abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
pi_202305493
Wil nu weleens weer kunnen reizen zonder zorgen als voor vertrek en bij terugkomst PCR testen en meer ellende.

Ik begrijp ook niet meer wat het nou uitmaakt? Realiteit is dat Corona blijft. Dat gaat toch nooit meer weg. Dus al die beperkingen en reis bemoeilijkingen zijn onnodig.

Klaar met deze ellende! Moet ik soms tot mijn 40ste wachten voor ik weer zorgeloos naar India kan?
Niet doen
pi_202305624
Zorgeloos naar India? Als je daar heen gaat en je loopt enkel corona op dan heb je het goed gedaan.
  Moderator dinsdag 23 november 2021 @ 15:29:11 #3
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_202305680
Met alle kwaaltjes die jij hebt zou ik de straat niet eens meer uit man

Laat staan het land

En India moet echt helemaal onderaan de lijst, onder de Maan!
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_202305788
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 15:29 schreef sp3c het volgende:
Met alle kwaaltjes die jij hebt zou ik de straat niet eens meer uit man

Laat staan het land

En India moet echt helemaal onderaan de lijst, onder de Maan!
Misschien moet TS wel helemaal van het Internet af. Wat daar niet allemaal voor gevaarlijke dingen rondzwerven... je krijgt er spontaan kiespijn van :')
Shit happens - twice a day if you're lucky
Tinuviel's romanti-kusje :P
25 mei: Towel Day!
Mensen :')
  Moderator dinsdag 23 november 2021 @ 15:48:55 #5
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_202305887
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 15:38 schreef iamredleader het volgende:

[..]
Misschien moet TS wel helemaal van het Internet af. Wat daar niet allemaal voor gevaarlijke dingen rondzwerven... je krijgt er spontaan kiespijn van :')
Virussen vriend!
VIRUSSEN!!

ff dat modempie uit kluum, van Gaal heb je ook al de rolstoel in gewerkt
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_202305969
Waardeloos in COR.
Als een topic je niet bevalt blijf dan lekker weg.
pi_202305991
Ja dat moet. Kinderachtige mensen. :r
pi_202306142
Ik hoop ook dat je snel naar India mag. Niet terug komt en FOK! daar ge-blacklist is.
pi_202312047
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 16:10 schreef Rekkie het volgende:
Ik hoop ook dat je snel naar India mag. Niet terug komt en FOK! daar ge-blacklist is.
FOK, werkt inderdaad niet in India. Niet via hotel wifi (en dan heb ik het over 8 verschillende hotels ivm rondreis), en ook niet via Indiase vodafone simkaart, tweede keer had ik airtel geloof ik.

Elke keer wanneer ik op FOK probeerde te komen, stuitte ik op een robot controle. Dan moet je plaatjes aanklikken en op verder oid klikken. Dat doe ik braaf, maar verder kom je niet, dan krijg je "pagina kan niet weergegeven worden" dus tja....
Niet doen
pi_202331268
Ik reis nog steeds gewoon hoor ondanks Corona?
En nee ik hoef in de meeste gevallen geen PCR test te doen, daar heb je een QR code voor vanwege vaccinatie.

En alsnog: Lekker boeiend dat je een PCR test moet doen. Het is niet alsof je om de week vertrekt.
Je moet nou even omschakelen als je weg bent, even mondkapje op doen en soms wat regels ergens anders. Maar lekker boeiend?
pi_202331678
Naar India willen, dat is vragen om ziektes
abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')