abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_202320684
Hoi! Ik ben voor mijn kind van 11 jaar op zoek naar een laptop. Voor school dingetjes maar hij gamed ook graag. Qua gamen vooral Minecraft en Roblox dingen. Volgens mij geen grafisch hele zware dingen. Maar ik heb er dan ook de ballen verstand van 😜 dus vandaar mijn vraag aan jullie voor advies. Budget rond de ¤ 500,-. Een echte gaming laptop gaat het dus sowieso niet worden, wat zijn die dingen duur joh!

Specifieke tips mogen á la die of die laptop maar mss kunnen jullie ook wat tips geven qua processor of grafische kaart of wat dan ook wat handig is voor gamen.

Bedankt alvast! 👍🏼

Bedankt alvast!
  woensdag 24 november 2021 @ 18:05:43 #2
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_202321859
Even een filter op de Tweakers Pricewatch gezet:
https://tweakers.net/lapt(...)tTwnsTzlbP9ZX3a_r-gM

Zo te zien kan je met je budget voor een Ryzen 5 CPU gaan met een Radion RX Vega 7 of 8.
Dat zou de genoemde spellen met gemak moeten kunnen draaien.

Tip: als je denkt wat gevonden te hebben kan je snel even googelen op de videokaart en/of cpu en het spel dat gespeeld gaat worden. Dan kom je vrijwel altijd wel uit bij benchmarks die je vertellen hoe dat specifieke spel op het systeem draait.
pi_202336028
quote:
80s.gif Op woensdag 24 november 2021 18:05 schreef Mano_ het volgende:
Even een filter op de Tweakers Pricewatch gezet:
https://tweakers.net/lapt(...)P4KYPbj3kqn49fN8bo_-
Vc29Tkcy_Tx7yc5Xi68e1CEGx8PRY3frkI6O7X4JBQy-t2tnJIlNgNlRiVEhJUkvepSY8QlAmzMoMogdCYVIeAVhfTnkD99dB9GDstB3Kv5-YXJBsjds1HNjt2e--L92zjSMewBN-1xiGy2DYBlMBs8aAIejuLLZfrlkarg7BOAQ46FZJpwqx-TLYc9CUqVQuz5iRP3HPtTwnsTzlbP9ZX3a_r-gM

Zo te zien kan je met je budget voor een Ryzen 5 CPU gaan met een Radion RX Vega 7 of 8.
Dat zou de genoemde spellen met gemak moeten kunnen draaien.

Tip: als je denkt wat gevonden te hebben kan je snel even googelen op de videokaart en/of cpu en het spel dat gespeeld gaat worden. Dan kom je vrijwel altijd wel uit bij benchmarks die je vertellen hoe dat specifieke spel op het systeem draait.
Dank je wel Mano!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')