abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 25 november 2021 @ 18:05:21 #1
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_202336851
https://www.ad.nl/politie(...)-uur-dicht~ada8ef69/

quote:
Het Outbreak Management Team blijft erbij dat de scholen open moeten blijven, maar wil dat ‘niet-essentiele sectoren’ zoals winkels, horeca, musea en kappers de deuren om 17.00 uur sluiten. Het kabinet beslist morgen of het dat advies volgt.
Laffe huichelaar
pi_202336882
Ik ga een bingokaart maken voor Twitter na de persco:
Great reset
Dictatuur
Peppi en Kokki
Demonstratie
Liefde
Vrijheid

Iemand nog een paar termen?
pi_202336891
Mooi, Covid werkt niet in de avond.
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
pi_202336904
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 18:07 schreef Magister_Artium het volgende:
Ik ga een bingokaart maken voor Twitter na de persco:
Great reset
Dictatuur
Peppi en Kokki
Demonstratie
Liefde
Vrijheid

Iemand nog een paar termen?
Van achteren genomen zonder verzet?
pi_202336910
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 18:07 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Mooi, Covid werkt niet in de avond.
Blijkbaar werkt de inenting tot maximaal 17:00. Daarna gaat die in sleeping-mode. Misschien moeten we ook een inenting in onze reet krijgen, wie weet werkt het dan beter.
pi_202336933
Gelukkig zijn de dames van lichte zede een essentiële sector.
pi_202337044
Ik ben niet per se tegen maatregelen, integendeel zelfs, maar waar slaat de sluiting van essentiële winkels om 18:00 op? Ik als kantoorslaaf mag dan dus even in een uurtje m'n boodschappen doen, tegelijk met alle andere kantoorslaven want in principe half Nederland is. We moesten mensenmassa's toch spreiden?
pi_202337067
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2021 18:19 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ben niet per se tegen maatregelen, integendeel zelfs, maar waar slaat de sluiting van essentiële winkels om 18:00 op? Ik als kantoorslaaf mag dan dus even in een uurtje m'n boodschappen doen, tegelijk met alle andere kantoorslaven want in principe half Nederland is. We moesten mensenmassa's toch spreiden?
Waarom werk je niet thuis? Is de baas een micromanager die je de hele dag in de gaten wilt houden?
pi_202337162
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 18:20 schreef Gehrman het volgende:

[..]
Waarom werk je niet thuis? Is de baas een micromanager die je de hele dag in de gaten wilt houden?
Ja want iedereen kan thuiswerken.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_202337197
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2021 18:19 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ben niet per se tegen maatregelen, integendeel zelfs, maar waar slaat de sluiting van essentiële winkels om 18:00 op? Ik als kantoorslaaf mag dan dus even in een uurtje m'n boodschappen doen, tegelijk met alle andere kantoorslaven want in principe half Nederland is. We moesten mensenmassa's toch spreiden?
Waar staat dat die om 18:00 uur dicht moeten?
pi_202337217
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 18:20 schreef Gehrman het volgende:

[..]
Waarom werk je niet thuis? Is de baas een micromanager die je de hele dag in de gaten wilt houden?
Ik werk wel thuis. Maar dat je thuis werkt betekent niet dat je allerlei privédingen in werktijd kan gaan zitten doen natuurlijk he.
pi_202337228
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 18:29 schreef Slumlord. het volgende:

[..]
Waar staat dat die om 18:00 uur dicht moeten?
https://nos.nl/artikel/24(...)kels-17-00-uur-dicht hier onder andere
pi_202337253
quote:
Ik denk dat die zin ongelukkig staat geformuleerd. Dat is de situatie nu: niet-essentiele winkels om 18 dicht, en nu mogelijk 17.

Of ik kan niet lezen.
  donderdag 25 november 2021 @ 18:36:20 #14
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_202337281
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 18:07 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Mooi, Covid werkt niet in de avond.
Tja, men betaalt liever geen overuren voor de handhavers.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_202337332
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2021 18:33 schreef Slumlord. het volgende:

[..]
Ik denk dat die zin ongelukkig staat geformuleerd. Dat is de situatie nu: niet-essentiele winkels om 18 dicht, en nu mogelijk 17.

Of ik kan niet lezen.
Nu ik het nog een keer lees denk ik dat je gelijk hebt ja :D
pi_202337389
quote:
Is nog wel redelijk soft... Alleen de horeca is weer zwaarder de lul omdat die toch in de avonden hun geld verdienen... Maar gelukkig is nog Thuisbezorgd... (Al is dat ook maar een pleister...)
pi_202337513
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 18:42 schreef Bocaj het volgende:

[..]
Is nog wel redelijk soft... Alleen de horeca is weer zwaarder de lul omdat die toch in de avonden hun geld verdienen... Maar gelukkig is nog Thuisbezorgd... (Al is dat ook maar een pleister...)
Het gaat toch ook om winkels zoals praxis of een Blokker. Laatst had ik wat nodig maar had ik dus dikke pech.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_202337576
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 18:49 schreef Chinless het volgende:

[..]
Het gaat toch ook om winkels zoals praxis of een Blokker. Laatst had ik wat nodig maar had ik dus dikke pech.
Overdag of weekend dan maar...
pi_202337611
Volgens mij is de geheime agenda van het OMT om zoveel mogelijk mensen te besmetten voor groepsimmuniteit. Waarom zou je anders meer mensen niet meer verspreid laten winkelen?
"An idiot admires complexity, while a genius appreciates simplicity" - Terry A. Davis
pi_202337693
En brandhaarden van corona (lees scholen) maar open laten blijven :')

Maarja, dan gaan papa en mama klagen omdat verder niemand op de koters kan passen :{w
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_202337723
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 18:55 schreef KroketBroodje het volgende:
Volgens mij is de geheime agenda van het OMT om zoveel mogelijk mensen te besmetten voor groepsimmuniteit. Waarom zou je anders meer mensen niet meer verspreid laten winkelen?
Na 5 uur komen de meeste mensen uit hun werk... Ik denk dat men wil dat je dan naar huis gaat en niet nog een winkel of de horeca bezoeken... zoveel mogelijk bewegingen verminderen?!
pi_202337728
Ik vind het echt een onbegrijpelijk advies van het OMT.

We horen en lezen overal dat het water aan de lippen staat in de zorgsector en dat code zwart voor de deur staat en dan komen ze met zo'n soft en halfbakken advies.

Een paar uurtjes eerder sluiten, dat zal zoden aan de dijk zetten hoor. :')
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_202337745
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 19:00 schreef Bocaj het volgende:

[..]
Na 5 uur komen de meeste mensen uit hun werk... Ik denk dat men wil dat je dan naar huis gaat en niet nog een winkel of de horeca bezoeken... zoveel mogelijk bewegingen verminderen?!
Maar zoveel mogelijk thuiswerken is ook nog steeds het advies.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_202337747
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 18:55 schreef KroketBroodje het volgende:
Volgens mij is de geheime agenda van het OMT om zoveel mogelijk mensen te besmetten voor groepsimmuniteit. Waarom zou je anders meer mensen niet meer verspreid laten winkelen?
Ik vind de keuze voor 17 uur juist wel logischer dan 18 uur. Met sluiting om 18 uur zorg je er juist voor dat er een piekbelasting ontstaat tussen 17 en 18 uur, omdat veel mensen nog even snel na het werk wat gaan halen. Ik heb die sluiting om 18 uur dan ook nooit begrepen.

Sluiting om 17 uur zorgt ervoor dat veel meer mensen hun werk moeten onderbreken om nog iets te gaan halen. Dan maakt het minder uit op welk moment van de dag je dat doet, dus zorgt dat voor een betere spreiding. Dat lijkt me in ieder geval de achterliggende gedachte hierachter.
pi_202337809
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 19:01 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Maar zoveel mogelijk thuiswerken is ook nog steeds het advies.
Ik hoorde ergens dat het nog wel druk is op de weg... dus of men zich daar nog aan houdt... Het zal morgen vast wel weer ter berde worden gebracht...
Thuiswerken is wel heerlijk voor veel mensen... (Het lijkt mij geen straf...)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')