abonnement Unibet Coolblue
pi_202320331
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 16:10 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Goh, het toneelstuk valt meer mensen op…
Dat toneelstuk duurt al bijna 24 maanden ;)
  Moderator woensdag 24 november 2021 @ 16:16:39 #252
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_202320332
quote:
10s.gif Op woensdag 24 november 2021 16:14 schreef Tijn het volgende:

[..]
Sommige mensen zijn altijd boos. Maakt niet uit wat er verder gebeurt, het is gewoon kut.
Ja dat er nou niet gewoon iemand die "logisch nadenkt" is die "gewoon" maatregelen neemt die blijken te werken... zo raar dat niemand dat doet. :N daar ontbreekt het echt aan het is zo'n eenvoudig probleem en die prutsers die het voor het zeggen hebben weigeren het gewoon op te lossen.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_202320333
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 16:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
En wat is bet plan na deze zoveelste lockdown?
Welk plan? Wanneer hebben de kabinetten van Rutte ooit meer dan een maand vooruit gekeken als het niet absoluut noodzakelijk was om dat te doen?
pi_202320342
quote:
17s.gif Op woensdag 24 november 2021 16:11 schreef MichaelScott het volgende:

[..]
Sporten in groepjes van maximaal 2 personen met 1,5 meter afstand. O+ *O*
Niet meer dubbelen @monkyyy @Lenny_Leonard
pi_202320343
quote:
6s.gif Op woensdag 24 november 2021 16:16 schreef Nielsch het volgende:

[..]
hoi thierry
Thierry heeft geen vaccin. Ik 2. Ik win :)
  woensdag 24 november 2021 @ 16:17:33 #256
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_202320354
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 16:14 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Dat was de vorige keer inderdaad het argument. Of dat ze dan besluiten kleedkamers ofzo te sluiten wat praktisch niet te doen is in de koudste maanden van het seizoen.
Nee. Is het teringkoud en sta je daar in je broek te pissen omdat de toiletten niet gebruikt mogen worden binnen. Hoop vrouwen zijn ermee gekapt hierdoor. Als man kun je even in de bosjes om de hoek. Als vrouw moet je aan de plastuit of met je volle maan hurken tussen de prikkelstruiken.
pi_202320355
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 16:11 schreef Fosive het volgende:

[..]
Valt mij ook al langer op in deze reeks. Volgens sommigen is alles is kut, maakt niet uit of het kabinet A of B doet.
We hebben al tijden kabinet A en we krijgen hierna ook weer kabinet A.
  woensdag 24 november 2021 @ 16:18:39 #258
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_202320372
quote:
10s.gif Op woensdag 24 november 2021 16:16 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Welk plan? Wanneer hebben de kabinetten van Rutte ooit meer dan een maand vooruit gekeken als het niet absoluut noodzakelijk was om dat te doen?
Dat is waar. Naïef van me.
  woensdag 24 november 2021 @ 16:18:51 #259
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_202320381
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 16:17 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]
Niet meer dubbelen @:monkyyy @:lenny_leonard
Dan maar mixen tussen de lakens |:)
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_202320387
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 16:17 schreef alpeko het volgende:

[..]
We hebben al tijden kabinet A en we krijgen hierna ook weer kabinet A.
Ik bedoelde: of ze maatregel A of maatregel B nemen.
pi_202320394
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 16:04 schreef JohnDDD het volgende:

[..]
Ik weet het vriend, maar dat risico neem ik wel; jij niet? Is dat dan het allerbelangrijkste, dat we geholpen kunnen worden als we een ongeluk krijgen? Ik zie liever mijn vrienden, ga liever naar een restaurant af en toe of een museum, dan dat ik weer een hele winter thuis moet zitten en in elk geval geholpen kan worden als ik een ongeluk krijg (wat ik niet krijg, want ik zit dan toch thuis).
Zodra mensen er zo over denken is het voorbij, maar blijkbaar zijn we daar nog lang niet. Angst is een slechte raadgever.
Plaats hier uw advertentie
  Moderator woensdag 24 november 2021 @ 16:20:01 #262
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202320403
twitter
pi_202320411
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 16:14 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Dat was de vorige keer inderdaad het argument. Of dat ze dan besluiten kleedkamers ofzo te sluiten wat praktisch niet te doen is in de koudste maanden van het seizoen.
tuurlijk wel... thuis omkleden, warm trainingspak aan, naar het veld, trainingspak uit en trainen maar.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  Moderator woensdag 24 november 2021 @ 16:20:38 #264
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_202320415
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 16:16 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Mensen die gewoonweg de basis al hebben van eerlijk zijn en geen toneelstukje opvoeren zou al een hoop schelen. En een beleid formuleren waar iedereen tevreden mee is? Heb jij uberhaupt voorstellen gezien van een dergelijk beleid? Nee, het is dwalen, keren, achterkamertjes, vage proefballonnetjes en een rot gereedschapskistje.
Er is een alternatief in een Levi. Wat mij betreft heeft hugo alle vertrouwen verloren sinds de avondklok.

Dat een hugo er bij zit en zegt dat hij de coronaperiode voor geen goud wil missen omdat hij zo mooi kan shinen en in een noodperiode op het front gaat staan van een glossy. Yeah, right.

Wat voor een bewindspersoon ben je dan?
Ja prima, als je in een persconferentie een wetenschappelijke verhandeling houdt, waarin je exact en genuanceerd uitlegt welke controle je wel hebt en welke je niet hebt, en dat maatregelen onzeker zijn maar zouden kunnen werken. Dan krijg je heel eenvoudige alle lagen van de bevolking mee.....

Of misschien niet.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_202320419
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 16:18 schreef monkyyy het volgende:

[..]
Dan maar mixen tussen de lakens |:)
Alleen met huisgenoten he.
  woensdag 24 november 2021 @ 16:21:12 #266
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_202320428
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 16:20 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]
Alleen met huisgenoten he.
Enkel en alleen.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  woensdag 24 november 2021 @ 16:22:06 #267
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_202320439
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 16:20 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Hun pass sanitaire werkt ook goed!
pi_202320449
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 16:19 schreef Fosive het volgende:

[..]
Ik bedoelde: of ze maatregel A of maatregel B nemen.
Ik denk dat dat wel meevalt. Er is een groep die liever A ziet en een groep die liever B ziet. Net naar gelang je eigen situatie. Daar zal altijd meningsverschil over zijn.

Punt bij dit kabinet is vooral dat ze zeggen dat ze B niet meer gaan doen en dat het een paar weken later opeens weer op tafel ligt. Dit kabinet heeft een enorm geloofwaardigheidsprobleem - dat had het al voor corona natuurlijk - en dat is funest voor het begrip en draagvlak. Grapperhaus, Rutte, Toeslagenaffaire, mondkapjes hebben geen effect, Dansen met Janssen, avondklok als eerste op de stapel om te worden afgeschaft. Etc. Nog geen enkele keer hebben ze er blijk van gegeven dat ze zich daarvan bewust zijn.
pi_202320453
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 16:00 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Klopt. Thuisonderwijs van ouders die dat niet kunnen terwijl je broer naast je ligt te ruften uit de nachtdienst en jij de juf op Teams probeert te volgen. In de onderbouw van het vmbo wordt er al gesproken over een jaar achterstand gemiddeld. Hier doet er eentje vwo en daar kreeg ik vandaag een mail over de geconstateerde achterstanden bij de hele groep.
Door de achterstanden had ik gehoopt dat scholen nooit maar dan ook nooit meer dicht zouden gaan.
Triest dat het toch weer lijkt te gebeuren. -O- Voor zo ongeveer elke leeftijd. Kleuters die net beginnen. Groep 7 die in een belangrijk jaar zitten voor een eindadvies. Brugklassers die net een paar maanden op de middelbare zitten. Eindexamenkandidaten. Beginnende studenten.
Wat een ellende. :{
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_202320454
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 16:20 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Oh noo. Ik heb nog een reisje Disneyland Paris gepland staan na mijn terugkomst.
Een verjaardagscadeau met onze vriendengroep voor een vriend wat al 2 jaar uitgesteld is, hoop niet dat het nu alsnog 2 voor 12 in het water valt.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  woensdag 24 november 2021 @ 16:23:46 #271
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_202320469
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 16:22 schreef _serial_ het volgende:

[..]
Oh noo. Ik heb nog een reisje Disneyland Paris gepland staan na mijn terugkomst.
Een verjaardagscadeau met onze vriendengroep voor een vriend wat al 2 jaar uitgesteld is, hoop niet dat het nu alsnog 2 voor 12 in het water valt.
Zou er maar vast een streep door zetten.
pi_202320473
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 16:19 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Zodra mensen er zo over denken is het voorbij, maar blijkbaar zijn we daar nog lang niet. Angst is een slechte raadgever.
Ja precies. Natuurlijk moeten we die mensen in de ziekenhuizen ook wat rust gunnen, maar er wordt vanuit de politiek gedaan alsof de hele maatschappij instort als mensen niet meer kunnen worden geholpen in het ziekenhuis. Het is nou eenmaal een pandemie. We moeten leren leven met de gedachte dat, ook omdat er structureel te weinig in de zorg is geïnvesteerd, mensen nou eenmaal dood kunnen en zullen gaan. En ik zelf loop ook dat risico.

quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 16:09 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Niet om negen uur 's avonds een pak melk kunnen halen is ernstiger dan mensen wier verwondingen niet verholpen kunnen worden?
Het blijft natuurlijk niet bij het pak melk om 9 uur 's avonds hè. Wat ik veel erger vind, is dat mensen straks misschien weer niet meer naar de universiteit of naar school mogen, dat je (officieel) je vrienden en familie niet mag knuffelen, dat je mensen niet meer in hun gezicht kunt kijken vanwege die kapjes, dat je straks misschien niet kunt ontspannen in het café of restaurant of de sportschool, dat de rijlessen misschien weer worden stopgezet, noem maar op. Het zijn allemaal maatregelen die in elk geval bij mij erg veel psychische schade veroorzaken. En bij miljoenen andere jongeren.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_202320476
Ik moet zaterdag bier drinken in Aken, niemand kan me stoppen!
pi_202320481
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 16:22 schreef alpeko het volgende:

[..]
Ik denk dat dat wel meevalt. Er is een groep die liever A ziet en een groep die liever B ziet. Net naar gelang je eigen situatie. Daar zal altijd meningsverschil over zijn.

Punt bij dit kabinet is vooral dat ze zeggen dat ze B niet meer gaan doen en dat het een paar weken later opeens weer op tafel ligt. Dit kabinet heeft een enorm geloofwaardigheidsprobleem - dat had het al voor corona natuurlijk - en dat is funest voor het begrip en draagvlak. Nog geen enkele keer hebben ze er blijk van gegeven dat ze zich daarvan bewust zijn.
Volgens mij valt dat wel mee over dat ze zeggen dat ze X of Y "nooit" meer gaan doen. Er wordt juist vaak gezegd dat ze op dit moment niet van plan zijn X of Y te gaan doen, maar dat het virus onvoorspelbaar is en je nooit weet welke maatregelen in de toekomst nodig zullen zijn.

Die laatste nuance willen mensen vaak niet onthouden, lijkt het.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-11-2021 16:24:44 ]
pi_202320485
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 16:22 schreef _serial_ het volgende:

[..]
Oh noo. Ik heb nog een reisje Disneyland Paris gepland staan na mijn terugkomst.
Een verjaardagscadeau met onze vriendengroep voor een vriend wat al 2 jaar uitgesteld is, hoop niet dat het nu alsnog 2 voor 12 in het water valt.
Je weet het he?
Mickey Mouse mijden. ;)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')