abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
pi_202337199
Maak jij (regelmatig) wel eens foto's en filmpjes van mensen en/of (huis)dieren die je dierbaar zijn, zoals bv. van vrienden, collega's, familie, ouders, kinderen, partners etc. zodat je dan nog eens terug kunt kijken naar en opnieuw te genieten van de mooie momenten die je met die persoon/personen hebt gedeeld, of om die momenten nog eens terug te halen voor het geval dat ze er misschien op enig moment niet meer zullen zijn? Maak je zulke foto's en filmpjes als een bezetene of juist veel te weinig? Zou je graag meer van zulke momenten willen fotograferen/filmen, zodat je niet later denkt: Had ik het destijds maar wel gedaan toen ik daar nog de kans voor had? Heb je dat niet gedaan omdat je daar nooit echt aan hebt gedacht om opnames van hem/haar te maken, of omdat die persoon niet graag gefotografeerd/gefilmd wou worden? Maak je in dat geval dan stiekem wel eens een opname van hem/haar om ze toch maar te hebben, of laat je het er dan maar bij zitten?

[ Bericht 0% gewijzigd door Forumtijger op 25-11-2021 22:24:30 ]
pi_202337218
Ik heb wel eens een foto van een zeehond gemaakt.
uw moeder is een schele kaketoe
pi_202337453
TS begint.

:T
pi_202339386
Ik maak wel eens filmpjes van ons als gezin, of ik alleen met mijn vrouw. Gewoon de casual dingen, ontbijt, uit eten, als we wandelen etc.

Een collega was zijn vrouw verloren aan kanker, in 2 maanden tijd. En nu, jaar later zei die dat hij wel fotos had, maar weinig bewegend beeld, en dus ook niet haar stem.

Daarom ben ik dat gaan doen.
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')