SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb het geprobeerd. Niet lekkerquote:Op maandag 22 november 2021 20:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, ik ben dat niet tegen gekomen, maar het lijkt mij een beetje gek.
Sowquote:Op maandag 22 november 2021 20:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
Je bent zelf een puddingbroodje @:ama
Nee, ik kan het mij voorstellenquote:Op maandag 22 november 2021 20:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd. Niet lekker
Van benzine aanstekers gaan je sigaren goor smaken.quote:Op maandag 22 november 2021 21:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
hela, gouden zippo aansteker te koop...
hebb0n
dan stop ik er wat parfum bijquote:Op maandag 22 november 2021 21:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Van benzine aanstekers gaan je sigaren goor smaken.
quote:Op maandag 22 november 2021 21:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik kan het mij voorstellen![]()
Is het vandaag allemaal nog gelukt met de PP slides?
thuiswerkgenotquote:Op maandag 22 november 2021 21:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Andere dingen liepen weer grandioos in het honderd
quote:Op maandag 22 november 2021 21:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Andere dingen liepen weer grandioos in het honderd
Slimquote:Op maandag 22 november 2021 21:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
dan stop ik er wat parfum bij
Wat lees ik?quote:Op maandag 22 november 2021 21:08 schreef UitStraling het volgende:
"Rowling kwam eind 2019 onder vuur te liggen en ontving talloze moordbedreigingen toen ze op sociale media een artikel bekritiseerde waarin de omschrijving "mensen die menstrueren" voorkwam. Ze grapte dat daar toch een woord voor was, doelend op vrouwen. Critici namen haar dat zeer kwalijk, omdat ook transgender mannen kunnen menstrueren"
_!
Ok...quote:Op maandag 22 november 2021 21:08 schreef UitStraling het volgende:
"Rowling kwam eind 2019 onder vuur te liggen en ontving talloze moordbedreigingen toen ze op sociale media een artikel bekritiseerde waarin de omschrijving "mensen die menstrueren" voorkwam. Ze grapte dat daar toch een woord voor was, doelend op vrouwen. Critici namen haar dat zeer kwalijk, omdat ook transgender mannen kunnen menstrueren"
_!
er zijn thans 48 genders en 67.584 sub-genders, en als je dat niet accepteert ben je ERGER DAN HITLER.quote:
Knettergekke mensen.quote:
Check de nieuwste trend op Tiktok: tieners die psychologische stoornissen faken.quote:Op maandag 22 november 2021 21:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Knettergekke mensen.
Tot de wereld er genoeg van heeft en er weer een hele hoge brandstapel ergens komt.
Ik wil me graag presenteren aan de wereld als een kikker, ReSpEcT Ma AuthoriTyquote:Op maandag 22 november 2021 21:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
er zijn thans 48 genders en 67.584 sub-genders, en als je dat niet accepteert ben je ERGER DAN HITLER.
Ik word ook weleens Stalin genoemd.quote:Op maandag 22 november 2021 21:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
er zijn thans 48 genders en 67.584 sub-genders, en als je dat niet accepteert ben je ERGER DAN HITLER.
Don't wanna watchquote:Op maandag 22 november 2021 21:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Check de nieuwste trend op Tiktok: tieners die psychologische stoornissen faken.
En natuurlijk non binair zijn, erbij.
Tot nu toe is iedereen vrij tolerant.quote:Op maandag 22 november 2021 21:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Knettergekke mensen.
Tot de wereld er genoeg van heeft en er weer een hele hoge brandstapel ergens komt.
Komt ie weerquote:Op maandag 22 november 2021 21:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik word ook weleens Stalin genoemd.
Wie is er erger? Hitler of Stalin?
Stalin was qua dodenaantal erger, maar Hitler was/is interessanterquote:Op maandag 22 november 2021 21:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik word ook weleens Stalin genoemd.
Wie is er erger? Hitler of Stalin?
En wij zullen jou als trans-speciesist respecterenquote:Op maandag 22 november 2021 21:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wil me graag presenteren aan de wereld als een kikker, ReSpEcT Ma AuthoriTy [ link | afbeelding ]
Ik ben minder interessantquote:Op maandag 22 november 2021 21:16 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Stalin was qua dodenaantal erger, maar Hitler was/is interessanter
Wat is dit voor verschrikkelijk ietsquote:
of een paptaart?quote:Op maandag 22 november 2021 20:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
Je bent zelf een puddingbroodje @:ama
Wie zijn we ?quote:Op maandag 22 november 2021 21:18 schreef mschol het volgende:
[..]
zullen we even langskomen en kijken of dat echt zo is? 🧐
Ja dat is meestal met de silent mass, die denken eerst rot maar op en het zal mijn tijd wel duren, tot de sjappies de normale wereld binnen treden en bijvoorbeeld zo'n JK Rowling half onthoofden omdat ze zegt dat vrouwen bestaanquote:Op maandag 22 november 2021 21:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tot nu toe is iedereen vrij tolerant.
Ja cancelen die hap.quote:Op maandag 22 november 2021 21:08 schreef UitStraling het volgende:
_!
Meer een geval van NIMBYquote:Op maandag 22 november 2021 21:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tot nu toe is iedereen vrij tolerant.
Beetje wat nu met die wappies gebeurd ?quote:Op maandag 22 november 2021 21:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat is meestal met de silent mass, die denken eerst rot maar op en het zal mijn tijd wel duren, tot de sjappies de normale wereld binnen treden en bijvoorbeeld zo'n JK Rowling half onthoofden omdat ze zegt dat vrouwen bestaan
Nou, dat valt ook wel tegen eigenlijkquote:Op maandag 22 november 2021 21:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb je wel een goeie snor?
Een wat ?quote:
Ja, het is echt een klucht. Een heel slechtequote:Op maandag 22 november 2021 21:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Ik stel me jouw werk een beetje voor als een klucht.
Wat mijn vorige werk wasAf en toe dacht ik echt: wat is hier gaande?
quote:Op maandag 22 november 2021 21:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, het is echt een klucht. Een heel slechte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Alles is best en wordt "getolereerd " zolang het maar Not In My BackYard isquote:
Ik wilde zeggen laat maar zien maar toen zag ik dat er schorre staat in plaats van schone.quote:Op maandag 22 november 2021 21:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben een filmpje aan het bekijken en daar zit een of andere schorre Brabantse tante iets uit te leggen, maar haar stem is zo afleidend dat ik niet hoor wat ze aan het uitleggen is.
Een beetje zoals Groenlinksers en windmolensquote:Op maandag 22 november 2021 21:24 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Alles is best en wordt "getolereerd " zolang het maar Not In My BackYard is
Ah een NMCNMMquote:Op maandag 22 november 2021 21:24 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Alles is best en wordt "getolereerd " zolang het maar Not In My BackYard is
quote:Op maandag 22 november 2021 21:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vandaag weer een sollicitatie verstuurd. Ik moet weg uit dat gesticht
Moet een beetje denken aan die comedyserie over een gestichtquote:Op maandag 22 november 2021 21:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vandaag weer een sollicitatie verstuurd. Ik moet weg uit dat gesticht
Anders had ik wel skone neergepootquote:Op maandag 22 november 2021 21:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen laat maar zien maar toen zag ik dat er schorre staat in plaats van schone.
Loenatik?quote:Op maandag 22 november 2021 21:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet een beetje denken aan die comedyserie over een gesticht
Hahaha ja precies, en asielzoekers en politiek Den Haagquote:Op maandag 22 november 2021 21:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Een beetje zoals Groenlinksers en windmolens
Hoog tijd voor Jos van Ossquote:Op maandag 22 november 2021 21:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Anders had ik wel skone neergepoot![]()
Elke zin raspt in mijn oor
quote:
Huh?quote:
Niet geklikt.. getriggerd door "carnavalskraker..."quote:
Not My Circus, Not My Monkeysquote:
Moet voor oe inburgeringscursus!!quote:Op maandag 22 november 2021 21:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet geklikt.. getriggerd door "carnavalskraker..."
Het laatste wat ik wil is hier inburgerenquote:Op maandag 22 november 2021 21:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet voor oe inburgeringscursus!!
Aha die kende ik nog niet!quote:Op maandag 22 november 2021 21:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Not My Circus, Not My Monkeys
Eigen keuze, dan blijven ze bloemkool en koedenpoep naar je gooien in de supermarktenquote:Op maandag 22 november 2021 21:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het laatste wat ik wil is hier inburgeren
Ik word uitstekend getolereerd door het Brabantse volk, net zoals ik hen tolereerquote:Op maandag 22 november 2021 21:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eigen keuze, dan blijven ze bloemkool en koedenpoep naar je gooien in de supermarkten
Bloemkool vind ik niet erg trouwensquote:Op maandag 22 november 2021 21:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eigen keuze, dan blijven ze bloemkool en koedenpoep naar je gooien in de supermarkten
Bloemkoolsoepquote:Op maandag 22 november 2021 21:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bloemkool vind ik niet erg trouwens
Ik ook. Ben bang dat ik weer naar Geldrop moet om huis aan huis te bezorgen. Niet mijn favoriete bezigheid. Dat laatste dan, naar Geldrop gaan vind ik an sich niet zo erg..quote:
Bloemkool cappuccinoquote:
ja had ook niet anders verwachtquote:Op maandag 22 november 2021 21:44 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/economi(...)t-horecaplan-af.html @:bitterbal
waarom niet?quote:Op maandag 22 november 2021 21:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ook. Ben bang dat ik weer naar Geldrop moet om huis aan huis te bezorgen. Niet mijn favoriete bezigheid. Dat laatste dan, naar Geldrop gaan vind ik an sich niet zo erg..
Veel lopen..quote:
Heb er afgelopen week 3 bijgewerktquote:Op maandag 22 november 2021 21:46 schreef mschol het volgende:
[..]
minder min uren?
en ik moet ook werken..
en het werk van vandaag staat er nog
Zon beetje oprollen zodat die wat steviger de gleuf ingaat?quote:Op maandag 22 november 2021 21:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Veel lopen..
Het is in dit geval ook nog eens een dun blaadje dat soms wel lastig in de bus is te duwen...
Misschien morgen dat proberen. Als ik het al moet doen, Dat is ook nog niet eens zeker...quote:Op maandag 22 november 2021 21:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zon beetje oprollen zodat die wat steviger de gleuf ingaat?
huehue
Ordinair ook altijd jijquote:Op maandag 22 november 2021 21:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zon beetje oprollen zodat die wat steviger de gleuf ingaat?
huehue
huehuequote:Op maandag 22 november 2021 21:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
soms wel lastig in de bus is te duwen
Deur zit op slot en alle ramen zijn dicht .quote:Op maandag 22 november 2021 21:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is ze je weer stiekem aan het besluipen?
quote:Op maandag 22 november 2021 21:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Deur zit op slot en alle ramen zijn dicht .
Wel voedsel?quote:
Ze komt gewoon via je schoorsteen hoorquote:Op maandag 22 november 2021 21:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Deur zit op slot en alle ramen zijn dicht .
quote:Op maandag 22 november 2021 21:53 schreef bitterbal het volgende:
OMT: beter naleven bestaande regels helpt meer dan nieuw pakket maatregelen
In het jongste advies van het Outbreak Management Team staat dat er meer winst te boeken valt als mensen zich beter houden aan de bestaande maatregelen, dan wanneer er weer een nieuw pakket aan maatregelen volgt. In hoofdletters schrijft het OMT dat dat eerste "De ENIGE WIJZE" is om voor deze winterperiode een nieuwe lockdown te voorkomen. Het adviesteam wijst op het belang van testen bij klachten, anderhalve meter afstand houden en het dragen van mondmaskers.[..]
Ik heb een keer in een moment van verstandsverbijstering carpaccio opgewarmd in de magnetron, iedereen zal griezelend naar zijn bordje warm grijs stinkend vlees te starenquote:
Zondeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op maandag 22 november 2021 21:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb een keer in een moment van verstandsverbijstering carpaccio opgewarmd in de magnetron, iedereen zal griezelend naar zijn bordje warm grijs stinkend vlees te staren![]()
Vroegen ze, wat is het in hemelsnaam? "Ja Italiaanse Oelanfi van Capri, is iets nieuws en erg erg hip, proef maar"
Begint steeds meer te klinken als zo'n invaljuf zonder overwichtquote:Op maandag 22 november 2021 21:53 schreef bitterbal het volgende:
OMT: beter naleven bestaande regels helpt meer dan nieuw pakket maatregelen
Deze cartoon is dus al ruim anderhalf jaar oudquote:
nog steeds actueelquote:Op maandag 22 november 2021 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Deze cartoon is dus al ruim anderhalf jaar oud
Blijkbaar ja.quote:Op maandag 22 november 2021 21:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nog steeds actueel![]()
Het grootste gedeelte van de mensen moet dus gewoon gedwongen worden om zich aan de regels te houden
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa balleballebal!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 22 november 2021 21:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nog steeds actueel![]()
Het grootste gedeelte van de mensen moet dus gewoon gedwongen worden om zich aan de regels te houden
quote:Op maandag 22 november 2021 22:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa balleballebal!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Toch die vlammenwerper dusquote:Op maandag 22 november 2021 21:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nog steeds actueel![]()
Geld in een sok onder het matras bewaren.quote:Op maandag 22 november 2021 22:09 schreef bitterbal het volgende:
Dingen die je op twitter leest
[ afbeelding ]
ING gaat bankrekening koppelen aan qr-code.
Gaat het dan toch uit komen dat je als ongevaccineerde niet bij je geld kunt komen?? Money bagMoney bag
Hoe lossen we dit op als het zover komt?
https://twitter.com/Irisbloesems/status/1460925439044640771
Ok wappiebalquote:Op maandag 22 november 2021 22:09 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat het dan toch uit komen dat je als ongevaccineerde niet bij je geld kunt komen?? Money bagMoney bag
Mensen willen gewoon graag de meest bizarre onzin bedenken en geloven, en vervolgens heeft iemand anders het "gedaan". Man man manquote:Op maandag 22 november 2021 22:09 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan moeilijk geloven dat Mark en Hugo echt zoooo dom zijn.quote:Op maandag 22 november 2021 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mensen willen gewoon graag de meest bizarre onzin bedenken en geloven, en vervolgens heeft iemand anders het "gedaan". Man man man
is dat goed of slecht nieuws voor @Dr_Flash?quote:Op maandag 22 november 2021 22:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Open je ogen! Europese QR code is opmaat naar Europees BSN! Contant geld wordt verboden!
Ik denk niet dat @mootie het hier mee eens is. Zij was eerder!quote:Op maandag 22 november 2021 21:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wil me graag presenteren aan de wereld als een kikker, ReSpEcT Ma AuthoriTy [ link | afbeelding ]
Lig er eigenlijk niet zo wakker vanquote:Op maandag 22 november 2021 22:16 schreef mschol het volgende:
[..]
is dat goed of slecht nieuws voor @:dr_flash?
Ja ik heb het maar niet afgewacht, duurde allemaal veel te langquote:Op maandag 22 november 2021 22:20 schreef Recce het volgende:
@:Dr_Flash, die kutbrug zag ik gisteren rond middernacht nog net uit beeld schuiven.
misschien hebben we het wel fout fles. Heb je daar welles aan gedacht?quote:Op maandag 22 november 2021 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Vind het vooral bedroevend om te zien dat het halve land krankzinnig geworden is en bovendien heilig overtuigd dat juist de andere helft krankzinnig is en zij niet. Daar is wel een bijzonder staaltje demagogie aan het werk. Niet zo zeer een persoon of groep maar een mechanisme.
Ik had 'm nog openstaan in een tab, kwam ik achter.quote:Op maandag 22 november 2021 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik heb het maar niet afgewacht, duurde allemaal veel te lang![]()
Ja, dat kan ook ja. Ik weet ook niet bij welke van de twee groepen "krankzinnig in de ogen van de andere helft" ik hoorquote:Op maandag 22 november 2021 22:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien hebben we het wel fout fles. Heb je daar welles aan gedacht?
[ afbeelding ]
quote:
Het staat gewoon in de officiële wetsvoorstellen hoor.quote:Op maandag 22 november 2021 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mensen willen gewoon graag de meest bizarre onzin bedenken en geloven, en vervolgens heeft iemand anders het "gedaan". Man man man
Misschien is hij zichzelf wel aan het melken, krijgt hij om de anderhalve seconde een berichtjequote:
Gelukkig zijn ze heel goed in IT-projecten.quote:Op maandag 22 november 2021 22:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het staat gewoon in de officiële wetsvoorstellen hoor.
[ afbeelding ]
ja maar dat is niet die corona appquote:Op maandag 22 november 2021 22:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 november 2021 22:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien is hij zichzelf wel aan het melken, krijgt hij om de anderhalve seconde een berichtje
Slaap ze!quote:Op maandag 22 november 2021 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik weet wel dat mijn bedje inmiddels warm is![]()
![]()
Gaat dit over de dating app van Baudet?quote:Op maandag 22 november 2021 22:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lees je voor het gemak ook even wat eronder staat?quote:Op maandag 22 november 2021 22:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De corona app is een opstapje.quote:Op maandag 22 november 2021 22:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar dat is niet die corona app
quote:Most Germans will be "vaccinated, cured or dead" from Covid-19 in a few months, Health Minister Jens Spahn warned Monday as he urged more citizens to get jabbed.
Uhuh het is zogenaamd "vrijwillig"quote:Op maandag 22 november 2021 22:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lees je voor het gemak ook even wat eronder staat?
Oh stop please.quote:Op maandag 22 november 2021 22:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Uhuh het is zogenaamd "vrijwillig"
goudquote:Op maandag 22 november 2021 22:33 schreef Ama het volgende:
Zijn er geen leukere gespreksonderwerpen zo voor het slapen gaan?
quote:Op maandag 22 november 2021 21:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Begint steeds meer te klinken als zo'n invaljuf zonder overwicht
Speculaas en action kerstballenquote:Op maandag 22 november 2021 22:33 schreef Ama het volgende:
Speculaas hou ik niet van en ik heb geen kerstboom.quote:Op maandag 22 november 2021 22:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Speculaas en action kerstballen
Janken.quote:Op maandag 22 november 2021 22:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Speculaas en action kerstballen
heb buiten fok om al een interssant gesprek onderwerpquote:Op maandag 22 november 2021 22:33 schreef Ama het volgende:
dat is extreem lui amaquote:Op maandag 22 november 2021 22:36 schreef Ama het volgende:
4422 stappen vandaag zie ik ineens, best oke voor iemand die niet extra loopt ofzo.
Ik fiets ook nog dus ik vind het wel prima. Boeit mij het nou verder.quote:
Nou jij begin eroverquote:Op maandag 22 november 2021 22:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik fiets ook nog dus ik vind het wel prima. Boeit mij het nou verder.
Een paar honderd keer meer.quote:Op maandag 22 november 2021 22:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waarbij cured or jabbed 1 op de 10 miljoen meer zeker is.
Tuurlijk! Big Pharma!quote:Op maandag 22 november 2021 22:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, hebben ze weer een dealtje met Bayer?
quote:Op maandag 22 november 2021 22:43 schreef UitStraling het volgende:
Dit is trouwens best veel, jaarlijks eten we in Nederland ruim 220 miljoen zoogdieren op.
Oh nu al, ze zouden pas woensdag moeten komenquote:
Waar haal jij die woensdag steeds vandaan?quote:Op maandag 22 november 2021 22:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh nu al, ze zouden pas woensdag moeten komen
Eehm, ja gewoon, eehm, dingen, daarom ofzoquote:Op maandag 22 november 2021 22:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waar haal jij die woensdag steeds vandaan?
oh noesquote:Op maandag 22 november 2021 22:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De sushibeestjes zijn ook bijna uitgestorven
Moet ik planken voor de ramen timmeren?quote:Op maandag 22 november 2021 22:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eehm, ja gewoon, eehm, dingen, daarom ofzo
Zou eerder voor een staalplaat gaanquote:Op maandag 22 november 2021 22:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet ik planken voor de ramen timmeren?
quote:Op maandag 22 november 2021 22:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, ga je zonden maar eens overdenken!
Daar zijn mijn ramen een tikje groot voorquote:Op maandag 22 november 2021 22:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou eerder voor een staalplaat gaan
Dan heeft ze straks geen tijd meer om te slapen vannacht (en de komende dagen)quote:Op maandag 22 november 2021 22:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, ga je zonden maar eens overdenken!
Tofu etenquote:Op maandag 22 november 2021 22:51 schreef bitterbal het volgende:
het is mijn onstilbare trek. Kan er niks aan doen
Omdat het nog geen bedtijd isquote:Op maandag 22 november 2021 22:52 schreef dud0r het volgende:
Waarom zie ik nog geen kattenplaatje grmbl?
een grmbl-app?quote:
Voorproefje hebben we al gehad. Paar keer met onze ogen knipperen en niet aan de hand daarna.quote:Op maandag 22 november 2021 22:50 schreef Budapestenaar het volgende:
Volgens Oekraïne valt Rusland volgend jaar hun land binnen.
Nou, ook iets om naar uit te kijken
Ja ons ook toch? Las ergens dat ze dan ook even door willen stoten tot aan de Noordzee want erg veel militaire kracht is er niet aanwezig in West-Europa.quote:Op maandag 22 november 2021 22:50 schreef Budapestenaar het volgende:
Volgens Oekraïne valt Rusland volgend jaar hun land binnen.
Nou, ook iets om naar uit te kijken
ik vind van wel. maak morgen de laatste berekeningen in deze excel wel afquote:
ja komt zoquote:Op maandag 22 november 2021 22:52 schreef dud0r het volgende:
Waarom zie ik nog geen kattenplaatje grmbl?
oke dan ga ik m'n ogen vast uit doen.quote:
hmmm 👀quote:Op maandag 22 november 2021 22:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
oke dan ga ik m'n ogen vast uit doen.
Dat was wel een gekke actie op de Krim ja, dat schijnt Putin ook wel gesterkt te hebben dat Europa verdeeld en zwak is.quote:Op maandag 22 november 2021 22:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voorproefje hebben we al gehad. Paar keer met onze ogen knipperen en niet aan de hand daarna.
Mja, geopolitiek zet zo’n move de boel wel onder hoogspanning. Dan kan China Taiwan innemen en dan is het feest compleetquote:Op maandag 22 november 2021 22:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voorproefje hebben we al gehad. Paar keer met onze ogen knipperen en niet aan de hand daarna.
In Oekraïne zijn natuurlijk wel aantal gebieden die zo ongeveer Russisch zijn. Die stappen graag over.quote:Op maandag 22 november 2021 22:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ons ook toch? Las ergens dat ze dan ook even door willen stoten tot aan de Noordzee want erg veel militaire kracht is er niet aanwezig in West-Europa.
Mja, zou kunnen, maar dat acht ik wat onwaarschijnlijkerquote:Op maandag 22 november 2021 22:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ons ook toch? Las ergens dat ze dan ook even door willen stoten tot aan de Noordzee want erg veel militaire kracht is er niet aanwezig in West-Europa.
Van de Krim wilde toch ook 99 procent aansluiting met Rusland?quote:Op maandag 22 november 2021 22:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In Oekraïne zijn natuurlijk wel aantal gebieden die zo ongeveer Russisch zijn. Die stappen graag over.
ja, net als dat 90% weer op Poetin stemt bij verkiezingenquote:Op maandag 22 november 2021 23:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van de Krim wilde toch ook 99 procent aansluiting met Rusland?
Die hebben ze onofficieel al in bezit. Helaas heb je zulke gebieden ook in de Baltische staten. Die voelen zich ook wat minder gerust.quote:Op maandag 22 november 2021 22:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In Oekraïne zijn natuurlijk wel aantal gebieden die zo ongeveer Russisch zijn. Die stappen graag over.
Oekraïne eerst en wellicht vind hij Wit-Rusland ook wel boeiend om terug te pakken, de tijd is er rijp voor.quote:Op maandag 22 november 2021 23:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, zou kunnen, maar dat acht ik wat onwaarschijnlijker
Tegenwoordig noemen we het blijkbaar Belarus.quote:Op maandag 22 november 2021 23:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oekraïne eerst en wellicht vind hij Wit-Rusland ook wel boeiend om terug te pakken, de tijd is er rijp voor.
Wit-Rusland is bereid zichzelf cadeau te doen. Mooie rode strik er omheenquote:Op maandag 22 november 2021 23:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oekraïne eerst en wellicht vind hij Wit-Rusland ook wel boeiend om terug te pakken, de tijd is er rijp voor.
Lionel Barber stelde gisteren bij Charles Groenhuijsen aan tafel dat de Koude Oorlog weer in alle hevigheid terug is en dat de Baltische Staten zich ernstig zorgen zouden moeten maken voor hun soevereiniteit.quote:Op maandag 22 november 2021 23:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die hebben ze onofficieel al in bezit. Helaas heb je zulke gebieden ook in de Baltische staten. Die voelen zich ook wat minder gerust.
Jup. En dan helpt het niet dat er een halve demente in het Witte Huis ligt te tukken en Europa militair lichtelijk impotent isquote:Op maandag 22 november 2021 23:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lionel Barber stelde gisteren bij Charles Groenhuijsen aan tafel dat de Koude Oorlog weer in alle hevigheid terug is en dat de Baltische Staten zich ernstig zorgen zouden moeten maken voor hun soevereiniteit.
Sterker nog: de afspraak was dat de Navo het voormalige oostblok niet in zou lijven. Is wel gebeurd.quote:Op maandag 22 november 2021 23:10 schreef UitStraling het volgende:
Misschien heeft de NAVO toch iets te begerig naar Oekraïne gekeken een jaar of tien geleden
Ja zelfs de Baltische Staten zitten we met een aardige troepenmacht.quote:Op maandag 22 november 2021 23:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Sterker nog: de afspraak was dat de Navo het voormalige oostblok niet in zou lijven. Is wel gebeurd.
Mja. Aardig. Maar niet meer tot de tanden toe bewapend zoals in de jaren tachtig.quote:Op maandag 22 november 2021 23:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja zelfs de Baltische Staten zitten we met een aardige troepenmacht.
Toch the Fulda Gap maar herbewapenen voor de zekerheidquote:Op maandag 22 november 2021 23:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja. Aardig. Maar niet meer tot de tanden toe bewapend zoals in de jaren tachtig.
Die eindeloze colonnes Amerikaanse troepen op de autobahn waren wel machtig toenquote:Op maandag 22 november 2021 23:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toch the Fulda Gap maar herbewapenen voor de zekerheid
Koude ballen kweken en roze koeken vreten op de heide bij Seedorf.quote:Op maandag 22 november 2021 23:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die eindeloze colonnes Amerikaanse troepen op de autobahn waren wel machtig toen
Denk dat China vooral een veel grotere bedreiging is voor het oosten, militair dan. En industrieel hebben ze ons bij de ku lo yuk natuurlijk.quote:Op maandag 22 november 2021 23:19 schreef datismijnmening het volgende:
China is een veel grotere bedreiging voor het westen dan Rusland
Zo oud ben je toch niet?quote:Op maandag 22 november 2021 23:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Koude ballen kweken em roze koeken vreten op de heide bij Seedorf.
Ik ben er als militair wel eens geweest hoor, eind negentiger jaren maar toen was het al in aftakeling en zaten er al veel Duitse troepen, nog wel eens een kantinegevecht veroorzaakt omdat de soldaat waar ik mee in die kantine zat te eten knettergek was, we verlorenquote:
Mannen in uniformquote:Op maandag 22 november 2021 23:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben er als militair wel eens geweest hoor, eind negentiger jaren maar toen was het al in aftakeling en zaten er al veel Duitse troepen, nog wel eens een kantinegevecht veroorzaakt omdat de soldaat waar ik mee in die kantine zat te eten knettergek was, we verloren
Jeetjequote:Op maandag 22 november 2021 23:51 schreef kwiwi het volgende:
Goede TT![]()
Even uit m'n coma ontwaakt. Was rond een uur of 8 ineens zo moe dat ik niet meer fatsoenlijk rechtop kon staan. Ben op bed geploft en meteen diep in slaap gevallen
Was dit keer maar een half uurtje ofzo.quote:
Lekker binnen blijven danquote:
ben al op het werkquote:
Ook hier geweest?quote:Op dinsdag 23 november 2021 07:50 schreef Koen66 het volgende:
blijf lekker thuis vandaag na een lange dag in Asten gisteren
quote:Op dinsdag 23 november 2021 07:50 schreef Koen66 het volgende:
blijf lekker thuis vandaag na een lange dag in Asten gisteren
quote:
Ja dat is niet zo slim dan.quote:
En als je die niet hebt wat danquote:
ummm nee, dat hoort niet echt bij werkquote:Op dinsdag 23 november 2021 07:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ook hier geweest?
https://www.museumklokenpeel.nl/
jij ook flesquote:Op dinsdag 23 november 2021 08:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Joe2:43 korter dag
![]()
Salie kan gebruikt worden als zweetremmer
Fijne dag allen
Moet je het eten, roken, of onder je oksel steken?quote:Op dinsdag 23 november 2021 08:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Joe2:43 korter dag
![]()
Salie kan gebruikt worden als zweetremmer
Fijne dag allen
Dat weten de duitsersquote:Op dinsdag 23 november 2021 08:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Moet je het eten, roken, of onder je oksel steken?
Neen, helaasquote:Op maandag 22 november 2021 23:16 schreef FranticDJ het volgende:
@:4everblackeyed had je nog eierkoeken gebakken?
Zit die vol verrassing denk je?quote:
thuisgenotquote:
spannend zegquote:
schud handquote:
Wat ben je van planquote:
Ik slaap niet slecht, maar ik word verrot wakkerquote:
slaap je dan niet gewoon slechtquote:Op dinsdag 23 november 2021 08:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik slaap niet slecht, maar ik word verrot wakker
we kunnen wel een club oprichtenquote:
Ik kan best goed in slaap vallen, meestal zodra mijn hoofd het kussen raakt ben ik ineens weg.quote:Op dinsdag 23 november 2021 08:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
slaap je dan niet gewoon slecht
netjesquote:Op dinsdag 23 november 2021 08:58 schreef Karzai het volgende:
Ik heb die vattenfall app ook eens op mijn telefoon gezet, mijn hoogste verbruik was 1,65 op zaterdag en toen was ik de hele dag thuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |