abonnement Unibet Coolblue
pi_202318192
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 13:49 schreef zalkc het volgende:

[..]
Nou is het wel zo dat er niemand meer gelooft dat het 'maar' 2 weken is.
Vier weken totaal, wellicht kan het ons net over dat dode punt heen helpen. Het is duidelijk dat scholen een broedplaats zijn voor het virus. En dat via allerlei omwegen in de privésfeer (waar je wat van kunt vinden hoor) terecht komt bij kwetsbare groepen.
blablablabla
pi_202318194
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 13:53 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]
Daar ben ik niet zo zeker van, het is misschien maar 1 voorbeeld, maar op de basisscholengemeenschap (3 scholen in 1 gebouw) hier is er een duidelijke verbetering zichtbaar ten opzichte van 2-3 weken geleden. Op een gegeven moment zijn de kinderen op natuurlijk :)
Dat is ook met gewone besmettingen, ooit zijn de targets op, duurt alleen wat langer.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  woensdag 24 november 2021 @ 13:55:18 #53
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_202318195
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 13:54 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Mijn zoontje was de hele week thuis vanwege corona. Hij vond het zelf wel prima. Slapen tot half 10, huiswerk in 5 min af en spelen.
Klinkt behoorlijk identiek aan m'n eigen lifestyle eerlijk gezegd :+
pi_202318196
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 13:51 schreef Elan het volgende:

[..]
Scheelt voor de transitie natuurlijk wel of je dagelijks met 1-2 andere kinderen in aanraking komt of 100-150 op een school.
Dit.
De basisschool heeft hier dubbele klassen. Dus met 50 a 55 kinderen per klas (wel 2 docenten in de klas). Maar dat circuleert echt wel wat harder dan bij een vriendje thuis spelen.
Definitely not CIA
  woensdag 24 november 2021 @ 13:55:31 #55
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_202318198
quote:
2s.gif Op woensdag 24 november 2021 13:52 schreef Tijn het volgende:

[..]
Het is alweer een tijdje geleden dat ik op de basisschool zat, maar ik kan me niet herinneren dat de kerstvakantie nou zo'n kwelling was.
Ik ga er ook vanuit dat jij uit een fijner gezin komt ;).

Het zijn ook niet de kinderen met een fijne papa en mama die een groot probleem gaan krijgen aan de scholensluiting in de kerst, die blijven gewoon prettig thuis, spelen af en toe met hun vriendjes en kijken daarna weer Spongebob. Die twee weken achterstand is zo ingehaald. Het gaat hier echt om de risicogevallen. Jeweetwel, de kinderen voor wie school belangrijk is om er zicht op te houden. De jongens die het thuis niet prettig hebben en maar op de straat gaan blowen. Het toekomstige tuig. Die wil je op school hebben.
Makkelijk tweede.
pi_202318199
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2021 13:53 schreef Molo het volgende:

[..]
"Hebben we gehoord, vervelend en we vertrouwen erop dat jullie in deze technologische prachtige tijd er een creatieve oplossing voor vinden

Groeten, de overheid"
Moet er wel om lachen, omdat dit ook echt door de jonge en rutte uitgesproken zal worden, maar daar zit je dan als bouwmarkt, dierenwinkel, fietsenwinkel etc, helaas kunnen er geen schappen via zoom gevuld worden, of kassa's bediend via skype.
''Without self knowledge, without understanding the working and functions of his machine, man cannot be free, he cannot govern himself and he will always remain a slave.''
pi_202318204
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 13:54 schreef Elan het volgende:

[..]
Vier weken totaal, wellicht kan het ons net over dat dode punt heen helpen. Het is duidelijk dat scholen een broedplaats zijn voor het virus. En dat via allerlei omwegen in de privésfeer (waar je wat van kunt vinden hoor) terecht komt bij kwetsbare groepen.
En dan worden die 4 er 6 vanwege long-covid, en dan 8 omdat er misschien ooit een nieuwe variant op gaat duiken.

Dan is het half januari, en dan mogen de 1,5 meter en de mondkapjes voor altijd blijven. Nog even volhouden.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_202318207
Nog twee weken en de stadions weer open *O*
  woensdag 24 november 2021 @ 13:56:58 #59
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_202318212
Voel me al een paar dagen zeer verkouden; voelde als een normale verkoudheid (wel wat fel, maar ok), dus toch even zelftest gedaan. Gewoon negatief gelukkig.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_202318216
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 13:50 schreef Pipo81 het volgende:

[..]
OK, 70+ers veroorzaken de problemen. Laten we daar beginnen.
Prima constatering, maar dat is het probleem waarover niet gesproken kan worden.
pi_202318217
Trouwens wat apart is is dat achter de duane op schiphol er geen sluitingstijden gelden, zoals ze voor de rest van het land wel gelden. Zo is de See Buy Fly shops gewoon tot 21:30/2200 open.

Als alles dicht gaat gewoon een goedkope ticket kopen dan je lekker winkelen achter de duane en daarna ga je weg.
''Without self knowledge, without understanding the working and functions of his machine, man cannot be free, he cannot govern himself and he will always remain a slave.''
  woensdag 24 november 2021 @ 13:58:36 #62
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_202318218
quote:
14s.gif Op woensdag 24 november 2021 13:56 schreef AlwaysHappy het volgende:
Voel me al een paar dagen zeer verkouden; voelde als een normale verkoudheid (wel wat fel, maar ok), dus toch even zelftest gedaan. Gewoon negatief gelukkig.
Ik ben al het hele najaar op en af verkouden-achtig, maar wil mij ook maar niet lukken om een positieve test te krijgen :P
  woensdag 24 november 2021 @ 13:58:46 #63
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_202318219
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 13:58 schreef Bredemug het volgende:
Trouwens wat apart is is dat achter de duane op schiphol er geen sluitingstijden gelden, zoals ze voor de rest van het land wel gelden. Zo is de See Buy Fly shops gewoon tot 21:30/2200 open.

Als alles dicht gaat gewoon een goedkope ticket kopen dan je lekker winkelen achter de duane en daarna ga je weg.
Of je gaat gewoon naar België waar alles open is.
Makkelijk tweede.
pi_202318221
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 13:56 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
En dan worden die 4 er 6 vanwege long-covid, en dan 8 omdat er misschien ooit een nieuwe variant op gaat duiken.

Dan is het half januari, en dan mogen de 1,5 meter en de mondkapjes voor altijd blijven. Nog even volhouden.
Dat soort zaken heb je helaas niet in de hand maar normaal gesproken is een pandemie eindig. We gaan ons tweede jaar in, als je voor komend jaar de kwetsbaren begint te boosteren in oktober kun je al een heel eind komen. Want daar vallen momenteel de hardste klappen.

Waarom dat niet van te voren bedacht is?? Tja :R
blablablabla
pi_202318226
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 13:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Of je gaat gewoon naar België waar alles open is.
_O- Zekers waar
''Without self knowledge, without understanding the working and functions of his machine, man cannot be free, he cannot govern himself and he will always remain a slave.''
  woensdag 24 november 2021 @ 13:59:20 #66
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202318228
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2021 13:55 schreef capricia het volgende:

[..]
Dit.
De basisschool heeft hier dubbele klassen. Dus met 50 a 55 kinderen per klas (wel 2 docenten in de klas). Maar dat circuleert echt wel wat harder dan bij een vriendje thuis spelen.
Die kinderen gaan we voorlopig niet vaccineren. Dus dan kunnen ze het maar beter gehad hebben gewoon
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 24 november 2021 @ 14:00:16 #67
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202318233
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 13:58 schreef Bredemug het volgende:
Trouwens wat apart is is dat achter de duane op schiphol er geen sluitingstijden gelden, zoals ze voor de rest van het land wel gelden. Zo is de See Buy Fly shops gewoon tot 21:30/2200 open.

Als alles dicht gaat gewoon een goedkope ticket kopen dan je lekker winkelen achter de duane en daarna ga je weg.
Doet me denken aan die knakker die uit eten wilde en daarom een megagoedkoop vliegticket boekte. En niet ging vliegen _O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_202318236
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 13:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ik ga er ook vanuit dat jij uit een fijner gezin komt ;).

Het zijn ook niet de kinderen met een fijne papa en mama die een groot probleem gaan krijgen aan de scholensluiting in de kerst, die blijven gewoon prettig thuis, spelen af en toe met hun vriendjes en kijken daarna weer Spongebob. Die twee weken achterstand is zo ingehaald. Het gaat hier echt om de risicogevallen. Jeweetwel, de kinderen voor wie school belangrijk is om er zicht op te houden. De jongens die het thuis niet prettig hebben en maar op de straat gaan blowen. Het toekomstige tuig. Die wil je op school hebben.
Zomervakantie dan maar inkorten? Dan heb je tenslotte dezelfde problemen. En toch hoor je daar niemand over.
Definitely not CIA
  woensdag 24 november 2021 @ 14:01:02 #69
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202318238
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 13:58 schreef Elan het volgende:

[..]
Dat soort zaken heb je helaas niet in de hand maar normaal gesproken is een pandemie eindig. We gaan ons tweede jaar in, als je voor komend jaar de kwetsbaren begint te boosteren in oktober kun je al een heel eind komen. Want daar vallen momenteel de hardste klappen.

Waarom dat niet van te voren bedacht is?? Tja :R
Wel bedacht, niet uitgevoerd
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_202318244
quote:
14s.gif Op woensdag 24 november 2021 13:56 schreef AlwaysHappy het volgende:
Voel me al een paar dagen zeer verkouden; voelde als een normale verkoudheid (wel wat fel, maar ok), dus toch even zelftest gedaan. Gewoon negatief gelukkig.
Gelukkig maar. Ik had vanochtend ook knallende koppijn en nog moe. Zelftest ook negatief, blijkbaar gewoon een kater.
pi_202318249
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2021 14:00 schreef Molo het volgende:

[..]
Doet me denken aan die knakker die uit eten wilde en daarom een megagoedkoop vliegticket boekte. En niet ging vliegen _O-
Slimme gast :D , zal wss veel meer gebeuren als ze echt alles bijna dichtgooien.
''Without self knowledge, without understanding the working and functions of his machine, man cannot be free, he cannot govern himself and he will always remain a slave.''
pi_202318253
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2021 13:59 schreef Molo het volgende:

[..]
Die kinderen gaan we voorlopig niet vaccineren. Dus dan kunnen ze het maar beter gehad hebben gewoon
Dat zou ook het beste zijn maar die fase zijn we inmiddels alweer voorbij en moeten we aansturen op besmettingen indammen, een school sluiten is dan voor vanuit verspreidingsoogpunt geen beter denkbare plek.

Nog los van het kostenplaatje ligt het probleem gewoon vooral daar op dit moment. Veel meer dan vorig jaar, toen ze ook dicht moesten.
blablablabla
pi_202318254
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 13:54 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]
Kinderen tegenwoordig spelen al amper buiten.

Mijn zoontje was de hele week thuis vanwege corona. Hij vond het zelf wel prima. Slapen tot half 10, huiswerk in 5 min af en spelen.
Als ik hem laat loopt hij uren te gamen/youtuben.
Moet je toch maar zelf het steeds educatief maken met boeken, filmpjes, squla en maar een beetje buiten voetballen samen.
Dat klinkt exact als mijn oudste, behalve het uitslapen dan, want om 07:00 is hij wakker.
pi_202318255
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 14:02 schreef Bredemug het volgende:

[..]
Slimme gast :D , zal wss veel meer gebeuren als ze echt alles bijna dichtgooien.
Ja lekker de regels omzeilen en daarna zeuren dat ze steeds verlengd worden :').
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  woensdag 24 november 2021 @ 14:03:23 #75
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_202318257
Demissionair premier Mark Rutte en zorgminister Hugo de Jonge geven vrijdag een extra persconferentie over de coronamaatregelen. Dat melden bronnen aan RTL Nieuws. Verder in dit liveblog: Het kabinet wil zelftesten veel breder gaan inzetten voor mensen met coronaklachten.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')