abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 25 november 2021 @ 14:00:24 #51
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_202333598
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 13:30 schreef Fok-it het volgende:
Prima besluit. Hallmark heeft verder ook totaal de vrijheid om te verkopen wat ze willen. Net als Bol dat had.

Misschien dat schreeuwers dat ooit eens gaan begrijpen.
Willen…

Voor de klachten hadden ze er anders geen enkel probleem mee.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_202333757
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 14:00 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Willen…

Voor de klachten hadden ze er anders geen enkel probleem mee.
Ja, logisch toch? Ze hebben geen zin in klachten en gezeik. Dus willen ze het nu niet meer verkopen, omdat het gezeik oplevert.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  donderdag 25 november 2021 @ 14:21:35 #53
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_202333846
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 14:13 schreef Drekkoning het volgende:

[..]
Ja, logisch toch? Ze hebben geen zin in klachten en gezeik. Dus willen ze het nu niet meer verkopen, omdat het gezeik oplevert.
Het heeft dus geen reet met fatsoen en dergelijke te maken. Want anders zou er geen druk van buitenaf nodig zijn.

Voorzover er íets onfatsoenlijks gebeurd is.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_202333893
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 14:21 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Het heeft dus geen reet met fatsoen en dergelijke te maken. Want anders zou er geen druk van buitenaf nodig zijn.

Voorzover er íets onfatsoenlijks gebeurd is.
Wie heeft het over fatsoen? Natuurlijk heeft dit niks met fatsoen te maken maar met PR etc. En dat moet Hallmark dus lekker zelf weten.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  donderdag 25 november 2021 @ 14:32:15 #55
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_202333977
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 14:25 schreef Drekkoning het volgende:

[..]
Wie heeft het over fatsoen? Natuurlijk heeft dit niks met fatsoen te maken maar met PR etc. En dat moet Hallmark dus lekker zelf weten.
Dat zeggen ze zelf in de FIPO;

quote:
Hallmark is een bedrijf ‘dat diversiteit omarmt’: ‘Wij sluiten niemand uit en vinden dat iedereen erbij hoort en ertoe doet. Wanneer een partner met wie wij samenwerken onze visie niet deelt, voelen wij ons genoodzaakt deze producten (…) offline te halen.’
Dit is gewoon hypocrisie. Pas na de klachten zijn ze gestopt. Blijkbaar hebben ze zelf dus geen mening.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_202334082
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 13:40 schreef Toine51 het volgende:

[..]

Nee het is echt koffie. Ze doen alsof op tv dat ze veel wijn drinken. We hebben het er ook vaak over hoe makkelijk mensen ye bedonderen zijn. Wijn vinden ze eigenlijk net slootwater.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_202334240
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 14:32 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Dat zeggen ze zelf in de FIPO;
[..]
Dit is gewoon hypocrisie. Pas na de klachten zijn ze gestopt. Blijkbaar hebben ze zelf dus geen mening.
Klopt. Nouja ze zullen vast een mening hebben maar als bedrijf zijn er vaak bredere belangen.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  User die overal opduikt 2022 donderdag 25 november 2021 @ 14:56:46 #58
186611 Haags
pi_202334306
Wat hebben de sneeuwvlokjes het toch weer zwaar he. ONGEKEND ;(
Zonder wrijving geen glans
pi_202334326
Wat een ontzettende zielige actie van Hallmark.
Ô mon citoyens vous serez unis.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 25 november 2021 @ 15:07:08 #60
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_202334456
Oei, cancelculture of die omhooggevallen familie... lastige keus. Die familie is dan gelukkig geen gevaar voor onze vrijheden.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  donderdag 25 november 2021 @ 15:13:11 #61
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_202334524
De verkopen vielen waarschijnlijk tegen en dan is dit een uitstekend excuus om de zaak te schrappen.

Ik bedoel, wie de fuck koopt er nou een Meilandjes boeket :')

quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 14:32 schreef thedeedster het volgende:
Dit is gewoon hypocrisie. Pas na de klachten zijn ze gestopt. Blijkbaar hebben ze zelf dus geen mening.
Bedrijven hebben dan ook geen mening, enkel marketing en PR.

[ Bericht 9% gewijzigd door Twiitch op 25-11-2021 15:22:12 ]
pi_202334723
Wie verstuurt er überhaupt nog kaarten ook?
pi_202334977
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 15:29 schreef Toine51 het volgende:
Wie verstuurt er überhaupt nog kaarten ook?
Mijn ouders, maar die zijn beiden bejaard.
pi_202335030
Burka's respecteren :')
In order to understand, I destroyed myself
- Fernando Pessoa
pi_202335251
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 15:54 schreef Eufonie het volgende:
Burka's respecteren :')
Idd. Wie hou je voor de gek als je durft te beweren dat burka's een aanwinst zijn voor het NLse straatbeeld..
pi_202335261
klacht:

Poll is te kort. Zou op zijn minst een optie moeten hebben voor: C. Beide moeten opflikkeren

Ik voel mij buitengesloten.
pi_202335503
Hallmark: Wij sluiten niemand uit. Ook Hallmark: Meilandjes zijn niet meer welkom.
pi_202335782
De islam is natuurlijk enorm inclusief. :')
Het is koud, het is guur....
pi_202335955
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 12:42 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Als dat zo is, waarom ken je ze dan?
Omdat je er mee doodgegooid word op Facebook, er is geen ontkomen aan. Het zegt toch genoeg dat ik ze ken terwijl ik dat programma nog nooit gezien heb?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_202336050
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 12:53 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Dan moet de steen wel heel groot zijn om al de mensen die ik ken te kunnen bedekken.

Ik denk dat dit komt omdat ik net zoals mijn vrienden geen lineaire tv meer kijk vanwege de reclames.
Dan kijk je zeker ook nooit iets op Youtube? Je word daar tegenwoordig ook doodgegooid met commercials. Zit je lekker naar hoogtepunten te kijken van je favoriete sporten, word je ineens weer geconfronteerd met dat Frank Lammers gedrocht.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_202336108
Zo angstig om iets over de islam te zeggen, meteen cancelen!

Als ze iets had gezegd over de achterlijk ouderwetse en door de gemeente (als in mensen daar onder elkaar) afgedwongen kledingdracht in Staphorst, had je hier niemand over gehoord.
  donderdag 25 november 2021 @ 17:08:03 #72
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_202336145
Ook gelijk er weer ‘cancelen’ van maken. Dit soort dingen gebeurt al jaren met BN ers die foute dingen zeggen en dan ruzie krijgen met hun sponsor.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_202336218
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 17:08 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ook gelijk er weer ‘cancelen’ van maken. Dit soort dingen gebeurt al jaren met BN ers die foute dingen zeggen en dan ruzie krijgen met hun sponsor.
Wat is er precies fout aan dan?

Iets vinden over het jehova getuigen gedrag wat je ziet onder de moslim gemeenschap?
Dat de meeste van die vrouwen geen keus krijgen?

Sinds min of meer de jaren 60 zijn vrouwen hier van dat idee afgestapt, bepaalde kledingdracht, in de keuken en voor (zoveel mogelijk) kinderen (ver)zorgen.

Deed je dat niet? Nou dan kon je gerust klappen krijgen en was het gelazer thuis en van mensen om je heen.

We importeren massaal mensen die nog steeds zo leven, alsof het nog het jaar 750 na Christus is.
Maar daar vind jij dat als je daar iets van vindt, het niet alleen sowieso negatief is maar ook nog eens fout?

Dan ben je dus niet goed snik wat mij betreft.
pi_202336890
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 17:01 schreef Hathor het volgende:

[..]
Dan kijk je zeker ook nooit iets op Youtube? Je word daar tegenwoordig ook doodgegooid met commercials. Zit je lekker naar hoogtepunten te kijken van je favoriete sporten, word je ineens weer geconfronteerd met dat Frank Lammers gedrocht.
Wel lastig masturberen ja. Ben je lekker door de k-pop aan het browsen komt Frank van de jumbo ervoor, meteen sfeer weg.
  donderdag 25 november 2021 @ 18:08:48 #75
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_202336899
Ze had gewoon gelijk, achterlijk land begint dit te worden. Eerst mensen die een hoofddoek als teken van vrijheid gaan beschouwen en laatst ook al Sylvana Simons die Dodenherdenking wil verbieden want 'racistisch'.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_202336901
Wij zullen allemaal Hallmark cancelen dus. Prima.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_202336920
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 18:08 schreef epicbeardman het volgende:
Wij zullen allemaal Hallmark cancelen dus. Prima.
Jouw/jullie goed recht idd ;)

Sowieso ansichtkaarten :')
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_202336968
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 18:08 schreef epicbeardman het volgende:
Wij zullen allemaal Hallmark cancelen dus. Prima.
Denk niet dat hier veel mensen zijn die kaarten versturen.
pi_202337143
Nou zou een Meilandkaart bij mij meteen retour afzender gaan, maar ik vraag me wel af waar het voorzichtig doen eindigt. Aan de andere kant, ik denk niet dat Hallmark nog kaarten van Thierry Baudet zou durven maken, al vraag ik me af wat die kaarten in mijn brievenbus te zoeken hebben met de kerstdagen...
  donderdag 25 november 2021 @ 19:22:32 #80
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_202338245
Wat heeft ze nu in feite gezegd?
"Rot op joh, met je boerka. Ik heb weleens drie van die pinguïns in Noordwijk zien lopen, dat is toch niet normaal?"

Dus je mag geen kritiek hebben op religie of religieuze mensen? Leven we in de middeleeuwen? :')

De moslimgemeenschap moet eens een ruggengraat kweken, in plaats van schuimbekkend met doodsverwensingen te gooien of in een hoekje te gaan huilen omdat ze oh zo zielig zijn.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  Beste debater 2022 donderdag 25 november 2021 @ 19:24:23 #81
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_202338319
"Hallmark is een bedrijf ‘dat diversiteit omarmt’: ‘Wij sluiten niemand uit en vinden dat iedereen erbij hoort en ertoe doet."

Misschien moet Hallmark even in de conservatief islamitische hoek navraag doen hoe men daar over diversiteit denkt... m.b.t. homo's en vrouwen en zo.

Altijd dat eenrichtingsverkeer... wat een lafheid.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 25 november 2021 @ 19:25:50 #82
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_202338357
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 13:00 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Nee want tv programma's kijk ik wel, alleen dan zonder reclame en niet gedwongen op een niet zelf te bepalen moment.
Ik betaal een tv abbo, dus reclames zouden niet mogen.
_O- Jij belt ook boos de krant op waar je een abo op hebt als er reclames in staan?
pi_202340858
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 19:22 schreef Harvest89 het volgende:
Wat heeft ze nu in feite gezegd?
"Rot op joh, met je boerka. Ik heb weleens drie van die pinguïns in Noordwijk zien lopen, dat is toch niet normaal?"

Dus je mag geen kritiek hebben op religie of religieuze mensen? Leven we in de middeleeuwen? :')

De moslimgemeenschap moet eens een ruggengraat kweken, in plaats van schuimbekkend met doodsverwensingen te gooien of in een hoekje te gaan huilen omdat ze oh zo zielig zijn.
Jawel, tuurlijk mag dat. Behalve op die ene religie natuurlijk...
pi_202340981
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 12:29 schreef sjorsie1982 het volgende:
Wie zijn de meilandjes?
Dit. Nog nooit van gehoord en opeens zijn ze overal op internet. :D
pi_202341093
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 18:08 schreef epicbeardman het volgende:
Wij zullen allemaal Hallmark cancelen dus. Prima.
Jij wilt aangesproken wordt met "wij/hen/hun" begrijp ik?
pi_202341637
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 19:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
"Hallmark is een bedrijf ‘dat diversiteit omarmt’: ‘Wij sluiten niemand uit en vinden dat iedereen erbij hoort en ertoe doet."

Misschien moet Hallmark even in de conservatief islamitische hoek navraag doen hoe men daar over diversiteit denkt... m.b.t. homo's en vrouwen en zo.

Altijd dat eenrichtingsverkeer... wat een lafheid.
Het gaat dan ook niet om wat conservatieve moslims over diversiteit denken, maar om wat Hallmark daarover denkt; zij sluiten homo's, vrouwen én moslima's die bijv. ervoor kiezen een sluier te dragen niet uit. Je hebt ook homo's en vrouwen die discrimineren, hatelijke uitspraken doen, enz., maar dat is geen reden om die groepen als geheel uit te sluiten of niet voor hun rechten op te komen. Hallmark zal bijv. ook geen kaarten verkopen van een conservatieve moslim die in opspraak is geraakt vanwege bijv. vrouwonvriendelijke uitingen.
pi_202342925
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 18:07 schreef Solstice1 het volgende:

[..]
Wel lastig masturberen ja. Ben je lekker door de k-pop aan het browsen komt Frank van de jumbo ervoor, meteen sfeer weg.
Juist, alhoewel k-pop voor mij niet echt werkt met al die skinny bitches.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_202343376
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 21:26 schreef SecretPass het volgende:

[..]
Het gaat dan ook niet om wat conservatieve moslims over diversiteit denken, maar om wat Hallmark daarover denkt; zij sluiten homo's, vrouwen én moslima's die bijv. ervoor kiezen een sluier te dragen niet uit. Je hebt ook homo's en vrouwen die discrimineren, hatelijke uitspraken doen, enz., maar dat is geen reden om die groepen als geheel uit te sluiten of niet voor hun rechten op te komen. Hallmark zal bijv. ook geen kaarten verkopen van een conservatieve moslim die in opspraak is geraakt vanwege bijv. vrouwonvriendelijke uitingen.
Heel goed gezegd ^O^
Anders kun je nergens meer kaarten van maken, want ook christenen, joden, hindoes, boeddhisten hebben er gekken tussen lopen. Om over atheisten maar te zwijgen....
pi_202343754
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 22:21 schreef Hathor het volgende:

[..]
Juist, alhoewel k-pop voor mij niet echt werkt met al die skinny bitches.
Kwestie van smaak, al ben ik met je eens dat zo af en toe een biefstukje wegwerken die jongens geen slecht zou doen.
pi_202343762
Helemaal niks mis met die uitspraken. Maar die bloedirritante Meilandjes boycotten, zouden meer bedrijven moeten doen.
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
pi_202344539
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 19:22 schreef Harvest89 het volgende:
Wat heeft ze nu in feite gezegd?
"Rot op joh, met je boerka. Ik heb weleens drie van die pinguïns in Noordwijk zien lopen, dat is toch niet normaal?"

Dus je mag geen kritiek hebben op religie of religieuze mensen? Leven we in de middeleeuwen? :')

De moslimgemeenschap moet eens een ruggengraat kweken, in plaats van schuimbekkend met doodsverwensingen te gooien of in een hoekje te gaan huilen omdat ze oh zo zielig zijn.
Is dat kritiek op een religie of kritiek op kleding?

Het punt is dat sommige migranten weigeren zich aan te passen. Probeer dat eens andersom, bijvoorbeeld door in bikini in een moslimland te lopen. Kijken hoe ver je komt.

Meiland heeft gelijk als zij het raar vindt dat vrouwen volledig bedekt door de badplaats Noordwijk lopen. Het is gewoon zielig.

Dit staat los van religie.
pi_202346567
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 00:52 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Is dat kritiek op een religie of kritiek op kleding?

Het punt is dat sommige migranten weigeren zich aan te passen. Probeer dat eens andersom, bijvoorbeeld door in bikini in een moslimland te lopen. Kijken hoe ver je komt.

Meiland heeft gelijk als zij het raar vindt dat vrouwen volledig bedekt door de badplaats Noordwijk lopen. Het is gewoon zielig.

Dit staat los van religie.
Wat boeit het wat ze in moslimlanden toestaan? Het gaat erom wat wij hier willen, dan zijn burka's w.m.b. niet gewenst. Mensen met een cultuur die haaks op de onze staat in z'n algeheelheid niet trouwens.
pi_202346673
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 22:47 schreef Najreb1986 het volgende:

[..]
Heel goed gezegd ^O^
Anders kun je nergens meer kaarten van maken, want ook christenen, joden, hindoes, boeddhisten hebben er gekken tussen lopen. Om over atheisten maar te zwijgen....
Maar tussen atheïsten vindt men echter geen gelovige pedofielen.
  vrijdag 26 november 2021 @ 15:07:14 #94
367178 Daarnaast
http://www.loser.com
pi_202350604
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 19:22 schreef Harvest89 het volgende:
Wat heeft ze nu in feite gezegd?
"Rot op joh, met je boerka. Ik heb weleens drie van die pinguïns in Noordwijk zien lopen, dat is toch niet normaal?"

Dus je mag geen kritiek hebben op religie of religieuze mensen? Leven we in de middeleeuwen? :')

De moslimgemeenschap moet eens een ruggengraat kweken, in plaats van schuimbekkend met doodsverwensingen te gooien of in een hoekje te gaan huilen omdat ze oh zo zielig zijn.
Je mag best ergens kritiek op hebben, maar dat betekent niet dat er geen gevolgen aan verbonden mogen zijn.

Dat is iets wat mensen vaak niet begrijpen als het om vrijheid van meningsuiting gaat.

Je mag best wat roepen, maar als ik dan vervolgens je producten niet meer wilt verkopen op mijn shop dan is dat gewoon mijn goed recht.
  vrijdag 26 november 2021 @ 15:20:57 #95
491303 Yon_Wip
Horecatopper
pi_202350807
Is dat niet die familie die allemaal zo praten als die klote homo die constant in beeld is? Ik weet niet, maar klinkt bij voorbaat al terecht.
pi_202350827
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 15:07 schreef Daarnaast het volgende:

[..]
Je mag best ergens kritiek op hebben, maar dat betekent niet dat er geen gevolgen aan verbonden mogen zijn.

Dat is iets wat mensen vaak niet begrijpen als het om vrijheid van meningsuiting gaat.

Je mag best wat roepen, maar als ik dan vervolgens je producten niet meer wilt verkopen op mijn shop dan is dat gewoon mijn goed recht.
Daar mogen wij dan weer kritiek op hebben he. Het is jammer dat de grootste jankbakken zoveel gedaan krijgen. Je zou denken dat Allah ze wel wat sterker gemaakt zou hebben tegen kritiek, maar dat zit er toch vaak niet in. Verder heeft Meiland ook nog eens gelijk. Het is niet normaal en het ziet er niet uit. Vraag me altijd af wat voor quasi-downie zich in zo'n gewaad wil proppen.
pi_202350846
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 15:20 schreef Yon_Wip het volgende:
Is dat niet die familie die allemaal zo praten als die klote homo die constant in beeld is? Ik weet niet, maar klinkt bij voorbaat al terecht.
Klote homo? Nou nou. Het is vooral een schijtirritante gast in de paar stukjes die ik van hem gezien heb, net als de rest van zijn familie. Lijkt me verder weinig met zijn geaardheid te maken. Dat is echter niet waarom hij geboycot is, dat komt door de lange tenen van een bepaalde groep niet integrerend tuig.
  vrijdag 26 november 2021 @ 15:26:43 #98
491303 Yon_Wip
Horecatopper
pi_202350886
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 15:23 schreef Solstice1 het volgende:

[..]
Klote homo? Nou nou. Het is vooral een schijtirritante gast in de paar stukjes die ik van hem gezien heb, net als de rest van zijn familie. Lijkt me verder weinig met zijn geaardheid te maken. Dat is echter niet waarom hij geboycot is, dat komt door de lange tenen van een bepaalde groep niet integrerend tuig.
Zijn irritante gedrag komt overduidelijk uit zijn nichterigheid. Ken echt zat puike homo's die niet zo nichterig zijn. Nog erger dat dochterlief en de rest erom heen dat gedrag en dat taaltje overneemt.

Verder mag Hallmark lekker doen wat het goed dunkt, het is een privaat bedrijf. Zelfde dat die dame mag zeggen wat ze wilt.

[ Bericht 2% gewijzigd door Yon_Wip op 26-11-2021 15:28:17 (kleine nuance) ]
pi_202350961
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 15:26 schreef Yon_Wip het volgende:

[..]
Zijn irritante gedrag komt overduidelijk uit zijn nichterigheid. Ken echt zat puike homo's die niet zo nichterig zijn. Nog erger dat dochterlief en de rest erom heen dat gedrag en dat taaltje overneemt.

Verder mag Hallmark lekker doen wat het goed dunkt, het is een privaat bedrijf. Zelfde dat die dame mag zeggen wat ze wilt.
Komt dat bij dochterlief en de rest eromheen ook door hun geaardheid?

Hallmark mag inderdaad lekker doen wat ze willen, maar zoals al opgemerkt is het jammer dat ze hun oren laten hangen naar een groep niet integrerend tuig. Nou koop ik sowieso nooit kaarten dus het heeft op mij geen invloed, maar ca va.
  vrijdag 26 november 2021 @ 16:11:25 #100
367178 Daarnaast
http://www.loser.com
pi_202351453
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 15:21 schreef Solstice1 het volgende:

[..]
Daar mogen wij dan weer kritiek op hebben he. Het is jammer dat de grootste jankbakken zoveel gedaan krijgen. Je zou denken dat Allah ze wel wat sterker gemaakt zou hebben tegen kritiek, maar dat zit er toch vaak niet in. Verder heeft Meiland ook nog eens gelijk. Het is niet normaal en het ziet er niet uit. Vraag me altijd af wat voor quasi-downie zich in zo'n gewaad wil proppen.
Klopt je mag daar kritiek op hebben. Alleen diegene die ik heb gequote deed alsof je geen kritiek mag hebben op Islam.

En eens over dat moslims snel beledigd raken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')