abonnement bol.com Coolblue
  donderdag 25 november 2021 @ 20:05:27 #41
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_202339345
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 20:02 schreef Bocaj het volgende:

[..]
Of Dumb and Dumber...
Markie die is acrobaat en Hugo zit vol kattenkwaad.
We have always been at war with Eastasia.
  donderdag 25 november 2021 @ 20:09:07 #42
65846 Bocaj
Emilia Clarke Forever!
pi_202339449
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 20:05 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Markie die is acrobaat en Hugo zit vol kattenkwaad.
Bassie en Adriaan, Bassie en Adriaan... en zie je Bassie staan dan komt Adriaan er aan! :')
Joe Biden Stole the 2020 Election! #StoptheSteal #TrumpForever and God Bless America.
  donderdag 25 november 2021 @ 20:15:16 #43
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_202339641
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 20:09 schreef Bocaj het volgende:

[..]
Bassie en Adriaan, Bassie en Adriaan... en zie je Bassie staan dan komt Adriaan er aan! :')
Mag jij raden wie de baron is.
  donderdag 25 november 2021 @ 20:28:33 #44
65846 Bocaj
Emilia Clarke Forever!
pi_202340037
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 20:15 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Mag jij raden wie de baron is.
Grapper!
Joe Biden Stole the 2020 Election! #StoptheSteal #TrumpForever and God Bless America.
pi_202340113
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 18:07 schreef Magister_Artium het volgende:
Ik ga een bingokaart maken voor Twitter na de persco:
Great reset
Dictatuur
Peppi en Kokki
Demonstratie
Liefde
Vrijheid

Iemand nog een paar termen?
WEF
Alles verloopt volgens plan
Dit is de geheime agenda.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
pi_202340238
Dit kan toch gewoon besproken worden in covid sub forum?
  donderdag 25 november 2021 @ 20:44:42 #47
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_202340517
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 20:28 schreef Bocaj het volgende:

[..]
Grapper!
Baudet natuurlijk, als grote antagonist. Met Farid Azarkan als Vlugge Japie.
pi_202341289
Kom nou of met fatsoenlijke maatregelen die zoden aan de dijk zetten of laat het en accepteer de gevolgen. Maar met dit soort poldermodel maatregelen die net niks zijn, ben ik wel redelijk klaar.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_202341310
quote:
99s.gif Op donderdag 25 november 2021 20:03 schreef Karina het volgende:
Ik begrijp hier helemaal niets van: zijn er zoveel besmettingen in de horeca of bij de kapper? Waarom leggen ze niet/nooit uit waar die beslissingen op zijn gebaseerd. Net zoals geen publiek bij sport: was er dan een gigantische uitbraak onder het publiek bij het zaterdagvoetbal of heb ik iets gemist :') Ook niet uitgelegd.
Net zoals de routekaart ook nooit is gevolgd. Het moet en zal onverspelbaar en willekeurig zijn en dat is gewoon machtswellust. We moeten allemaal in spanning afwachten wat we nu weer niet mogen en dan later weer dankbaar zijn voor een vrijheid die we terugkrijgen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_202344384
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 19:00 schreef Bocaj het volgende:

[..]
Na 5 uur komen de meeste mensen uit hun werk... Ik denk dat men wil dat je dan naar huis gaat en niet nog een winkel of de horeca bezoeken... zoveel mogelijk bewegingen verminderen?!
Echt héél verstandig om de niet-essentiele winkels om 17.00 uur dicht te gooien (lees;NIET). Dus al die mensen die rond die tijd uit hun werk komen, kunnen dan helemaal hun boodschappen in deze winkels niet meer doen? Gewoon werknemertje pesten lijkt me. Gevolg: hoop frustratie, omdat iedereen die tot rond dat tijdstip moeten werken, niet meer snel nog even kan halen wat ze nodig hebben, en ze dus met zijn allen noodgedwongen op zaterdag hun boodschappen daar moeten doen, wat dan weer tot extreme drukte leidt op die dag, of mensen gaan dan weer meer online dingen bestellen, waardoor de kans weer groter wordt dat fysieke winkels failliet gaan vanwege omzetdaling, dus deze maatregel werkt ook leegstand in de hand. En werken wordt dus weer bestraft. Niet goed over nagedacht lijkt me...

[ Bericht 4% gewijzigd door Forumtijger op 26-11-2021 00:21:07 ]
pi_202344494
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 00:15 schreef Forumtijger het volgende:
Echt héél verstandig om de niet-essentiele winkels om 17.00 uur dicht te gooien (lees;NIET). Dus al die mensen die rond die tijd uit hun werk komen, kunnen dan helemaal hun boodschappen in deze winkels niet meer doen? Gewoon werknemertje pesten lijkt me. Gevolg: hoop frustratie, omdat iedereen die tot rond dat tijdstip moeten werken, niet meer snel nog even kan halen wat ze nodig hebben, en ze dus met zijn allen noodgedwongen op zaterdag hun boodschappen daar moeten doen, wat dan weer tot extreme drukte leidt op die dag.
Best knap dat je gewoon zelf niet door hebt wat je zegt. Juist het feit dat al die mensen na hun werk nog even snel naar die winkels gaan zorgt voor een piekbelasting en die proberen ze nou juist te voorkomen door om 17 uur te sluiten. Dat die mensen dan grotendeels op zaterdag gaan is niet zo erg, want dat zorgt voor een betere spreiding dan dat ene uurtje tussen 17 en 18 uur. De maatregel om te sluiten om 18 uur was juist achterlijk (laat winkels dan tot 21 uur open).

Daarnaast zijn er genoeg werknemers die thuiswerken en wel een flexibele werkgever hebben en dus gewoon de ruimte hebben om soms even tussendoor naar de winkel te gaan.
  vrijdag 26 november 2021 @ 03:01:24 #52
165264 puzziepie
C'est La Fucking Vie
pi_202344736
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 18:07 schreef Magister_Artium het volgende:
Ik ga een bingokaart maken voor Twitter na de persco:
Great reset
Dictatuur
Peppi en Kokki
Demonstratie
Liefde
Vrijheid

Iemand nog een paar termen?
Het barst van de bingo kaarten op internet
Van wappie bingokaarten tot persco kaarten |:)
Hier wat termen :+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
SPOILER
SPOILER
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  vrijdag 26 november 2021 @ 20:00:01 #53
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_202355773
Ik denk dat het meer zoden aan de dijk had gezet als mensen weer verplicht thuis hadden moeten werken. Als ik zie hoe ziek druk het is op de weg, werkt er bijna niemand meer thuis.
pi_202355849
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 20:00 schreef Kentekenplaat het volgende:
Ik denk dat het meer zoden aan de dijk had gezet als mensen weer verplicht thuis hadden moeten werken. Als ik zie hoe ziek druk het is op de weg, werkt er bijna niemand meer thuis.
Ze blijven maar in die adviezen hangen. Ook wat betreft de hoeveelheid personen die je thuis mag ontvangen.

Al is het dan vandaag weliswaar is verscherpt naar een dringend advies. _O-

Maar we zijn een dusdanig eigenwijs en egoïstisch volkje dat die adviezen natuurlijk niet voor ons gelden natuurlijk. Of één keertje kan wel, enz..
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  vrijdag 26 november 2021 @ 20:07:46 #55
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_202355992
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 20:03 schreef Tomatenboer het volgende:

Maar we zijn een dusdanig eigenwijs en egoïstisch volkje dat die adviezen natuurlijk niet voor ons gelden natuurlijk. Of één keertje kan wel, enz..
Dit helpt ook niet mee inderdaad. Regels prima, maar die gelden alleen voor anderen, niet voor ons.
pi_202356983
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 20:03 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Ze blijven maar in die adviezen hangen. Ook wat betreft de hoeveelheid personen die je thuis mag ontvangen.

Al is het dan vandaag weliswaar is verscherpt naar een dringend advies. _O-

Ik vind deze regels nog niet eens zo slecht.
pi_202357134
We zijn weer in NL

code zwart = milde maatregelen :')

Dan zit er dus nog wel wat rek in code zwart.

Straks maar riching phantom black.
abonnement bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')