ze hebben vanmorgen elkaar beter leren kennenquote:Op donderdag 25 november 2021 19:55 schreef Schakeltopia het volgende:
nou zeg dat!
hoe gaan de katzen soesje?
pia & pollie
hearlik, kan allemaal in 2021quote:Op donderdag 25 november 2021 19:57 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ze hebben vanmorgen elkaar beter leren kennen
ik ga een setje van ze proberen te maken. maar pia is katertje
quote:Op donderdag 25 november 2021 19:58 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik heb nu verwarming in me tuinhuisje!
(met 2 handen kan ik wel quoten w0pw0p)
Haha!quote:Op donderdag 25 november 2021 19:58 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
how is life ToT! long time no see
M'n broer gaat vloerverwarming in zijn tuinhuis laten aanleggen!quote:Op donderdag 25 november 2021 19:58 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik heb nu verwarming in me tuinhuisje!
(met 2 handen kan ik wel quoten w0pw0p)
baas boven bazinquote:Op donderdag 25 november 2021 20:00 schreef ToT het volgende:
[..]
M'n broer gaat vloerverwarming in zijn tuinhuis laten aanleggen!
Maar goed, daar komt ook een jacuzzi met douche in, een keukentje en een woonkamer-gedeelte!
kom maar ff hierquote:
goed om te horen man! duurde even maar hopelijk heb jullie er wat aan!quote:Op donderdag 25 november 2021 19:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha!Ja gaat wel goed he!
Mannetje hier is lekker vrolijk, en vandaag is de hulp voor hem eindelijk op gang gekomen.
Verder reilt en zeilt alles wel.
En hoestie daar?
wowquote:Op donderdag 25 november 2021 20:00 schreef ToT het volgende:
[..]
M'n broer gaat vloerverwarming in zijn tuinhuis laten aanleggen!
Maar goed, daar komt ook een jacuzzi met douche in, een keukentje en een woonkamer-gedeelte!
Ow wat ben je aan het maken dan?quote:Op donderdag 25 november 2021 20:01 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
goed om te horen man! duurde even maar hopelijk heb jullie er wat aan!
hier gaat ie ook prima. ik zat net 3d te paintgodden![]()
morgen verder want met touchpad kutten is gewoon niet handig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |