abonnement Unibet Coolblue
pi_202336281
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 10:27 schreef KroketBroodje het volgende:

[..]
Omdat een vloeistof inspuiten om toegang te krijgen tot de maatschappij niet zo lekker ligt bij velen. Ik doe het niet vanuit protest :)
Je snapt ook dat de menselijkheid wel heel snel wegvaagt, als men honger heeft of er een ziekte rondwaard dat enkele factoren besmettelijker is dan de reguliere griep blijft er niks van fundamentele vrijheden over.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202336287
quote:
Okay en dat geldt niet voor............
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202336434
Ik hoop dat ze net zo lang doorgaan met boosters totdat jullie het lekker vinden.

En dan stoppen.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_202344086
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 11:11 schreef RM-rf het volgende:

[..]
Hartontsteking komt vaker voor als bijwerking van covid19 dan als bijwerking van vacinatie....
een factor 10 maal meer bij jonge atletische ex-covid19-besmetten dan bij gevaccineerden

of is dat ook zoiets dat je liever wil ontkennen omdat dat niet in je fabeltjesfuik-gedachtewereld past?

Nogmaals, uiteindelijk is het een keuze: een mogelijk zwaar covid19-infectie doorlopen met alle bijwerkingen, of je lichaam al op contact met het virus voorbereiden dmv een vaccinatie, wat aantoonbaar alle effecten van de infectie minder maakt.

Wat mij betreft is het ieders keuze, maar je kunt niet ontkennen dat het grootste gevaar ligt in het virus onbeschermd doorlopen, en niet in een vacccinatie.
Als het gros van de bevolking al antistoffen heeft en nu bijna 2 jaar probleemloos rondloopt, zou dat dan ook kunnen betekenen dat die mensen allang het corona virus hebben gehad? En er dus misschien niet ziek van worden, en/of reeds natuurlijke immuniteit hebben, waarmee een vaccin nemen dus alleen maar extra en overbodig risico is?
Of ga ik dan ergens de mist in.
It's okay to be white
pi_202344610
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2021 09:24 schreef CR7 het volgende:
Zoals als iedereen wel weet lijkt een lockdown onvermijdelijk om de besmettingen omlaag te krijgen en de zorg te ontlasten. 85% is volledig gevaccineerd en toch krijgen we het virus niet onder controle. Waarom zouden buiten de kwetsbaren mensen nog gaan vaccineren of een booster nemen? Om straks in het voorjaar leuke dingen te kunnen doen vanwege 2g en om vervolgens in het najaar weer in lockdown te gaan? Ben toch benieuwd hoe het kabinet dit gaat uitleggen.
Vorige maand was 70% van de IC gevuld met mensen uit de 15% die niet gevaccineerd was. Als dat niet uitleg genoeg is had je wat beter op moeten letten in de tweede klas.
pi_202344612
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 11:06 schreef Remco2021 het volgende:

[..]
Tjah, het vaccin zal wel wisselvallig werken.........
Of gewoon nauwelijks en het zijn de grillen van het virus die we zien.
For he who has eyes to see, let him see. And he who has ears to hear, let him hear.
pi_202344615
quote:
8s.gif Op donderdag 25 november 2021 17:21 schreef ludovico het volgende:

[..]
Okay en dat geldt niet voor............
quote:
Die laatste statistiek wordt ook ondersteund door cijfers van het RIVM: opgenomen gevaccineerden zijn gemiddeld 77 jaar oud. Ongevaccineerde mensen in het ziekenhuis zijn gemiddeld bijna twintig jaar jonger (59).
Of de vaccinaties werken, of er zitten extreem veel ongezond levende vetbergen in de wappie beweging.
pi_202344619
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 01:35 schreef naaktslakkenverkrachter het volgende:

[..]
Of gewoon nauwelijks en het zijn de grillen van het virus die we zien.
Echt hoe kun je zulke stupide dingen typen? Snap je simpele cijfers niet? Geloof je dat honderdduizenden zorgmedewerkers en ambtenaren allemaal in een groot complot zitten om Pfizer mega winsten te bezorgen zonder dat het uitlekt?
pi_202345047
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 01:36 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
[..]
Of de vaccinaties werken, of er zitten extreem veel ongezond levende vetbergen in de wappie beweging.
Geldt natuurlijk voor beide groepen. Maar een tikje minder ongezond wordt ook gepakt bij ongevaccineerden land
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202345050
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 01:40 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Echt hoe kun je zulke stupide dingen typen? Snap je simpele cijfers niet? Geloof je dat honderdduizenden zorgmedewerkers en ambtenaren allemaal in een groot complot zitten om Pfizer mega winsten te bezorgen zonder dat het uitlekt?
Hou toch op.

Vaccin werkt nauwelijks. Maar zeker wel significant voor ernstige ziekte, maar zeker niet 97%.. Die NL statistieken vertrouw ik niet. Komt teveel overeen met Pfizer statistieken.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202345245
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 01:32 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Vorige maand was 70% van de IC gevuld met mensen uit de 15% die niet gevaccineerd was. Als dat niet uitleg genoeg is had je wat beter op moeten letten in de tweede klas.
Misschien moet jij dan eens beter opletten op wat ik zeg. Er is een grote groep dat totaal niet kijkt naar de verdeling van gevaccineerden/ongevaccineerden op de IC. Mij boeit het geen kut en ik kan je verzekeren een paar miljoen anderen ook niet. Die hebben de prik puur genomen om weer zonder gezeik overal binnen te komen. Of hebben de prik helemaal niet genomen en bij een eventuele lockdown zouden ze die helemaal niet meer gaan nemen. Hoe denk je die groep nu nog te gaan overtuigen? Door met een jankverhaal over de ICs te gaan komen? Ja het is egoïstisch. En ja je bent naïef om te denken dat deze groep na 2 jaar opeens solidair is.
pi_202346090
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 23:44 schreef Chokeme het volgende:

[..]
Als het gros van de bevolking al antistoffen heeft en nu bijna 2 jaar probleemloos rondloopt, zou dat dan ook kunnen betekenen dat die mensen allang het corona virus hebben gehad? En er dus misschien niet ziek van worden, en/of reeds natuurlijke immuniteit hebben, waarmee een vaccin nemen dus alleen maar extra en overbodig risico is?
Of ga ik dan ergens de mist in.
Nee, leuk dat je dat wil denken, helaas is heel er geloven in een positief scenario niet genoeg om het ook waarheid te maken.


Er is excessief onderzoek gedaan naar de ontwikkeling van antistoffen in bloed van een breed deel der bevolking (door Sanquin)
En na bijna een jaar was dat nog geen 10%...
Toen de vaccinaties sterk begonnen zag men ook dat dit aantal enorm veel sneller ging stijgen.


Dus het hele idee dat je groepsimmuniteit snel kunt bereiken zonder grote overbelasting en ineencrashen van de zorg omdat 1000-en mensen in het ziekenhuis of IC terechtkomen is onzin.


Breed vaccineren _is_ gewoon de snelste weg en die met de minste doden en zware nawerkingen.

Mensen die dat ontkennen zijn wetenschap-ontkenners en willen terug naar de middeleeuwen
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_202347328
Het klinkt misschien lullig, maar voor je kinderen.

Ik was net in een krijspaleis (aka monkeytown) en daar waren twee vriendinnen met allebei een kindje. Één vriendin had een QR code en de ander niet. En dan wordt er een kind teleurgesteld, want mama mag niet naar binnen. Ik ben pro vaccinatie, maar dit vind ik wel erg sneu. Aan de andere kant staat het gewoon op de site.

Op een gegeven moment had het personeel maar een briefje op de deur gehangen met de boodschap dat een vactinatiebewijs verplicht is (nee, dat is niet hoe ik het spel :') ) .

Overigens las ik dat de Efteling ook met een vaccinatiebewijs gaat werken, dus het is wachten op de volgende parken die dat gaan doen. Straks kun je nergens meer met je kind naartoe zonder bewijs.

[ Bericht 8% gewijzigd door Sunshine1982 op 26-11-2021 11:29:21 ]
pi_202348225
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2021 11:15 schreef Sunshine1982 het volgende:
Het klinkt misschien lullig, maar voor je kinderen.

Ik was net in een krijspaleis (aka monkeytown) en daar waren twee vriendinnen met allebei een kindje. Één vriendin had een QR code en de ander niet. En dan wordt er een kind teleurgesteld, want mama mag niet naar binnen. Ik ben pro vaccinatie, maar dit vind ik wel erg sneu. Aan de andere kant staat het gewoon op de site.

Op een gegeven moment had het personeel maar een briefje op de deur gehangen met de boodschap dat een vactinatiebewijs verplicht is (nee, dat is niet hoe ik het spel :') ) .

Overigens las ik dat de Efteling ook met een vaccinatiebewijs gaat werken, dus het is wachten op de volgende parken die dat gaan doen. Straks kun je nergens meer met je kind naartoe zonder bewijs.
Het wordt echt crimineel. Zeker met het afschaffen van een negatief testbewijs als toegangsbewijs en straks de vaccinatieplicht voor iedereen ouder dan 5 jr. Voor een prik gebaseerd op een oude variant. Die slecht blijkt te werken. En bijwerkingen heeft voor jongeren.

Gaaf land.
  vrijdag 26 november 2021 @ 12:17:04 #90
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_202348307
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 12:12 schreef Thrilled het volgende:

[..]
Het wordt echt crimineel. Zeker met het afschaffen van een negatief testbewijs als toegangsbewijs en straks de vaccinatieplicht voor iedereen ouder dan 5 jr. Voor een prik gebaseerd op een oude variant. Die slecht blijkt te werken. En bijwerkingen heeft voor jongeren.

Gaaf land.
Helemaal mee eens. Daarom geen bewust ongevaccineerden meer opnemen in ziekenhuizen of IC's en verder gewoon de maatschappij 100% opengooien. Probleem opgelost, voor iedereen.
pi_202348382
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 12:17 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Helemaal mee eens. Daarom geen bewust ongevaccineerden meer opnemen in ziekenhuizen of IC's en verder gewoon de maatschappij 100% opengooien. Probleem opgelost, voor iedereen.
Prima hoor.

Weigeren we ook gelijk de zorg voor mensen met obesitas, rokers of alcoholisten?

Wellicht dat Noord-Korea wat voor je is, schijnt gezellig te zijn deze tijd van het jaar.
  vrijdag 26 november 2021 @ 12:23:14 #92
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_202348423
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 12:21 schreef Thrilled het volgende:

[..]
Prima hoor.

Weigeren we ook gelijk de zorg voor mensen met obesitas, rokers of alcoholisten?

Wellicht dat Noord-Korea wat voor je is, schijnt gezellig te zijn deze tijd van het jaar.
Tja, je moet maar mede schuldig willen zijn aan de dood van mensen waarvan nu de zorg wordt uitgesteld.
pi_202348438
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 12:23 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Tja, je moet maar mede schuldig willen zijn aan de dood van mensen waarvan nu de zorg wordt uitgesteld.
Ik slaap er geen nacht minder door.

Heb jij je derde prik al ingepland?
pi_202348473
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 09:28 schreef CR7 het volgende:

[..]
Welk steentje? Ik heb mij al gevaccineerd en het heeft niks geholpen.
Hoezo? Heb je op een IC gelegen dan?
pi_202348481
Deze is ook wel van toepassing op sommigen hier :')

  vrijdag 26 november 2021 @ 12:26:57 #96
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_202348482
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 12:24 schreef Thrilled het volgende:

[..]
Ik slaap er geen nacht minder door.

Heb jij je derde prik al ingepland?
Maar he, jij begrijpt het begrip zorg-infarct niet, dus dat is best logisch
pi_202348522
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 12:26 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Maar he, jij begrijpt het begrip zorg-infarct niet, dus dat is best logisch
Ik snap het prima. Ik zou echter hele andere oplossingen voordragen dan de poppenkast die we nu aan het opvoeren zijn :') Maar hey, no worries. We sluiten straks de niet-essentiële winkels een uurtje eerder en dan komt het helemaal goed ^O^
pi_202348567
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 12:29 schreef Thrilled het volgende:

[..]
Ik snap het prima. Ik zou echter hele andere oplossingen voordragen dan de poppenkast die we nu aan het opvoeren zijn :') Maar hey, no worries. We sluiten straks de niet-essentiële winkels een uurtje eerder en dan komt het helemaal goed ^O^
Hoe komt het dat de hele wereld in dezelfde waan zit denk je?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202348631
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 12:33 schreef ludovico het volgende:

[..]
Hoe komt het dat de hele wereld in dezelfde waan zit denk je?
Mijn gok: Ze zoeken een zondebok (Corona) om straks de in-elkaar-klappende wereldeconomie aan te kunnen ophangen.

"We konden niet anders"

Vervolgens introduceren ze een nieuw anker in het monetaire systeem naast (of als vervanging van) de dollar en weer doorrr... Dat is dan de CBDC en omdat die digitaal is en digitaal gepushed moet worden, moet nu iedereen in een digitaal systeem worden gevangen. Dat doe je met dit QR-systeem. Ik vind het stiekem best geniaal, als het in een film zou gebeuren...
pi_202348632
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 12:23 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Tja, je moet maar mede schuldig willen zijn aan de dood van mensen waarvan nu de zorg wordt uitgesteld.
:')

A er is nauwelijks een causaal verband met overbezette IC's met niet risicogroepen vaccineren.

B als maatregelen effectief zijn tegen verspreiding, dan heeft de staat er zelf voor gekozen het uit te stellen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202348649
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 12:37 schreef Thrilled het volgende:

[..]
Mijn gok: Ze zoeken een zondebok (Corona) om straks de in-elkaar-klappende wereldeconomie aan te kunnen ophangen.

"We konden niet anders"

Vervolgens introduceren ze een nieuw anker in het monetaire systeem naast (of als vervanging van) de dollar en weer doorrr... Dat is dan de CBDC en omdat die digitaal is en digitaal gepushed moet worden, moet nu iedereen in een digitaal systeem worden gevangen. Dat doe je met dit QR-systeem. Ik vind het stiekem best geniaal, als het in een film zou gebeuren...
En mensen met die oude valuta's fluiten naar hun centen? Of laten we dat verdampen met inflatie?

Als je dat echt gelooft, hoe snel zou dat dan geimplementeerd worden? Zou je geen lang lopende far out of money call opties moeten kopen in dat geval?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202348684
quote:
14s.gif Op donderdag 25 november 2021 09:29 schreef xpompompomx het volgende:
Omdat niet ziek worden nog altijd beter is dan een beetje ziek worden.
Oh nee stel dat je een dag een beetje ziek bent. Heel onnatuurlijk. Neem je ook de griepprik?
pi_202348710
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 09:41 schreef Beaves_Best het volgende:

[..]
Meen je dit serieus? Heb je in de ziekenhuizen gekeken wie er nu inliggen? Het vaccin helpt juist wel tegen ernstige bijwerkingen, dit is ook goed te merken, we hebben nog nooit zoveel besmettingen gehad maat de belasting is veel minder. Dat we desondanks toch zoveel last hebben qua zorg komt omdat we zo weinig personeel hebben in de zorg.
70+?

pi_202348712
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 12:38 schreef ludovico het volgende:

[..]
En mensen met die oude valuta's fluiten naar hun centen? Of laten we dat verdampen met inflatie?

Als je dat echt gelooft, hoe snel zou dat dan geimplementeerd worden? Zou je geen lang lopende far out of money call opties moeten kopen in dat geval?
Er ontstaat een nieuwe digitale munt die je 'gratis' weggeeft, met een expiratiedatum. Geef iedereen 'gratis' 1000 euro bij het downloaden van die app (die na een half jaar komen te vervallen) en vervolgens zit heel gierig Nederland erin. Dat lijkt mij niet zo moeilijk.

Het zal (denk ik) in het begin parallel bestaan aan elkaar, maar net zoals met de tijdelijkheid van onze overheid zal ook dat langzaam weggedrukt worden zodat er 1 systeem overblijft.

China is er al mee bezig en heeft het live, en volgens Lagarde hebben we het binnen 4 jaar in Europa:

https://www.bloomberg.com(...)cy-within-four-years

Om daar aan te ontsnappen zou ik alles investeren in dingen die de overheid niet kan bijdrukken (vastgoed, grondstoffen, aandelen en bitcoin).
pi_202348716
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 12:40 schreef Derrazi het volgende:

[..]
Oh nee stel dat je een dag een beetje ziek bent. Heel onnatuurlijk. Neem je ook de griepprik?
Je kan er behoorlijk beroerd van zijn. Met een simpel prikje op te lossen.

Het is geen griep. Het is erger. Maar prima dat zal je vanzelf wel merken als je het krijgt. Dan is het wel te laat voor je. :)
pi_202348726
quote:
7s.gif Op donderdag 25 november 2021 09:45 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb het al een paar keer geroepen op andere plekken op het forum, maar ik snap de insteek van mensen die nu roepen "ja, maar het werkt niet want we gaan weer in een lockdown!!11!!1" niet. Je laat je toch niet vaccineren omdat er een meneer met gekke schoenen op tv zegt dat je daarna weer naar de kroeg mag? Je laat je vaccineren omdat het jou en je omgeving beschermt en het de druk op de zorg verminder. Als er in de hele coronacrisis 0 persconferenties, 0 lockdowns en geen QR-code had geweest had ik hem ook genomen.
Zo werkt het helaas niet. Ik denk dat een groot deel in Nederland zich heeft laten vaccineren voor privileges als vakantie, horeca etc
pi_202348783
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 12:43 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Je kan er behoorlijk beroerd van zijn. Met een simpel prikje op te lossen.

Het is geen griep. Het is erger. Maar prima dat zal je vanzelf wel merken als je het krijgt. Dan is het wel te laat voor je. :)
Waarom zijn alle vaxxers er zo op geënt (pun intended) om Corona zo aan te sterken en te overdrijven?

98,5% van de mensen ondervind geen klachten of wordt nauwelijks ziek.

DAT zijn de cijfers, met je 'het is geen griep, het is erger' :')

F*cking hell, dat eeeeeuwige gezeur over hoe erg dit virus wel niet is. Als je onder de 60 bent en je leeft enigzins gezond heb je he-le-maal niets te vrezen...

Nee, dan gaan we ons volspuiten met ons booster-abonnementje van een fabrikant die alle onderzoeken financiert, zelf zijn prikken gaat promoten in de media en talkshows, vervolgens betrapt wordt op het vervalsen van cijfers en al contracten heeft gesloten voor de komende jaren voor miljoenen prikken, inclusief geheimhoudingen en het verbieden op aanbieden van alternatieven, waarvan nu steeds meer signalen naar boven komen drijven dat er stiekem toch wel veel risico's kleven op het krijgen van hartproblemen.

En we blijven het goed praten met z'n allen, als we maar geen griep 2.0 krijgen! :'( Snel, prik de kinderen!

Ach, zolang jullie lekker met een QR op vakantie kunnen zal het allemaal wel los lopen toch?
pi_202348841
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 12:47 schreef Thrilled het volgende:

[..]
Waarom zijn alle vaxxers er zo op geënt (pun intended) om Corona zo aan te sterken en te overdrijven?

98,5% van de mensen ondervind geen klachten of wordt nauwelijks ziek.

DAT zijn de cijfers, met je 'het is geen griep, het is erger' :')

F*cking hell, dat eeeeeuwige gezeur over hoe erg dit virus wel niet is. Als je onder de 60 bent en je leeft enigzins gezond heb je he-le-maal niets te vrezen...

Nee, dan gaan we ons volspuiten met ons booster-abonnementje van een fabrikant die alle onderzoeken financiert, zelf zijn prikken gaat promoten in de media en talkshows, vervolgens betrapt wordt op het vervalsen van cijfers en al contracten heeft gesloten voor de komende jaren voor miljoenen prikken, inclusief geheimhoudingen en het verbieden op aanbieden van alternatieven, waarvan nu steeds meer signalen naar boven komen drijven dat er stiekem toch wel veel risico's kleven op het krijgen van hartproblemen.

En we blijven het goed praten met z'n allen, als we maar geen griep 2.0 krijgen! :'( Snel, prik de kinderen!

Ach, zolang jullie lekker met een QR op vakantie kunnen zal het allemaal wel los lopen toch?
Plus, de bijwerkingen worden continu gebagetalliseerd, vooral omdat heel veel klachten niet 'direct' gelinkt kunnen worden aan het vaccin. Maar er is wel een trend gaande. Oversterfte in heel Europa, sinds deze zomer, vooral onder jongere mensen. Topsporters die neervallen. Het kan bijna niet meer worden ontkend.

A 17-year-old athlete from Colverde collapses while training with cardiac arrest
France, 49 years oldSC Massay player dead of heart attack during the game
Mexico, Caddy Alberto Olguin collapses on the golf course after a heart attack
29 years old Shrewsbury striker Ryan Bowman treated with defibrillator during play with extreme heart problems
Italy, 18 year old soccer player suddenly faints on the field
France, 40 years old A Saint-James player suffers a heart attack after warming up
Italy, 59 years old long-distance runner from Biella dies of heart failure during a race
Germany, Women's League match, a player collapses shortly before the end without any opposing influence.
25 years German goalkeeper Lukas Bommer dies suddenly and unexpectedly
Mexico, 16 years old student Hector Manuel Mendoza dies of a heart attack while training
Brazil, 18 years old pro footballer Fellipe de Jesus Moreira has double heart attack and is fighting for his life.
Italy, 27 years old cycling champion Gianni Moscon has to undergo an operation because of severe cardiac arrhythmias
Augsburg referee of a Kreisliga Augsburg game in Emersacker collapses with heart problems.
English lineswoman Helen Byrne, heart problems has to be carried off the pitch at world cup
Germany Game abandoned due to cardiac arrest of the referee in a game of Lauber SV
Italy, 20 years old young rider suffers a heart attack.
17-year-old soccer player of the JSG High Hagen has revived during game
53-year-old football coach Antonello Campus dead16 years old collapses while playing soccer and dies a little later
Germany Team leader Dietmar Gladow suffers a fatal heart attack before the game
USA a high school football player collapsed during practice and died in the hospital
Germany player collapsed during the A 2 regional league game suffered cardiac arrest
Germany 15 years old goalkeeper Bruno Stein dead.
Italy, 53 years old AH footballer suffers a heart attack while training
USA, 14-year-old soccer player Ava Azzopardi collapsed on pitch, is fighting for her life in an artificial coma
France, 54 years old AH player Christophe Ramassamy died of a heart attack during a match.
France, 41 years old soccer player collapsed on the field and died due to cardiac arrest
Austria, 26 years old Raphael Dwamena collapsed with severe heart problems
Germany, Hertha BSC co-trainer Selim Levent dies suddenly and unexpectedly
USA, 12 year old Jayson Kidd collapsed during basketball practice and later died
Spain, 33-year-old striker Kun Agüero had to be replaced in a game due to heart problems
USA 21 year old Senior student athlete John Stokes suffers with Myocarditis
22 year old Cyclist Greg Luyssen forced to end his career after vaccine due to heart problems.
33 year old pro dancer Santo Giuliano suffers heart attack 5 days after vaccine
32 year old Olympic Tennis player Joachim Gerard collapses during match with heart problems
19 year old Football player Jalen Leavey dies at campus after the game
23 year old Baseball player Daniel Brito suffers stroke during game
19 year old Football player Tirrell Williams dies following on-field collapse
21 year old Football player Okafor Kelechi dies during training
29 year old Football player Lee Moses dies during training session
15 year old Footballer Stephen Sylvester collapsed and dies during conditioning practice
18 year old Football player Emmanual Antwi dies after collapsing on the field
13 year old Football player Cajetan Chinoyelum Nsofor dies during practice
15 year old Soccer player Moira Claire Arney died during practice
Junior High School Baseball Pitcher Andrew Roseman died suddenly and unexpectedly, no further information given
17 year old Footballer Nickolas Lawrinas died suddenly and unexpectedly, cause given by media, unclear
17 year old Footballer Miquel Lugo collapsed and died during practice
16 year old Football player Devon DuHart mysteriously died in July 2021
16 year old Footballer Ivan Hicks dies of Cardiovascular Disease during Scrimmage
19 year old Footballer Joe Bradshaw dies mysteriously off campus, not conclusion of death
16 year old Football player Drake Geiger collapses and dies during game
15 year old Football player Joshua Ivory collapses and dies during game
19 year old Football player Quandarius Wilburn collapses during practice and later dies
17 year old Football player Dimitri McKee passes out and dies after practice
28 year old Rugby play Tevita Bryce collapses during game from heart attack
29 year old Rugby player Dave Hyde collapses and dies after match
27 year old Baseball player Yusuke Kinoshita collapses and dies during practice
32 year old Champion Speed Skater Kjeld Nuis suffered Pericarditis after the vaccine
24 year old Olympic Cyclist Olivia Podmore dies suddenly and mysteriously in her room and during that week another athlete sprinter Cameron Burell also dies mysteriously
23 year old China Olympics Champion Gilbert Kwemoi collapsed in his home and died on the way to hospital
37-year-old former French professional footballer Franck Berrier dead
Germany goalkeeping coach of SV Niederpöring suffers heart attack
24 years Bordeaux pro Samuel Kalu suffers cardiac arrest
25 years old Belgian soccer player Jente Van Genechten suffers cardiac arrest
31 years old Fabrice N'Sakala Besiktas Istanbul collapses on the field
29 years old Pedro Obiang Italian first division after vaccination has myocarditis
30 year old Venezuelan National Marathon Champion Alexaida Guedez dead
29 years old José dos Reis (Luxembourg) collapses on the field and has to be resuscitated
Germany C-League Dillenburg a player from Hirzenhain collapses, the game is canceled
16 years old Diego Ferchaud from ASPTT Caen suffers a cardiac arrest
Austria player of ASV Baden collapses on the field and has to be revived
16-year-old unnamed football player in Bergamo suffers cardiac arrest
27 years old Belgian amateur soccer player Jens De Smet dead
13-year-old soccer player from the Janus Nova club collapses on the field with cardiac arrest
17 year old soccer player Dylan Rich dies of a double heart attack during a game
Player from Birati Club Münster suffers cardiac arrest
24 years old Lucas Surek from BFC Chemie Leipzig suffers from myocarditis
49 years old Ain / France: Frédéric Lartillot succumbs to a heart attack in locker room
45 years old Andrea Astolfi, sporting director of Calcio Orsago dead with no previous illness
22 years old Abou Ali collapses with cardiac arrest during a two-tier game in Denmark
19 years old ice hockey player Sebastiaan Bos dead. Passed away suddenly and unexpectedly
40 years old A half marathon runner collapsed during the race and died a little later
Germany Anil Usta from VfB Schwelm breaks on the field with heart problems
33 years old Dimitri Liénard from FC Strasbourg collapses with heart problems
37 years old Ex-NFL professional Parys Haralson dies suddenly and unexpectedly
25 years old Kingsley Coman from FC Bayern Munich, operation on the heart after an arrhythmia
25 years old Canadian university football player Francis Perron dead shortly after a match
19 year old FC Nantes soccer player suffers cardiac arrest during training
Germany volleyball trainer Dirk Splisteser from SG Traktor Divitz collapses dead on the sidelines
Austria, 64 years old former goalkeeper Ernst Scherr dead suddenly and unexpectedly
Germany, 42 years old Alexander Siegfried dead suddenly and unexpectedly

pi_202348846
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 12:47 schreef Thrilled het volgende:

[..]
Waarom zijn alle vaxxers er zo op geënt (pun intended) om Corona zo aan te sterken en te overdrijven?

98,5% van de mensen ondervind geen klachten of wordt nauwelijks ziek.

DAT zijn de cijfers, met je 'het is geen griep, het is erger' :')

F*cking hell, dat eeeeeuwige gezeur over hoe erg dit virus wel niet is. Als je onder de 60 bent en je leeft enigzins gezond heb je he-le-maal niets te vrezen...

Nee, dan gaan we ons volspuiten met ons booster-abonnementje van een fabrikant die alle onderzoeken financiert, zelf zijn prikken gaat promoten in de media en talkshows, vervolgens betrapt wordt op het vervalsen van cijfers en al contracten heeft gesloten voor de komende jaren voor miljoenen prikken, inclusief geheimhoudingen en het verbieden op aanbieden van alternatieven, waarvan nu steeds meer signalen naar boven komen drijven dat er stiekem toch wel veel risico's kleven op het krijgen van hartproblemen.

En we blijven het goed praten met z'n allen, als we maar geen griep 2.0 krijgen! :'( Snel, prik de kinderen!

Ach, zolang jullie lekker met een QR op vakantie kunnen zal het allemaal wel los lopen toch?
Denk je dat het vollopen van de zorg niet bestaat? IC's liggen vol met ongevaccineerden. Op die groep moet een harde klap gegeven worden.

Geen prikje, dan niet meer naar niet essentiele zaken. :Y Je zal zien dat dat effect gaat hebben.
pi_202348860
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 12:52 schreef matigeuser het volgende:

[..]
Plus, de bijwerkingen worden continu gebagetalliseerd, vooral omdat heel veel klachten niet 'direct' gelinkt kunnen worden aan het vaccin. Maar er is wel een trend gaande. Oversterfte in heel Europa, sinds deze zomer, vooral onder jongere mensen. Topsporters die neervallen. Het kan bijna niet meer worden ontkend.

A 17-year-old athlete from Colverde collapses while training with cardiac arrest
France, 49 years oldSC Massay player dead of heart attack during the game
Mexico, Caddy Alberto Olguin collapses on the golf course after a heart attack
29 years old Shrewsbury striker Ryan Bowman treated with defibrillator during play with extreme heart problems
Italy, 18 year old soccer player suddenly faints on the field
France, 40 years old A Saint-James player suffers a heart attack after warming up
Italy, 59 years old long-distance runner from Biella dies of heart failure during a race
Germany, Women's League match, a player collapses shortly before the end without any opposing influence.
25 years German goalkeeper Lukas Bommer dies suddenly and unexpectedly
Mexico, 16 years old student Hector Manuel Mendoza dies of a heart attack while training
Brazil, 18 years old pro footballer Fellipe de Jesus Moreira has double heart attack and is fighting for his life.
Italy, 27 years old cycling champion Gianni Moscon has to undergo an operation because of severe cardiac arrhythmias
Augsburg referee of a Kreisliga Augsburg game in Emersacker collapses with heart problems.
English lineswoman Helen Byrne, heart problems has to be carried off the pitch at world cup
Germany Game abandoned due to cardiac arrest of the referee in a game of Lauber SV
Italy, 20 years old young rider suffers a heart attack.
17-year-old soccer player of the JSG High Hagen has revived during game
53-year-old football coach Antonello Campus dead16 years old collapses while playing soccer and dies a little later
Germany Team leader Dietmar Gladow suffers a fatal heart attack before the game
USA a high school football player collapsed during practice and died in the hospital
Germany player collapsed during the A 2 regional league game suffered cardiac arrest
Germany 15 years old goalkeeper Bruno Stein dead.
Italy, 53 years old AH footballer suffers a heart attack while training
USA, 14-year-old soccer player Ava Azzopardi collapsed on pitch, is fighting for her life in an artificial coma
France, 54 years old AH player Christophe Ramassamy died of a heart attack during a match.
France, 41 years old soccer player collapsed on the field and died due to cardiac arrest
Austria, 26 years old Raphael Dwamena collapsed with severe heart problems
Germany, Hertha BSC co-trainer Selim Levent dies suddenly and unexpectedly
USA, 12 year old Jayson Kidd collapsed during basketball practice and later died
Spain, 33-year-old striker Kun Agüero had to be replaced in a game due to heart problems
USA 21 year old Senior student athlete John Stokes suffers with Myocarditis
22 year old Cyclist Greg Luyssen forced to end his career after vaccine due to heart problems.
33 year old pro dancer Santo Giuliano suffers heart attack 5 days after vaccine
32 year old Olympic Tennis player Joachim Gerard collapses during match with heart problems
19 year old Football player Jalen Leavey dies at campus after the game
23 year old Baseball player Daniel Brito suffers stroke during game
19 year old Football player Tirrell Williams dies following on-field collapse
21 year old Football player Okafor Kelechi dies during training
29 year old Football player Lee Moses dies during training session
15 year old Footballer Stephen Sylvester collapsed and dies during conditioning practice
18 year old Football player Emmanual Antwi dies after collapsing on the field
13 year old Football player Cajetan Chinoyelum Nsofor dies during practice
15 year old Soccer player Moira Claire Arney died during practice
Junior High School Baseball Pitcher Andrew Roseman died suddenly and unexpectedly, no further information given
17 year old Footballer Nickolas Lawrinas died suddenly and unexpectedly, cause given by media, unclear
17 year old Footballer Miquel Lugo collapsed and died during practice
16 year old Football player Devon DuHart mysteriously died in July 2021
16 year old Footballer Ivan Hicks dies of Cardiovascular Disease during Scrimmage
19 year old Footballer Joe Bradshaw dies mysteriously off campus, not conclusion of death
16 year old Football player Drake Geiger collapses and dies during game
15 year old Football player Joshua Ivory collapses and dies during game
19 year old Football player Quandarius Wilburn collapses during practice and later dies
17 year old Football player Dimitri McKee passes out and dies after practice
28 year old Rugby play Tevita Bryce collapses during game from heart attack
29 year old Rugby player Dave Hyde collapses and dies after match
27 year old Baseball player Yusuke Kinoshita collapses and dies during practice
32 year old Champion Speed Skater Kjeld Nuis suffered Pericarditis after the vaccine
24 year old Olympic Cyclist Olivia Podmore dies suddenly and mysteriously in her room and during that week another athlete sprinter Cameron Burell also dies mysteriously
23 year old China Olympics Champion Gilbert Kwemoi collapsed in his home and died on the way to hospital
37-year-old former French professional footballer Franck Berrier dead
Germany goalkeeping coach of SV Niederpöring suffers heart attack
24 years Bordeaux pro Samuel Kalu suffers cardiac arrest
25 years old Belgian soccer player Jente Van Genechten suffers cardiac arrest
31 years old Fabrice N'Sakala Besiktas Istanbul collapses on the field
29 years old Pedro Obiang Italian first division after vaccination has myocarditis
30 year old Venezuelan National Marathon Champion Alexaida Guedez dead
29 years old José dos Reis (Luxembourg) collapses on the field and has to be resuscitated
Germany C-League Dillenburg a player from Hirzenhain collapses, the game is canceled
16 years old Diego Ferchaud from ASPTT Caen suffers a cardiac arrest
Austria player of ASV Baden collapses on the field and has to be revived
16-year-old unnamed football player in Bergamo suffers cardiac arrest
27 years old Belgian amateur soccer player Jens De Smet dead
13-year-old soccer player from the Janus Nova club collapses on the field with cardiac arrest
17 year old soccer player Dylan Rich dies of a double heart attack during a game
Player from Birati Club Münster suffers cardiac arrest
24 years old Lucas Surek from BFC Chemie Leipzig suffers from myocarditis
49 years old Ain / France: Frédéric Lartillot succumbs to a heart attack in locker room
45 years old Andrea Astolfi, sporting director of Calcio Orsago dead with no previous illness
22 years old Abou Ali collapses with cardiac arrest during a two-tier game in Denmark
19 years old ice hockey player Sebastiaan Bos dead. Passed away suddenly and unexpectedly
40 years old A half marathon runner collapsed during the race and died a little later
Germany Anil Usta from VfB Schwelm breaks on the field with heart problems
33 years old Dimitri Liénard from FC Strasbourg collapses with heart problems
37 years old Ex-NFL professional Parys Haralson dies suddenly and unexpectedly
25 years old Kingsley Coman from FC Bayern Munich, operation on the heart after an arrhythmia
25 years old Canadian university football player Francis Perron dead shortly after a match
19 year old FC Nantes soccer player suffers cardiac arrest during training
Germany volleyball trainer Dirk Splisteser from SG Traktor Divitz collapses dead on the sidelines
Austria, 64 years old former goalkeeper Ernst Scherr dead suddenly and unexpectedly
Germany, 42 years old Alexander Siegfried dead suddenly and unexpectedly

Dit soort copy/paste onzin van facebook hoort hier niet thuis en is stemmingmakerij met onzin berichten van wappies. Zonder bron en feiten is dit een opsomming die werkelijkwaar niks zegt over het vaccin. :W
pi_202348913
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 12:53 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Dit soort copy/paste onzin van facebook hoort hier niet thuis en is stemmingmakerij met onzin berichten van wappies. Zonder bron en feiten is dit een opsomming die werkelijkwaar niks zegt over het vaccin. :W
Het hoort hier wel thuis. Ook al kan niet elk overlijden direct gekoppeld worden aan het vaccin omdat er simpelweg geen direct bewijs voor is, kunnen we niet meer ontkennen dat er meer jonge mensen dan ooit ineens omvallen aan beroertes en hartaanvallen. In heel Europa is er, sinds deze zomer een flinke oversterfte die niet kan worden toegeschreven aan covid-19. Het betreft veel jonge mensen en dus veel hartaanvallen en beroertes.

Laat dat nou net een bekende bijwerking zijn van de clot shots. Het is overigens ook gewoon tijd voor 'stemmingsmakerij' want dit is een zeer belangrijke en gevaarlijke ontwikkeling waar de media en onderzoekers bovenop moeten springen.
pi_202348927
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 12:52 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Denk je dat het vollopen van de zorg niet bestaat? IC's liggen vol met ongevaccineerden. Op die groep moet een harde klap gegeven worden.

Geen prikje, dan niet meer naar niet essentiele zaken. :Y Je zal zien dat dat effect gaat hebben.
Zucht.

Het vaccin en corona is discussie 1.
Het vollopen van de zorg is discussie 2.

Je lost 2 niet op met 1 en andersom, leer dat nou eens. Ze zijn toevallig nu gelinkt aan elkaar, maar discussie 2 bestond voor corona al, en het zal ook na corona bestaan.

Spoel even vooruit in de tijd, een jaar of 5. Stel dat we iedereen uit huis hebben getrokken en 3 prikken hebben gegeven, van foetus tot fossiel. 100% vaccinatiegraad *O*

Dan nóg zit je met een zorgsysteem dat op zijn laatste benen loopt, oververmoeid (en te weinig) personeel heeft, moet dealen met patiënten die vanuit een slechte leefstijl allerlei klachten hebben (en vergeet de 50% effectiviteit van de vaccins niet waardoor nog steeds gevaccineerden op de IC terecht komen) en begint het bij het eerstvolgende virusje weer van voren af aan. Volgende vaccin, volgende QR.

met je "je zal zien dat dat effect gaat hebben" :') Hou Portugal even in de gaten wil je? Praten we over een week verder...
  vrijdag 26 november 2021 @ 13:01:47 #113
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_202348957
Ik begrijp nu dat het een communistisch complot is van soros en gates. Mooi man
pi_202348974
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 13:01 schreef mcmlxiv het volgende:
Ik begrijp nu dat het een communistisch complot is van soros en gates. Mooi man
3 woorden die ik niet genoemd heb. Mooi man.
pi_202349044
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 12:42 schreef Thrilled het volgende:

[..]
Er ontstaat een nieuwe digitale munt die je 'gratis' weggeeft, met een expiratiedatum. Geef iedereen 'gratis' 1000 euro bij het downloaden van die app (die na een half jaar komen te vervallen) en vervolgens zit heel gierig Nederland erin. Dat lijkt mij niet zo moeilijk.

Het zal (denk ik) in het begin parallel bestaan aan elkaar, maar net zoals met de tijdelijkheid van onze overheid zal ook dat langzaam weggedrukt worden zodat er 1 systeem overblijft.

China is er al mee bezig en heeft het live, en volgens Lagarde hebben we het binnen 4 jaar in Europa:

https://www.bloomberg.com(...)cy-within-four-years

Om daar aan te ontsnappen zou ik alles investeren in dingen die de overheid niet kan bijdrukken (vastgoed, grondstoffen, aandelen en bitcoin).
Ze kunnen hetzelfde met het huidige geld alleen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202349053
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 12:52 schreef matigeuser het volgende:

[..]
Plus, de bijwerkingen worden continu gebagetalliseerd, vooral omdat heel veel klachten niet 'direct' gelinkt kunnen worden aan het vaccin. Maar er is wel een trend gaande. Oversterfte in heel Europa, sinds deze zomer, vooral onder jongere mensen. Topsporters die neervallen. Het kan bijna niet meer worden ontkend.

A 17-year-old athlete from Colverde collapses while training with cardiac arrest
France, 49 years oldSC Massay player dead of heart attack during the game
Mexico, Caddy Alberto Olguin collapses on the golf course after a heart attack
29 years old Shrewsbury striker Ryan Bowman treated with defibrillator during play with extreme heart problems
Italy, 18 year old soccer player suddenly faints on the field
France, 40 years old A Saint-James player suffers a heart attack after warming up
Italy, 59 years old long-distance runner from Biella dies of heart failure during a race
Germany, Women's League match, a player collapses shortly before the end without any opposing influence.
25 years German goalkeeper Lukas Bommer dies suddenly and unexpectedly
Mexico, 16 years old student Hector Manuel Mendoza dies of a heart attack while training
Brazil, 18 years old pro footballer Fellipe de Jesus Moreira has double heart attack and is fighting for his life.
Italy, 27 years old cycling champion Gianni Moscon has to undergo an operation because of severe cardiac arrhythmias
Augsburg referee of a Kreisliga Augsburg game in Emersacker collapses with heart problems.
English lineswoman Helen Byrne, heart problems has to be carried off the pitch at world cup
Germany Game abandoned due to cardiac arrest of the referee in a game of Lauber SV
Italy, 20 years old young rider suffers a heart attack.
17-year-old soccer player of the JSG High Hagen has revived during game
53-year-old football coach Antonello Campus dead16 years old collapses while playing soccer and dies a little later
Germany Team leader Dietmar Gladow suffers a fatal heart attack before the game
USA a high school football player collapsed during practice and died in the hospital
Germany player collapsed during the A 2 regional league game suffered cardiac arrest
Germany 15 years old goalkeeper Bruno Stein dead.
Italy, 53 years old AH footballer suffers a heart attack while training
USA, 14-year-old soccer player Ava Azzopardi collapsed on pitch, is fighting for her life in an artificial coma
France, 54 years old AH player Christophe Ramassamy died of a heart attack during a match.
France, 41 years old soccer player collapsed on the field and died due to cardiac arrest
Austria, 26 years old Raphael Dwamena collapsed with severe heart problems
Germany, Hertha BSC co-trainer Selim Levent dies suddenly and unexpectedly
USA, 12 year old Jayson Kidd collapsed during basketball practice and later died
Spain, 33-year-old striker Kun Agüero had to be replaced in a game due to heart problems
USA 21 year old Senior student athlete John Stokes suffers with Myocarditis
22 year old Cyclist Greg Luyssen forced to end his career after vaccine due to heart problems.
33 year old pro dancer Santo Giuliano suffers heart attack 5 days after vaccine
32 year old Olympic Tennis player Joachim Gerard collapses during match with heart problems
19 year old Football player Jalen Leavey dies at campus after the game
23 year old Baseball player Daniel Brito suffers stroke during game
19 year old Football player Tirrell Williams dies following on-field collapse
21 year old Football player Okafor Kelechi dies during training
29 year old Football player Lee Moses dies during training session
15 year old Footballer Stephen Sylvester collapsed and dies during conditioning practice
18 year old Football player Emmanual Antwi dies after collapsing on the field
13 year old Football player Cajetan Chinoyelum Nsofor dies during practice
15 year old Soccer player Moira Claire Arney died during practice
Junior High School Baseball Pitcher Andrew Roseman died suddenly and unexpectedly, no further information given
17 year old Footballer Nickolas Lawrinas died suddenly and unexpectedly, cause given by media, unclear
17 year old Footballer Miquel Lugo collapsed and died during practice
16 year old Football player Devon DuHart mysteriously died in July 2021
16 year old Footballer Ivan Hicks dies of Cardiovascular Disease during Scrimmage
19 year old Footballer Joe Bradshaw dies mysteriously off campus, not conclusion of death
16 year old Football player Drake Geiger collapses and dies during game
15 year old Football player Joshua Ivory collapses and dies during game
19 year old Football player Quandarius Wilburn collapses during practice and later dies
17 year old Football player Dimitri McKee passes out and dies after practice
28 year old Rugby play Tevita Bryce collapses during game from heart attack
29 year old Rugby player Dave Hyde collapses and dies after match
27 year old Baseball player Yusuke Kinoshita collapses and dies during practice
32 year old Champion Speed Skater Kjeld Nuis suffered Pericarditis after the vaccine
24 year old Olympic Cyclist Olivia Podmore dies suddenly and mysteriously in her room and during that week another athlete sprinter Cameron Burell also dies mysteriously
23 year old China Olympics Champion Gilbert Kwemoi collapsed in his home and died on the way to hospital
37-year-old former French professional footballer Franck Berrier dead
Germany goalkeeping coach of SV Niederpöring suffers heart attack
24 years Bordeaux pro Samuel Kalu suffers cardiac arrest
25 years old Belgian soccer player Jente Van Genechten suffers cardiac arrest
31 years old Fabrice N'Sakala Besiktas Istanbul collapses on the field
29 years old Pedro Obiang Italian first division after vaccination has myocarditis
30 year old Venezuelan National Marathon Champion Alexaida Guedez dead
29 years old José dos Reis (Luxembourg) collapses on the field and has to be resuscitated
Germany C-League Dillenburg a player from Hirzenhain collapses, the game is canceled
16 years old Diego Ferchaud from ASPTT Caen suffers a cardiac arrest
Austria player of ASV Baden collapses on the field and has to be revived
16-year-old unnamed football player in Bergamo suffers cardiac arrest
27 years old Belgian amateur soccer player Jens De Smet dead
13-year-old soccer player from the Janus Nova club collapses on the field with cardiac arrest
17 year old soccer player Dylan Rich dies of a double heart attack during a game
Player from Birati Club Münster suffers cardiac arrest
24 years old Lucas Surek from BFC Chemie Leipzig suffers from myocarditis
49 years old Ain / France: Frédéric Lartillot succumbs to a heart attack in locker room
45 years old Andrea Astolfi, sporting director of Calcio Orsago dead with no previous illness
22 years old Abou Ali collapses with cardiac arrest during a two-tier game in Denmark
19 years old ice hockey player Sebastiaan Bos dead. Passed away suddenly and unexpectedly
40 years old A half marathon runner collapsed during the race and died a little later
Germany Anil Usta from VfB Schwelm breaks on the field with heart problems
33 years old Dimitri Liénard from FC Strasbourg collapses with heart problems
37 years old Ex-NFL professional Parys Haralson dies suddenly and unexpectedly
25 years old Kingsley Coman from FC Bayern Munich, operation on the heart after an arrhythmia
25 years old Canadian university football player Francis Perron dead shortly after a match
19 year old FC Nantes soccer player suffers cardiac arrest during training
Germany volleyball trainer Dirk Splisteser from SG Traktor Divitz collapses dead on the sidelines
Austria, 64 years old former goalkeeper Ernst Scherr dead suddenly and unexpectedly
Germany, 42 years old Alexander Siegfried dead suddenly and unexpectedly

Waarom zijn hier geen normale statistieken van?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202349061
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 12:58 schreef matigeuser het volgende:

[..]
Het hoort hier wel thuis. Ook al kan niet elk overlijden direct gekoppeld worden aan het vaccin omdat er simpelweg geen direct bewijs voor is, kunnen we niet meer ontkennen dat er meer jonge mensen dan ooit ineens omvallen aan beroertes en hartaanvallen. In heel Europa is er, sinds deze zomer een flinke oversterfte die niet kan worden toegeschreven aan covid-19. Het betreft veel jonge mensen en dus veel hartaanvallen en beroertes.

Laat dat nou net een bekende bijwerking zijn van de clot shots. Het is overigens ook gewoon tijd voor 'stemmingsmakerij' want dit is een zeer belangrijke en gevaarlijke ontwikkeling waar de media en onderzoekers bovenop moeten springen.
Maar het is geen wetenschap het is een shittton aan anekdotisch "bewijs" dat worrysome overkomt, dat wel.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202349066
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 13:01 schreef mcmlxiv het volgende:
Ik begrijp nu dat het een communistisch complot is van soros en gates. Mooi man
Overigens trekken die natuurlijk wel aan allerhande machtstructuren d.m.v. gouden creditcards.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  vrijdag 26 november 2021 @ 13:13:19 #119
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_202349093
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 13:03 schreef Thrilled het volgende:

[..]
3 woorden die ik niet genoemd heb. Mooi man.
Iedereen 1000 'corona euros' geven 'waar China al aan begonnen is' is geen wonderlijke communistische complot theorie?
pi_202349170
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 13:09 schreef ludovico het volgende:

[..]
Waarom zijn hier geen normale statistieken van?
Die zijn er wel, deze mensen vallen onder de oversterfte. Statistisch zijn er nu 5x meer top sporters die spontaan hart aandoeningen krijgen na vaccinatie.

Het is een kwestie van tijd voordat de erkenning komt, want dit kan zo niet blijven doorgaan.
Er zitten altijd 2 kanten aan een verhaal. Mijn kant en de verkeerde kant.
Geloof is voor in de kerk, niet voor een merk!
  vrijdag 26 november 2021 @ 13:19:34 #121
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_202349197
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 13:17 schreef AlfredJKwak5 het volgende:

[..]
Die zijn er wel, deze mensen vallen onder de oversterfte. Statistisch zijn er nu 5x meer top sporters die spontaan hart aandoeningen krijgen na vaccinatie.

Het is een kwestie van tijd voordat de erkenning komt, want dit kan zo niet blijven doorgaan.
Laat maar doorkomen die cijfers dan
pi_202349202
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 13:17 schreef AlfredJKwak5 het volgende:

[..]
Die zijn er wel, deze mensen vallen onder de oversterfte. Statistisch zijn er nu 5x meer top sporters die spontaan hart aandoeningen krijgen na vaccinatie.

Het is een kwestie van tijd voordat de erkenning komt, want dit kan zo niet blijven doorgaan.
Okay, maar heb je een wetenschappelijke bron?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202349207
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 13:08 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ze kunnen hetzelfde met het huidige geld alleen.
Nee, er zit een verschil tussen geld rechtstreeks bij de centrale bank, gebouwd op blockchain-technologie waardoor 'smart contracts' mogelijk zijn en je geld dus kan programmeren (de CBDC) versus geld bij de commerciële banken wat je nog contant uit muur kan trekken en waar je mee kan doen en laten wat je wil, en waar de bank zelf geld aan verdient en verkrijgt via de centrale bank.
pi_202349236
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 13:20 schreef Thrilled het volgende:

[..]
Nee, er zit een verschil tussen geld rechtstreeks bij de centrale bank, gebouwd op blockchain-technologie waardoor 'smart contracts' mogelijk zijn en je geld dus kan programmeren (de CBDC) versus geld bij de commerciële banken wat je nog contant uit muur kan trekken en waar je mee kan doen en laten wat je wil, en waar de bank zelf geld aan verdient en verkrijgt via de centrale bank.
Ja ik snap je idee. Je kan er aanvullende eisen aan stellen aan het geld...
"moet uitgegeven worden aan Amazon.com gift-cards"

Een communistischer kapitalisme.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202349245
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 13:13 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Iedereen 1000 'corona euros' geven 'waar China al aan begonnen is' is geen wonderlijke communistische complot theorie?
Eh, misschien moet je even 5 minuten besteden op Google, maar:

- Dat de CBDC bestaat is geen complot.
- Dat China deze al heeft is geen complot.
- Dat de CBDC naar Europa komt is geen complot.

Ik noemde alleen een manier waarop je zo'n munt snel kan implementeren onder het klootjesvolk: Geef ze gratis geld als beloning voor het installeren van de app. Dat zou je een complot mogen noemen als je wil...
pi_202349438
Vaccinatieplicht voor gevaccineerden
_O- _O-

https://www.trouw.nl/buit(...)-verplicht~b0b1b6b4/?
pi_202349706
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 13:19 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Laat maar doorkomen die cijfers dan
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 13:19 schreef ludovico het volgende:

[..]
Okay, maar heb je een wetenschappelijke bron?
Beetje domme vragen hoor, dit is algemene kennis inmiddels. Maar speciaal voor jullie: https://www.frontnieuws.c(...)stig-zieke-sporters/

Als de bron je niet bevalt dan Google je maar naar een andere website, zoals ik al zei, het is inmiddels algemene kennis. Alleen fact-checkers ontkennen dit nog, maar die lopen wel vaker flink achter.
Er zitten altijd 2 kanten aan een verhaal. Mijn kant en de verkeerde kant.
Geloof is voor in de kerk, niet voor een merk!
pi_202351293
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:06 schreef AlfredJKwak5 het volgende:

[..]
[..]
Beetje domme vragen hoor, dit is algemene kennis inmiddels. Maar speciaal voor jullie: https://www.frontnieuws.c(...)stig-zieke-sporters/

Als de bron je niet bevalt dan Google je maar naar een andere website, zoals ik al zei, het is inmiddels algemene kennis. Alleen fact-checkers ontkennen dit nog, maar die lopen wel vaker flink achter.
Joh, al staat het op Trouw / AD / Nu.nl dan geloven ze het nog niet. Die pro-vaxxers hebben gekozen voor 1 route, hét almachtige vaccin, en daar durven ze nooit van terug te komen. Elke vorm van kritiek is een aanval op hun veilige haven. Al vallen hun naasten om door spontane hartproblemen, het kan nog door zoveel andere dingen komen voordat ze het vaccin in twijfel gaan trekken.

:Z
pi_202351361
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 09:33 schreef sjorsie1982 het volgende:
Om een qr code te krijgen
idd verder is t nutteloos om nog een vaccin te nemen, zie terug kerende maatregelen en besmettingen.
Plaats hier uw advertentie
  vrijdag 26 november 2021 @ 21:30:10 #131
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_202357650
Ik wil gewoon kunnen zuipen en feesten zonder kut regels.

Daar heb ik het voor gedaan en nergens anders voor.

Mij interesseert het echt geen reet dat ik het voor andere moet nemen om hun te beschermen.

Die booster prik kunnen ze dan ook mooi in hun reet steken, ik mag nu niks dus daarna ook niet.

Dikke lul !!! Laat alles maar naar de klote gaan ^O^
Dying whore's cancer heater!!!!!!
pi_202357848
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 november 2021 21:30 schreef Rozevla het volgende:
Ik wil gewoon kunnen zuipen en feesten zonder kut regels.

Daar heb ik het voor gedaan en nergens anders voor.

Mij interesseert het echt geen reet dat ik het voor andere moet nemen om hun te beschermen.

Die booster prik kunnen ze dan ook mooi in hun reet steken, ik mag nu niks dus daarna ook niet.

Dikke lul !!! Laat alles maar naar de klote gaan ^O^
Fijn dat je zo eerlijk bent. Zouden er meer moeten doen. *O*
  zaterdag 27 november 2021 @ 02:09:05 #133
82207 Chokeme
DIY Viroloog
pi_202360716
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2021 09:29 schreef RM-rf het volgende:

[..]
Nee, leuk dat je dat wil denken, helaas is heel er geloven in een positief scenario niet genoeg om het ook waarheid te maken.

Er is excessief onderzoek gedaan naar de ontwikkeling van antistoffen in bloed van een breed deel der bevolking (door Sanquin)
En na bijna een jaar was dat nog geen 10%...
Toen de vaccinaties sterk begonnen zag men ook dat dit aantal enorm veel sneller ging stijgen.

Dus het hele idee dat je groepsimmuniteit snel kunt bereiken zonder grote overbelasting en ineencrashen van de zorg omdat 1000-en mensen in het ziekenhuis of IC terechtkomen is onzin.

Breed vaccineren _is_ gewoon de snelste weg en die met de minste doden en zware nawerkingen.

Mensen die dat ontkennen zijn wetenschap-ontkenners en willen terug naar de middeleeuwen
Jammer van je pedante toontje, maar je mist mijn punt. Het ging erom of vaccineren wel zin heeft als je al een natuurlijke besmetting doorgemaakt hebt.
Over groepsimmuniteit of IC capaciteit heb ik ook niks gezegd.
It's okay to be white
pi_202361346
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 november 2021 21:30 schreef Rozevla het volgende:
Ik wil gewoon kunnen zuipen en feesten zonder kut regels.

Daar heb ik het voor gedaan en nergens anders voor.

Mij interesseert het echt geen reet dat ik het voor andere moet nemen om hun te beschermen.

Die booster prik kunnen ze dan ook mooi in hun reet steken, ik mag nu niks dus daarna ook niet.

Dikke lul !!! Laat alles maar naar de klote gaan ^O^
Totdat jij iets stoms doet als je dronken bent en medische zorg nodig hebt.

Wat als dan de SEH dicht is?
Er een keuze gemaakt moet worden tussen jouw en iemand anders?
  zaterdag 27 november 2021 @ 10:28:36 #137
82207 Chokeme
DIY Viroloog
pi_202362305
quote:
Is er al bekend dat deze mutatie in een ongevaccineerd persoon is ontstaan?
It's okay to be white
pi_202362323
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 02:09 schreef Chokeme het volgende:

[..]
Jammer van je pedante toontje, maar je mist mijn punt. Het ging erom of vaccineren wel zin heeft als je al een natuurlijke besmetting doorgemaakt hebt.
Over groepsimmuniteit of IC capaciteit heb ik ook niks gezegd.
Jammer dat je de hele tijd het antwoord blijft negeren, omdat het al zo vaak gegeven is.

Corona wekt geen steriele immuniteit op en de weerstand daalt na verloop van tijd.

Wel kan je lichaam na meerdere contacten ermee er steeds beter en sneller mee omgaan.

Aangezien het virus blijvend zal zijn en de hoop is dat het endemisch zal worden, heb je een populatie nodig die voldoende afweer opbouwt.


Doe je dat met natuurlijk infecties zijn de bijwerkingen daarvan zeer zwaar, de bijwerkingen van vaccinatie is substantieel lager.


Dus als antwoord op je vraag, ja ook als je eenmaal covid19 natuurlijk doorlopen heb ben je niet vollefig immuun en zul je wat moeten doen om die weerstand beter te maken zolang dit virus nog niet endemisch is...

Hoe snel de endemische status bereikt kan worden ligt ook aan de opkomst van mutaties en varianten.
Was in oktober/november niet de Britse/alpha-variant zo snel opgekomen en in het voorjaar Delta waren we nu al vermoedelijk endemisch en zou het aantal besmettingen en ziekenhuisopnames niet zo snel meer groeien.


Overigens is het ook met mutaties zo dat deze profiteren van een brede verspreiding via infecties... Vaccinatie voorkomt nog altijd ook het verder muteren dat plaatsvind bij natuurlijke besmettingen.


Dus ja, vaccineren heeft altijd een groot voordeel tov het 'denken' dat corona wel vanzelf voorbij zal gaan...
Wat bepaalde kortzichtige 'coronategenstanders' nu al bijna twee jaar graag roepen: "dat we het virus lekker zn gang moeten laten gaan en zij, geen zin in maatregelen hebben"
Die gedachtegang is in de realiteit de allergrootste denkfout van de eeuw gebleken (en helaas dachten ook veel bestuurders dat)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_202362351
Omdat ik asthma heb. :)
pi_202362352
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 10:28 schreef Chokeme het volgende:

[..]
Is er al bekend dat deze mutatie in een ongevaccineerd persoon is ontstaan?
Ik had begrepen dat het vermoedelijk is ontstaan bij iemand waarvan het immuunsysteem al was onderdrukt door waarschijnlijk een HIV-infectie.
pi_202362609
quote:
Ja grappig maar als je zijn credentials hebt moet je weten dat dit virus endemisch wordt. Doet die niet. Waar the fuck kopen die gasten hun diploma's.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202362736
Voor de 1e en 2e prik: om (indirect) de zorg te ontlasten en terug te kunnen naar normaal.

Voor het boostervaccin: om te kunnen reizen naar het buitenland. Helaas wordt dat ook twijfelachtiger door onze nieuwe aanwinst Omicron.
pi_202362758
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 10:29 schreef RM-rf het volgende:

[..]
Jammer dat je de hele tijd het antwoord blijft negeren, omdat het al zo vaak gegeven is.

Corona wekt geen steriele immuniteit op en de weerstand daalt na verloop van tijd.

Wel kan je lichaam na meerdere contacten ermee er steeds beter en sneller mee omgaan.

Aangezien het virus blijvend zal zijn en de hoop is dat het endemisch zal worden, heb je een populatie nodig die voldoende afweer opbouwt.


Doe je dat met natuurlijk infecties zijn de bijwerkingen daarvan zeer zwaar, de bijwerkingen van vaccinatie is substantieel lager.


Dus als antwoord op je vraag, ja ook als je eenmaal covid19 natuurlijk doorlopen heb ben je niet vollefig immuun en zul je wat moeten doen om die weerstand beter te maken zolang dit virus nog niet endemisch is...

Hoe snel de endemische status bereikt kan worden ligt ook aan de opkomst van mutaties en varianten.
Was in oktober/november niet de Britse/alpha-variant zo snel opgekomen en in het voorjaar Delta waren we nu al vermoedelijk endemisch en zou het aantal besmettingen en ziekenhuisopnames niet zo snel meer groeien.


Overigens is het ook met mutaties zo dat deze profiteren van een brede verspreiding via infecties... Vaccinatie voorkomt nog altijd ook het verder muteren dat plaatsvind bij natuurlijke besmettingen.


Dus ja, vaccineren heeft altijd een groot voordeel tov het 'denken' dat corona wel vanzelf voorbij zal gaan...
Wat bepaalde kortzichtige 'coronategenstanders' nu al bijna twee jaar graag roepen: "dat we het virus lekker zn gang moeten laten gaan en zij, geen zin in maatregelen hebben"
Die gedachtegang is in de realiteit de allergrootste denkfout van de eeuw gebleken (en helaas dachten ook veel bestuurders dat)
Het is al endemisch, cq blijft altijd terugkomen nauwelijks oversterfte.

Dit zal de laatste winter zijn met echte problemen in de ziekenhuizen, maar een groot deel komt niet door de vraag naar ziekenhuis zorg maar gebrekkig aanbod daarvan. De zorg is de nek om gedraaid.

En de grootste fout is laat ingrijpen en te extreem ingrijpen. Er lijkt totaal geen kosten baten analyse aan de maatregelen ten grondslag te liggen. En de effectiviteit van de maatregelen is ook uit de duim gezogen.

Het onwetenschappelijke en propaganda karakter en het extremisme ook zijn voor mij vooral opvallend.

En dat is echt een hele slechte combi als je kijkt naar de geschiedenis.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202362890
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 11:14 schreef ludovico het volgende:

[..]
Het is al endemisch, cq blijft altijd terugkomen nauwelijks oversterfte.
Nee, dat is onzin...
Dan begrijp je niet wat een endemische ziekte is.

Een endemische ziekte blijft zonder maatregelen gewoon het grootste deel van het jaar grotendeels buiten zicht.
En als er een seizoenale groei bestaat is dat meestal geen exponentiele groei.

Beide zaken zijn nu in 2021 nog niet de realiteit gebleken.
In juli was er een explosie toen nen te vroeg heropene de, middenin de zomer..
Dat kan nooit met een endemisch virus.
En ook nu is zowel de explosie aan besmettingen alswel ook de veels te hoge oversterfte overduidelijk een teken dat de Endemische fase nog niet bereikt is...

Dat is zelfs ondanks de relatief brede vaccinatie...
Maar wel kun je wel duidelijk bewijzen zien dat vaccibatie onze beste kans is wél relatief snel en zonder grote overbelasting van de zorg een endemische fase te bereiken.
Al zal men voorheen beperkende maatregelen moeten aanhouden en de risicogroepen boostervaccinaties iedere 6 maanden geven.


En. Ee, ik ga helemaal niet zeggen dat "deze golf de laatste is"... Zoals jij wel doet.
Dat is voral een herhaling van die coronategenstander-onzin die jullie al bijna twee jaar roepen; "het virus gaat wel vanzelf over"


Dat je het lef hebt die domheid te blijven herhalen..
Dat geroeptoeter heeft er juist vor gezorgd dat het enkel erger geworden is...
Als we vanaf het begin een stuk voorzichtiger geweest waren met heropenenen en roepen 'dat we er geen zin meer in hebben' of die idioten die riepen 'dat niet iedereen zich zou moeten vaccineren' waren we nu juist een stuk verder en de crisis kleiner.

Lees verder bv eens dit artikel van Nature, waarin de wetenschap van het endemisch worden van een virus beschreven is en ook uitgelegd wordt welke rol vaccineren daarin speelt
https://www.nature.com/articles/d41586-021-00396-2

Uit februari 2021 en het geeft ook veel verwachtingen die idd nu werkelijkheid geworden zijn.
Daarom, vertrouw op de wetenschap omdat die de beste toekomstanalyses geeft zonder te pretenderen als een paragnost de toekomst te kunnen voorspellen

[ Bericht 15% gewijzigd door RM-rf op 27-11-2021 11:42:26 ]
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_202363022
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2021 11:22 schreef RM-rf het volgende:

[..]
Nee, dat is onzin...
Dan begrijp je niet wat een endemische ziekte is.

Een endemische ziekte blijft zonder maatregelen gewoon het grootste deel van het jaar grotendeels buiten zicht.
En als er een seizoenale groei bestaat is dat meestal geen exponentiele groei.

Beide zaken zijn nu in 2021 nog niet de realiteit gebleken.
In juli was er een explosie toen nen te vroeg heropene de, middenin de zomer..
Dat kan nooit met een endemisch virus.
En ook nu is zowel de explosie aan besmettingen alswel ook de veels te hoge oversterfte overduidelijk een teken dat de Endemische fase nog niet bereikt is...

Dat is zelfs ondanks de relatief brede vaccinatie...
Maar wel kun je wel duidelijk bewijzen zien dat vaccibatie onze beste kans is wél relatief snel en zonder grote overbelasting van de zorg een endemische fase te bereiken.
Al zal men voorheen beperkende maatregelen moeten aanhouden en de risicogroepen boostervaccinaties iedere 6 maanden geven.


En. Ee, ik ga helemaal niet zeggen dat "deze golf de laatste is"... Zoals jij wel doet.
Dat is voral een herhaling van die coronategenstander-onzin die jullie al bijna twee jaar roepen; "het virus gaat wel vanzelf over"


Dat je het lef hebt die domheid te blijven herhalen..
Dat geroeptoeter heeft er juist vor gezorgd dat het enkel erger geworden is...
Als we vanaf het begin een stuk voorzichtiger geweest waren met heropenenen en roepen 'dat we er geen zin meer in hebben' of die idioten die riepen 'dat niet iedereen zich zou moeten vaccineren' waren we nu juist een stuk verder en de crisis kleiner.
... Natuurlijk groeit de griep ieder seizoen exponentieel.

In de zomer is er nauwelijks covid.

Leef jij ergens anders of overdrijf je graag?

Blabla. Als 100% antistoffen heeft kan je nog wat doen met boosters maar succes met verder indammen, gaat hem dan niet meer worden. Of wel. Met je grote woorden.

De grootste bullshit van je verhaal is nog wel dat het niet vanzelf over zou gaan.

Dat impliceert vooral dat het kans heeft eeuwig te blijven. Nonsense. Natuurlijk hebben we er een tijdje last van en zijn er betere opties dan uitzitten als je er wat aan kan doen.

Maar ik lees verder een hoop emotioneel radicalisme in je betoog.

[ Bericht 4% gewijzigd door ludovico op 27-11-2021 11:35:43 ]
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zaterdag 27 november 2021 @ 11:54:48 #146
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_202363367
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2021 08:21 schreef Rolfieo het volgende:

[..]
Totdat jij iets stoms doet als je dronken bent en medische zorg nodig hebt.

Wat als dan de SEH dicht is?
Er een keuze gemaakt moet worden tussen jouw en iemand anders?
Je bedoeld het falende beleid van onze Nederlandse bassie en Adriaan regering omtrent de nalatige opschaling van de zorg ???

Ja daar kan ik helaas niks aan doen, gelukkig betalen we torenhoge zorgpremies hiervoor :)
Dying whore's cancer heater!!!!!!
pi_202363551
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2021 11:30 schreef ludovico het volgende:

De grootste bullshit van je verhaal is nog wel dat het niet vanzelf over zou gaan.
Covid19 zal niet meer verdwijnen.
En zeker niet vanzelf

Punt

De keus is dan middeleeuwen-stijl op natuurlijke weg immuniteit op te bouwen, met veel doden en overbelaste zorg tot gevolg
of wat men in een moderne op wetenschap gestoelde samenleving kan dien, vaccinaties te gebruiken om de weg naar een endemisch virus sneller en met minder overbelasting van de zorg te laten gebeuren.


Een simpele keus lijkt me

Tenzij je een emotionele wetenschapontkennende antivaxx-radikaal bent
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  zaterdag 27 november 2021 @ 12:15:53 #148
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_202363626
Wat is er nou precies zo slecht aan de zorg in Nederland?

We geven zo ongeveer evenveel geld uit als anderen


Onze levensverwachting is prima


We zijn gelukkig



Ik ben helemaal geen Rutte of VVD liefhebber, maar om nou net te doen alsof onze zorg slecht of ondermaats is? 100 miljard, 1,4 miljoen zorgmedewerkers, het lijkt mij ruim voldoende.

Misschien moet de zorg naar zichzelf kijken als het gaat om efficiency en dergelijke?
pi_202365406
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2021 12:09 schreef RM-rf het volgende:

[..]
Covid19 zal niet meer verdwijnen.
En zeker niet vanzelf

Punt

De keus is dan middeleeuwen-stijl op natuurlijke weg immuniteit op te bouwen, met veel doden en overbelaste zorg tot gevolg
of wat men in een moderne op wetenschap gestoelde samenleving kan dien, vaccinaties te gebruiken om de weg naar een endemisch virus sneller en met minder overbelasting van de zorg te laten gebeuren.


Een simpele keus lijkt me

Tenzij je een emotionele wetenschapontkennende antivaxx-radikaal bent
Er wordt toch gevaccineerd, maar laat het svp altijd vrijwillig blijven.

En nee het verdwijnt idd niet. De problemen alleen wel. Tenzij je alles een probleem vindt natuurlijk. Maar dan slaat de hele term "het verdwijnt niet vanzelf" helemaal nergens meer op. Het zal idd altijd blijven, maar de significantie niet.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202366363
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2021 12:09 schreef RM-rf het volgende:

[..]
Covid19 zal niet meer verdwijnen.
En zeker niet vanzelf

Punt

De keus is dan middeleeuwen-stijl op natuurlijke weg immuniteit op te bouwen, met veel doden en overbelaste zorg tot gevolg
of wat men in een moderne op wetenschap gestoelde samenleving kan dien, vaccinaties te gebruiken om de weg naar een endemisch virus sneller en met minder overbelasting van de zorg te laten gebeuren.

Een simpele keus lijkt me

Tenzij je een emotionele wetenschapontkennende antivaxx-radikaal bent
blijkbaar werkt die moderne (onbewezen) methode niet want we zijn niks opgeschoten in 2 jaar tijd, zelfs achteruit gegaan. laten we gewoon de bewezen oude methode weer toepassen. trouwens een hele bevolking van 17 miljoen opsluiten omdat de politiek weigert iets aan de zorg te doen klinkt nogal middeleeuws.
Plaats hier uw advertentie
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')