volgende:
tosti met smeerkaas is ook lekker
arme bezorger die bv heel 2500 moet doenquote:Op donderdag 25 november 2021 21:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik doe wel briefpost, maar niet via post.nl
Wij hebben veel minder post dan post.nl. Dus zijn onze bezorgwijken ook groter.. Bij post.nl bestaat dit uit de postcode + 1 of 2 eerste letters. Dus bijvoorbeeld alle post voor postcode 5654 GA t/m 5654 HZ
Bij ons is het de hele postcode qua cijfers dus alles met postcode 5654...
Ik maak altijd pulled beef, maar na het een paar uur te ruiken tijdens het garen heb ik er dan uiteindelijk geen zin meer inquote:Op donderdag 25 november 2021 21:49 schreef LTVDK het volgende:
Gewoon lekker een panini met pulled pork
dat had ik bij de bakkerij altijd met gele room en slagroom...quote:Op donderdag 25 november 2021 21:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik maak altijd pulled beef, maar na het een paar uur te ruiken tijdens het garen heb ik er dan uiteindelijk geen zin meer in
Pulled pork vind ik overrated. Andere getrokken beestjes ook trouwens.quote:Op donderdag 25 november 2021 21:49 schreef LTVDK het volgende:
Gewoon lekker een panini met pulled pork
Ja dat zijn ook meer van die dingen die je beter ergens kunt afhalenquote:Op donderdag 25 november 2021 21:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik maak altijd pulled beef, maar na het een paar uur te ruiken tijdens het garen heb ik er dan uiteindelijk geen zin meer in
De kok eet altijd minder dan zijn gasten.quote:Op donderdag 25 november 2021 21:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat?quote:Op donderdag 25 november 2021 21:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat had ik bij de bakkerij altijd met gele room en slagroom...
Als het goed gedaan is niet hoorquote:Op donderdag 25 november 2021 21:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Pulled pork vind ik overrated. Andere getrokken beestjes ook trouwens.
Afgetrokken blije fant.quote:Op donderdag 25 november 2021 21:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Pulled pork vind ik overrated. Andere getrokken beestjes ook trouwens.
Oh zo, ik dacht dat je gele room en slagroom bij de pulled beef atquote:Op donderdag 25 november 2021 21:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
sta je 10l slagroom op te kloppen of gele room te koken..
dan heb je er ook geen zin meer in
Lekker joh.quote:
Probeer maar eens.quote:Op donderdag 25 november 2021 21:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wacht wat dat heb ik nog niet op een tosti variant geprobeerd
why nutquote:Op donderdag 25 november 2021 21:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh zo, ik dacht dat je gele room en slagroom bij de pulled beef at
mja het lijkt me.. hm.. weet nietquote:Op donderdag 25 november 2021 21:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lekker joh.
[..]
Probeer maar eens.
Heb je wel eens een broodje Banh Mi op?quote:Op donderdag 25 november 2021 21:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kun je een beest ook verkeerd uit elkaar trekken?
Huehue..
Ik denk dat Banh Mi maar gewoon achter de balie bij de Chinees moet blijven staanquote:Op donderdag 25 november 2021 21:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je wel eens een broodje Banh Mi op?
Chocalademousse is wel een nagerecht voor dikkige vrouwen in de overgang en Martien Meilands eigenlijk.quote:Op donderdag 25 november 2021 21:54 schreef UitStraling het volgende:
Ik had vanavond zelfgemaakte chocolademousse met aardbeien, munt en een overdosis balsamicoazijn erover, urg lekkah
Het is Vietnameesquote:Op donderdag 25 november 2021 21:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk dat Banh Mi maar gewoon achter de balie bij de Chinees moet blijven staan
Dit was exact mijn gedachte voor het eerste hapje.quote:Op donderdag 25 november 2021 21:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Chocalademousse is wel een nagerecht voor dikkige vrouwen in de overgang en Martien Meilands eigenlijk.
Ik probeerde hier ook een Uitstralingiaanse kwalificatie voor te bedenkenquote:Op donderdag 25 november 2021 21:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit was exact mijn gedachte voor het eerste hapje.
quote:Op donderdag 25 november 2021 21:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Chocalademousse is wel een nagerecht voor dikkige vrouwen in de overgang en Martien Meilands eigenlijk.
dat is 't in de basis ookquote:Op donderdag 25 november 2021 21:57 schreef mschol het volgende:
ooit eens iets gegeten wat voor pulled pork door ging.. had het idee dat ik draadjes vlees zat te eten
Nee, flensjes met ijsquote:Op donderdag 25 november 2021 21:58 schreef UitStraling het volgende:
Sowieso vind ik toetjes eigenlijk een nodeloze gruwel, geef me Irish koffie en een mem om mee te spelen of zo
Ik vind hem erg goed gelukt, noteert de Martien Meiland vergelijkingquote:Op donderdag 25 november 2021 21:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik probeerde hier ook een Uitstralingiaanse kwalificatie voor te bedenken
quote:Op donderdag 25 november 2021 21:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind hem erg goed gelukt, noteert de Martien Meiland vergelijking [ afbeelding ]
Ik doe dat gewoon als voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht, die paar keer dat ik het eetquote:Op donderdag 25 november 2021 22:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dag smaak van al het lekkere eten
das dan allang en breed weggespoeld door drank johquote:Op donderdag 25 november 2021 22:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dag smaak van al het lekkere eten
Nou het moet ook wel goed gedaan worden vind ik, met lekkere saus. Anders is er niks aan.quote:Op donderdag 25 november 2021 22:00 schreef mschol het volgende:
[..]
oh, dan vind ik het allemaal overrated
Bweurk.quote:Op donderdag 25 november 2021 22:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik doe dat gewoon als voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht, die paar keer dat ik het eet![]()
met flensjes, vers fruit en slagroomquote:Op donderdag 25 november 2021 22:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dan zonder flensjes, maar met slagroom.
Oh ja ook lekker, of ipv flensje luikse wafelquote:Op donderdag 25 november 2021 22:02 schreef mschol het volgende:
[..]
met flensjes, vers fruit en slagroom
Minus het verse fruit, maar met goede chocoladesausquote:Op donderdag 25 november 2021 22:02 schreef mschol het volgende:
[..]
met flensjes, vers fruit en slagroom
quote:Op donderdag 25 november 2021 22:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En nu, schijten al een dikke beer?
Heeft er iemand op een stopwatch gedrukt?quote:Op donderdag 25 november 2021 22:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ballie is even verhinderd.
Nee was vals alarmquote:Op donderdag 25 november 2021 22:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En nu, schijten al een dikke beer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is ze aan het batsen?quote:Op donderdag 25 november 2021 22:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ballie is even verhinderd.
Tering wat een kinderhumor.quote:Op donderdag 25 november 2021 22:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
@:FranticDJ denkt nu ook gelijk hier aan
Ff lekker batsen nou klootvioolquote:Op donderdag 25 november 2021 22:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tering wat een kinderhumor.
je zit er naast he met je voorspelling van gisterenquote:Op donderdag 25 november 2021 22:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Zerozerozero ie s echt goed, echt die Salviano sfeer en goede muziek, harde scènes, en non fictie
Is het al vrijdag batskoningin?quote:Op donderdag 25 november 2021 22:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je zit er naast he met je voorspelling van gisteren
quote:Op donderdag 25 november 2021 22:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Blije kwaakkip [ afbeelding ]
vrrrrrrrrrrrrrrrrrreetbalquote:Op donderdag 25 november 2021 22:26 schreef bitterbal het volgende:
buikpijn. Teveel gegeten en nu blaas ik helemaal op
Gohquote:Op donderdag 25 november 2021 22:26 schreef bitterbal het volgende:
Supersexy.quote:Op donderdag 25 november 2021 22:26 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op donderdag 25 november 2021 22:29 schreef datismijnmening het volgende:
Tosti met twee kaassouflées en een frikandel ertussen
quote:Op donderdag 25 november 2021 22:39 schreef Lospedrosa het volgende:
Iemand nog nieuwe muzak ontdekt welke door de ziel dreunt?
Stuk beter zonder Elton.quote:
Ja Satriani weet de snaartjes wel te vinden.quote:Op donderdag 25 november 2021 22:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Stuk beter zonder Elton.![]()
Deze blijft ook goed
Gaan we nog 42 minuten wakker blijven om te kijken wat er in de LEGO black Friday zit?quote:
misschien wel ja.. misschien zo nog even 10-15 min wandelingetje maken om het late avondeten goed te laten zakkenquote:Op donderdag 25 november 2021 23:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gaan we nog 42 minuten wakker blijven om te kijken wat er in de LEGO black Friday zit?
Nee natuurlijk niet.quote:Op donderdag 25 november 2021 23:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gaan we nog 42 minuten wakker blijven om te kijken wat er in de LEGO black Friday zit?
Ik vroeg het jou toch nietquote:
Nou vooruit dan maar mevrouw ramadingdongquote:Op donderdag 25 november 2021 23:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Je zegt we en ik post hier dus ik voel me aangesproken.
Ik heb vandaag Bella Vita gehaald, vind ik een lekker luchtje. Normaal rond de 30 euro voor 30ml, vandaag bij ici. 36 voor de 100ml.quote:Op vrijdag 26 november 2021 00:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb net voor ongeveer 50 euro aan gezichtsverzorging gekocht
Stomme black friday.
Yup.quote:Op vrijdag 26 november 2021 00:03 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben er nog, jij ook?
nog niet bij lego gekeken
Die tassenhangers zijn wel populair bij de kinderen.quote:Op vrijdag 26 november 2021 00:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Yup.
https://www.lego.com/nl-n(...)ber-monday-sale-sets
Matig. Zeer matig. Wel even de sweepstakes voor 1 miljoen vip punten gedaan.
Lekker heurquote:Op vrijdag 26 november 2021 00:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag Bella Vita gehaald, vind ik een lekker luchtje. Normaal rond de 30 euro voor 30ml, vandaag bij ici. 36 voor de 100ml.
Die heb je voor de BF gekocht dan? Ook goede deal, tenzij ze volgende week weer 77 zijn.quote:Op vrijdag 26 november 2021 00:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker heurIk heb ook schoenen gehaald voor 77 euro en die zijn nu met BF 139 euro
Je bent blij hè?quote:Op vrijdag 26 november 2021 00:27 schreef UitStraling het volgende:
Iedereen een hele gelukkige zwarte vrijdag en alle goede en lekkere dingen die we van God en de door zijn hand geschapen natuur hebben gekregen [ afbeelding ]
Kortingquote:Op vrijdag 26 november 2021 00:27 schreef UitStraling het volgende:
Iedereen een hele gelukkige zwarte vrijdag en alle goede en lekkere dingen die we van God en de door zijn hand geschapen natuur hebben gekregen [ afbeelding ]
6,5 zou ik geen kleuter meer noemenquote:Op vrijdag 26 november 2021 00:15 schreef liesje1979 het volgende:
Maar denk voor wat oudere kinderen vooral, jij hebt een kleuter toch?
quote:Op vrijdag 26 november 2021 00:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb net voor ongeveer 50 euro aan gezichtsverzorging gekocht
Stomme black friday.
Ok, dan is die hanger misschien wel leukquote:Op vrijdag 26 november 2021 00:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
6,5 zou ik geen kleuter meer noemen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gone...
Ik ben zo'n buuf die nooit thuis is, als het even kan laat ik het bezorgen bij de appie, of op mijn werk, bestel ook niet zoveel. Maar voor dat pakket van LTVDK kwamen er steeds dingetjes binnen en moest ik steeds bij dezelfde buur ophalen. Voelde me echt bezwaard, misschien maar een kerstkaart met een doosje merci ofzo dit jaar.quote:Op vrijdag 26 november 2021 00:38 schreef Flory het volgende:
Geen idee wat onze nieuwe buren denken, we hebben soms leveringen van 4 verschillende bedrijven per dag![]()
Maar ze vinden het in elk geval wel handig dat ik meestal thuis ben, de bezorgers weten dat inmiddels ook al
quote:Op vrijdag 26 november 2021 00:41 schreef Flory het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 november 2021 00:41 schreef Flory het volgende:
[..]Ik was al aan het zoekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 november 2021 00:44 schreef -Shii- het volgende:
Oh verkeerde. Had deze eigenlijk willen plaatsen.
[ afbeelding ]
Aah dat is wel lief, ik vind het geen probleem hoor, zolang niet de hele straat de pakketjes hier laat afleverenquote:Op vrijdag 26 november 2021 00:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben zo'n buuf die nooit thuis is, als het even kan laat ik het bezorgen bij de appie, of op mijn werk, bestel ook niet zoveel. Maar voor dat pakket van LTVDK kwamen er steeds dingetjes binnen en moest ik steeds bij dezelfde buur ophalen. Voelde me echt bezwaard, misschien maar een kerstkaart met een doosje merci ofzo dit jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |