Er is wel een serietopic en daarvan staat de laatste in F&S (???): F&S / Goede Docu's?! #7quote:Op maandag 22 november 2021 12:56 schreef H0D3NPYL het volgende:
Zit ook als een gek naar het algemene docu-topic te zoeken. Is die verwijderd
Ik vond alles van Maasja Ooms bij de keel grijpend, schijnbaar heeft ze drie documentaires gemaakt die betrekking hebben op de jeugdzorg en wat daar o.a. mis gaat:quote:Op maandag 22 november 2021 15:51 schreef Kanaroe het volgende:
Bijzonder innemende jongen die Jason.
Ik kende hem nog van het programma Tygo in de psychiatrie. Ik hoop van harte dat hij zijn studie haalt en als psycholoog iets kan gaan betekenen in de Jeugdzorg.
De docu over Alicia destijds (waar het gisteren nog even over ging in de voorbeschouwing) heeft mij ook naar de keel gegrepen trouwens.
Ah, bedankt. Rotjochies komt me wel bekend voor.quote:Op maandag 22 november 2021 15:59 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik vond alles van Maasja Ooms bij de keel grijpend, schijnbaar heeft ze drie documentaires gemaakt die betrekking hebben op de jeugdzorg en wat daar o.a. mis gaat:
Rotjochies (2019) - IMDb , Alicia (2017) - IMDb en dan deze dus. Deze ken ik trouwens ook nog niet: Kinderen met kopzorgen (2013) - IMDb
Bekeken. Indrukwekkend.quote:Op maandag 22 november 2021 12:09 schreef golfer het volgende:
De docu die vanavond wordt uitgezonden heb ik geprogrammeerd staan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |