abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
pi_202324655
Ik zag op nu.nl wel een aardige samenvatting van de keuzes die we voor de komende winter hebben. Welke keuze heeft jullie voorkeur?

POLL

Keuze 1 is overigens dat iedereen zich maximaal aan de basismaatregelen houdt, maar dat werkt dus niet meer. Dus die keuze is vervallen.
pi_202324799
per ongeluk op keuze 2 gedrukt, ik ben voor keiharde lockdown als dit de enige opties zijn.
ヽ༼ ຈل͜ຈ༼ ▀̿̿Ĺ̯̿̿▀̿ ̿༽Ɵ͆ل͜Ɵ͆ ༽ノ
pi_202324908
Ik ben VACCED
Dus het maakt mij niet uit
Waardeloos in COR.
Als een topic je niet bevalt blijf dan lekker weg.
  woensdag 24 november 2021 @ 20:58:50 #4
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_202325044
Harde lockdown voor de korte termijn, vaccinatieplicht voor de lange termijn.

Alternatief voor de lange termijn zou wmb een gewijzigd opnamebeleid kunnen zijn.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_202325539
Mensen het geld is op, geen lockdown meer dus!
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_202325597
Keuze 2 is voor als je ook aandelen hebt in Pfizer.
pi_202325660
Keuze 2 leidt uiteindelijk ook tot keuze 3 en 4, dus doe dan maar 4 en verleng het leed niet onnodig.
pi_202325703
Ik hoop 2 maar denk dat 3 gaat komen. Maar een lockdown van een paar weken gaat helemaal niks oplossen. We zijn dus weer de lul. Hiermee kan het kabinet wel de groepsimmuniteit overboord gooien. Niemand buiten de echte kwetsbaren zal zich meer laten vaccineren.
pi_202325875
quote:
14s.gif Op woensdag 24 november 2021 20:58 schreef MichaelScott het volgende:
Harde lockdown voor de korte termijn, vaccinatieplicht voor de lange termijn.
Dit ja
Water towers can fly! :D
pi_202325930
Stel zo'n code zwart vindt plaats, hoe lang zal zoiets duren? En hoe is dit vergelijkbaar met andere jaren waarin de ziekenhuizen uitpuilde?
Once you've given your body away, your mind has already gone, so there is nothing else to give. ᐯᎥᖇᑌᔕ™
pi_202326165
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 22:02 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
Stel zo'n code zwart vindt plaats, hoe lang zal zoiets duren? En hoe is dit vergelijkbaar met andere jaren waarin de ziekenhuizen uitpuilde?
Gommers is een een jankers met z'n code zwart. Wat doet zo'n paniekzaaier/angsthaas überhaupt in de zorg?
pi_202326334
Vaccinatieplicht lijkt mij niet echt een alternatief
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_202327976
Vervang nu de optie van "code zwart" met "natuurlijke immuniteit verkrijgen en leren leven met het virus”. Dan krijg je een andere uitkomst.

Waarom denk je dat het "code zwart" heet, en niet bijvoorbeeld "drukte niveau 4"
  donderdag 25 november 2021 @ 00:39:45 #14
3542 Gia
User under construction
pi_202328025
Bij code zwart is er toch ook een keiharde lockdown, neem ik aan.
Code zwart is een toestand, geen keuze. En een toestand waar we zo snel mogelijk vanaf willen.
Ik denk dat er bij code zwart ook een straatverbod komt voor niet noodzakelijke zaken.
  Moderator donderdag 25 november 2021 @ 01:40:58 #15
54278 crew  Tijger_m
42
pi_202328280
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 00:39 schreef Gia het volgende:
Bij code zwart is er toch ook een keiharde lockdown, neem ik aan.
Code zwart is een toestand, geen keuze. En een toestand waar we zo snel mogelijk vanaf willen.
Ik denk dat er bij code zwart ook een straatverbod komt voor niet noodzakelijke zaken.
Officieel moet code zwart door de minister afgekondigd worden, dat is dus eigenlijk wel een keuze. De minister kan er ook voor kiezen om de situatie niet als zodanig aan te merken terwijl het in de praktijk wel een feit is.

Maar in principe heb je gelijk, als er een code zwart komt dan zal dat gepaard gaan met een lockdown.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  donderdag 25 november 2021 @ 02:41:08 #16
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_202328372
Keuze 2 en keuze 3 werken niet en leiden tot net zo veel doden als keuze 4.

Daarom keuze 4.

Een beter voorstel, keuze 5, is eindelijk die zorg opschalen en de schade van de achterliggende VVD kabinetten herstellen zodat zo veel mogelijk mensen geholpen kunnen worden. Iets dat nu niet kan. Daarmee voorkom je doden. Niet met keuze 2 en 3 en avondklokken/mondkapjes en jonge/gezonde mensen het leven moeilijk maken zonder effect.
pi_202332763
De conclusie is dat er voor geen enkele keuze een meerderheid is.
pi_202332812
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 02:41 schreef Ixnay het volgende:
Keuze 2 en keuze 3 werken niet en leiden tot net zo veel doden als keuze 4.

Daarom keuze 4.

Een beter voorstel, keuze 5, is eindelijk die zorg opschalen en de schade van de achterliggende VVD kabinetten herstellen zodat zo veel mogelijk mensen geholpen kunnen worden. Iets dat nu niet kan. Daarmee voorkom je doden. Niet met keuze 2 en 3 en avondklokken/mondkapjes en jonge/gezonde mensen het leven moeilijk maken zonder effect.
Schade van de VVD-kabinetten herstellen is al bijna niet meer mogelijk. Tjonge wat een schade Rutte heeft aangericht ... coronabeleid, woningmarkt, zorg, ... het is echt niet meer te overzien. Ze zouden die man voor een tribunaal moeten brengen ;) haha oh wacht, ... _O-
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_202333633
Booster voor wie wilt en dan komen we uit op keuze 4, het is niet anders helaas.
abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')