abonnement Unibet Coolblue
pi_202331844
https://twitter.com/fvdem(...)JTBBEr5MH0kdm5g&s=19

Met de aankondiging van de Europese Commissie om de booster shot te verplichten en anders de QR code te laten vervallen en de aankondiging van het kabinet om 2G in te voeren waardoor alleen gevaccineerden of herstelde ergens naar binnen mogen.

Had opperwappie Cherry gelijk?

Disclaimer: Geen fan van FvD noch van D66

Bronnen:

https://www.ad.nl/buitenl(...)reisbewijs~a4d9989d/
https://nos.nl/collectie/(...)enementen-en-cultuur

[ Bericht 29% gewijzigd door Derrazi op 25-11-2021 12:39:42 ]
pi_202331875
Wie geeft er nou een neuk om de mening van die doorgesnoven en over het paard getilde bal?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 25 november 2021 @ 12:08:31 #3
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_202331889
quote:
5s.gif Op donderdag 25 november 2021 12:08 schreef xpompompomx het volgende:
Wie geeft er nou een neuk om de mening van die doorgesnoven en over het paard getilde bal?
Hugo?
pi_202331904
quote:
5s.gif Op donderdag 25 november 2021 12:08 schreef xpompompomx het volgende:
Wie geeft er nou een neuk om de mening van die doorgesnoven en over het paard getilde bal?
Cherry is geen bal. Meer een mislukte knor. Aldus Sander Schimmelpenninck (geen idee of ik het zo goed schrijf)
pi_202331909
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 12:08 schreef BasEnAad het volgende:

[..]
Hugo?
Die zit alleen op z'n Ipad :P
pi_202331939
Tuurlijk heeft hij gelijk ..

Ik ben het ook niet altijd met hem maar in deze wel.
pi_202331975
Een stilstaande klok staat ook twee keer per dag goed.
Thierry liegt vooral heel erg veel en stort de maatschappij liever in chaos.
pi_202332276
Gelijk of niet, dat roeptoeteren van hem zou verboden moeten worden. Veroorzaakt alleen maar tweedeling. Hij verspreid aantoonbaar nepnieuws en die volgelingen van hem lopen er maar achteraan zonder serieus naar de gegevens te kijken.

Hij zegt bv dat vaccins niet werken naast zijn berichten over de QR staat. De laatste kan je als 'hij had gelijk' bestempelen (ook al zijn er veel vormen van QR staat). Dat eerste niet.
Er komen tribunalen!!1!!!!!1
pi_202332284
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 12:15 schreef archito het volgende:
Een stilstaande klok staat ook twee keer per dag goed.
Thierry liegt vooral heel erg veel en stort de maatschappij liever in chaos.
Hoe stort hij de maatschappij in chaos? Hij is alleen politicus en zit niet in een coalitie, kabinet of regering.

Daarnaast heeft hij toch best een punt volgens zijn toespraak in september en met de verplichte booster shot en 2g daarna.
pi_202332299
quote:
14s.gif Op donderdag 25 november 2021 12:35 schreef ThierryPicking het volgende:
Veroorzaakt alleen maar tweedeling.
Oneens. Ik zie het kabinet als hoofdschuldige voor de tweedeling.
quote:
14s.gif Op donderdag 25 november 2021 12:35 schreef ThierryPicking het volgende:
Hij zegt bv dat vaccins niet werken
Heb je een linke waarin hij dat zegt. Heb dat niet vernomen
quote:
14s.gif Op donderdag 25 november 2021 12:35 schreef ThierryPicking het volgende:
naast zijn berichten over de QR staat.
:?

Daarin heeft hij toch een punt? Zonder booster shot ben je straks niet welkom in de maatschappij want geen QR code.
pi_202332307
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2021 12:06 schreef Derrazi het volgende:
https://twitter.com/fvdem(...)JTBBEr5MH0kdm5g&s=19

Met de aankondiging van de Europese Commissie om de booster shot te verplichten en anders de QR code te laten vervallen en de aankondiging van het kabinet om 2G in te voeren waardoor alleen gevaccineerden of herstelde ergens naar binnen mogen.

Had opperwappie Cherry gelijk?

Disclaimer: Geen fan van FvD noch van D66
De EC heeft dit niet aangekondigd
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_202332323
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 12:37 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
De EC heeft dit niet aangekondigd
https://www.ad.nl/buitenl(...)reisbewijs~a4d9989d/
pi_202332347
quote:
Ja precies dat bedoel ik, dank je voor de link dat mijn reactie bevestigd.

Daarnaast voert het kabinet 2g niet in.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  donderdag 25 november 2021 @ 12:42:06 #14
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_202332386
Hij roept zoveel dat bepaalde dingen wel eens uit komen.
Weet u nog dat hij in Februari 2020 riep over een lockdown te willen en nu moet ie er niets van weten :')

Dat de vaccins een afzwakking hebben dat geldt voor allemaal dus waarom zou de COVID vaccin een uitzondering daarop zijn.
Dat de regering daar niet adequaat op inspeelde door eerder met boosters te werken of al eerder maatregelen te nemen om verspreiding tegen te gaan is vers 2.

Ik kan ook allerlei voorspellingen maken die denk ik voor 80% zelfs uit kunnen komen (niet alleen COVID gerelateerd).
Maar daar doet de regering ook aan mee.
Je kan nu simpel voorspellen dat we weer in een Lockdown komen, omdat de maatregelen veel te laat zijn genomen en ze zien de aantallen alleen maar stijgen binnen de periode dat je nog geen effect ziet van de genomen maatregelen.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_202332416
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2021 12:40 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Daarnaast voert het kabinet 2g niet in.
Morgenavond waarschijnlijk al want 1G is niet uitvoerbaar.
pi_202332440
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 12:43 schreef Nober het volgende:

[..]
Morgenavond waarschijnlijk al want 1G is niet uitvoerbaar.
Misschien maar nu is het niet zo.

Ts liegt hierover net zoals de vette leugen over de aankondiging van de EC.

Beiden zullen wel doelbewuste leugens zijn. Oftewel dit topic is fakenews!
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_202332563
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2021 12:45 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Misschien maar nu is het niet zo.

Ts liegt hierover net zoals de vette leugen over de aankondiging van de EC.

Beiden zullen wel doelbewuste leugens zijn. Oftewel dit topic is fakenews!
Dus na invoering had Thierry gelijk en is het geen leugen, fakenews, desinformatie, complottheorie enzovoorts.
pi_202332584
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 12:53 schreef Nober het volgende:

[..]
Dus na invoering had Thierry gelijk en is het geen leugen, fakenews, desinformatie, complottheorie enzovoorts.
Ja als pinksteren en pasen op 1 dag vallen heb ik ook gelijk.

Post dit dan als het zover is, nu is het fakenews.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_202332590
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 12:42 schreef nils7 het volgende:
Hij roept zoveel dat bepaalde dingen wel eens uit komen.
Weet u nog dat hij in Februari 2020 riep over een lockdown te willen en nu moet ie er niets van weten

Klopt drie filmpjes tussen maart en juni 2020 waarin hij pro-lockdown was.

Overigens het Red Team is ook voor een preventieve lockdown.
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 12:42 schreef nils7 het volgende:
Dat de vaccins een afzwakking hebben dat geldt voor allemaal dus waarom zou de COVID vaccin een uitzondering daarop zijn.
Dat de regering daar niet adequaat op inspeelde door eerder met boosters te werken of al eerder maatregelen te nemen om verspreiding tegen te gaan is vers 2.
Eens
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 12:42 schreef nils7 het volgende:
Ik kan ook allerlei voorspellingen maken die denk ik voor 80% zelfs uit kunnen komen (niet alleen COVID gerelateerd).
Maar daar doet de regering ook aan mee.
Je kan nu simpel voorspellen dat we weer in een Lockdown komen, omdat de maatregelen veel te laat zijn genomen en ze zien de aantallen alleen maar stijgen binnen de periode dat je nog geen effect ziet van de genomen maatregelen.
Oneens. De experts in het red team en het OMT hebben merendeels gelijk gehad als het ging om maatregelen nemen en wanneer. Neem als voorbeeld Danssen met Janssen, het OMT adviseerde om geleidelijk de lockdown af te schaffen en het kabinet wou dit in een keer (ook door druk van de maatschappij). De rest weten we.

Het Red Team zegt dat het kabinet de corona crisis politiseert terwijl een deel van het OMT hier achter staat. Mijn conclusie is dat het kabinet alleen maar wat doet voor eigen gewin en zodat ze met geld kunnen gooien. Met als voorbeeld de mondkapjesdeal van Van Lienden waarin experts zeiden doe dat niet want die mondkapjes werken niet.
pi_202332692
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 12:37 schreef Derrazi het volgende:
Oneens. Ik zie het kabinet als hoofdschuldige voor de tweedeling.
Dan raad ik je aan om zijn twitter te volgen. Hij roeptoeterd meerdere malen per dag met nep nieuws. Waaronder dat je de vaccins niet moet nemen en retweet nep/halve onderzoeken met nep nieuws over de bijwerkingen.
Hij veroorzaakt daarmee de tweedeling

quote:
Daarin heeft hij toch een punt? Zonder booster shot ben je straks niet welkom in de maatschappij want geen QR code.
Eerst nog maar eens afwachten hoe dat 2G uit gaat pakken. En wat ik bedoel met QR staat is multi interpretabel. Je kan het zien als 2G ongevaccineerden pesten. Of als 'We worden een tweede China'. Daar zit nogal veel tussen waar op beide het label QR staat past.
Er komen tribunalen!!1!!!!!1
pi_202332732
Onze Held Thierry Baudet heeft weer eens gelijk gekregen. Dat hij maar snel minister president wordt zodat corona eens echt goed aangepakt gaat worden
"An idiot admires complexity, while a genius appreciates simplicity" - Terry A. Davis
pi_202332765
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 13:05 schreef KroketBroodje het volgende:
Onze Held Thierry Baudet heeft weer eens gelijk gekregen. Dat hij maar snel minister president wordt zodat corona eens echt goed aangepakt gaat worden
Met behulp van zeewind?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_202332772
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 12:54 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Ja als pinksteren en pasen op 1 dag vallen heb ik ook gelijk.

Post dit dan als het zover is, nu is het fakenews.
Dus ook niet meer hebben over 1G en 2G want we hebben 3G.
pi_202332780
quote:
5s.gif Op donderdag 25 november 2021 13:07 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Met behulp van zeewind?
Dansen aan zee?
"An idiot admires complexity, while a genius appreciates simplicity" - Terry A. Davis
pi_202332800
Laat ik het even voor onze Thierry opnemen. Hij heeft wel kijk op hoe Den Haag functioneert en hij heeft ook goede punten als hij dat soms hekelt. Ik denk alleen dat hij met zijn huidige roeptoeter manier minder voor elkaar krijgt dan vroeger.
Er komen tribunalen!!1!!!!!1
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')