SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb het geprobeerd. Niet lekkerquote:Op maandag 22 november 2021 20:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, ik ben dat niet tegen gekomen, maar het lijkt mij een beetje gek.
Sowquote:Op maandag 22 november 2021 20:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
Je bent zelf een puddingbroodje @:ama
Nee, ik kan het mij voorstellenquote:Op maandag 22 november 2021 20:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd. Niet lekker
Van benzine aanstekers gaan je sigaren goor smaken.quote:Op maandag 22 november 2021 21:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
hela, gouden zippo aansteker te koop...
hebb0n
dan stop ik er wat parfum bijquote:Op maandag 22 november 2021 21:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Van benzine aanstekers gaan je sigaren goor smaken.
quote:Op maandag 22 november 2021 21:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik kan het mij voorstellen![]()
Is het vandaag allemaal nog gelukt met de PP slides?
thuiswerkgenotquote:Op maandag 22 november 2021 21:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Andere dingen liepen weer grandioos in het honderd
quote:Op maandag 22 november 2021 21:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Andere dingen liepen weer grandioos in het honderd
Slimquote:Op maandag 22 november 2021 21:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
dan stop ik er wat parfum bij
Wat lees ik?quote:Op maandag 22 november 2021 21:08 schreef UitStraling het volgende:
"Rowling kwam eind 2019 onder vuur te liggen en ontving talloze moordbedreigingen toen ze op sociale media een artikel bekritiseerde waarin de omschrijving "mensen die menstrueren" voorkwam. Ze grapte dat daar toch een woord voor was, doelend op vrouwen. Critici namen haar dat zeer kwalijk, omdat ook transgender mannen kunnen menstrueren"
_!
Ok...quote:Op maandag 22 november 2021 21:08 schreef UitStraling het volgende:
"Rowling kwam eind 2019 onder vuur te liggen en ontving talloze moordbedreigingen toen ze op sociale media een artikel bekritiseerde waarin de omschrijving "mensen die menstrueren" voorkwam. Ze grapte dat daar toch een woord voor was, doelend op vrouwen. Critici namen haar dat zeer kwalijk, omdat ook transgender mannen kunnen menstrueren"
_!
er zijn thans 48 genders en 67.584 sub-genders, en als je dat niet accepteert ben je ERGER DAN HITLER.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |