Haha, vooral in het schlageroeuvre herkenbaarquote:Op woensdag 24 november 2021 09:34 schreef Chiappucci het volgende:
Als prille dertiger met redelijk veel muziekkennis ontdek ik hier elk kwartier een nieuw nummer
Das een goed stel (los weer van Robert idd) hoorquote:Op woensdag 24 november 2021 09:59 schreef cafca het volgende:
Komend uur:
516 | My Home Town - Bruce Springsteen
515 | Iedereen Doet 'T - Robert Long
514 | Mr. Tambourine Man - Byrds
513 | The Logical Song - Supertramp
512 | Ich Hab' Die Liebe Geseh'n - Vicky Leandros
511 | Fortunate Son - Creedence Clearwater Revival
510 | The Sun Ain't Gonna Shine Anymore - Walker Brothers
509 | Release Me - Engelbert Humperdinck
508 | A Forest - Cure
507 | She's Leaving Home - Beatles
506 | Lola - Kinks
505 | Le Métèque - Georges Moustaki
504 | Forever And Ever - Demis Roussos
503 | Crying - Roy Orbison
502 | Jeanny - Falco
Op Robert Long na een prima lijstje
Zal wel de enige New Wave evergreen in de lijst zijn denk ikquote:Op woensdag 24 november 2021 10:31 schreef Chiappucci het volgende:
A Forest in de Evergreen Top 1000. Dat had ik dan weer niet meteen verwacht.
Hangt van je definitie van New Wave af, maar komt een eind in de buurt denk ikquote:Op woensdag 24 november 2021 10:34 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Zal wel de enige New Wave evergreen in de lijst zijn denk ik
Kut heb ik die gemist..quote:Op woensdag 24 november 2021 10:34 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Zal wel de enige New Wave evergreen in de lijst zijn denk ik
The Unforgettable Fire hoorde ik gisteren nog. Zou je als je het ruim neemt misschien onder New Wave kunnen rekenenquote:Op woensdag 24 november 2021 11:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kut heb ik die gemist..
OMD is ook wel New wave wat mij betreft, maar dat zijn de enige 2, aangenomen dat Joan of Arc er in staat. Simple Minds reken ik er niet onder.
Ultravox en Blondie reken ik ook nog wel tot de New Wavequote:Op woensdag 24 november 2021 11:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kut heb ik die gemist..
OMD is ook wel New wave wat mij betreft, maar dat zijn de enige 2, aangenomen dat Joan of Arc er in staat. Simple Minds reken ik er niet onder.
Deze Ultravox mag er idd ook bij gerekend wordenquote:Op woensdag 24 november 2021 11:28 schreef cafca het volgende:
[..]
Ultravox en Blondie reken ik ook nog wel tot de New Wave
Simple Minds was natuurlijk ook een New Wave band, maar de twee nummers die in deze lijst staan zijn die naam inderdaad ook niet waardig. Zelfde geldt voor Spandau Ballet.
Ik vind Long best leuk, maar dat carnavalsnummer van hem hoeft echt niet.quote:Op woensdag 24 november 2021 10:08 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Portie schunnige schijtlol met Robert
Vind alleen die doodgeschoten meeuw plaat wel wat hebben, maar die sluit niet echt aan bij de rest van z'n nummers die in de evergreen staanquote:Op woensdag 24 november 2021 11:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Long best leuk, maar dat carnavalsnummer van hem hoeft echt niet.
Ik vind Allemaal Angst zijn beste in de Evergreenquote:Op woensdag 24 november 2021 11:35 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Vind alleen die doodgeschoten meeuw plaat wel wat hebben, maar die sluit niet echt aan bij de rest van z'n nummers die in de evergreen staan
Ik vind haar cover van Fields of Gold wel prettig, maar dit vind ik zouteloos.quote:Op woensdag 24 november 2021 11:38 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Heb een zwak voor Eva Cassidy. Moet ik me daarvoor schamen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |