Ervoor of erna? of beide?quote:Op donderdag 25 november 2021 00:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ben absoluut niet benauwd aangelegd, maar je handen niet wassen na toiletbezoek is echt not done. Poets altijd de wc-bril alsik ga kakken
"De staat" is idioot beleid aan het uitvoeren en neemt elke individuele verarantwoordelijkheid weg, met nog een waarschuwing (feitelijk meer een aankondiging) op nog meer restrictief beleid. Dat kan je toch niet "neoliberaal" noemen, het hele leven wordt nu bepaald door "de staat". Kan je prima vinden natuurlijk, want godverhoede dat je een virus oploopt, maar bon.quote:Op donderdag 25 november 2021 00:35 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik merk op dat veel VVD-stemmers en neo-liberalen toch wel graag overheidssteun en overheidsingrijpen zien.
Ik vind dat een kentering.
Ik merk ook op dat de sociaal democraten dit kennelijk nog niet oppikken.
De staat is belangrijker dan ooit.
Voor toiletgebruik bril poetsen, na gebruik handen wassen.quote:
wat een hoop getwitterquote:Op donderdag 25 november 2021 00:50 schreef jcdragon het volgende:
Gaat ook niet goed bij de wijkverpleging.
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Ik stond er serieus niet zo bij stil tot vorig jaar. Natuurlijk was ik altijd mijn handen na een toiletbezoek en op werk gebruik ik sowieso na iedere patint bijvoorbeeld ook gewoon Sterilium als ik geen handschoenen draag.quote:Op donderdag 25 november 2021 00:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ben absoluut niet benauwd aangelegd, maar je handen niet wassen na toiletbezoek is echt not done. Poets altijd de wc-bril alsik ga kakken
In een openbare gelegenheid bril poetsen dan toch? Toch niet thuisquote:Op donderdag 25 november 2021 00:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Voor toiletgebruik bril poetsen, na gebruik handen wassen.
Ben gvd geen schoonmaker
Eens, zonder nuance.quote:Op donderdag 25 november 2021 00:51 schreef _serial_ het volgende:
Wat mij betreft is het saneren van sectoren nog lang niet nodig en niet van toepassing.
Laten we dan als eerste beginnen met het op orde brengen van de zorg, dat lijkt mij een iets grotere prioriteit, niet alleen vanwege Corona, maar vanwege de komende vergrijzing, in 2018 werd er al voor gewaarschuwd dat de zorgcapaciteit structureel veel te laag is in ons land.
Als je meer richting acceptatie van het Corona probleem beweegt, hoef je ook geen sectoren te sluiten of te saneren.
Wel moeten sectoren die ten gevolge van beleidskeuzes van de overheid niet kunnen draaien, volledig gecompenseerd worden, no questions asked, en ruimhartig.
Er zijn modellen dat 2G wel degelijk helpt/werkt.quote:Op donderdag 25 november 2021 00:55 schreef leolinedance het volgende:
Doe maar lockdown trouwens. Per direct. Veel beter dan dat nutteloze 2G.
Gedver, hopelijk weet je niet wie het zijn. Je zou ze nooit meer een hand kunnen geven of hen in gedachten seirues kunnen nemen.quote:Op donderdag 25 november 2021 00:52 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik stond er serieus niet zo bij stil tot vorig jaar. Natuurlijk was ik altijd mijn handen na een toiletbezoek en op werk gebruik ik sowieso na iedere patint bijvoorbeeld ook gewoon Sterilium als ik geen handschoenen draag.
Maar ik verbaas mij keer op keer weer als ik collega's uit de plee hoor vertrekken zonder dat ik de kraan hoor ...
Dat zijn dan zorgmedewerkers, die daar over het algemeen netter mee zouden moeten omgaan, zou je verwachten.
Tot die conclusie zijn ze vandaag ook wel gekomen in Den Haag, heb ik het idee.quote:Op donderdag 25 november 2021 00:55 schreef leolinedance het volgende:
Doe maar lockdown trouwens. Per direct. Veel beter dan dat nutteloze 2G.
Thuis niet. Maar openbaar toilet wel, altijd vochtig wcpapier, zodanig dat mijn vingers niet het oppervlak raken.quote:Op donderdag 25 november 2021 00:54 schreef leolinedance het volgende:
[..]
In een openbare gelegenheid bril poetsen dan toch? Toch niet thuis
Wat is dit nou weer voor genuanceerde en inhoudelijke post?quote:Op donderdag 25 november 2021 00:56 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Er zijn modellen dat 2G wel degelijk helpt/werkt.
Dus niet nutteloos.
Nou nee. Ze krijgen 2G er niet door, omdat de CU tegen werkt.quote:Op donderdag 25 november 2021 00:56 schreef Tijn het volgende:
[..]
Tot die conclusie zijn ze vandaag ook wel gekomen in Den Haag, heb ik het idee.
Ja Don ligt op bed, ik ben z'n vrouwquote:Op donderdag 25 november 2021 00:56 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor genuanceerde en inhoudelijke post?
WIE BEN JE EN WAT HEB JE MET DONDRUIPER GEDAAN???
Dat zegt het OMT ook.quote:Op donderdag 25 november 2021 00:56 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Er zijn modellen dat 2G wel degelijk helpt/werkt.
Dus niet nutteloos.
Die sectoren om laten vallen geeft ook weer meer gezondheidsschade en waarschijnlijk grotere economische schade. Mensen moeten toch ergens ontspannen. Beetje vervelend als we zo met bergen mensen met burn-out klachten zitten bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 25 november 2021 00:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Eens, zonder nuance.
Maar als de denklijn is dat de zorg absoluut geen klappen mag krijgen, of dat alles in het rooster moet passen en je wil niet opschalen. Dan is het subsidiren van sectoren voor langer dan 5 jaar geen optie hoor.
Tjah alles tegen corona zullen we maar zeggen.quote:Op donderdag 25 november 2021 01:00 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Die sectoren om laten vallen geeft ook weer meer gezondheidsschade en waarschijnlijk grotere economische schade. Mensen moeten toch ergens ontspannen. Beetje vervelend als we zo met bergen mensen met burn-out klachten zitten bijvoorbeeld.
Donna Druiper!quote:Op donderdag 25 november 2021 00:57 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ja Don ligt op bed, ik ben z'n vrouw
De PvdA had genoeg zetels gehad om het erdoor te krijgen, toch?quote:Op donderdag 25 november 2021 00:57 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Nou nee. Ze krijgen 2G er niet door, omdat de CU tegen werkt.
Dat is het grote probleem op dit moment tunnelvisie op 1 probleem en denken dat je dat alleen maar kan oplossen met 1 oplossing.quote:Op donderdag 25 november 2021 01:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Tjah alles tegen corona zullen we maar zeggen.
Tjahm is net zoiets als dat sommigen opperen het leger in te zetten. Zijn overwegend mensen, die, uh, hoe zeg ik dat netjes, je niet liever op een ic zietquote:Op donderdag 25 november 2021 01:02 schreef Tijn het volgende:
Als die horecamedewerkers nou eens op de IC zouden gaan werken, dat zou pas helpen
Wat kun je van een bril oplopen, als hij uiterlijk schoon is en je er niet met je tengels aanzit?quote:Op donderdag 25 november 2021 00:54 schreef leolinedance het volgende:
[..]
In een openbare gelegenheid bril poetsen dan toch? Toch niet thuis
Al die stewardessen die zich lieten omscholen voor de zorg. Remember?quote:Op donderdag 25 november 2021 01:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Tjahm is net zoiets als dat sommigen opperen het leger in te zetten. Zijn overwegend mensen, die, uh, hoe zeg ik dat netjes, je niet liever op een ic ziet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |