abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202714678
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2021 22:16 schreef Tourniquet het volgende:
Op RTL4 was tijdens reclameblok bij Expeditie Robinson een nieuwe teaser te zien en werd gesuggereerd dat de temperatuur van het douchewater kan worden teruggedraaid. :P

Edit, deze dus: [ twitter ]

De stem heeft een ietwat Brabantse tongval inderdaad.
Systeem met likes and dislikes voor bepaalde keuzes. Zou dit weer op instagram zijn, of gaan ze een echte site openen dit keer?

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_202714854

Bron: https://mudoo.be/er-blaast-een-nieuwe-wind-door-big-brother/

De kijker zal interactief de windrichting van Big Brother 2022 kunnen bepalen...
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_202716852
Denk dat ze dit integreren op Instagram en misschien ook wel Facebook. Dat is denk ik makkelijker te implementeren in het systeem. Via de website is het lastiger en gevoeliger voor manipulatie.
Allemaal cabaretteketet!
pi_202717069
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 11:27 schreef freaky40 het volgende:
Denk dat ze dit integreren op Instagram en misschien ook wel Facebook. Dat is denk ik makkelijker te implementeren in het systeem. Via de website is het lastiger en gevoeliger voor manipulatie.
Op geen van beide platforms kan je dislikes geven toch?
pi_202717247
Nee maar je kunt wel een soort poll maken.
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 21 december 2021 @ 07:30:48 #126
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_202730928
Tot ½Januari max 4 pers in huis en 2 op straat bijelkaar...

Hoe is het met die discussie nu met BB? Vorig jaar nog een hele quarantaine show, en nu nix? :{
pi_202733061
Zal wel het zelfde scenario zijn als vorig seizoen. Betekend rond de kerst in quarantaine, dus over een paar dagen.
Allemaal cabaretteketet!
pi_202737564
Het tv-kanaal waarop hier in België de livestream te zien zal zijn, is alvast terug actief en de programmatie voor dat kanaal in de tv-gids is ook ingevuld vanaf maandag 3 januari.
Afgaand op die info gaan ze dus op vrijdag het huis in (want maandag = dag 4 in het huis) en krijgen we dus mss (nog voor de kick-off uitzending op maandagavond) al beelden te zien.
Maar dat laatste kan natuurlijk ook standaard zo zijn ingevuld vanaf die week, is dus nog geen zekerheid.

[ Bericht 7% gewijzigd door Lobmans op 21-12-2021 16:08:43 ]
pi_202738131
Videoland is de boel ook gereed aan het maken:
https://www.videoland.com/series/500553/big-brother

Er is el een aangepaste afbeelding, tabblad voor livestreams en stem mogelijkheid
pi_202739226
Nou, dat zou mooi zijn als de streams eerder aan gaan dan de eerste TV uitzending. Dat vond ik zo'n anti climax vorig seizoen, dat je dagen moest wachten tot een dag na de eerste uitzending zelfs.
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 21 december 2021 @ 17:59:10 #131
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_202739646
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 december 2021 16:27 schreef Benny het volgende:
Videoland is de boel ook gereed aan het maken:
https://www.videoland.com/series/500553/big-brother

Er is el een aangepaste afbeelding, tabblad voor livestreams en stem mogelijkheid
pi_202741486
Big Brother Livestream
Op 3 januari begint het nieuwe seizoen van Big Brother met een speciale uitzending op RTL 4, RTL 5 en Videoland. Na deze aftrap gaat het 24 uur per dag door op Videoland. Op twee verschillende livestreams is te zien wat de deelnemers uitspoken tussen de dagelijkse uitzendingen op RTL 5 door.

De Big Brother Livestream is vanaf 3 januari te zien op Videoland.

https://www.nu.nl/film/61(...)jnen-in-januari.html

Twee livestreams op Videoland dus, net als vorig jaar
pi_202745558
Liese en Naomi gaan een wekelijkse “mini talkshow” doen. :)

https://instagram.com/nobiggie2022
pi_202747756
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2021 22:16 schreef Tourniquet het volgende:
Liese en Naomi gaan een wekelijkse “mini talkshow” doen. :)

https://instagram.com/nobiggie2022
Oei, die zou je als nieuwe bewoner wel aan je 'kant' willen hebben, helemaal in het begin. Ben benieuwd!
pi_202750184
Nog even terug geweest bij beter weer en met werkende camera. Er wordt nog steeds gewerkt, maar er was weinig activiteit te zien. Wel binnen vijf minuten de bewaking op mijn nek, die zei dat er niks te zien was en ook de komende tijd nog niet. Toen ik opmerkte dat ze er toch de 31e in zouden gaan en dat dat toch volgende week is, gaf hij geen antwoord.

Achterkant van het huis met zicht op parkeerterrein. Gameroom lijkt vergroot te zijn.

Opengeklapte schutting en mogelijk toch ook een nieuwe uitbouw naast het de zitkamer (houtkleurig achter de schutting)

[ Bericht 1% gewijzigd door Hunter op 22-12-2021 11:21:41 ]
pi_202750210

Opbouw boven de tuin met grote (bouw?)lichten.

pi_202750256

Overzichtje. De pilonen en het bordje waren voor een of ander kerstfeest
pi_202750309
Die stellage met lampen boven de tuin is wel apart, is volgens mij de enige plek waar een flinke tuin kan zijn afgezien van de smalle strook naast het huis. Zou dat nog worden weggehaald? Zo nee, dan hebben de bewoners vanuit de tuin altijd zicht op zo’n stellage. :?
pi_202750355
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2021 11:19 schreef Tourniquet het volgende:
Die stellage met lampen boven de tuin is wel apart, is volgens mij de enige plek waar een flinke tuin kan zijn afgezien van de smalle strook naast het huis. Zou dat nog worden weggehaald? Zo nee, dan hebben de bewoners vanuit de tuin altijd zicht op zo’n stellage. :?
Ik dacht eerst dat het bouwlampen waren, maar nu weet ik het niet zo zeker meer
pi_202750376
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 11:09 schreef Hunter het volgende:
Nog even terug geweest bij beter weer en met werkende camera. Er wordt nog steeds gewerkt, maar er was weinig activiteit te zien. Wel binnen vijf minuten de bewaking op mijn nek, die zei dat er niks te zien was en ook de komende tijd nog niet. Toen ik opmerkte dat ze er toch de 31e in zouden gaan en dat dat toch volgende week is, gaf hij geen antwoord.

[ afbeelding ]
Achterkant van het huis met zicht op parkeerterrein. Gameroom lijkt vergroot te zijn.

[ afbeelding ]
Opengeklapte schutting en mogelijk toch ook een nieuwe uitbouw naast het de zitkamer (houtkleurig achter de schutting)
Thanks ^O^ toch leuk om te zien ook al is er weinig te zien :P
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_202750495
Dat commentaar van die security ook 'er is hier niets te zien'. Lachwekkend...Er is van alles te zien en uit op te maken. Maar het staat er mooi bij en dank voor de foto's. Het lijkt er op dat ze een 'yard' aan het bouwen zijn, zoals ze ook bij de Australische BB hebben.

[ Bericht 15% gewijzigd door freaky40 op 22-12-2021 11:42:16 ]
Allemaal cabaretteketet!
pi_202750652
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 11:34 schreef freaky40 het volgende:
Dat commentaar van die security ook 'er is hier niets te zien'. Lachwekkend...Er is van alles te zien en uit op te maken. Maar het staat er mooi bij en dank voor de foto's. Het lijkt er op dat ze een 'yard' aan het bouwen zijn, zoals ze ook bij de Australische BB hebben.
https://www.facebook.com/watch/?v=520721749333411
Dat lijkt er inderdaad op
  woensdag 22 december 2021 @ 11:53:53 #143
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_202750714
Het is duidelijk dat ze voor meer spectaculaire games gaan.
En terecht, die van vorig seizoen waren extreem dom en lullig.
pi_202750754
Klopt, zeker toen daarna de Australische BB te zien was op Videoland was het eigenlijk beschamend hoe slecht het er bij onze BB aan toe ging.
Daarom zag ik vorig jaar echt als een soort 'pilot' BB en nu begint het pas echt...ga ik vanuit...
Misschien hebben ze wat Australiërs laten invliegen om de onze te begeleiden.
Allemaal cabaretteketet!
pi_202750881
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 11:53 schreef spapaars het volgende:
Het is duidelijk dat ze voor meer spectaculaire games gaan.
En terecht, die van vorig seizoen waren extreem dom en lullig.
Die ingehuurde spelletjes :')
Zou gaaf zijn als ze zelf wat bouwen deze keer.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  woensdag 22 december 2021 @ 12:15:02 #146
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_202750942
Hoe dan ook.
Minder van dit

En meer van dat.

woensdag 22 december 2021 @ 13:53:28 #147
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_202752270
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 12:15 schreef spapaars het volgende:
Hoe dan ook.
Minder van dit

[ afbeelding ]

En meer van dat.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Terug naar eigen brood bakken met zuurverdiend meel, fietsen voor licht, sociale credits verdienen, torentjes bouwen van lollystokkies, slaapverbod overdag, "geheime" treiter opdrachten, jankvids van thuis verdienen met op één been staan, het zal allemaal weer hetzelfde worden, wat moeten ze anders in zo'n klein pesthuissie met 14 mensen
  woensdag 22 december 2021 @ 14:11:31 #148
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_202752599
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 13:53 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Terug naar eigen brood bakken met zuurverdiend meel, fietsen voor licht, sociale credits verdienen, torentjes bouwen van lollystokkies, slaapverbod overdag, "geheime" treiter opdrachten, jankvids van thuis verdienen met op één been staan, het zal allemaal weer hetzelfde worden, wat moeten ze anders in zo'n klein pesthuissie met 14 mensen
Ook best lastig om met iets origineels te komen, zoiets als The Hunger Games zal waarschijnlijk niet worden toegestaan.
Maar dat het spelelement meer volwassener (zo ook de bewoners) moet worden lijkt me een vereiste om er iets van te maken.
pi_202752674
Die games boeien me niet zo veel. Ik wil veel meer geheime opdrachten, duivelse dilemma's (zelf een voordeel krijgen door iemand anders een nadeel te geven etc) en ruzies.
Ik hoef geen schoolkamp waar iedereen blij met elkaar is en lief voor elkaar.
  woensdag 22 december 2021 @ 14:19:14 #150
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_202752763
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 14:15 schreef ThijsTH het volgende:
Die games boeien me niet zo veel. Ik wil veel meer geheime opdrachten, duivelse dilemma's (zelf een voordeel krijgen door iemand anders een nadeel te geven etc) en ruzies.
Ik hoef geen schoolkamp waar iedereen blij met elkaar is en lief voor elkaar.
Dan kom je in de buurt van De Gouden Kooi, al was dat ook vaak nep (vooraf toestemming vragen om iets te mogen flikken).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')