abonnement Unibet Coolblue
pi_202296207
Ik denk niet dat het veel zin heeft. Best dat er wat zure ex minnaressen naar de privé of weekend oid gaan stappen als hij dat doet.
Vreemdgaan als bekende Nederlander maakt best chantabel, helemaal als je de brave huisvader wil lijken.
Je zag wat voor shit er boven kwam drijven met Hazes toen.
  Vis een optie? maandag 22 november 2021 @ 19:10:43 #52
70532 loveli
N
pi_202296291
Meer publiciteit voor Yvonne, meer aandacht voor de uitstapjes van Marco. Kan me niet voorstellen dat hij het werkelijk voor een rechter wil laten komen. Eerder een signaal "kijk, ik ben onschuldig".
crap in = crap out
pi_202296325
quote:
Yvonne pretendeert nooit journalist te zijn, dus die opmerking kan van tafel.
Verder zegt Yvonne overal bewijs van te hebben, dus laat maar komen die rechtszaak.
pi_202296502
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 19:13 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Yvonne pretendeert nooit journalist te zijn, dus die opmerking kan van tafel.
Verder zegt Yvonne overal bewijs van te hebben, dus laat maar komen die rechtszaak.
Ik denk dat Marco toch echt wat machtiger is op dit vlak dan Yvonne. Hij zal echt geen rechtzaak starten als hij weet dat er niks te halen valt.
pi_202296594
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2021 18:53 schreef Andromache het volgende:
Benieuwd of dit een Bridgetje wordt of niet.

[edit]https://www.superguide.nl(...)ae-a9a6-537182711dfa

Dus als Yvonne schriftelijke verklaringen over de koeienseks kan krijgen, zit ze gebakken. Zeker als Geile Gerrit Royce de Vries in de arm neemt.

Niet met de arm neemt. Pun intended. :Y)
Sinds die koe neemt dit topic een hele vreemde wending :+

Anyway;

quote:
De rechter stelde dat Bridget een ’public figure’ is, ’die zich meer moet laten welgevallen dan andere personen’. "Heel onaangenaam voor eiseres, maar door het zo uit de hand te laten lopen op een feest waar – in de woorden van haar raadsman – de voltallige vaderlandse roddelpers aanwezig was, heeft zij dat voor een deel aan zichzelf te wijten.”
^^ Dit (incident) is heel iets anders dan een youtube detective die het haar levensdoel lijkt te hebben gemaakt om de reputatie van Marco Borsato om zeep te helpen en en passant diens (ex-) vrouw ook even door het slijk haalt in een geheime app-groep en daar vandaag vrolijk mee doorgaat in haar Stories.

Het gaat er bovendien niet eens om of hij daadwerkelijk vreemd gaat/ging, maar of eer en goede naam worden aangetast door de beschuldigingen.

Ook De Waarheid kan dus strafbaar zijn.
pi_202296730
quote:
10s.gif Op maandag 22 november 2021 12:44 schreef Benny het volgende:

[..]
Marco draaide vaak door met z'n genotsknots op de knop te rampenstampen. Zodra er een vrouw/meisje zong was hij vaak een van de eerste. Zodoende stond hij bijvoorbeeld ook bekend in de topics over The Voice. Dus dat hij zo snel voor Maan drukte was geen incident, het was chronisch
Dit dus.
We noemden hem toen ook de Piemp. Blijkbaar voelden we toen al iets aan :')
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  Trouwste user 2022 maandag 22 november 2021 @ 19:47:13 #57
7889 tong80
Spleenheup
pi_202296797
Marco Borsato is van de mountainbike gevallen en heeft daardoor een scheurtje in zijn arm opgelopen. Dat bevestigt zijn management na berichtgeving van RTL Boulevard. Hij zit nu in het gips.

Vorige week maakte de zanger bekend dat zijn clubtour vanwege de coronamaatregelen wordt uitgesteld. Eigenlijk zou de Hef je glas met mij-tournee op 30 november van start gaan, maar het demissionair kabinet kondigde aan dat er maximaal 1250 mensen in een concertzaal mogen en dat iedereen moet zitten.

In totaal zou Borsato langs 22 clubs door heel Nederland gaan. Onder meer Paradiso in Amsterdam, Doornroosje in Nijmegen, Paard in Den Haag en TivoliVredenburg in Utrecht stonden op de planning. Er wordt nog gezocht naar vervangende data voor de concerten.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_202297014
Misschien heeft die koe hem wel aangevallen?
pi_202297112
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 19:29 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ik denk dat Marco toch echt wat machtiger is op dit vlak dan Yvonne. Hij zal echt geen rechtzaak starten als hij weet dat er niks te halen valt.
Voorlopig zie ik nog nergens een officiële verklaring waarin staat dat hij een procedure tegen haar start. De bronnen zouden 'insiders' zijn die dat beweren en showrubrieken die dit bericht van elkaar overnemen

Ik wacht nog even een statement van zijn management af
pi_202297440
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 19:47 schreef tong80 het volgende:
Marco Borsato is van de mountainbike gevallen en heeft daardoor een scheurtje in zijn arm opgelopen. Dat bevestigt zijn management na berichtgeving van RTL Boulevard. Hij zit nu in het gips.

Vorige week maakte de zanger bekend dat zijn clubtour vanwege de coronamaatregelen wordt uitgesteld. Eigenlijk zou de Hef je glas met mij-tournee op 30 november van start gaan, maar het demissionair kabinet kondigde aan dat er maximaal 1250 mensen in een concertzaal mogen en dat iedereen moet zitten.

In totaal zou Borsato langs 22 clubs door heel Nederland gaan. Onder meer Paradiso in Amsterdam, Doornroosje in Nijmegen, Paard in Den Haag en TivoliVredenburg in Utrecht stonden op de planning. Er wordt nog gezocht naar vervangende data voor de concerten.

:T
Uitgegleden in een koeienvlaai?
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_202297850
Doet Iris Hond het op zijn hondjes?
Lekker achterlangs. 😉
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_202297944
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2021 20:43 schreef superniger het volgende:
Doet Iris Hond het op zijn hondjes?
Lekker achterlangs. 😉
2020 belde.
pi_202298104
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 09:37 schreef roos94 het volgende:
Waarom zou je als Leontine zijnde na al dit drama nog steeds voor Marco kiezen... mijn hoofd kan hier niet bij
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_202298975
Heel mooi. Had ie maar iets anders gebroken, vuilak.
U MAD?
pi_202299092
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2021 20:43 schreef superniger het volgende:
Doet Iris Hond het op zijn hondjes?
Lekker achterlangs. 😉
Ja. Ze blaft er ook bij.
pi_202299465
Ik heb het interview met Leontien in de Linda gelezen en ben verward door de passage over Iris. Ze heeft haar bij hun ontmoeting in een restaurant gezegd dat ze haar een nieuwe liefde gunt. Naast de passief agressieve toon die ervan af droop, vraag ik me vooral af: waarom? Waarom meen je dat te moeten zeggen tegen het neukertje van je man?
pi_202299489
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 22:36 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb het interview met Leontien in de Linda gelezen en ben verward door de passage over Iris. Ze heeft haar bij hun ontmoeting in een restaurant gezegd dat ze haar een nieuwe liefde gunt. Naast de passief agressieve toon die ervan af droop, vraag ik me vooral af: waarom? Waarom meen je dat te moeten zeggen tegen het neukertje van je man?
Dat. En waarom beland dat in een blad als dit en in deze vorm. Het is gek. Het piept, het kraakt. Het zaakje stinkt.
pi_202301412
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 22:36 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb het interview met Leontien in de Linda gelezen en ben verward door de passage over Iris. Ze heeft haar bij hun ontmoeting in een restaurant gezegd dat ze haar een nieuwe liefde gunt. Naast de passief agressieve toon die ervan af droop, vraag ik me vooral af: waarom? Waarom meen je dat te moeten zeggen tegen het neukertje van je man?
Yvonne legt in haar video uit dat Iris en Leontine elkaar al goed kende voor Marco erop lag.
Iris was dakloos en Leontine had haar geholpen, als dank spring ze op Marco, wat dat stukje nog vreemder maakt.
pi_202301897
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 09:20 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Yvonne legt in haar video uit dat Iris en Leontine elkaar al goed kende voor Marco erop lag.
Iris was dakloos en Leontine had haar geholpen, als dank spring ze op Marco, wat dat stukje nog vreemder maakt.
Iris en Marco lagen te seksen bij hem thuis?
  Vis een optie? dinsdag 23 november 2021 @ 10:03:10 #70
70532 loveli
N
pi_202301908
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 10:02 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Iris en Marco lagen te seksen bij hem thuis?
Bij Iris thuis kon niet :')
crap in = crap out
pi_202301921
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 10:02 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Iris en Marco lagen te seksen bij hem thuis?
Dat werd niet gezegd, Iris deed conservatorium en Leontine hielp haar. Hoe werd niet gezegd, wel dat ze toen dakloos was.

Edit:
https://www.linda.nl/vide(...)der-en-niemand-iets/

Blijk dus te kloppen, ook weer zo jong.
pi_202301931
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 10:03 schreef loveli het volgende:

[..]
Bij Iris thuis kon niet :')
Lekker in de wei wel.
  dinsdag 23 november 2021 @ 10:20:08 #73
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_202302137
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 10:05 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Lekker in de wei wel.
Denk het niet, het was vast hondenweer.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_202302393
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 10:03 schreef loveli het volgende:

[..]
Bij Iris thuis kon niet :')
Als dat het geval is snap ik al helemaal niet wat Leontien nog bij hem doet.
  dinsdag 23 november 2021 @ 10:56:24 #75
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_202302553
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 10:43 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Als dat het geval is snap ik al helemaal niet wat Leontien nog bij hem doet.
Misschien moet ze eens met Connie Witteman praten over waar zij haar nieuwe beddengoed haalt.

Connie Witteman koopt altijd nieuw bed bij nieuwe bedpartner
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')