abonnement Unibet Coolblue
pi_202313019
Kinderen testen en scholen sluiten is kindermishandeling
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 00:28 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Ja, heel leuk totdat je wordt geconfronteerd met fikse boetes. Of erger.
Georganiseerd massaal alles opengooien ..wat willen ze doen dan
  woensdag 24 november 2021 @ 00:36:34 #252
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_202313024
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 00:34 schreef PSVCL het volgende:
Kinderen testen en scholen sluiten is kindermishandeling
[..]
Georganiseerd massaal alles opengooien ..wat willen ze doen dan
Hoezo massaal? De meerderheid snapt gewoon dat er iets gedaan moet worden. Het is maar een klein groepje eigenwijze die hun kont tegen de kribbe blijft gooien.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_202313034
quote:
2s.gif Op woensdag 24 november 2021 00:36 schreef mazaru het volgende:

[..]
Hoezo massaal? De meerderheid snapt gewoon dat er iets gedaan moet worden. Het is maar een klein groepje eigenwijze die hun kont tegen de kribbe blijft gooien.
Hoe weet je dat ?
  woensdag 24 november 2021 @ 00:39:37 #254
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_202313040
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 00:34 schreef PSVCL het volgende:
Kinderen testen en scholen sluiten is kindermishandeling
[..]
Georganiseerd massaal alles opengooien ..wat willen ze doen dan
Georganiseerd? Je vergeet denk ik dat een toch wel vrij grote meerderheid snapt dat dit virus echt is en de zorg bewaakt moet worden.
  woensdag 24 november 2021 @ 00:39:55 #255
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_202313042
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2021 00:33 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Kan nooit als heel NL dat tegelijkertijd doet.
Wat nooit gaat gebeuren.
pi_202313045
quote:
7s.gif Op woensdag 24 november 2021 00:39 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Georganiseerd? Je vergeet denk ik dat een toch wel vrij grote meerderheid snapt dat dit virus echt is en de zorg bewaakt moet worden.
Als ze dat nog steeds geloven dan verdien je het ook om failliet te gaan.
  woensdag 24 november 2021 @ 00:46:00 #257
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_202313064
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 00:41 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Als ze dat nog steeds geloven dan verdien je het ook om failliet te gaan.
:')

En precies dit, deze houding, is de reden dat je ergens aan de zijlijn staat te schreeuwen met een klein clubje medestanders maar er niet naar je geluisterd wordt.

Je kunt het prima oneens zijn met het beleid, vinden dat de overheid momenteel faalt en er veel betere alternatieven zijn. Maar die hele vijandige houding waarbij je iedereen die je opvattingen niet deelt wordt gebombardeerd tot tegenstander of zelfs ronduit vijand gaat je helemaal nergens brengen. Lekker huilen in een hoekje. Veel plezier er mee verder.
pi_202313066
quote:
7s.gif Op woensdag 24 november 2021 00:39 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Georganiseerd? Je vergeet denk ik dat een toch wel vrij grote meerderheid snapt dat dit virus echt is en de zorg bewaakt moet worden.
De zorg moet "bewaakt" worden, maar opschalen/extra geld erin pompen/structurele loonsverhogingen vonden ze (Rutte&co) de afgelopen anderhalf jaar niet nodig blijkbaar. Nee, laten we vooral de schuld bij de ongevaccineerden leggen. }:|
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
  Moderator woensdag 24 november 2021 @ 00:50:28 #259
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_202313086
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2021 00:46 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
De zorg moet "bewaakt" worden, maar opschalen/extra geld erin pompen/structurele loonsverhogingen vonden ze (Rutte&co) de afgelopen anderhalf jaar niet nodig blijkbaar. Nee, laten we vooral de schuld bij de ongevaccineerden leggen. }:|
Duhh die paar unvaxxed die nu nog over zijn en nog geen virus overwonnen hebben zijn nu het probleem.. Uhhm wacht ff, misschien klopt het aantal gevaxxed niet wat ze ons vertellen? of het vaccin is niet zo goed en te laat met de boosters? fuck it.... laten we kappen met deze onzin toch?
Lach met een schone bips
  woensdag 24 november 2021 @ 00:52:48 #260
24329 KNAK
ff w88,......
pi_202313097
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2021 00:26 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Hoe bedoel je Nederland? Je hebt toch een horecazaak?
Dan bedoel ik horeca nederland, dat ben jij dan samen met andere horeca houders. Heeft geen fuck met nederland te maken maar een stel klagende zoutloze zakken uit de horeca die zich niet kunnen organiseren en samen open gaan.
Samenwerking met andere ondernemers is er, en dat was dan ook snel met de komst van het legertje BOA's gedaan. Zonder massale steun vanuit het volk gebeurt er niets. Zonder het volk zal er uberhaupt niets gebeuren. Er staan tienduizenden demonstranten in het weekend - dat is nog steeds niet genoeg.

quote:
7s.gif Op woensdag 24 november 2021 00:28 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Dat kan toch prima met een negatieve test?

Hoe lang denk je dat een test nog volstaat? Volgens mij zijn ze 'm nu al aan het uitfaseren.
Het is dalijk gewoon een injectie en meer niet. De reden dat dat nu nog niet het geval is, is omdat die weg nog te snel is. Dat komt nog wel.

quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 00:34 schreef PSVCL het volgende:
Kinderen testen en scholen sluiten is kindermishandeling
[..]
Georganiseerd massaal alles opengooien ..wat willen ze doen dan
Dat is het meest ideale, maar Nederland is niet verbonden, geen eenheid. Op een paar lokale bevriende toko's na is er niet zo veel. Horeca in een straat is met elkaar verbonden. In een andere wijk heb je al te maken met afstand, laat staan als je het gaat hebben over een andere stad, of provinciaal...
KHN doet verder ook geen fluit op wat soft spartelen na - lidmaatschap hier is dan ook weggegooid geld, dat was al ver voor Corona het geval.

m.a.w, je staat er als ondernemer nagenoeg alleen voor, tenzij je HELE stad uitloopt en dit alles niet pikt.
Mai pben rai~!
pi_202313131
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 00:50 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Duhh die paar unvaxxed die nu nog over zijn en nog geen virus overwonnen hebben zijn nu het probleem.. Uhhm wacht ff, misschien klopt het aantal gevaxxed niet wat ze ons vertellen? of het vaccin is niet zo goed en te laat met de boosters? fuck it.... laten we kappen met deze onzin toch?
Het is ook 1 en al bullshit en paniekzaaierij, alsof covid-19 per definitie dodelijk is als men besmet is. Het is de zwarte pest/builenpest niet }:|
In Gibraltar is er een vaccinatiegraad van 100% , en nog steeds neemt het aantal corona-gevallen daar dagelijks toe en komen er weer maatregelen. Dus hoeveel prikken zijn er uiteindelijk nodig joh }:|
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
  Moderator woensdag 24 november 2021 @ 01:13:53 #262
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_202313160
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2021 01:03 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
Het is ook 1 en al bullshit en paniekzaaierij, alsof covid-19 per definitie dodelijk is als men besmet is. Het is de zwarte pest/builenpest niet }:|
In Gibraltar is er een vaccinatiegraad van 100% , en nog steeds neemt het aantal corona-gevallen daar dagelijks toe en komen er weer maatregelen. Dus hoeveel prikken zijn er uiteindelijk nodig joh }:|
Haha tot iedereen gehoorzaam is lekker je booster halen :) Mij hoef je niet te overtuigen :)
Lach met een schone bips
pi_202313161
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2021 01:03 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
Het is ook 1 en al bullshit en paniekzaaierij, alsof covid-19 per definitie dodelijk is als men besmet is. Het is de zwarte pest/builenpest niet }:|
In Gibraltar is er een vaccinatiegraad van 100% , en nog steeds neemt het aantal corona-gevallen daar dagelijks toe en komen er weer maatregelen. Dus hoeveel prikken zijn er uiteindelijk nodig joh }:|
En over die maatregelen wordt net gedaan alsof het keiharde wetenschap is, veel is gewoon gebaseerd op aannames en theorieën. Veel van die dingen zijn nooit eerder gedaan. En de standaard werkwijzen zijn uit het raam gegooid, alleen Zweden doet er nog aan geloof ik. Maar die sporen niet hoor ik hier op fok, dus maar niet over praten.
Plaats hier uw advertentie
  woensdag 24 november 2021 @ 01:18:56 #264
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_202313170
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2021 00:46 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
De zorg moet "bewaakt" worden, maar opschalen/extra geld erin pompen/structurele loonsverhogingen vonden ze (Rutte&co) de afgelopen anderhalf jaar niet nodig blijkbaar. Nee, laten we vooral de schuld bij de ongevaccineerden leggen. }:|
Je hebt meegekregen dat er al wel fors is geīnvesteerd in de zorg? En tja, dat zijn keuzes van de VVD. Een partij die - helaas - nog steeds de grootste is. Dus daar valt ook niet zo gek veel tegenin te brengen anders dan een blok vormen die daar fatsoenlijk en op inhoud tegenin kan gaan. En visie is helaas een vies woord tegenwoordig.
  woensdag 24 november 2021 @ 01:19:48 #265
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_202313174
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 00:52 schreef KNAK het volgende:
Hoe lang denk je dat een test nog volstaat? Volgens mij zijn ze 'm nu al aan het uitfaseren.
Het is dalijk gewoon een injectie en meer niet. De reden dat dat nu nog niet het geval is, is omdat die weg nog te snel is. Dat komt nog wel.
Nou ja, je omschrijft het alsof dat nu al het geval is, of sterker nog, al tijden het geval is.
pi_202313181
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 01:14 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
En over die maatregelen wordt net gedaan alsof het keiharde wetenschap is, veel is gewoon gebaseerd op aannames en theorieën. Veel van die dingen zijn nooit eerder gedaan. En de standaard werkwijzen zijn uit het raam gegooid, alleen Zweden doet er nog aan geloof ik. Maar die sporen niet hoor ik hier op fok, dus maar niet over praten.
Sommigen hier op fok vinden gedwongen vaccinaties wel een prima idee, aardig succesje dus voor Mark en Hugo }:|
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
  woensdag 24 november 2021 @ 01:25:05 #267
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_202313186
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 01:14 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
En over die maatregelen wordt net gedaan alsof het keiharde wetenschap is, veel is gewoon gebaseerd op aannames en theorieën. Veel van die dingen zijn nooit eerder gedaan. En de standaard werkwijzen zijn uit het raam gegooid, alleen Zweden doet er nog aan geloof ik. Maar die sporen niet hoor ik hier op fok, dus maar niet over praten.
Ja, je zou bijna denken dat met een griepvirus de stelregel "minder contactmomenten > minder kans op besmetting" van toepassing is. En dat een manier om verspreiding tegen te gaan het ook helpt als mensen een mondkapje op hebben.
pi_202313193
quote:
7s.gif Op woensdag 24 november 2021 01:25 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Ja, je zou bijna denken dat met een griepvirus de stelregel "minder contactmomenten > minder kans op besmetting" van toepassing is. En dat een manier om verspreiding tegen te gaan het ook helpt als mensen een mondkapje op hebben.
Bij een medisch kapje is t al de vraag of het helpt, maar met die lapjes stof die weken/maanden achtereen gedragen worden door 99% van de bevolking zal het precies niks helpen.
Plaats hier uw advertentie
  woensdag 24 november 2021 @ 01:30:53 #269
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_202313199
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 01:28 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Bij een medisch kapje is t al de vraag of het helpt, maar met die lapjes stof die weken/maanden achtereen gedragen worden door 99% van de bevolking zal het precies niks helpen.
Nou ja, ook al werkt het voor maar bijvoorbeeld 5%, het is een maatregel die vrij weinig inspanning kost en wel al relatief veel op zou kunnen leveren. Dat het onderdeel is van een groter pakket vind ik dus niet zo heel vreemd.

En ja, niet iedereen gaat daar even handig mee om, maar als je dat mee moet laten spelen in een dergelijk besluit dan kun je niets meer bedenken en uitvoeren.
pi_202313730
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 00:07 schreef KNAK het volgende:

[..]
Nederland doet helemaal niets,..
Nederland staat al toe dat ik gewoon nergens meer kan eten, of dingen kan doen, en dalijk mogelijk niet eens meer op mn eigen werkvloer mag staan omdat ik geen injectie wil.
Nederland ziet dit alles ontwikkelen en ik zie nog steeds geen opstand.

Nederland is naar de klote en doet helemaal niets... en zeker niet voor de ander.
Collectivisten vinden jou de egoīst.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202313735
quote:
7s.gif Op woensdag 24 november 2021 01:30 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Nou ja, ook al werkt het voor maar bijvoorbeeld 5%, het is een maatregel die vrij weinig inspanning kost en wel al relatief veel op zou kunnen leveren. Dat het onderdeel is van een groter pakket vind ik dus niet zo heel vreemd.

En ja, niet iedereen gaat daar even handig mee om, maar als je dat mee moet laten spelen in een dergelijk besluit dan kun je niets meer bedenken en uitvoeren.
Jezus...

Waarom denk je dat het werkt we hebben al 2 jaar 0 bewijs en logica stelt ook dat het kansloos in, je ademt er dwars doorheen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202313743
quote:
7s.gif Op woensdag 24 november 2021 01:18 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Je hebt meegekregen dat er al wel fors is geīnvesteerd in de zorg? En tja, dat zijn keuzes van de VVD. Een partij die - helaas - nog steeds de grootste is. Dus daar valt ook niet zo gek veel tegenin te brengen anders dan een blok vormen die daar fatsoenlijk en op inhoud tegenin kan gaan. En visie is helaas een vies woord tegenwoordig.
... Heet jij Paternotte?

Ik zie jou als zwaarlijvig persoon dat ergens op is gaan zitten en niet weg wilt gaan.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202313770
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 00:46 schreef Poem_ het volgende:

[..]
:')

En precies dit, deze houding, is de reden dat je ergens aan de zijlijn staat te schreeuwen met een klein clubje medestanders maar er niet naar je geluisterd wordt.

Je kunt het prima oneens zijn met het beleid, vinden dat de overheid momenteel faalt en er veel betere alternatieven zijn. Maar die hele vijandige houding waarbij je iedereen die je opvattingen niet deelt wordt gebombardeerd tot tegenstander of zelfs ronduit vijand gaat je helemaal nergens brengen. Lekker huilen in een hoekje. Veel plezier er mee verder.
Fundamentele mensenrechten zijn geen wisselgeld. Dat zijn waarden die je met geweld mag verdedigen mocht dat nodig zijn. Ik hoop dat het nooit nodig is of wordt maar ik moet bekennen dat ik het nu al een grijs gebied vind worden. De staat gaat buiten zijn boekje.

Men staat met de rug tegen de muur.

Jij ziet het niet. Want jij bent collectivist die pist op lichamelijke integriteit van het individu en discriminatie okay vindt.

Gek he, dat we geen enkele vorm van middle ground meer kunnen vinden. Maar jij bent de extremist, niet mensen die opkomen voor hele basale individuele vrijheden.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 24 november 2021 @ 07:54:27 #274
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202313797
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2021 00:23 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
"We" zijn net als dat experiment met kokend water en een kikker,
als je eerst het water kookt en dan de kikker erin stopt, springt ie er gelijk uit, maar als je de kikker in het koude water stopt, en dān het water geleidelijk laat koken blijft ie gewoon zitten totdat ie eraan doodgaat...
Het merendeel van het Nederlandse volk is ondertussen ook geconditioneerd en houdt zich zonder morren en moeite aan alle opgelegde maatregelen. Ze zijn gewoon "gegroomed" door Rutte&co :s)
Foooooo *O* _O_
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202313803
quote:
7s.gif Op woensdag 24 november 2021 00:28 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Dat kan toch prima met een negatieve test?
[..]
Tja, ik ben ook niet bepaald voorstander van 2G-beleid. Tegelijkertijd ben ik er wel behoorlijk klaar mee, met het hele Corona-gedoe. De discussies, de persconferenties, de mondkapjes, de maatregelen, alles komt me behoorlijk de keel uit inmiddels. Maar als ik dan zie hoe momenteel de voornaamste oppositie komt van zo'n klapjosti als Baudet en de tegenstanders steeds verder lijken te radicaliseren en er maar gewoon geen daadwerkelijke oplossingen voorgesteld als alternatief op het huidige beleid kan ik me ook niet echt aan de indruk onttrekken dat er niet zo gek veel werkbare alternatieven zijn.
Zonder discriminatie en schenden van de lichamelijke integriteit kan er niks...
Okay dan.

En beleid dat niet werkt is zinloos he. Snap je dat nog?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')