abonnement Unibet Coolblue
pi_202341643
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 21:24 schreef Lemsterr het volgende:
De winkels om 17:00 sluiten. Ja, dat gaat uiteraard helpen. Als je deze dan toch open wil houden waarom dan niet tot 21:00 zodat de klantenstroom zich kan spreiden?
Gelezen, maar doen we niks mee.

Grtzz,

Mark en Hugo
pi_202341649
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 21:23 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]
Rol van aerosolen en belang van ventilatie is ook lang gedownplayed.
[..]

Terwijl op dat ene spookschip opeens de helft besmet was. Maar volgens Jaapie hadden ze elkaar allemaal in het gezicht gehoest.
  donderdag 25 november 2021 @ 21:27:21 #178
160086 GemMagic
Summum ius summa iniura
pi_202341654
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 21:16 schreef trein2000 het volgende:

[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)jden-andere-sectoren
U mag nog wel u wedstrijdje voetballen op zaterdag maar als u werkt of naar school gaat kunt u doordeweeks ongezien de tiefus krijgen.

Mvg
Het OMT.
Ach ja, als we met een slechte conditie stil zitten en kilo’s aankomen, kunnen we altijd nog elke 6 maand een booster nemen om tot het pensioen te werk gesteld te worden.

Dit begint op een bio-industie voor mensen te lijken. Alleen zou ik graag een beter leven ster hebben met vrije uitloop.
Sui cuique mores fingunt fortunam
  Redactie Frontpage donderdag 25 november 2021 @ 21:27:34 #179
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_202341660
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 21:23 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]

De WHO draait gelukkig mee, de vaccinaties werken toch minder goed tegen besmetting.
Dat zegt die toch helemaal niet, hij zegt dat mensen die gevaccineerd zijn een vals gevoel van veiligheid krijgen en zich daardoor niet meer aan de maatregelen houden. Houd zulk soort dingen gewoon lekker in BNW :|W
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_202341671
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 21:25 schreef Derrazi het volgende:

[..]
Het probleem zit hem ook dat Hoekstra en Kaag Rutte aan het bespelen zijn. Er komen nog wat parlementaire enquêtes aan en als deze huidige oude coalitie wegvalt is het einde tijdperk Rutte.
Ik vind het goed dat die enquêtes gaan komen.. Maar laten we dan ook naar de rol van de oppositie kijken en gasten zoals Engel..

Ja ik ben VVD stemmer en nee ik vind niet dat Rutte het geweldig doet maar ik zie ook shit veroorzaakt worden door bijv een van Haga..
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_202341678
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 21:20 schreef trein2000 het volgende:
Volgens mij kunnen we beter alle maatregelen opheffen, dit heeft allemaal geen zin zo.

Ingrijpen of niet ingrijpen. Halfslachtig gedoe hebben we echt helemaal niets aan aan, veroorzaakt alleen maar meer schade.
Inderdaad, slappe hap.
Het is inmiddels algemeen bekend dat de basisscholen flink bijdragen in de besmettimngen.
Als je die dicht doet scheelt dat een hoop en bovendien komt het thuiswerken dan ook beter van de grond.
"Sommige mensen hebben juist genoeg gelezen om verkeerd te citeren."
pi_202341681
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 21:07 schreef alpeko het volgende:

[..]
Dan hoop ik wel dat ze vooral les krijgen in de sinus en niet in exponentiele formules.
Ik zou vooral kansberekening doen.
85% van de automobilisten heeft een rijbewijs.
De 15% zonder rijbewijs veroorzaakt 56% van de ongelukken en 70% van de zware ongelukken.

Heeft het zin om een rijbewijs te halen als je geen ongeluk wil krijgen?

https://www.rivm.nl/nieuw(...)er-dan-gevaccineerde
pi_202341684
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 21:26 schreef Vallon het volgende:
Die B.1.1.529 gaat ws nog wel een dingetje worden en tipje aan Mark en Hugo om dat nog even preventief verder in te spinnen als mogelijke oorzaak van tegenvallende cijfers of vragen uit het journaille.
[..]
De naam wordt ws dus toepasselijk "Nu" en ga maar los op de symboliek van het moment

Dat Nu-variant lijkt mij erg vervelend te kunnen worden omdat er extreem veel mutaties zijn in alleen al het SpikeEiwit dat zich daardoor veel meer (of zelfs geheel) zal gaan onttrekken aan de antilichamen die door vaccins worden veroorzaakt. Buiten nog dat onbekend is of en in hoeverre het effectiever zal zijn. Tezamen, geen goed nieuw voor mensen die Delta al zagen als bedreiging.
In hoeverre is die dan nog te vergelijken met het oorspronkelijke coronavirus?

Hebben we dan geen SARS-CoV-3 te pakken?
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  donderdag 25 november 2021 @ 21:28:28 #184
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_202341689
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 21:23 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]

De WHO draait gelukkig mee, de vaccinaties werken toch minder goed tegen besmetting.
Dat was allang bekend. Denk dat alleen hier er mensen waren (en op twitter) die het geloof hadden dat je met vaccin veel minder kans had om een besmetting op te lopen.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_202341694
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 21:22 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Toen deze shit net begon had geloof ik Zembla een docu over het virus van morgen ofzo.. Daar gaf Koopmans eerlijk toe dat ze (virologen) een beetje in slaap waren gesukkeld door dat o.a. SARS1 uiteindelijk met een soort van sisser af liep voor het "westen".
Ja maar iedereen die het een beetje volgde zag gelijk al China's paniekreactie nadat de berichten over en raar nieuw virus kwamen. De berichten uit Wuhan. De wetenschappers die het daar hadden over de lange incubatietijd.

Hadden we nog diamond princess tussendoor.

Je zou denken dat die virologen wel met elkaar in contact staan en zo heel snel de rode knop indrukken.

Ik heb vaak het gevoel gehad of het OMT niks serieus mam wat uit Azië kwam qua research en bv veel beter was met de Britten.
Toen met de Alpha variant luidde van Dissel wel heel snel de noodklok.

Dat aannames doen en het wiel opnieuw uitvinden. Misschien is dat protocol maar het heeft een hoop ellende veroorzaakt wanneer snel handelen genoodzaakt was.
pi_202341732
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 21:10 schreef trein2000 het volgende:
Televaag meldt dat de scholen open blijven…
Hoezee!
pi_202341734
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 21:23 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]

De WHO draait gelukkig mee, de vaccinaties werken toch minder goed tegen besmetting.
Ik kan me vergissen, maar volgens mij heeft de WHO nooit vaccins gepromoot als de enige oplossing, maar als en-en. Is wel wat realistischer in ieder geval.
pi_202341736
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 21:28 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]
Ja maar iedereen die het een beetje volgde zag gelijk al China's panielreactie. De berichten uit Wuhan. De wetenschappers die het daar hadden over de lange incubatietijd.

Hadden we nog diamond princess tussendoor.

Je zou denken dat die virologen wel met elkaar in contact staan en zo heel snel de rode knop indrukken.

Ik heb vaak het gevoel gehad of het OMT niks serieus mam wat uit Azië kwam qua research en bv veel beter was met de Britten.
Toen met de Alpha variant luidde van Dissel wel heel snel de noodklok.

Dat aannames doen en het wiel opnieuw uitvinden. Misschien is dat protocol maar het heeft een hoop ellende veroorzaakt wanneer snel handelen genoodzaakt was.
Van wat ik begrepen heb was de data die vanuit China kwam niet helemaal eerlijk.. Daarnaast heeft Sars1 in Azië natuurlijk wel flink huisgehouden wat de reactie van China wel verklaarde.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_202341745
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 21:23 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]

De WHO draait gelukkig mee, de vaccinaties werken toch minder goed tegen besmetting.
alleen vaccineren is idd niet voldoende blijkbaar. Maakt ze verder niet minder goed.

De wappies hebben weer gelijk zegt diegene dan ook :')
pi_202341748
O ja, die cruiseschepen. Lijkt echt immens lang geleden.
pi_202341753
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 21:17 schreef Wirelessmouse het volgende:
Het wordt onderhand tijd om de handdoek in de ring te gooien, kibbelende OMT mensen, paniekerige Rutte, the Dissel aan het downplayen, lockdowns, boosters, luchtruim sluiten en 20.000 meningen.

Het virus is slimmer geweest dan onze knapste koppen, deal with it 👍
Dit dus, al dat gelockdown en gemaatregel zorgt er alleen maar voor dat we nog jaren in deze deprimerende dystopische shitshow blijven zitten. De enige manier waarop we hier uit gaan komen is door op natuurlijke wijze groepsimuniteit te verkrijgen.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_202341765
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 21:27 schreef Confetti het volgende:

[..]
Terwijl op dat ene spookschip opeens de helft besmet was. Maar volgens Jaapie hadden ze elkaar allemaal in het gezicht gehoest.
Haha inderdaad, net als de besmette zangkoren die misschien wel koffie hadden gedronken uit hetzelfde kopje
pi_202341779
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 21:20 schreef trein2000 het volgende:
Volgens mij kunnen we beter alle maatregelen opheffen, dit heeft allemaal geen zin zo.

Ingrijpen of niet ingrijpen. Halfslachtig gedoe hebben we echt helemaal niets aan aan, veroorzaakt alleen maar meer schade.
Je bent niet goed.

- IC zo snel mogelijk opschalen, deel maar met geld uit aan salarissen en zorg ervoor dat oud medewerkers terugkomen en nieuwe medewerkers zo snel mogelijk worden opgeleid.
- Booster voor 50+ vanaf september. Kijk naar het VK
- Harde lockdown en deel voor deel uitfaseren.
- QR shit de prullenbak in maar voor die tijd 1G. Je gaat mij niet vertellen dat een paar miljoen mensen testen met sneltests een paar miljard per week kost. Of organiseert Van Lienden het?
pi_202341785
Waarschijnlijk is het compromise dat er morgen alleen een vingertje gewezen wordt in combinatie met symbomaatregelen en dat er gedreigd wordt met een complete lockdown als de cijfers niet dalen
  Moderator / Redactie Sport donderdag 25 november 2021 @ 21:32:38 #195
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_202341807
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 21:26 schreef Vallon het volgende:
Die B.1.1.529 gaat ws nog wel een dingetje worden en tipje aan Mark en Hugo om dat nog even preventief verder in te spinnen als mogelijke oorzaak van tegenvallende cijfers of vragen uit het journaille.
[..]
De naam wordt ws dus toepasselijk "Nu" en ga maar los op de symboliek van het moment

Dat Nu-variant lijkt mij erg vervelend te kunnen worden omdat er extreem veel mutaties zijn in alleen al het SpikeEiwit dat zich daardoor veel meer (of zelfs geheel) zal gaan onttrekken aan de antilichamen die door vaccins worden veroorzaakt. Buiten nog dat onbekend is of en in hoeverre het effectiever zal zijn. Tezamen, geen goed nieuw voor mensen die Delta al zagen als bedreiging.

Fijn is dat Nu een genotype afwijking bevat die relatief makkelijk te traceren is en er dus geen uitgebreide (ingewikkelde) kiemsurveillance nodig is. Ik zou het RIVM alvast aanraden, als de wiedeweerga een detectie sampletje op te laten halen uit Gauteng en/of contact op te nemen met de onderzoeker in Oxford.
Nee joh, eerst gaan wij even rustig afwachten en hopen dat het hier niet gaat komen, want heel hard hopen werkt heel goed hebben wij gemerkt. Daarna, als het hier dusdanig hard rondgaat, dat ze er niet meer onderuit kunnen, gaat het RIVM bewijsmateriaal verzamelen om onderzoek te doen. Natuurlijk moet er ondertussen wel even geroepen worden dat wij heel erg verrast werden door hoe snel het allemaal ging en dat men zich daarom niet goed heeft kunnen voorbereiden.

Vervolgens gaan wij alle onderzoek die tot dat moment is gedaan van de tafel vegen en een eigen onderzoek starten. Heel zorgvuldig natuurlijk, zoals wij dat doen in dit mooi landje.

Als ondertussen 99% Nu-variant is geworden gaan wij roepen dat je nu toch niks meer kan doen en gaan wij terug naar stap 1. Heel hard hopen dat het goed komt en dat iemand anders het oplost voor ons.
pi_202341812
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 21:30 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Van wat ik begrepen heb was de data die vanuit China kwam niet helemaal eerlijk.. Daarnaast heeft Sars1 in Azië natuurlijk wel flink huisgehouden wat de reactie van China wel verklaarde.
Ik volgde COVID voordat het populair werd in Nederland en die arrogantie in het westen terwijl daar honderden miljoenen mensen in quarantaine werden gezet was stuitend. Het is een schijtland met onbetrouwbare data maar de overheid daar gaat letterlijk over lijken om de economie draaiende te houden, dus zo'n ingreep zou je wat duidelijk moeten maken.
pi_202341845
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 21:27 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Ik vind het goed dat die enquêtes gaan komen.. Maar laten we dan ook naar de rol van de oppositie kijken en gasten zoals Engel..

Ja ik ben VVD stemmer en nee ik vind niet dat Rutte het geweldig doet maar ik zie ook shit veroorzaakt worden door bijv een van Haga..
Toeslagendrama, wooncrisis, problemen in de ziekenhuizen die al jaren spelen. Allemaal de schuld van Willem Engel
pi_202341859
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 21:27 schreef GemMagic het volgende:

[..]
Ach ja, als we met een slechte conditie stil zitten en kilo’s aankomen, kunnen we altijd nog elke 6 maand een booster nemen om tot het pensioen te werk gesteld te worden.

Dit begint op een bio-industie voor mensen te lijken. Alleen zou ik graag een beter leven ster hebben met vrije uitloop.
Intensieve menshouderij.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  donderdag 25 november 2021 @ 21:34:16 #199
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_202341865
Blijf nou gewoon van de amateursport af
Makkelijk tweede.
pi_202341890
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 21:24 schreef Lemsterr het volgende:
De winkels om 17:00 sluiten. Ja, dat gaat uiteraard helpen. Als je deze dan toch open wil houden waarom dan niet tot 21:00 zodat de klantenstroom zich kan spreiden?
Om dezelfde reden dat meer asfalt niet de oplossing voor files is. Het spreidt niet, maar trekt meer aan.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 25-11-2021 21:35:36 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')