abonnement Unibet Coolblue
  User die het meest klaagt 2022 zaterdag 27 november 2021 @ 13:01:42 #101
414785 sirdanilot
pi_202364200
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 12:48 schreef DjVero het volgende:
Ergens is het te schandalig voor woorden dat je jezelf allerlei ziektes toeschrijft, terwijl je volgens mij géén idee hebt wat die ziektes precies inhouden; alcoholist, iemand die depressief is, aseksueel, etc. etc. En de mensen die jou daarbij kunnen helpen, zet je weg als "iemand met maar net aan hbo". Ik vind dit echt niet kunnen, man. Niet naar de mensen toe die écht struggelen hiermee, alsmede niet naar de mensen toe die ergens voor gestudeerd hebben om anderen, die écht met die ziektes kampen, te helpen.

Nergens voor nodig. Kap daar dus ook mee! Wel goed van je dat you got off your lazy arse!
Uh ik heb gewoon een diagnose depressie hoor.

En aseksueel is geen ziekte en ben ik ook niet.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  Moderator zaterdag 27 november 2021 @ 15:57:44 #102
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_202366593
Ik zou zeggen: maak NU nog een begin. Begin met iets kleins, maar ook iets waarvan je het resultaat kunt zien. Bijvoorbeeld: doe de afwas. Of ruim de tafel leeg. Of sorteer rondslingerende kleding, zodat je het kunt wassen. Zet wat muziek op. En geef jezelf een compliment als je een klein taakje hebt volbracht.
  User die het meest klaagt 2022 zaterdag 27 november 2021 @ 18:42:22 #104
414785 sirdanilot
pi_202367753
quote:
3s.gif Op zaterdag 27 november 2021 15:57 schreef Armani XL het volgende:

[..]
Wat heb je vandaag allemaal opgeruimd?
Gisteren helemaal niks.

Vandaag heb ik gestofzuigd, gedweild , en de douche boven schoongemaakt (die zat een beetje verstopt met schaamhaar en klein beetje schimmel :r ) en daarna gedweild en de plee gekuist. Ook buiten de bladeren gevogen want er staat een boom en alle bladeren waaien altijd naar beneden . Nu heeft die geen blad meer dus nu ben ik daar weer klaar mee dit jaar.

Mijn kamer moet ik wel nog opruimen en vooral ook het vuilnis en de afwas.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  Moderator zaterdag 27 november 2021 @ 21:48:26 #105
441859 crew  Lenny77
pi_202370607
Das best mooi ^O^
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  User die het meest klaagt 2022 zaterdag 27 november 2021 @ 23:53:37 #106
414785 sirdanilot
pi_202373379
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 21:48 schreef Lenny77 het volgende:
Das best mooi ^O^
Ja vandaag had ik een redelijk goede dag. Ik heb ook 17 km gefietst, en daarna ben ik na 2 bier teruggegaan met de trein met mijn fiets erin want ik ga niet dronken in het donker een lang stuk fietsen.

Niet dat ik dronken word na 2 bier al maar toch.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_202373552
Begin gewoon klein. Je hoeft niet 3 uur lang schoon te maken. Doe gewoon elke dag een half uurtje wat. En hou dat vol. Dan gaat het heel snel en is het niet zo groot in je hoofd. Sta gewoon op de bank. Ga gewoon 1 ding opruimen. En als je daar toch bent kan je gelijk misschien iets anders schoonmaken of opruimen. Stop als je echt geen zin meer hebt maar meestal als je eenmaal bezig bent gaat het vanzelf.

Ik heb geen chronische depressie maar heb wel een depressie gehad en ik heb adhd. Meestal gaat het huishouden nu heel goed maar als ik het soms druk heb in mijn hoofd dan blijven dingen liggen en slipt het dicht. Ik moet dan weer moed verzamelen en gewoon weer opnieuw beginnen. Elke keer weer. Maar uiteindelijk heb ik het meestal wel op de rit en draait het goed. En ja ritalin (of dexamfetamine heb ik) helpt daar goed bij. Het motiveert me en ik kan meer overzien wat ik moet doen zonder verstrikt te raken in de chaos.

En mensen die zeggen dat je een lui goor varken bent... Waarom zou iemand hulp vragen over het huishouden als hij liever lui is. Niet logisch. En het huishouden kan echt een ding zijn bij psychische problemen. Ik denk dat er weinig mensen zo hard hun best doen voor een schoon en geordend huis als ik. Ik heb overal in mijn huis bakjes met vaste plekken voor dingen. En bakken. Zodat als het weer een chaos wordt het altijd nog een georganiseerde chaos is. Maar het blijft altijd een zwak punt en er komt altijd een moment dat het weer een chaos wordt. En dan begin ik gewoon weer opnieuw. Iedereen heeft dingen waar ie goed in is en minder goed in is. Een beetje aardige reactie zou leuker zijn.
.
pi_202374400
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 23:53 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Ja vandaag had ik een redelijk goede dag. Ik heb ook 17 km gefietst, en daarna ben ik na 2 bier teruggegaan met de trein met mijn fiets erin want ik ga niet dronken in het donker een lang stuk fietsen.

Niet dat ik dronken word na 2 bier al maar toch.
Stoppen met blowen (en roken) en dan overstappen op bier.

Probeer eens nuchter te blijven. Lijkt me een verstandige keuze als je bij een psycholoog loopt.
pi_202374419
Boeie. Wie geeft er een neuk als het bij jou een teringzooi is?

-Geintjuh-

Even serieus, dit is voor mij wel herkenbaar, en zo te lezen heb je al een hoop gedaan (veeeel meer dan ik gister, alleen maar boodschappen gedaan...)

Keep it up!

Note: 40 jaar oud aseksueel bipolair teringlijertje groet u.
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_202374834
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 18:42 schreef sirdanilot het volgende:
Vandaag heb ik gestofzuigd, gedweild , en de douche boven schoongemaakt (die zat een beetje verstopt met schaamhaar en klein beetje schimmel :r ) en daarna gedweild en de plee gekuist. Ook buiten de bladeren gevogen want er staat een boom en alle bladeren waaien altijd naar beneden . Nu heeft die geen blad meer dus nu ben ik daar weer klaar mee dit jaar.
Goed bezig. :Y Voelt dan nu niet als *O* ? Misschien vandaag weer iets aanpakken. Elke dag iets. Want als het een chaos is om je heen, heeft dat effect op hoe jij je voelt.
pi_202528410
Ik zou een schoonmaak(st)er inhuren.
pi_202529986
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 18:42 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Gisteren helemaal niks.

Vandaag heb ik gestofzuigd, gedweild , en de douche boven schoongemaakt (die zat een beetje verstopt met schaamhaar en klein beetje schimmel :r ) en daarna gedweild en de plee gekuist. Ook buiten de bladeren gevogen want er staat een boom en alle bladeren waaien altijd naar beneden . Nu heeft die geen blad meer dus nu ben ik daar weer klaar mee dit jaar.

Mijn kamer moet ik wel nog opruimen en vooral ook het vuilnis en de afwas.
Je hoeft echt niet alle details te benoemen hoor :r
pi_202530239
Geef je huisgenoot ook een schop onder zijn kont. Laat bij hem ook de handen wapperen.
'Please don't sit on my imaginaire friend'
pi_202530296
quote:
17s.gif Op woensdag 8 december 2021 19:55 schreef praadje het volgende:

[..]
Je hoeft echt niet alle details te benoemen hoor :r
Wat zal er anders in een doucheputje zitten? Denk geen Lego poppetjes toch?
pi_202530398
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 20:14 schreef Sfancta het volgende:

[..]
Wat zal er anders in een doucheputje zitten? Denk geen Lego poppetjes toch?
Daarom dat hij het niet hoeft te benoemen. Kunnen we zelf wel bedenken toch? En anders mij in de waan laten dat het gewoon om hoofdhaar gaat O-)

Zijn er nog mannen met zoveel schaamhaar dat het doucheputje verstopt raakt? :X
pi_202530456
quote:
17s.gif Op woensdag 8 december 2021 20:19 schreef praadje het volgende:

[..]
Daarom dat hij het niet hoeft te benoemen. Kunnen we zelf wel bedenken toch? En anders mij in de waan laten dat het gewoon om hoofdhaar gaat O-)

Zijn er nog mannen met zoveel schaamhaar dat het doucheputje verstopt raakt? :X
Misschien wel onder de douche scheren en die zooi erin laten lopen, wie weet.
pi_202530498
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 20:22 schreef Sfancta het volgende:

[..]
Misschien wel onder de douche scheren en die zooi erin laten lopen, wie weet.
Oh ja, dat kan ook natuurlijk.
pi_202536152
quote:
17s.gif Op woensdag 8 december 2021 20:19 schreef praadje het volgende:

[..]
Daarom dat hij het niet hoeft te benoemen. Kunnen we zelf wel bedenken toch? En anders mij in de waan laten dat het gewoon om hoofdhaar gaat O-)

Zijn er nog mannen met zoveel schaamhaar dat het doucheputje verstopt raakt? :X
Het zaad zal de boel ook wel enigszins laten "verklonten".
  User die het meest klaagt 2022 woensdag 15 december 2021 @ 12:49:54 #119
414785 sirdanilot
pi_202629349
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 20:22 schreef Sfancta het volgende:

[..]
Misschien wel onder de douche scheren en die zooi erin laten lopen, wie weet.
Ik scheer dat niet. Ik knip het heel af en toe wel eens bij omdat het anders echt het amazoneregenwoud wordt
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_202629394
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 12:49 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Ik scheer dat niet. Ik knip het heel af en toe wel eens bij omdat het anders echt het amazoneregenwoud wordt
Hoe gaat het met je opruimplannen?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  User die het meest klaagt 2022 woensdag 15 december 2021 @ 12:53:39 #121
414785 sirdanilot
pi_202629406
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2021 12:52 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Hoe gaat het met je opruimplannen?
Het is nou wel OK. Het is nog niet helemaal zoals ik het hebben wil want ik mis eigenlijk een handige klerenkast dus al mijn kleren liggen verfrommeld nog in de wasmand ook schone.

Misschien eens naar de IKEA gaan ofzo. Ik heb volgende week vakantie.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_202629432
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 12:53 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Het is nou wel OK. Het is nog niet helemaal zoals ik het hebben wil want ik mis eigenlijk een handige klerenkast dus al mijn kleren liggen verfrommeld nog in de wasmand ook schone.

Misschien eens naar de IKEA gaan ofzo. Ik heb volgende week vakantie.
Misschien eens…. Dat is geen plan he ;)
En schone kleding kun je ook opvouwen en in de wasmand bewaren.

Maar verder is je appartement wel schoon, veel rommel opgeruimd dus?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  User die het meest klaagt 2022 woensdag 15 december 2021 @ 12:56:31 #123
414785 sirdanilot
pi_202629450
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2021 12:55 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Misschien eens…. Dat is geen plan he ;)
En schone kleding kun je ook opvouwen en in de wasmand bewaren.

Maar verder is je appartement wel schoon, veel rommel opgeruimd dus?
Ja ik heb best veel weggegooid of in opbergboxen gedaan nu ligt er alleen maar wat onder mijn bed nog wat nog moet. En in de woonkamer nog wat maar het is niet zo veel meer als eerst.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_202629481
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 12:56 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Ja ik heb best veel weggegooid of in opbergboxen gedaan nu ligt er alleen maar wat onder mijn bed nog wat nog moet. En in de woonkamer nog wat maar het is niet zo veel meer als eerst.
^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 16 december 2021 @ 15:03:55 #125
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_202648132
Beetje late reactie, maar wat dacht je ervan om dat patroon te doorbreken?
Deze reply is uitsluitend bestemd voor geadresseerde(n). Dit bericht kan informatie bevatten die vertrouwelijk is. Indien u niet de geadresseerde bent, wordt u er hierbij op gewezen dat u geen recht hebt kennis te nemen van deze reply.
pi_202651302
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 12:53 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Het is nou wel OK. Het is nog niet helemaal zoals ik het hebben wil want ik mis eigenlijk een handige klerenkast dus al mijn kleren liggen verfrommeld nog in de wasmand ook schone.

Misschien eens naar de IKEA gaan ofzo. Ik heb volgende week vakantie.
Maak je plan van naar de ikea gaan concreter. Daardoor maak je grotere kans om het daadwerkelijk te doen. Dus bedenk een dag uit en een tijd dat je dat gaat doen.
  zondag 19 december 2021 @ 13:15:07 #127
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_202700551
- edit -
pi_202751180
Alleen de eerste pagina gelezen maar:
- nodig iemand uit bij de thuis voor bijv. over 2 weken, goede stok
achter de deur om het dan netjes te hebben.
- opdelen in kleine stukjes. Elke dag een uurtje of wat meer… genoeg tijd om ook nog naar de kroeg te gaan
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
pi_202951814
Begin gewoon, je hoeft niet in 1x alles schoon te maken. Doe het per ruimte of doe het elke dag een half uur. Ervoor zorgen dat dingen niet vies worden helpt (mij enorm). Ik heb bv nooit schoenen aan in huis en heb robotstofzuigers.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')