abonnement Unibet Coolblue
  maandag 22 november 2021 @ 12:45:47 #26
8369 speknek
Another day another slay
pi_202290847
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 10:14 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Tzal weer niet, die linksgekkies worden steeds radicaler! Ook hier in Nederland tijdens protesten zijn linksdenkender steeds gekker en gemotiveerd om hele enge dingen te doen.

Al die rechtse leiders die continue 24/7 beveiliging nodig hebben zegt genoeg! Links terrorisme is gevaarlijker dan moslim terrorisme.

Als het geen rechtse "terrorist" is zal dit nieuws het einde van de week niet halen trouwens.
Als opkomen voor je eigen ras links is, ben jij extreem-links.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_202290872
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 10:25 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Jammer joh, dader past dit keer niet in jouw gedachtewereld
Zat toch vrij goed volgens mij :D
U MAD?
pi_202290882
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 12:27 schreef crystal_meth het volgende:
Reactie op de vrijspraak van Rittenhouse? Of gedrogeerd achter het stuur?
Gewoon gebrainwashed en vol met haat dankzij de BLM doctrine. Tijd dat die koekwouzen op een terreurlijst komen te staan.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  maandag 22 november 2021 @ 12:57:22 #29
8369 speknek
Another day another slay
pi_202290955
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 12:48 schreef Hathor het volgende:
Gewoon gebrainwashed en vol met haat dankzij de BLM doctrine. Tijd dat die koekwouzen op een terreurlijst komen te staan.
Dit is een criminele drilrapper met een enorm strafblad, waaronder huiselijke geweldpleging, die weg gevlucht lijkt te zijn van een eerdere steekpartij. Lijkt me niet dat hij moest zoeken voor haat.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 22 november 2021 @ 13:19:52 #30
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_202291203
Wat een gek.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_202291332
Lol.

twitter
pi_202291358
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 12:48 schreef Hathor het volgende:

[..]
Gewoon gebrainwashed en vol met haat dankzij de BLM doctrine. Tijd dat die koekwouzen op een terreurlijst komen te staan.
Dan horen Trump en de GOP ook op die lijst. Genoeg Trumpsters gebrainwashed en vol met haat door de leugen dat de verkiezing gestolen was.
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
pi_202291363
nou ook maar vrijspreken dan, was vast zelfverdediging
pi_202291426
Hij was blijkbaar op de vlucht, dus de politie krijgt nu natuurlijk de schuld omdat ze hem opgejaagd hebben.
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
pi_202291488
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 13:28 schreef Nober het volgende:
Lol.

[ twitter ]
Vooral de NOS is behoorlijk woke. Dus als het geen blanke dader betreft is het beter de etniciteit zoveel mogelijk niet te benoemen om stigmatisering te voorkomen.
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 13:36 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Hij was blijkbaar op de vlucht, dus de politie krijgt nu natuurlijk de schuld omdat ze hem opgejaagd hebben.
Er zal door progressieve Amerikaanse media zonder enige twijfel een heel narratief omheen worden verzonnen. En wat jij noemt zal dan zeker tot de mogelijkheden behoren.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_202291871
Damn, zie net de beelden en lees hier net over.
Heftig.

[ Bericht 88% gewijzigd door Salina op 22-11-2021 14:12:46 ]
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  maandag 22 november 2021 @ 14:46:45 #37
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_202292492
quote:
14s.gif Op maandag 22 november 2021 13:40 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Vooral de NOS is behoorlijk woke. Dus als het geen blanke dader betreft is het beter de etniciteit zoveel mogelijk niet te benoemen om stigmatisering te voorkomen.
[..]
Er zal door progressieve Amerikaanse media zonder enige twijfel een heel narratief omheen worden verzonnen. En wat jij noemt zal dan zeker tot de mogelijkheden behoren.
Je zou je diep moeten schamen man. Zo'n verschrikkelijke gebeurtenis misbruiken om je politieke gal te spuien om zoveel mogelijk "de andere partij" zwart te maken. Triest.

Dit is een verschrikkelijke gebeurtenis en ik denk dat er weinig mensen zullen zijn, op enkele gekkies na, die deze zieke daad zullen proberen te bagatelliseren. Denk dat er weinig mensen zullen zijn die er om zullen rouwen als deze gek levenslang krijgt in een isoleercel.
Krekker is de bom!
  maandag 22 november 2021 @ 15:06:16 #38
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_202292785
Bedankt politiek en media, die het publiek maandenlang hebben voorgelogen over wat er in Kenosha gebeurde. Er zijn nog hele volksstsammen die denken dat Rittenhouse een nazi is, die uit haat 2 zwarte kerels doodschoot tjdens een 'mostfully peacefull protest'.

Waarschijnlijk is deze Darrel Brooks er een van.

Op MSNBC wordt deze hoax nog steeds voorgezet (net als de Russiahoax en de January 6 Insurrection hoax)
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_202293024
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 14:46 schreef KreKkeR het volgende:

[..]
Je zou je diep moeten schamen man. Zo'n verschrikkelijke gebeurtenis misbruiken om je politieke gal te spuien om zoveel mogelijk "de andere partij" zwart te maken. Triest.

Dit is een verschrikkelijke gebeurtenis en ik denk dat er weinig mensen zullen zijn, op enkele gekkies na, die deze zieke daad zullen proberen te bagatelliseren. Denk dat er weinig mensen zullen zijn die er om zullen rouwen als deze gek levenslang krijgt in een isoleercel.
Ik ben zelf geen Amerikaan. Kortom, ik redeneer dus niet vanuit een 'us vs. them' perspectief. Laat staan dat ik politiek gal aan het spuwen ben. Ik benoem slechts een objectief waarneembare trend in de (Amerikaanse) media die erg schadelijk is. En die moet ook zoveel mogelijk benoemd worden omdat het zorgt voor meer polarisatie, dat zou niemand moeten willen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_202295675
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  maandag 22 november 2021 @ 18:32:36 #41
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_202295808
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 10:14 schreef epicbeardman het volgende:
Links terrorisme is gevaarlijker dan moslim terrorisme.
Haha, links/rechtsextremisme is niets vergeleken met het gedrag dat onze islamitische medemensen elke dag laten zien.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_202296717
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 13:30 schreef crystal_meth het volgende:

[..]
Dan horen Trump en de GOP ook op die lijst. Genoeg Trumpsters gebrainwashed en vol met haat door de leugen dat de verkiezing gestolen was.
Ja kan kan ik verder niet zo veel mee, en Trump kan me ook gestolen worden trouwens.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  maandag 22 november 2021 @ 20:04:52 #43
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_202297148
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_202297855
Poeh, nou weten we dat ook weer. Geen achtervolging, geen terroristisch motief bij dit "ongeluk". De berichtgeving is weer tenenkrommend te noemen.

twitter

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_202298004
twitter

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  maandag 22 november 2021 @ 21:14:21 #46
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_202298275
quote:
quote:
If so, all those who incited this violence have blood on their hands
Dit stukje snap ik niet helemaal. Wat bedoelen ze precies, weet jij dat?
Krekker is de bom!
  maandag 22 november 2021 @ 21:20:08 #47
463823 Rodgrod
Lekker met vanillekwark
pi_202298358
Hmm op een van de filmpjes valt te zien hoe hij vol de kans heeft om op een groep mensen in te rijden die in het midden van de weg lopen, maar dit niet doet. Ik geloof wel dat er geen terroristisch motief is.
❤️🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤❤️
Doet rubber om staven
  maandag 22 november 2021 @ 21:23:28 #48
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_202298420
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 21:20 schreef Rodgrod het volgende:
Hmm op een van de filmpjes valt te zien hoe hij vol de kans heeft om op een groep mensen in te rijden die in het midden van de weg lopen, maar dit niet doet. Ik geloof wel dat er geen terroristisch motief is.
Ik denk dat we het op dit moment simpelweg nog niet weten.

Wellicht reed hij langs de andere mensen omdat hij de grootste mensenmassa opzocht. Maar wellicht ook niet, en was het gewoon een gek die probeerde te vluchten en daarbij ziekelijke risico's nam.

Het is belangrijk om het motief te weten, maar hoe dan ook, levenslang in isoleercel is het minste wat we voor deze meneer kunnen doen.
Krekker is de bom!
  maandag 22 november 2021 @ 22:18:45 #49
8369 speknek
Another day another slay
pi_202299245
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 21:14 schreef KreKkeR het volgende:

[..]
[..]
Dit stukje snap ik niet helemaal. Wat bedoelen ze precies, weet jij dat?
Gelijke rechten is white genocide, je weet zelf. Getroll van een emotionele 12 jarige.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_202299291
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 22:18 schreef speknek het volgende:

[..]
Gelijke rechten is white genocide, je weet zelf. Getroll van een emotionele 12 jarige.
Gelijke rechten? White genocide? Ik heb eerder het idee dat jij hier aan het trollen bent.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')