abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8217318
hoe kan het dat ik m'n ex niet uit m'n hoofd kan zetten?
het is nu 9 maanden uit, maar toch denk ik nog elke dag aan haar...
kijk af en toe naar de oude foto's van ons samen, en droom weg, met de herinneringen van toen we nog samen waren.
ik snap zelf al te goed dat ik haar uit m'n hoofd moet zetten, maar het lukt gewoon niet.
een vriend van me zei, 'dat gaat wel over zodra je een nieuwe vriendin krijgt'
maar dat is ook weer iets.
ik ben niet bepaald een versierder, dus of dát ooit nog eens gebeurt weet ik niet.
ik weet niet goed wat ik er mee aan moet.
'k wil niet meer zoveel aan m'n ex denken, want dat doet me alleen maar pijn/verdriet.
maar wil daarnaast ook graag weer iemand om m'n 'hart' mee te vullen, iemand om weer van te houden, gezelligheid mee te hebben, etc.
maar hoe?
dit knaagde zo in m'n gedachten dat ik 't hier maar heb neergezet, misschien dat er iemand is met de zelfde ervaring, of iemand met een goede suggestie.
ik lees 't wel
pi_8217515
ten eerste, zolang je nog veel geeft op je ex en nog steeds liefdesverdriet er van hebt, niet met een ander meisje nemen, die ga je met elkaar vergelijken en dat is niet goed...

verder, ga niet meer naar foto's van haar kijken ook niet naar foto's die je aan haar herrinneren....
en ga gewoon heel veel leuke dingen doen met vrienden ofzo!!!

pi_8217528
Sommigen denken dat als ze nog veel aan de ex denken, dat dat iets betekent.
Het kan ook zijn dat je nu effe minder lekker in je vel zit, en dan ga je automatisch aan goede momenten denken, bijvoorbeeld je verleden met je ex!
Dit hoeft verder niks te betekenen! Ik denk af en toe ook nog aan mijn ex! So what! Je hebt een stukje leven gedeeld met die persoon, dus dat is logisch!
Altijd blijven lachen
pi_8219474
heeey

ik weet de reden verder niet waarom het is uit gegaan maar mischien zit je nog wel met vragen waar je geen antwoord op heb en dat je het daarom nog niet los kan laten!

Moderator zaterdag 1 februari 2003 @ 14:51:13 #5
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_8220317
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 06:16 schreef ejboomsma het volgende:
hoe kan het dat ik m'n ex niet uit m'n hoofd kan zetten?
het is nu 9 maanden uit, maar toch denk ik nog elke dag aan haar...
kijk af en toe naar de oude foto's van ons samen, en droom weg, met de herinneringen van toen we nog samen waren.
ik snap zelf al te goed dat ik haar uit m'n hoofd moet zetten, maar het lukt gewoon niet.
een vriend van me zei, 'dat gaat wel over zodra je een nieuwe vriendin krijgt'
maar dat is ook weer iets.
ik ben niet bepaald een versierder, dus of dát ooit nog eens gebeurt weet ik niet.
ik weet niet goed wat ik er mee aan moet.
'k wil niet meer zoveel aan m'n ex denken, want dat doet me alleen maar pijn/verdriet.
maar wil daarnaast ook graag weer iemand om m'n 'hart' mee te vullen, iemand om weer van te houden, gezelligheid mee te hebben, etc.
maar hoe?
dit knaagde zo in m'n gedachten dat ik 't hier maar heb neergezet, misschien dat er iemand is met de zelfde ervaring, of iemand met een goede suggestie.
ik lees 't wel
Jij verwoord PERFECT wat ik nu ook heb, hoewel het bij mij pas 1,5 maand uit is.... en het doet pijn he
Breitling - Instruments for Professionals
pi_8220428
Ik heb hier ook erg lang last van gehad.
Enigste wat je kan doen is gewoon zorgen dat je geen tijd meer hebt om aan je ex terug te denken.
Ga lekker veel werken, naar vrienden.
Meteen weer een ander meisje nemen helpt ook niet, je moet dit eerst redelijk kwijt zijn voordat je aan een nieuw iemand begint.
Ik heb nu zelf ruim een jaar geen vriendin gehad en nu sinds een maand weer.
Maar zij heeft juist vlak voor mij nog een vriend gehad die ze nog lang niet vergeten is... en dit is echt een groot probleem.
Ze twijfelt nml elke x maar weer of ze nu eigelijk wel weer een relatie wil.
Dus ook behoorlijk moeilijk voor mij als ze zo om de dag er weer anders tegenaan kijkt.

veel succes er mee, en zorg gewoon dat je er niet teveel aan denkt door van alles en nog wat te ondernemen.

zaterdag 1 februari 2003 @ 15:46:41 #7
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_8220900
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 09:10 schreef Ilsjuhh het volgende:

en ga gewoon heel veel leuke dingen doen met vrienden ofzo!!!

Dat is ook maar een tijdelijke oplossing, als je na het uitgaan (bijv.) weer thuis bent dan ga je er toch meteen weer aan denken.

Denk dat het vooral te maken heeft met het accepteren dat het nu eenmaal voorbij is. Als je dat doet zal je die negatieve gedachten sneller kunnen omzetten in positieve gedachten ("nieuwe ronde, nieuwe kansen" etc.)

Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_8221029
hmm , exen zijn vervelend . Therapie afleiding . Mijn ex belde dus met de mededeling dat ik te veel dingen van zijn ex van jaren terug triggerde , wat dat ook mag betekenen en dat die daarom geen contact met me wil . Ik denk gewoon iets herkenbaars van haar in mij zag , maar het is ook logische vaak dat je op iemand valt die een beetje op een ander persoon lijkt en denk persoonlijk dat die er te veel in zoekt .Eigenlijk een beetje laf excuus om niet aan je eigen problemen te werken en maar contact te stoppen mij met zijn probleem op te zadelen , ga me echt niet verantwoordelijk voelen dat hij bepaalde onverwerkte dingen op mij projecteerd.
We are the weirdo's mr - The Craft
pi_8233234
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 15:46 schreef Mr_Brownstone het volgende:

[..]

Dat is ook maar een tijdelijke oplossing, als je na het uitgaan (bijv.) weer thuis bent dan ga je er toch meteen weer aan denken.

Denk dat het vooral te maken heeft met het accepteren dat het nu eenmaal voorbij is. Als je dat doet zal je die negatieve gedachten sneller kunnen omzetten in positieve gedachten ("nieuwe ronde, nieuwe kansen" etc.)

daar heb je gelijk in...en zelfs als je uitgaat kun je je nog heel alleen voelen, ook al sta je in een hele volle discotheek of kroeg...

en idd accepteren..dat helpt ook heel veel...ik heb t maar geaccepteerd dat mijn ex t uitmaakte voor een ander meisje...maar toch..ik mis m wel...maar wel al veel minder als eerst (en t is nou 3weken uit)

pi_8233542
Ineens allemaal andere dingen gaan doen, harder werken, vaker met je vrienden uitgaan enzo is dus ECHT niet de oplossing. Dit vluchtgedrag helpt maar tijdelijk, er komen toch weer momenten dat je alleen bent en toch weer aan hem/haar gaat denken.

Accepteren, dankbaar zijn voor de leuke tijd die je hebt gehad en weer verder gaan met je leven. Is natuurlijk heel makkelijk gezegd, heel moeilijk gedaan maar toch de enige oplossing (IMHO).

Smile and the world smiles with you. Fart and you stand alone.
  zondag 2 februari 2003 @ 11:12:22 #11
43457 djurny
Tupperware Tuning Technologies
pi_8233609
het is heel normaal om aan je ex te denken, hoe langer je iets met iemand hebt gehad, hoe langer het duurt eer t gevoel gesleten is... en vergelijken zal altijd wel gebeuren, dat wil helemaal niets zeggen!! je moet gewoon op je gevoel gaan, en als je weer es aan dr denkt, ff een boksbal huren, janken, hardlopen of gewoon slapen!! het zakt vanzelf wel weer weg... er is altijd een reden waarom iets over gaat, als het niet zo had moeten zijn, dan was het nu wel anders!! ik denk zelf ook nog wel eens terug aan de tijden met mn exen... maar op een hele andere manier, het waren hartstikke leuke tijden , maar soms ook niet ... ik heb er gewoon veel van geleerd en we hebben elkaar ook (zowel bewust als onbewust) veel pijn gedaan... en dat laatste helpt zeer goed je komt er op een gegeven moment achter dat "houden van" nooit genoeg is, je moet er alle2 iets voor doen en iets voor laten... en als je een ex hebt, wil dat zeggen dat er altijd iets is geweest wat de een of ander niet of juist wel gedaan heeft... dat soort dingen kun je gebruiken om alles op een rijtje te zetten... bekijk het van de positieve kant!! je hebt nu tijd en weetikveel wat nog meer over om alles, ALLES te doen wat je nooit hebt kunnen doen!! geniet ervan!! klinkt raar, maar misschien ga je het zelf ook ooit zo eens zien...

keep up the good work

[vul hier een quasi-intellectuele uitspraak in] NOT!!! bwaha
pi_8235197
quote:
Ineens allemaal andere dingen gaan doen, harder werken, vaker met je vrienden uitgaan enzo is dus ECHT niet de oplossing. Dit vluchtgedrag helpt maar tijdelijk, er komen toch weer momenten dat je alleen bent en toch weer aan hem/haar gaat denken.
daar heb je opzich wel gelijk in maar als je er de hele tijd alleen maar aan zit te denken is ook niet gezond. Je moet wel zorgen dat je bezig blijf en beseffen dat het leven gewoon doorgaat en er nog genoeg andere leuke dingen zijn. Als je er de hele tijd aan blijft denken loop je ook alleen maar de kans dat je depri word.
quote:
je komt er op een gegeven moment achter dat "houden van" nooit genoeg is, je moet er alle2 iets voor doen en iets voor laten...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')