abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202318121
Beste fokker

Wilde gisteravond een Veronica plaat kopen op discogs voor mijn vriendin en heb via haar rekening 13 euro willen toevoegen op mijn paypal account. Echter het bedrag van 13 euro is van haar ABN rekening afgeschreven, maar niet zichtbaar op mijn paypal. Kreeg wel na betaling een korte vage melding dat het bedrag teruggestort zou worden omdat betaling mislukt was oid. Geen e mail bevestiging dat er een betaling heeft plaatsgevonden . Bedrag is betaald via ideal door eerst in te loggen op de paypal rekening, dus niet buiten paypal om.

Zou de reden van de mislukte betaling kunnen zijn dat je alleen geld kunt toevoegen via je eigen rekening en niet via een andere betaalpas?

paypal is totaal niet bereikbaar, zowel telefonisch al per mail (allen chatbot)geen contact mogelijk. Nu is de 13 euro min of meer afgeboekt van haar rekening maar kan het nergens terugvinden op mijn paypal
Kappers knippen met metaal in je haar en halen zo het goud van je hoofd.
pi_202318148
Paar daagjes geduld.
pi_202318214
Ziet er naar uit dat het geld wordt teruggestort en dat PayPal geen Ideal betalingen accepteert die de rekening aanvullen van derde rekeningen waarvan de gebruiker geen eigenaar van is.

Waarschijnlijk tegen witwassen.
pi_202318338
Als je vriendin wat wil kopen, waarom laat je haar dan die miserabele 13 euro zelf betalen. Een echte heer betaalt dat gewoon voor zijn vrouwtje

Dan had je dit probleem ook niet, omdat die rekening op je eigen naam staat.
pi_202318397
Wat een hoogst omslachtige manier om 13 euro over te hevelen (tikke, cash, overmaken?) en fraude triggers bij betaaldiensten af te laten gaan :')

Die 13e komt vanzelf een keer terug.
Dum de dum
  woensdag 24 november 2021 @ 14:23:07 #6
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_202318563
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 13:49 schreef -Hakuna- het volgende:
Kreeg wel na betaling een korte vage melding dat het bedrag teruggestort zou worden omdat betaling mislukt was oid.
Denk dat de betaling mislukt is en het geld nu teruggestort wordt ;)
Je moet de bankrekening linken, dan kan je geld van de rekening naar paypal storten en omgekeerd.
Geen idee of je meerdere rekeningen kunt linken maar dat staat vast wel ergens in de faq.
pi_202319040
Kreeg net een privé bericht deze paypal melding..

Uit uw bericht begrijp ik dat u een storting via iDEAL heeft gedaan met een andere bankrekening dan die die aan uw PayPal-rekening is toegevoegd. Als die bankrekening is geregistreerd met andere gegevens, kan het verschijnen dat dergelijk geld niet kan worden bijgeschreven. Als we uw betaling niet kunnen boeken, beweert iDEAL binnen ongeveer 3-4 werkdagen een terugbetaling op uw bankrekening.

Houd er rekening mee dat u altijd betalingen doet via een bankrekening die is geregistreerd met dezelfde gegevens als uw PayPal-rekening, dit zal u helpen vergelijkbare situaties in de toekomst te voorkomen.

Dus het vermoeden dat er alleen geld toegevoegd kan worden via de rekening klopt dus toch. Wacht het even af dat het bedrag terugkomt. .
  Moderator woensdag 24 november 2021 @ 15:16:55 #8
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_202319508
Maar; waarom zou je je paypal account aan willen vullen vanuit een rekening die niet is gekoppeld aan je paypal account?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_202321992
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 15:16 schreef CoolGuy het volgende:
Maar; waarom zou je je paypal account aan willen vullen vanuit een rekening die niet is gekoppeld aan je paypal account?
Omdat ik ervan uit ging dat het kon, kan immers ook met twee verschillende NG rekeningen geld toevoegen op mijn twee paypal accounts. Alleen die passen zijn wel gekoppeld, dat zal het wel zijn dat dit probleem ontstaan is om via derde rekening alsnog een betaling toegevoegd te krijgen.

Wacht even de komende dagen af dat het bedrag terugkomt dan betaal ik de verkoper rechtstreeks via zijn eigen rekeningnummer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')