SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Is niet echt een heel erg HD streamquote:Op dinsdag 23 november 2021 22:22 schreef bitterbal het volgende:
https://fotopaulmartens.netcam.nl/erasmus2.php
nee normaal doet die het beterquote:Op dinsdag 23 november 2021 22:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is niet echt een heel erg HD stream
We doen ballie een dashcam cadeau.quote:Op dinsdag 23 november 2021 22:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is niet echt een heel erg HD stream
Ja, gek. Het is niet alsof dat met griep niet al eeuwen zo is.quote:Op dinsdag 23 november 2021 22:23 schreef UitStraling het volgende:
Wie had dat nou gedacht dat kinderen de grootste besmettingshaard zouden gaan vormen
Beetje aapjes kijken.quote:Op dinsdag 23 november 2021 22:32 schreef UitStraling het volgende:
Toch ook mooi hè, die Rotterdamse rellen waren tot op CNN, de hele wereld kijkt met afgrijzen naar de grootste poepstad ter wereld en dan legt je cruiseschip daar aan op je duurbetaalde vakantie
Jij hebt echt een diepe intense haat aan kinderen hè?quote:Op dinsdag 23 november 2021 22:20 schreef CherryLips het volgende:
M'n nicht en haar man hebben voor de tweede keer CoronaVia de kinderen.
je bent zelf een poepstadquote:Op dinsdag 23 november 2021 22:32 schreef UitStraling het volgende:
Toch ook mooi hè, die Rotterdamse rellen waren tot op CNN, de hele wereld kijkt met afgrijzen naar de grootste poepstad ter wereld en dan legt je cruiseschip daar aan op je duurbetaalde vakantie
zonde van de stroom hoor..quote:Op dinsdag 23 november 2021 22:24 schreef UitStraling het volgende:
Prachtig verlicht ook die Erasmusbrug, chique hoor
toch de enige juiste leef?quote:Op dinsdag 23 november 2021 22:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij hebt echt een diepe intense haat aan kinderen hè?
Ja ok doeiquote:
ach, er leggen ook cruiseschepen aan in Haitiquote:Op dinsdag 23 november 2021 22:32 schreef UitStraling het volgende:
Da’s een heel poepcontinent.quote:Op dinsdag 23 november 2021 22:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach, er leggen ook cruiseschepen aan in Haiti
Kun je beter naar Tahitiquote:Op dinsdag 23 november 2021 22:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Da’s een heel poepcontinent.
Ja maar die heeft ballie nu gewoon even nodigquote:Op dinsdag 23 november 2021 23:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Deze gif is al eerder geweest
quote:Op dinsdag 23 november 2021 23:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar die heeft ballie nu gewoon even nodig
Lekker naar Tokyoquote:Op dinsdag 23 november 2021 23:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben helemaal gefascineerd door Japan. Dus dat land staat nu bovenaan mijn lijstje
Nou voor deze keer zie ik het door de vingers.quote:Op dinsdag 23 november 2021 23:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar die heeft ballie nu gewoon even nodig
Nou dat weet ik niet hoor.quote:Op dinsdag 23 november 2021 22:46 schreef mschol het volgende:
[..]
zonde van de stroom hoor..
[..]
toch de enige juiste leef?
anders.. niet prettigerquote:Op dinsdag 23 november 2021 23:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou dat weet ik niet hoor.
Denk dat ik ik stukken prettiger leef dan jij.
Jij houdt echt ontzettend veel van kinderen hè?quote:Op dinsdag 23 november 2021 22:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij hebt echt een diepe intense haat aan kinderen hè?
Alleen mijn eigen, de rest vind ik poepvervelendquote:Op woensdag 24 november 2021 00:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij houdt echt ontzettend veel van kinderen hè?
Ja nou danquote:Op woensdag 24 november 2021 00:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Alleen mijn eigen, de rest vind ik poepvervelend
Ik ben bang dat mijn kinderen qua gedrag op Gergi zouden lijkenquote:Op woensdag 24 november 2021 00:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja nou dan![]()
Ik ben alleen bang dat ik m'n eigen kinderen ook stom ga vinden, ze zouden immers op mij lijken, dus begin ik er maar niet aan.
quote:Op woensdag 24 november 2021 07:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben bang dat mijn kinderen qua gedrag op Gergi zouden lijken![]()
Zijn uiterlijk en mijn gedrag zou wel een goede combi zijn. Maar zul je net zien dat het andersom is ..
2 nieuwe muizen? 2 pc's?quote:Op woensdag 24 november 2021 08:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, wat brengt ons deze grijze woensdag weer?
Ik verwacht 2 nieuwe muizen, een tech-opbergtasje (cable organizer), een zwik boodschappen en een leuk biljetje. Niks dankusinterklaasje, allemaal bloedig voor betaald.
ohquote:Op woensdag 24 november 2021 08:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
1 om in gebruik te nemen en 1 reserve
Van UitStraling moet je elke maand een nieuwe kopenquote:Op woensdag 24 november 2021 08:23 schreef mschol het volgende:
[..]
ohdat kan ook..
mijn muis is pas 3 jaar ouddie gaat nog wel een flink aantal jaren mee
quote:Op woensdag 24 november 2021 08:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Receptioniste herkende me vanmorgen niet aangezien ik er vandaag erg netjes uitzie
die koopt zeker de rommelmuis van de action?quote:Op woensdag 24 november 2021 08:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Van UitStraling moet je elke maand een nieuwe kopen
kijk hoe schattig deze gif isquote:Op dinsdag 23 november 2021 23:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Deze gif is al eerder geweest
ik heb een draadloze muis die draadloos oplaad met zijn muismatquote:Op woensdag 24 november 2021 08:34 schreef bitterbal het volgende:
![]()
ik heb een muis met ledverlichting
oeeeeh dat klinkt wel erg fancyquote:Op woensdag 24 november 2021 08:35 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb een draadloze muis die draadloos oplaad met zijn muismat
Die heb ik nu ook maar het is een kutding dus zodra die echte er zijn bouw ik weer om.quote:Op woensdag 24 november 2021 08:34 schreef mschol het volgende:
[..]
die koopt zeker de rommelmuis van de action?(en gaat er vervolgens 10 uur per dag mee muizen)
sexyquote:Op woensdag 24 november 2021 08:35 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb een draadloze muis die draadloos oplaad met zijn muismat
zelfde techniek als draadloos opladen met je telefoon, ik vind het erg fijn, had graag een nog grotere muismat gezienquote:Op woensdag 24 november 2021 08:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oeeeeh dat klinkt wel erg fancy
quote:
Ik ook, en een draadquote:Op woensdag 24 november 2021 08:34 schreef bitterbal het volgende:
![]()
ik heb een muis met ledverlichting
Ze vroeg: "hallo, wat kom je hier doen"quote:
Kwam zeker door die nieuwe jas van jequote:Op woensdag 24 november 2021 08:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze vroeg: "hallo, wat kom je hier doen"
Nu moet ik bekennen dat ik niet zo vaak op dit kantoor kom, maar voor het eerst dat ik niet zomaar door mocht lopen
Fijn muisje wel; ik zit nu weer bij m'n Magic Mouse.quote:Op woensdag 24 november 2021 08:37 schreef mschol het volgende:
logitech G903 + powerplaymat
kost wat (pak em beet ¤250) maar dan heb je ook wat
Denk dat het dat is, Nieuwe jas; sjaal, nieuwe schoenen.quote:Op woensdag 24 november 2021 08:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kwam zeker door die nieuwe jas van je
die nikesquote:Op woensdag 24 november 2021 08:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat het dat is, Nieuwe jas; sjaal, nieuwe schoenen.
quote:Op woensdag 24 november 2021 08:56 schreef Ama het volgende:
Mijn lieve mama was anders vandaag 63 geworden. 😔
Doe niet zo vijandig. Is de kibbeling al klaar?quote:Op woensdag 24 november 2021 09:03 schreef bitterbal het volgende:
ga maar niet zeggen dat ik benieuwd ben wat de dag vandaag brengt
Ga gewoon netjes om half 12 beginnen en dan staat het om 12 als we open gaan niet klaar maar dat is dus blijkbaar geen probleem
quote:Op woensdag 24 november 2021 09:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe niet zo vijandig. Is de kibbeling al klaar?
Jawel, maar bal op de kast jagen mag altijdquote:
Is je niet geluktquote:Op woensdag 24 november 2021 09:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jawel, maar bal op de kast jagen mag altijd
Ja heerlijk, verse toast en doet u er maar twee om 10:01 met een kopje verse jus d'orange alstuleblieft.quote:
quote:Op woensdag 24 november 2021 09:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lekker voor ontbijt een blikje tonijn leeglepelen
Wat is er vrijdagquote:Op woensdag 24 november 2021 09:11 schreef bitterbal het volgende:
Jongens ik ben zo nieuwsgierig naar vrijdag
quote:Op woensdag 24 november 2021 09:14 schreef Karzai het volgende:
We houden ons niet aan de regels, voor straf een harde lockdown
Jeeej bento boxjes makenquote:Op woensdag 24 november 2021 09:19 schreef bitterbal het volgende:
op werk gaan we dan waarschijnlijk pakketten verkopen die we zelf moeten bezorgen
Bezorgen jullie ook in 's-Hertogenbosch?quote:Op woensdag 24 november 2021 09:19 schreef bitterbal het volgende:
op werk gaan we dan waarschijnlijk pakketten verkopen die we zelf moeten bezorgen
Hoop het nietquote:Op woensdag 24 november 2021 09:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bezorgen jullie ook in 's-Hertogenbosch? [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 november 2021 09:23 schreef Dr_Flash het volgende:
US broedt alvast op een kledingvoorschrift voor visbezorgmeisjes.
Ja zal wel een 45-kleurige allesverbloemende winterjas zijn.quote:Op woensdag 24 november 2021 09:23 schreef Dr_Flash het volgende:
US broedt alvast op een kledingvoorschrift voor visbezorgmeisjes.
quote:Op woensdag 24 november 2021 09:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja zal wel een 45-kleurige allesverbloemende winterjas zijn.
quote:Op woensdag 24 november 2021 09:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom zeggen mensen vaak 'niet schrikken' tegen mij bij het koffiezetapparaat.
Bang dat ik koffie tegen het plafond aan gooi of zo?
ben je een beetje jumpy?quote:Op woensdag 24 november 2021 09:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
erg fijn muisje, enige issue is dat hij af en toe een dubbelklik ipv enkele klik registreertquote:Op woensdag 24 november 2021 08:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Fijn muisje wel; ik zit nu weer bij m'n Magic Mouse.
Uhm, vroegah gingen ze op school mij in de zij kietelen, omdat ik daar echt niet tegen kon en ik bijna zelf tegen het plafond aan schoot (ipv die koffie)quote:
quote:
helemaal niet in scene gezet hoorquote:
Ja, het is nog best druk hier, en ik ben hier alleen omdat ik even wat bomen wil uitprintenquote:Op woensdag 24 november 2021 09:31 schreef UitStraling het volgende:
Iedereen werkt braafjes thuis zoals opgedragen door de regering maar bij Caviafriemel gaan ze gewoon naar kantoor alsof er niets aan de hand is
quote:Op woensdag 24 november 2021 09:31 schreef UitStraling het volgende:
Iedereen werkt braafjes thuis zoals opgedragen door de regering maar bij Caviafriemel gaan ze gewoon naar kantoor alsof er niets aan de hand is
ga maar uit van full lockdown..quote:Op woensdag 24 november 2021 09:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waarschijnlijk vervroegde persco
ja dat denken wij ook. Is ook het meest verstandige vind ikquote:Op woensdag 24 november 2021 09:33 schreef mschol het volgende:
[..]
ga maar uit van full lockdown..
kan het alleen maar beter zijn
Misschien straal je uit dat je mensen eng en stom vind.quote:Op woensdag 24 november 2021 09:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ahw, sterktequote:Op woensdag 24 november 2021 09:35 schreef Ama het volgende:
Ben ook normaal niet heel snel emo door mijn moeder maar dit soort dagen zijn toch even pittig.
Wat houdt dat in dan?quote:Op woensdag 24 november 2021 09:33 schreef mschol het volgende:
[..]
ga maar uit van full lockdown..
kan het alleen maar beter zijn
Laat dat misschien maar weg.quote:Op woensdag 24 november 2021 09:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Misschien straal je uit dat je mensen eng en stom vind.
Niet meer ademenquote:
Niet zo haten of ik gooi je cavia tegen de intercity van 9:46quote:
verplicht thuiswerken, alle niet essentiele winkels dicht, essentiele winkels nog beperkter open, scholen dicht, avondklok, dat soort maatregelen?quote:
Als je maar niet uit je mond gaat stinken en over Nicole de receptioniste heen gaat hangen met je koffieadem.quote:Op woensdag 24 november 2021 09:39 schreef UitStraling het volgende:
Tiet veur 'n lekkere tas zwarrete koffie
Ja, welke?quote:Op woensdag 24 november 2021 09:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet zo haten of ik gooi je cavia tegen de intercity van 9:46
Avondklok hoort toch niet bij de lockdown?quote:Op woensdag 24 november 2021 09:39 schreef mschol het volgende:
[..]
verplicht thuiswerken, alle niet essentiele winkels dicht, essentiele winkels nog beperkter open, scholen dicht, avondklok, dat soort maatregelen?
Behalve Wattenschijfjequote:
Hmmm. Zal ik je baas mailen om te vragen of die wat vaker teambuildingactiviteiten wil organiseren?quote:Op woensdag 24 november 2021 09:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Laat dat misschien maar weg.vooral in de ochtend
1,5 meter, uit m'n aura bitch, ga weg!
bij een echte lockdown hoort imho ook een avondklokquote:Op woensdag 24 november 2021 09:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Avondklok hoort toch niet bij de lockdown?
Ja bij mijn idee ook. Maar wij gaan er niet over. Komt er een lockdown zonder avondklok? Of een lockdown EN een avondklok? Of een lockdown MET een avondklok?quote:Op woensdag 24 november 2021 09:41 schreef mschol het volgende:
[..]
bij een echte lockdown hoort imho ook een avondklok
dat ze dat niet eerder gedaan hebben is voor mij ook een raadsel
Ja, gezellig in Corona tijdenquote:Op woensdag 24 november 2021 09:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hmmm. Zal ik je baas mailen om te vragen of die wat vaker teambuildingactiviteiten wil organiseren?
Te laatquote:Op woensdag 24 november 2021 09:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je maar niet uit je mond gaat stinken en over Nicole de receptioniste heen gaat hangen met je koffieadem.
Ik vond dat echt zo vies van mijn basisschoolleraar, die zat ook koffie te zuipen en dan rekenen uitleggen.quote:
Je denkt in problemenquote:Op woensdag 24 november 2021 09:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, gezellig in Corona tijden
Gaat vast een groot succes worden
Ik probeer hier eigenlijk onderuit te komenquote:
Koffieadem is ook wel erg ranzig eigenlijk maar Nicole ruikt zelf ook vaak naar fiets, soort ijzerluchtje, ik heb niet veel vreemde dingen maar dit valt me soms gewoon opquote:Op woensdag 24 november 2021 09:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vond dat echt zo vies van mijn basisschoolleraar, die zat ook koffie te zuipen en dan rekenen uitleggen.
Lekker met die koffie-adem in mn gezicht en mijn rekenboek onder te spugen.
Mensen die naar fiets ruikenquote:Op woensdag 24 november 2021 09:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Koffieadem is ook wel erg ranzig eigenlijk maar Nicole ruikt zelf ook vaak naar fiets, soort ijzerluchtje, ik heb niet veel vreemde dingen maar dit valt me soms gewoon op
Ja eerste wat ooit in me opkwam toen ik haar voor het eerst rook en dat geurbeeld nestelt zich dan in mijn breintje.quote:Op woensdag 24 november 2021 09:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mensen die naar fiets ruiken
Helemaal niet. Het beeld van haar heerlijke kontje nestelde zich in jouw breintjequote:Op woensdag 24 november 2021 09:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja eerste wat ooit in me opkwam toen ik haar voor het eerst rook en dat geurbeeld nestelt zich dan in mijn breintje.
Wat voor workshop? Kan ik 4ebe en haar collega’s nog aanmelden?quote:Op woensdag 24 november 2021 09:57 schreef Ama het volgende:
Ik ga voor de verandering een creatieve workshop volgen hier.
Vandaar die fietsquote:Op woensdag 24 november 2021 09:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Helemaal niet. Het beeld van haar heerlijke kontje nestelde zich in jouw breintje
Staat er toch.. kersthangers maken.quote:Op woensdag 24 november 2021 09:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat voor workshop? Kan ik 4ebe en haar collega’s nog aanmelden?
Vla enzquote:Op woensdag 24 november 2021 10:01 schreef LTVDK het volgende:
Nou dat was een leuk tandarts bezoek, de tandarts stond nog net als een hongerige ballie te stuiteren om de probleemkies er uit te trekken. Had verwacht dat die eerst nog even ging kijken en dan een afspraak er voor inplannen maar hij heeft hem er gelijk uitgetrokken. Gelukkig is die er in zijn geheel uitgekomen zonder al teveel gedoe, kijken wat ik vandaag moet gaan eten
Olavritquote:Op woensdag 24 november 2021 10:01 schreef LTVDK het volgende:
Nou dat was een leuk tandarts bezoek, de tandarts stond nog net als een hongerige ballie te stuiteren om de probleemkies er uit te trekken. Had verwacht dat die eerst nog even ging kijken en dan een afspraak er voor inplannen maar hij heeft hem er gelijk uitgetrokken. Gelukkig is die er in zijn geheel uitgekomen zonder al teveel gedoe, kijken wat ik vandaag moet gaan eten
Wees blij, ben je er vanaf joh.quote:Op woensdag 24 november 2021 10:01 schreef LTVDK het volgende:
Ja dat die het direct heeft gedaan is wel goed, als die het pas volgende week had gedaan was ik de hele week aan het stressen geweestquote:Op woensdag 24 november 2021 10:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wees blij, ben je er vanaf joh.
Iets uit de blender?quote:Op woensdag 24 november 2021 10:01 schreef LTVDK het volgende:
Beperk jij je nou maar tot pastrami en tapenade hequote:Op woensdag 24 november 2021 10:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Heet dit niet gewoon een Mexicano?
Dat behoort tot de mogelijkheden, maar dat kan pas over een paar maanden op zijn vroegstquote:Op woensdag 24 november 2021 10:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Iets uit de blender?
Krijg je nu een implantaat ofzo?
Oke.quote:Op woensdag 24 november 2021 10:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat behoort tot de mogelijkheden, maar dat kan pas over een paar maanden op zijn vroegst
Neem een gouden tandquote:Op woensdag 24 november 2021 10:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat behoort tot de mogelijkheden, maar dat kan pas over een paar maanden op zijn vroegst
https://9gag.com/gag/azeVQoNquote:Op woensdag 24 november 2021 09:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Weet ik nietquote:
Woon niet in Rotterdam-Zuid ofzoquote:
ohhh die kunnen we dan weer terug plaatsen toch?quote:Op woensdag 24 november 2021 10:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet ik nietheb deze wel meegekregen
quote:
De appel...quote:Op woensdag 24 november 2021 10:10 schreef bitterbal het volgende:
had gister avond een gezin op werk. vader en zoon een gouden tand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat artsen daar aan meewerken johquote:Op woensdag 24 november 2021 10:10 schreef bitterbal het volgende:
Fransman laat 2 vingers verwijderen om meer op alien te lijken
https://www.vkmag.com/mag(...)r-op-alien-te-lijken
https://www.instagram.com/the_black_alien_project/
Nah denk het niet, dat is door de wortelkanaalbehandelingen sowieso al meer vulling dan kiesquote:Op woensdag 24 november 2021 10:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohhh die kunnen we dan weer terug plaatsen toch?
quote:Op woensdag 24 november 2021 10:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat artsen daar aan meewerken joh![]()
Voor de streetcredsquote:
Nee joh. Die kies is hartstikke dood nu.quote:Op woensdag 24 november 2021 10:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohhh die kunnen we dan weer terug plaatsen toch?
Wtfquote:Op woensdag 24 november 2021 10:10 schreef bitterbal het volgende:
Fransman laat 2 vingers verwijderen om meer op alien te lijken
https://www.vkmag.com/mag(...)r-op-alien-te-lijken
https://www.instagram.com/the_black_alien_project/
quote:Op woensdag 24 november 2021 10:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja die gifbeker zal toch wel eens een keertje leeg zijn tochquote:
Dan krijg je elke maand een fotootje en kan je zien hoe de kleine meid groeit incl. klein verhaaltje.quote:Op woensdag 24 november 2021 10:24 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik voel me inmiddels een soort foster parent van Wattenschijfje
quote:Op woensdag 24 november 2021 10:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja die gifbeker zal toch wel eens een keertje leeg zijn toch
Ja, vanaf nu weer een opwaartse lijnquote:Op woensdag 24 november 2021 10:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja die gifbeker zal toch wel eens een keertje leeg zijn toch
Aaaawquote:Op woensdag 24 november 2021 10:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan krijg je elke maand een fotootje en kan je zien hoe de kleine meid groeit incl. klein verhaaltje.
Vandaag heeft Wattenschijfje goed gegeten en een slaapje gedaan.
Haar andere hokgenoten doen gezellig met haar mee.
Wattenschijfje is heel tevreden met haar leventje en houdt ervan om geaaid te worden.
Dit laat zij merken door hardop te spinnen.
Ja, zo'n tekening met gekleurde caviapootjesquote:Op woensdag 24 november 2021 10:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
AaaawEn dan maakt ze ook een tekening voor me die ik opgestuurd krijg?
quote:Op woensdag 24 november 2021 10:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, zo'n tekening met gekleurde caviapootjes
Ben jij gewoon de hele tijd bezigquote:
Geen ervaring daar. Ik ga meestal naar Thermen Bussloo of Soesterberg; maar dat is meer op sauna's en iets minder op de baden.quote:Op woensdag 24 november 2021 10:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Sanadrome in Nijmegen ziet er nog toffer uit dan het thermaalbad in Arcen
@:citizen.erased ervaring mee?
quote:
Hmmm.quote:Op woensdag 24 november 2021 10:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geen ervaring daar. Ik ga meestal naar Thermen Bussloo of Soesterberg; maar dat is meer op sauna's en iets minder op de baden.
Om te kopen?quote:Op woensdag 24 november 2021 10:33 schreef Karzai het volgende:
Denk dat ik een uurtje nodig heb voor een daglichtlamp
10:30quote:Op woensdag 24 november 2021 10:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmmm.
Nou ja, ik kijk eerst maar even aan wat er in Den Haag wordt besloten. Dan kan ik altijd nog omboeken.
Denk eerder met caviapis.quote:Op woensdag 24 november 2021 10:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, zo'n tekening met gekleurde caviapootjes
Begint wel verdacht te wordenquote:
Keutels als decoratiesquote:
de muren? of is er een creatieve workshop?quote:Op woensdag 24 november 2021 10:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er is iemand aan het schilderen op kantoor.. echt fantastisch
Ik zag gisteren foto's van een knap verliefd stel die zondagmiddag bij familie van mij aan een Chefs Table zaten maar je was in Heeze toch?quote:Op woensdag 24 november 2021 10:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geen ervaring daar. Ik ga meestal naar Thermen Bussloo of Soesterberg; maar dat is meer op sauna's en iets minder op de baden.
Alle experts roepen iets anders, dus dat schiet niet echt opquote:Op woensdag 24 november 2021 10:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmmm.
Nou ja, ik kijk eerst maar even aan wat er in Den Haag wordt besloten. Dan kan ik altijd nog omboeken.
De trapquote:Op woensdag 24 november 2021 10:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de muren? of is er een creatieve workshop?
Zeker.quote:Op woensdag 24 november 2021 10:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zag gisteren foto's van een knap verliefd stel die zondagmiddag bij familie van mij aan een Chefs Table zaten maar je was in Heeze toch?
Ik denk dat ze die persconferentie bewust even op maandag of dinsdag doen, anders is het weer het hele weekend rellenquote:Op woensdag 24 november 2021 10:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
10:30
De volgende vergadering van het Outbreak Management Team (OMT) blijft voorlopig voor vrijdag gepland staan. De bijeenkomst wordt vooralsnog niet vervroegd, laat een woordvoerder weten. Het team adviseert het kabinet over de coronamaatregelen.
Intensivist Diederik Gommers, een van de 'vast uitgenodigde experts' bij het OMT, had opgeroepen om woensdag al te vergaderen. Hij wil snel adviseren over strenge maatregelen, omdat volgens hem over tien dagen 'code zwart' dreigt te ontstaan. In die situatie moeten ziekenhuizen bij de ingang kiezen wie ze nog helpen en wie niet, omdat er niet genoeg bedden beschikbaar zijn.
schiet nou op joh
“ Lichttherapie is een behandeling waarbij je ogen worden blootgesteld aan intens wit licht. Dit licht komt van een lamp met een lichtsterkte van 10.000 lux, zonder Uv-straling. 10.000 lux is te vergelijken met een heldere ochtendzon: veel feller dan normaal kunstlicht, maar niet zo fel als het licht op een zomerse dag buiten.”quote:Op woensdag 24 november 2021 10:34 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik zat te kijken, maar vroeg mij af wat het verschil is met een gewone lamp
had gehoopt vrijdag perso , zaterdag dichtquote:Op woensdag 24 november 2021 10:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk dat ze die persconferentie bewust even op maandag of dinsdag doen, anders is het weer het hele week rellen
En je minuren dan?quote:Op woensdag 24 november 2021 10:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had gehoopt vrijdag perso , zaterdag dicht
Dat jij eens moet ophouden met je sadistische experimenten en een beetje lief moet gaan doenquote:Op woensdag 24 november 2021 10:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
awwww wat zal die allemaal zeggen
quote:Op woensdag 24 november 2021 10:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had gehoopt vrijdag perso , zaterdag dicht
volgens mij zegt die dat nietquote:Op woensdag 24 november 2021 10:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat jij eens moet ophouden met je sadistische experimenten en een beetje lief moet gaan doen
quote:Op woensdag 24 november 2021 10:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Je hebt je smurfspullen al klaarliggen?
Serieus?quote:Op woensdag 24 november 2021 10:44 schreef bitterbal het volgende:
nee ze verzinnenw el wat hoor. de vorige lockdown moesten ze bij bevriende ondernemers in andere zaken gaan klussen
Je kunt ook auto's van de baas gaan wassen enzoquote:Op woensdag 24 november 2021 10:44 schreef bitterbal het volgende:
nee ze verzinnenw el wat hoor. de vorige lockdown moesten ze bij bevriende ondernemers in andere zaken gaan klussen
Kan ik nu goed gebruikenquote:Op woensdag 24 november 2021 10:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
“ Lichttherapie is een behandeling waarbij je ogen worden blootgesteld aan intens wit licht. Dit licht komt van een lamp met een lichtsterkte van 10.000 lux, zonder Uv-straling. 10.000 lux is te vergelijken met een heldere ochtendzon: veel feller dan normaal kunstlicht, maar niet zo fel als het licht op een zomerse dag buiten.”
Eten breng naar bejaardentehuizenquote:Op woensdag 24 november 2021 10:44 schreef bitterbal het volgende:
ja beroerdquote:Op woensdag 24 november 2021 10:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Serieus?Sta je daar als huisschilder te werken
Hoe is je Pools?
Kurwa, kurwa, kurwa aaahhh KURWAquote:Op woensdag 24 november 2021 10:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Serieus?Sta je daar als huisschilder te werken
Hoe is je Pools?
Lekker schurenquote:Op woensdag 24 november 2021 10:44 schreef bitterbal het volgende:
Nee, dat verwacht ik ook niet eigenlijkquote:Op woensdag 24 november 2021 10:51 schreef liesje1979 het volgende:
Ondanks dat het ene na het andere kind positief test verwacht ik eigenlijk niet dat de scholen weer dicht zullen gaan.
Zou de voetbalcompetite dit jaar gewoon afgemaakt worden? Ik denk 50-50quote:Op woensdag 24 november 2021 10:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk dat ze die persconferentie bewust even op maandag of dinsdag doen, anders is het weer het hele weekend rellen
Krijgen de meesters en de juffen dadelijk om de 18 dagen Covid-19.quote:Op woensdag 24 november 2021 10:51 schreef liesje1979 het volgende:
Ondanks dat het ene na het andere kind positief test verwacht ik eigenlijk niet dat de scholen weer dicht zullen gaan.
Ik doe iig weer regelmatig een zelftest.quote:Op woensdag 24 november 2021 10:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krijgen de meesters en de juffen dadelijk om de 18 dagen Covid-19.
Gevarengeld vragenquote:Op woensdag 24 november 2021 10:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik doe iig weer regelmatig een zelftest.
Gisteren vertelde een collega dat 18 van de 22 kinderen in de klas van haar dochtertje besmet zijnquote:Op woensdag 24 november 2021 10:51 schreef liesje1979 het volgende:
Gewoon niet testen. Makes our numbers look bad.quote:Op woensdag 24 november 2021 10:56 schreef Karzai het volgende:
Valt me nog mee dat wij op het werk nog geen coronauitbraak hebben gehad met al die mensen op een kluitje
Ja hier is het wat meer gespreid, denk op dit moment 3 kinderen van mijn groep maar weet ik niet zeker want sommige ouders melden hun kind dan gewoon af zonder opgaaf van reden.quote:Op woensdag 24 november 2021 10:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gisteren vertelde een collega dat 18 van de 22 kinderen in de klas van haar dochtertje besmet zijn
quote:Op woensdag 24 november 2021 10:57 schreef kwiwi het volgende:
Nieuwe ski's gekochtWas wel tijd na 15 jaar. Heb wat moeite met afscheid nemen van spullen die ik graag gebruik
Daarom loop ik ook op jaren oude sneakers die uit elkaar vallen
Zo komen we er wel. Wat een teringmensen mogen er toch bestaan in dit landquote:Op woensdag 24 november 2021 10:58 schreef UitStraling het volgende:
Gisteren bracht een andere moeder haar positieve kind naar school waar de kinderen van een collega op zitten "ja anders zit ik thuis met een ziek kind, daar heb ik geen zin in en geen tijd voor"
Als bekend is dat dat kind positief is zou elke school dat kind gewoon weigeren hoor.quote:Op woensdag 24 november 2021 10:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo komen we er wel. Wat een teringmensen mogen er toch bestaan in dit land#keerzijdevandevrijheid
Ja dat vertelde ze dus pas drie dagen laterquote:Op woensdag 24 november 2021 11:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als bekend is dat dat kind positief is zou elke school dat kind gewoon weigeren hoor.
Ja natuurlijkquote:Op woensdag 24 november 2021 11:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als bekend is dat dat kind positief is zou elke school dat kind gewoon weigeren hoor.
Ze bracht haar gisteren naar school? Beetje raar verhaal zo.quote:Op woensdag 24 november 2021 11:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat vertelde ze dus pas drie dagen later
Korreltje zout.quote:Op woensdag 24 november 2021 11:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja natuurlijk![]()
Maar dat mensen hun eigen kind gewoon over de schutting flikkeren van "Zo, nu is het iemand anders zijn probleem" vind ik echt om te kotsen. Dan ben je gewoon gediskwalificeerd voor het leven.
Dat hoop ik wel jaquote:Op woensdag 24 november 2021 10:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dus nu kun je weer 15 jaar vooruit?
Super spreadertje in de klas daarquote:Op woensdag 24 november 2021 10:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gisteren vertelde een collega dat 18 van de 22 kinderen in de klas van haar dochtertje besmet zijn
Kun je alsnog spijbelen toch, beetje in het lokale winkelcentrum rondhangen enzo. Doen jongeren dat nog?quote:Op woensdag 24 november 2021 11:16 schreef Karzai het volgende:
Dagje spijbelen zit er ook niet in met dat thuis onderwijs op de laptop
Het zal denk ik altijd wel een pandemie zijn geworden. Maar die twee hebben het wel versneld...quote:Op woensdag 24 november 2021 11:28 schreef Karzai het volgende:
Carnaval en wintersport was ook de oorzaak van alle ellende
Het virus is de oorzaak. Ook zonder carnaval en wintersport was het hier heus wel gekomen.quote:Op woensdag 24 november 2021 11:28 schreef Karzai het volgende:
Carnaval en wintersport was ook de oorzaak van alle ellende
Het virus stop je niet, iedereen krijgt het maar als je met een grote groep gaat staan bekken en broekvingeren zorg je natuurlijk wel voor een vrij forse piek aan potentieel zieke mensenquote:Op woensdag 24 november 2021 11:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het virus is de oorzaak. Ook zonder carnaval en wintersport was het hier heus wel gekomen.
Ik was al begonnenquote:Op woensdag 24 november 2021 11:37 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
quote:Op woensdag 24 november 2021 11:21 schreef UitStraling het volgende:
Covid-19 explosie in Den Bosch te wijten aan 11-11.
ik wacht nog even tot ik die kleine uit school gehaald heb. Dan kunnen we gewoon samen lunchenquote:Op woensdag 24 november 2021 11:37 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |