SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat hierboven staatquote:
Dat soort dingen is echt niet aan mij besteed. Mascara en eventueel een lijntje op het ooglid, daar houdt het wel mee op.quote:Op zondag 21 november 2021 20:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als je met oogschaduw een wing wil maken. Of voor smokey eyes.
Hm.. dit was knalblauwe metallic oogschaduw en zonder wing.quote:Op zondag 21 november 2021 20:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als je met oogschaduw een wing wil maken. Of voor smokey eyes.
Klinkt pittigquote:Op zondag 21 november 2021 20:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hm.. dit was knalblauwe metallic oogschaduw en zonder wing.
Wel een vrouw van 50+
quote:
En de Duitsersquote:
ik moest meteen al aan Inez Weski denkenquote:Op zondag 21 november 2021 20:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel een vrouw van 50+
Is dat die goth advocate?quote:Op zondag 21 november 2021 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik moest meteen al aan Inez Weski denken
Check. O en m'n wenkbrauwen soms.quote:Op zondag 21 november 2021 20:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat soort dingen is echt niet aan mij besteed. Mascara en eventueel een lijntje op het ooglid, daar houdt het wel mee op.
Vanochtend, uurtje of 9, hartslag gemiddeld 120, knappe Cubaanse sigaar verbrand a 450 Equote:Op zondag 21 november 2021 20:49 schreef Lospedrosa het volgende:
Vanochtend >4 uur, hartslag gemiddeld 160, Cal verbrand 4500
Mijn god.quote:Op zondag 21 november 2021 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik moest meteen al aan Inez Weski denken
quote:Op zondag 21 november 2021 20:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vanochtend, uurtje of 9, hartslag gemiddeld 120, knappe Cubaanse sigaar verbrand a 450 E
quote:
120 is heel hoog in rust tenzij je super gestresst bent.quote:Op zondag 21 november 2021 20:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vanochtend, uurtje of 9, hartslag gemiddeld 120, knappe Cubaanse sigaar verbrand a 450 E
Mja kpk’tje zekerquote:Op zondag 21 november 2021 20:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel een vrouw van 50+
Eckt fantastisch.quote:Op zondag 21 november 2021 20:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ik ben altijd super gestresst vanwege al mijn protserige bezittingenquote:Op zondag 21 november 2021 20:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
120 is heel hoog in rust tenzij je super gestresst bent.
Mijn is in rust 50-60
quote:
Snap ik.quote:Op zondag 21 november 2021 20:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ik ben altijd super gestresst vanwege al mijn protserige bezittingen
Dat is niet goed hoor, 4 uur met 160 bpmquote:Op zondag 21 november 2021 20:49 schreef Lospedrosa het volgende:
Waarom niet?quote:Op zondag 21 november 2021 20:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is niet goed hoor, 4 uur met 160 bpm
helaas, weekend is gecanceled.quote:Op zondag 21 november 2021 20:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Nog vijf dagen en dan is het weer weekend.
Helaaaasquote:Op zondag 21 november 2021 20:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
helaas, weekend is gecanceled.
Gewoon in je dikke Cadillac met vloerverwarming cruisen ja tochquote:Op zondag 21 november 2021 20:53 schreef Ama het volgende:
Nee ik vind het "werken" niet erg maar door die kutkou fietsen vind ik zo niet motiverend.
quote:Op zondag 21 november 2021 20:49 schreef Lospedrosa het volgende:
Brb even mijn fiets upgraden.quote:Op zondag 21 november 2021 20:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Gewoon in je dikke Cadillac met vloerverwarming cruisen ja toch
Tap tap tapquote:
Nou zo lang vrij dicht bij je piek hartslag zitten lijkt me niet gezond, kun je beter wat afwisselenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zondag 21 november 2021 20:56 schreef Ama het volgende:
Mijn hartslag is soms best hoog.Is dat dan niet meer huehue ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op zondag 21 november 2021 20:56 schreef Ama het volgende:
Mijn hartslag is soms best hoog.je ziet een oliebollenkraam staan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
wat is dat, weekend?quote:Op zondag 21 november 2021 20:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Nog vijf dagen en dan is het weer weekend.
Weet even niet waar jij aan denkt.quote:Op zondag 21 november 2021 20:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat dan niet meer huehue ?
Ik ook niet, doeiquote:
Tijd om naar bed te gaan dusquote:Op zondag 21 november 2021 20:57 schreef datismijnmening het volgende:
Moet morgen om 8 uur in het ziekenhuis zijn![]()
Dat zijn toch geen tijden
Heb je wel wat aan de rest van je dagquote:Op zondag 21 november 2021 20:57 schreef datismijnmening het volgende:
Dan gaat mijn wekker.quote:Op zondag 21 november 2021 20:57 schreef datismijnmening het volgende:
Mijn dag nachtritme is daar niet op ingesteld. Slaap waarschijnlijk pas om twee uur ofzo.quote:
Nee want er zit een Romeo op mijn rug en Rutte zit te kuttequote:
Die van mij is tijdens het hardlopen 190-210, en hoeveel ik ook sport/hardloop dat verandert niet. Wellicht ook niet helemaal gezond, maar heb verder nergens last van.quote:Op zondag 21 november 2021 20:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn hartslag is nu gelukkig weer gedaald, maar in rust was hij soms 85Dat sloeg nergens op.
Nu is hij gedaald naar 70 en ik hoop dat hij nog meer gaat dalen.
Om slaap in te halen jaquote:Op zondag 21 november 2021 20:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je wel wat aan de rest van je dag
Nee joh dat is tempo 2 75-80% van mijn Max HS, een perfecte intensieve duurtraining.quote:Op zondag 21 november 2021 20:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou zo lang vrij dicht bij je piek hartslag zitten lijkt me niet gezond, kun je beter wat afwisselen
O ja heb om 7u eerste meeting, moet niet vergeten m'n wekker te zetten.quote:Op zondag 21 november 2021 20:57 schreef datismijnmening het volgende:
Dat is niet erg, maar wel heel hoog zeg!quote:Op zondag 21 november 2021 20:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die van mij is tijdens het hardlopen 190-210, en hoeveel ik ook sport/hardloop dat verandert niet. Wellicht ook niet helemaal gezond, maar heb verder nergens last van.
quote:Op zondag 21 november 2021 20:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die van mij is tijdens het hardlopen 190-210, en hoeveel ik ook sport/hardloop dat verandert niet. Wellicht ook niet helemaal gezond, maar heb verder nergens last van.
Ja heb soms ook in de ochtend 220 uit het niks, zonder dat ik me inspan. En dat is gelijk weg als ik plat ga liggen.quote:Op zondag 21 november 2021 21:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is niet erg, maar wel heel hoog zeg!
Jij bent dat gewendquote:Op zondag 21 november 2021 21:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja heb om 7u eerste meeting, moet niet vergeten m'n wekker te zetten.
quote:
Vind het alsnog vrij hoog voor een gemiddelde snelheid over zo'n lange duur, is meer een gemiddelde voor een interval.quote:Op zondag 21 november 2021 21:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee joh dat is tempo 2 75-80% van mijn Max HS, een perfecte intensieve duurtraining.
Al ging het vandaag wel wat te hard.
morgen geen Leeuwarden meer?quote:Op zondag 21 november 2021 21:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
BREEKING NEUWS...
OPSTAND IN LEEUWARDE
KOM OP VOOR JE REGT MENSE
Een t-mobile aansluiting voor internetquote:Op zondag 21 november 2021 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat gaan jullie allemaal kopen op black friday?
Of met kortingen in de week voor BF
goudquote:Op zondag 21 november 2021 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Schoenen, zijn al besteld en worden aankomende week geleverd.quote:Op zondag 21 november 2021 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee joh dan moet je naar 95% van je omslagpunt.quote:Op zondag 21 november 2021 21:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind het alsnog vrij hoog voor een gemiddelde snelheid over zo'n lange duur, is meer een gemiddelde voor een interval.
zo min mogelijkquote:Op zondag 21 november 2021 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Kleding en schoenenquote:Op zondag 21 november 2021 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja maar een intervaltraining houdt je geen 4 uur volquote:Op zondag 21 november 2021 21:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee joh dan moet je naar 95% van je omslagpunt.
Wasmiddelquote:Op zondag 21 november 2021 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh dat is niet perse verkeerd maar zou wel een sport medische test doen met ecgquote:Op zondag 21 november 2021 21:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja heb soms ook in de ochtend 220 uit het niks, zonder dat ik me inspan. En dat is gelijk weg als ik plat ga liggen.
Preciesquote:Op zondag 21 november 2021 21:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar een intervaltraining houdt je geen 4 uur vol
Niks. Ik heb niks nodig.quote:Op zondag 21 november 2021 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Niks denk ik.quote:Op zondag 21 november 2021 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Op een fluistertoon: 5kg spritsenquote:
quote:Op zondag 21 november 2021 21:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op een fluistertoon: 5kg spritsen
niks tenzij een goddelijke aanbieding voorbij komtquote:Op zondag 21 november 2021 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Oeh... goede keuzequote:Op zondag 21 november 2021 21:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dan zou ik misschien toch voor gevulde speculaas gaan nu
quote:Op zondag 21 november 2021 21:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou nou, er moet eerst nog gesnaveld worden.
Zou alleen bij mij niet weten wat mijn hartslag tijdens het lopen is, heb een hekel aan dingen om mijn polsquote:
quote:Op zondag 21 november 2021 21:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Psst WHIEEEP maisje…wil jij een stukje koek?
Zolang hij klopt, klopt het.quote:Op zondag 21 november 2021 21:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou alleen bij mij niet weten wat mijn hartslag tijdens het lopen is, heb een hekel aan dingen om mijn pols
Weet wel dat die momenteel wat hoger is, maar dat komt door de ontstekingquote:Op zondag 21 november 2021 21:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zolang hij klopt, klopt het.
Is het nog niet minder?quote:Op zondag 21 november 2021 21:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet wel dat die momenteel wat hoger is, maar dat komt door de ontsteking
hebben ze nog niet gegeten danquote:Op zondag 21 november 2021 21:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou nou, er moet eerst nog gesnaveld worden.
Ik heb even gewacht met schoenen kopen.quote:Op zondag 21 november 2021 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Seks voor het huwelijkquote:Op zondag 21 november 2021 21:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
had van jou wel: vaderschapstesten verwacht
Lopen is ong 5 slagen hoger dan op de bank zittenquote:Op zondag 21 november 2021 21:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou alleen bij mij niet weten wat mijn hartslag tijdens het lopen is, heb een hekel aan dingen om mijn pols
Qua pijn gelukkig wel, het is nu vooral nadrukkelijk aanwezig maar niet meer die helse stekende pijn waardoor je continu op de klok kijkt of het al tijd is voor de volgende pijnstillerquote:
kopkluiven is niet gelijk aan snavelenquote:Op zondag 21 november 2021 21:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zie dat iemand de Foqueville lingo weer even moet bijschaven
Klinkt nog steeds niet prettigquote:Op zondag 21 november 2021 21:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Qua pijn gelukkig wel, het is nu vooral nadrukkelijk aanwezig maar niet meer die helse stekende pijn waardoor je continu op de klok kijkt of het al tijd is voor de volgende pijnstiller
nog meer galeriedraadquote:Op zondag 21 november 2021 21:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
wat zal ik vanavond nog allemaal online gaan shoppen
Goud en aromat.quote:Op zondag 21 november 2021 21:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
Een elektrische dekenquote:Op zondag 21 november 2021 21:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
Gelukkig is het iets beter dan. Maar klinkt nog steeds erg kutquote:Op zondag 21 november 2021 21:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Qua pijn gelukkig wel, het is nu vooral nadrukkelijk aanwezig maar niet meer die helse stekende pijn waardoor je continu op de klok kijkt of het al tijd is voor de volgende pijnstiller
Mijn wandeltempo is wel wat hoger dan een bejaarde op een vakantiebeurs hequote:Op zondag 21 november 2021 21:20 schreef Lospedrosa het volgende:
Lope
[..]
Lopen is ong 5 slagen hoger dan op de bank zitten
Nee is het ook niet, maar het is wel wat draaglijker nu, Hoefde er vannacht niet uit om nog een pilletje te nemen en ik werd alleen nog maar bezweet wakker ipv dat ik mijn bed uit dreefquote:Op zondag 21 november 2021 21:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klinkt nog steeds niet prettig
Hoop dat het hierna even klaar is met de medische tegenvallersquote:Op zondag 21 november 2021 21:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee is het ook niet, maar het is wel wat draaglijker nu, Hoefde er vannacht niet uit om nog een pilletje te nemen en ik werd alleen nog maar bezweet wakker ipv dat ik mijn bed uit dreef
bal bal balquote:
Ja ik ben het boekje wel flink aan het afstrepen de afgelopen jaren opeensquote:Op zondag 21 november 2021 21:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoop dat het hierna even klaar is met de medische tegenvallers
quote:
Dat is ongeveer een half verkeersbord.quote:Op zondag 21 november 2021 21:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
was een rustige dag buiten. van 12 tot 2000 open. totale omzet 159 euro
daar komt een slang niet voor uit bedquote:Op zondag 21 november 2021 21:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat is niet erg rendabelquote:Op zondag 21 november 2021 21:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
goed hequote:Op zondag 21 november 2021 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is ongeveer een half verkeersbord.
Met aftrek van de inkoop- en arbeidskosten was het een stuk voordeliger om dicht te blijvenquote:
t Kuipje gaat er nog wel een keertje aan zoquote:
Of anders steek jij gewoon even wat lawinepijlen af in de richting van de Erasmusquote:
Dat staat in Westerloquote:Op zondag 21 november 2021 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
t Kuipje gaat er nog wel een keertje aan zo
Ach ja in België waren ze vandaag ook al aan het rellenquote:Op zondag 21 november 2021 21:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat staat in Westerlo
https://nl.wikipedia.org/wiki/%27t_Kuipje
![]()
Zijn net allemaal op gegaanquote:Op zondag 21 november 2021 21:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of anders steek jij gewoon even wat lawinepijlen af in de richting van de Erasmus
Morgen snel even naar België dan om nieuwe in te slaan voordat de grenzen weer dicht gaanquote:
Ik ben benieuwd of ze hier nog een keer gaan rellen. De vorige keer woonde ik er ver vanaf. Nu woon ik echt bijna in het gebied waar er toen gereld werd....quote:Op zondag 21 november 2021 21:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ach ja in België waren ze vandaag ook al aan het rellen
Ik ga er niet vanuit.quote:Op zondag 21 november 2021 21:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ze hier nog een keer gaan rellen. De vorige keer woonde ik er ver vanaf. Nu woon ik echt bijna in het gebied waar er toen gereld werd....
Ligt er een beetje aan of onze brugwachter een beetje op blijft lettenquote:Op zondag 21 november 2021 21:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga er niet vanuit.
In Foqueville ook nog geen rellen?
Dat is wel het voordeel van een ophaalbrug.quote:Op zondag 21 november 2021 21:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan of onze brugwachter een beetje op blijft letten
koopeenbruid.ru ?quote:Op zondag 21 november 2021 21:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
Alleen op zwarte modellen. De rest is op Cyber Monday in de aanbieding.quote:Op zondag 21 november 2021 21:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hebben die ook black friday-deals?
quote:Op zondag 21 november 2021 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Er gaat me echt even te veel mis in de wereld allemaal nu. Welterusten
Trusten Flesquote:Op zondag 21 november 2021 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Er gaat me echt even te veel mis in de wereld allemaal nu. Welterusten
dacht alleen op singles day..quote:Op zondag 21 november 2021 21:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Alleen op zwarte modellen. De rest is op Cyber Monday in de aanbieding.
Cyber monday is vast eentje die alleen maar wil chatten maar nooit deze kant op komtquote:Op zondag 21 november 2021 21:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Alleen op zwarte modellen. De rest is op Cyber Monday in de aanbieding.
die heeft echt geen opvoeding gehadquote:Op zondag 21 november 2021 21:54 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
Gelachen @:haags @:Zipportal
Zouden ze daar niet eerder in Sterrenburg losgaan?quote:Op zondag 21 november 2021 21:57 schreef Budapestenaar het volgende:
Als ze in Dordt gaan rellen zit ik wel op de eerste rang
WELquote:Op zondag 21 november 2021 21:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die heeft echt geen opvoeding gehad
Neequote:Op zondag 21 november 2021 21:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zouden ze daar niet eerder in Sterrenburg losgaan?
Oh is dat niet meer de prachtwijk tegenwoordigquote:
quote:Op zondag 21 november 2021 22:05 schreef mschol het volgende:
ik wil wel even een jaar ofzo slapen, even een jaar nergens aan hoeven te denken en geen verplichtingen
Winter outfit uit de kast.quote:Op zondag 21 november 2021 22:04 schreef bitterbal het volgende:
Vanavond komen brede opklaringen voor en het wordt nagenoeg droog. Vannacht komt in het zuidoosten lage bewolking voor, elders blijft het breed opgeklaard. De temperatuur daalt naar 0 tot 3 graden. Morgen is het vrij zonnig, alleen in het zuidoosten komt nog enige tijd lage bewolking voor. Het blijft droog en de temperatuur loopt geleidelijk op naar 5 tot lokaal 9 graden.
frips
Frips aan je vips.quote:Op zondag 21 november 2021 22:04 schreef bitterbal het volgende:
Vanavond komen brede opklaringen voor en het wordt nagenoeg droog. Vannacht komt in het zuidoosten lage bewolking voor, elders blijft het breed opgeklaard. De temperatuur daalt naar 0 tot 3 graden. Morgen is het vrij zonnig, alleen in het zuidoosten komt nog enige tijd lage bewolking voor. Het blijft droog en de temperatuur loopt geleidelijk op naar 5 tot lokaal 9 graden.
frips
copainquote:Op zondag 21 november 2021 21:59 schreef Haags het volgende:
[..]
WEL
Oh je had het over dat mokkel in dat busje
Sneeuwvlokjes genoeg hier hahaquote:Op zondag 21 november 2021 22:08 schreef UitStraling het volgende:
Dacht dat er sneeuw zou komen, nou kom op dan met die heerlijke witte gezellige vlokjes.
Of je speciaal bent of wilt snacken?quote:
wilt snackenquote:Op zondag 21 november 2021 22:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of je speciaal bent of wilt snacken?
Dan is het waarschijnlijk een jaquote:
Als je gedurende dat jaar niet zou verouderen zou dat top zijnquote:Op zondag 21 november 2021 22:05 schreef mschol het volgende:
ik wil wel even een jaar ofzo slapen, even een jaar nergens aan hoeven te denken en geen verplichtingen
Als je nou gewoon eens niet van die opwarmsnacks had dan kon je ze veel eerder nemenquote:Op zondag 21 november 2021 22:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien heb ik nog kaasstengels
Ja dat is idd wel vaak irritantquote:Op zondag 21 november 2021 22:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je nou gewoon eens niet van die opwarmsnacks had dan kon je ze veel eerder nemen
Na dat jaar slapen en niksen wordt je nog steeds depressief wakker hoor, kun je beter je leven gewoon omgooien in dat jaar en een feestje van 't leven maken.quote:Op zondag 21 november 2021 22:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als je gedurende dat jaar niet zou verouderen zou dat top zijn
Ja flikker gewoon een zak borrelnoten in de kast ofzoquote:
dat vind ik nooit zo boeiendquote:Op zondag 21 november 2021 22:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja flikker gewoon een zak borrelnoten in de kast ofzo
Ben net thuis weer. De brug is in beweging, geloof ik!quote:Op zondag 21 november 2021 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
@:Recce die stinkbrug staat er met de kerst nog man![]()
Dat is alleen maar goed, vreet je tenminste niet gelijk die hele zak leegquote:
quote:
Ja, ik merk het. Mijn stadsgenoot Albert is wel tegen de grond geslagen door de ME, zag ik.quote:Op zondag 21 november 2021 22:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We hebben alleen nog een Karin live.
Enschede, Groningen, Leeuwarden en weet ik veel wat voor gehuchten nog meerquote:
Ja.quote:Op zondag 21 november 2021 22:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, ik merk het. Mijn stadsgenoot Albert is wel tegen de grond geslagen door de ME, zag ik.
Hier niks, stond al klaar met kokend teer.quote:Op zondag 21 november 2021 22:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Enschede, Groningen, Leeuwarden en weet ik veel wat voor gehuchten nog meer
Deze heeft ook goed commentaarquote:Op zondag 21 november 2021 22:27 schreef Recce het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/mijnwereld/videos/4882549841776971
Eehmquote:
Het is zondag, dus dat kan ook niet bij jou.quote:Op zondag 21 november 2021 22:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier niks, stond al klaar met kokend teer.
EDE NAAR DE KLOTE!!!!quote:Op zondag 21 november 2021 22:29 schreef CherryLips het volgende:
En toen ging er vuurwerk af op het pleintje hiervoor.
Ik pak de teer weer.
quote:Op zondag 21 november 2021 22:28 schreef UitStraling het volgende:
Drie soorten mensen in Nederland momenteel.
- Relschoppers.
- Mensen die graag rellen kijken.
- Normale mensen.
Dingen opblazen is geen werk.quote:Op zondag 21 november 2021 22:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is zondag, dus dat kan ook niet bij jou.
Ik betaal een hoop om in het centrum te wonen dan wil ik die rellen ook voor mijn deur hebbenquote:Op zondag 21 november 2021 22:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh is dat niet meer de prachtwijk tegenwoordig
Die zijn not amused.quote:Op zondag 21 november 2021 22:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Hopelijk hebben ze een beetje respect voor je cavia's.
Ok, zal het doorgeven, is bij de Tolbrug een goed startpunt voor de plunderingen?quote:Op zondag 21 november 2021 22:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik betaal een hoop om in het centrum te wonen dan wil ik die rellen ook voor mijn deur hebben
Ze was net aan het filmen terwijl ze op de scooter reed, dat is niet handsfree telefoongebruik en dus strafbaarquote:Op zondag 21 november 2021 22:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Uiteraard! Ben benieuwd of ze straks nog gearresteerd wordt.
Arme beestjes.quote:Op zondag 21 november 2021 22:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die zijn not amused.
Maar ik ben eigenlijk nooit thuis met oud en nieuw dus geen idee hoe hysterisch ze dan zijn.
Extra hard knallen dusquote:Op zondag 21 november 2021 22:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Arme beestjes.Gelukkig dit jaar weer geen legaal vuurwerk!
Maar misschien dat de wereld dan weer normaal doetquote:Op zondag 21 november 2021 22:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Na dat jaar slapen en niksen wordt je nog steeds depressief wakker hoor, kun je beter je leven gewoon omgooien in dat jaar en een feestje van 't leven maken.
Ik doe de gordijnen dicht, hang een doek voor het hok en zet er huisjes en een grote pluk hooi in, en zet vaak de radio aanquote:Op zondag 21 november 2021 22:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Neuhquote:Op zondag 21 november 2021 22:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar misschien dat de wereld dan weer normaal doet
Nee, nee, beginnen bij het station graag en dan richting centrum.quote:Op zondag 21 november 2021 22:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ok, zal het doorgeven, is bij de Tolbrug een goed startpunt voor de plunderingen?
quote:Op zondag 21 november 2021 22:28 schreef UitStraling het volgende:
Drie soorten mensen in Nederland momenteel.
- Relschoppers.
- Mensen die graag rellen kijken.
- Normale mensen.
Oh wilde je juist een beetje verrassenquote:Op zondag 21 november 2021 22:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, nee, beginnen bij het station graag en dan richting centrum.
Moet wel eerst chips kopen.
Lijkt ook echt iets voor de politie om daar dan met een heel busje mee bezig te gaan.quote:Op zondag 21 november 2021 22:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze was net aan het filmen terwijl ze op de scooter reed, dat is niet handsfree telefoongebruik en dus strafbaar
O, je komt een cadeautje brengen?quote:Op zondag 21 november 2021 22:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh wilde je juist een beetje verrassen
Ik ga op vakantie met hond.quote:Op zondag 21 november 2021 22:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik doe de gordijnen dicht, hang een doek voor het hok en zet er huisjes en een grote pluk hooi in, en zet vaak de radio aanKan er verder weinig aan doen.
Onze hond vond het leukquote:Op zondag 21 november 2021 22:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga op vakantie met hond.
Daarom zijn deze rellen toch ook?quote:Op zondag 21 november 2021 22:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat denken die wappies wel meestal dat de politie allemaal achter ze aan zitquote:Op zondag 21 november 2021 22:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Lijkt ook echt iets voor de politie om daar dan met een heel busje mee bezig te gaan.
Luna zit gewoon dagen onder het bed dan. Heel zielig.quote:Op zondag 21 november 2021 22:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik doe de gordijnen dicht, hang een doek voor het hok en zet er huisjes en een grote pluk hooi in, en zet vaak de radio aanKan er verder weinig aan doen.
Ja denk woensdagavondquote:Op zondag 21 november 2021 22:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, je komt een cadeautje brengen?
Mijn hond boeide het niet zoveel totdat iemand vuurwerk naar hem gooide. Vanaf dat moment zijn knallen niet meer zo zijn ding. Vorige jaar Friesland. Dit jaar gaat hij naar Frankrijk.quote:Op zondag 21 november 2021 22:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Onze hond vond het leukBlijkbaar ruikt vuurwerk heel lekker.
Apport!quote:Op zondag 21 november 2021 22:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Onze hond vond het leukBlijkbaar ruikt vuurwerk heel lekker.
Steken ze in Frankrijk geen vuurwerk af dan?quote:Op zondag 21 november 2021 22:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn hond boeide het niet zoveel totdat iemand vuurwerk naar hem gooide. Vanaf dat moment zijn knallen niet meer zo zijn ding. Vorige jaar Friesland. Dit jaar gaat hij naar Frankrijk.
Alleen in de banlieuesquote:Op zondag 21 november 2021 22:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Steken ze in Frankrijk geen vuurwerk af dan?
Ach, is gewoon opportunistisch gerel van kansenjongeren inderdaad. Dat dooft wel weer uit.quote:Op zondag 21 november 2021 22:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daarom zijn deze rellen toch ook?
Boze jochies vanuit de zelfkant van de samenleving omdat zE gEeN vUuRweRk Af mOgeN StEkEn.
Denk dat de gearresteerden eerder Ali, Haags, Wesley heten dan Maurits, Constantijn en Thijmen.
De wappies zijn in dit omstandigheden wel de domsten of de sloomsten, dus die vallen dan inderdaad in handen van de politie.quote:Op zondag 21 november 2021 22:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat denken die wappies wel meestal dat de politie allemaal achter ze aan zit
Daar ga ik niet midden in de stad zitten.quote:Op zondag 21 november 2021 22:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Steken ze in Frankrijk geen vuurwerk af dan?
Even wat ruimtelijke herindeling van Dorraquote:
Wel van de mooie oude delen afblijven hoorquote:Op zondag 21 november 2021 22:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even wat ruimtelijke herindeling van Dorra
Wat een kneusquote:Op zondag 21 november 2021 22:50 schreef Recce het volgende:
[..]
De wappies zijn in dit omstandigheden wel de domsten of de sloomsten, dus die vallen dan inderdaad in handen van de politie.
Dus toch maar Sterrenburg slopen dan?quote:Op zondag 21 november 2021 22:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wel van de mooie oude delen afblijven hoor
Daar mist niemand iets aanquote:Op zondag 21 november 2021 23:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus toch maar Sterrenburg slopen dan?
Zal wel doorgeven dat ze in het centrum moeten beginnen maar pas in Sterrenburg aan het slopen gaanquote:
handig welquote:Op maandag 22 november 2021 00:47 schreef liesje1979 het volgende:
Toen ik thuiskwam uit Cyprus was er een brief dat mensen ruimte moesten maken voor steigers in de achtertuin, uitbouwen enzo moesten verwijderd worden. Ik met de buuf appen, ze wist ook niet wat ze kwamen doen maar haar buurman had de huurbaas gebeld en die kon ook niets vertellen dus voorlopig zou er nog niets gebeuren. Zijn ze vrijdag begonnen met het plaatsen. Ik hoorde van buuf (die dat weer via via gehoord had) dat ze achterkant zouden schilderen, in een soort terracotta kleur.Is nu grijzig. In plaats van dat ze de boel eens zouden isoleren ofzo. Die mannen waren vrijdag al in de tuin van de buren en ik hoefde niets weg te halen. Maar ik zal dus morgenochtend wel steigerbouwers in mijn tuin hebben. Echt belachelijk dat er vanuit de huurbaas niets gecommuniceerd is, ik dus niet eens zo goed weet wat ze komen doen en hoe lang die steigers blijven staan.
Lekker handigquote:Op maandag 22 november 2021 00:47 schreef liesje1979 het volgende:
Toen ik thuiskwam uit Cyprus was er een brief dat mensen ruimte moesten maken voor steigers in de achtertuin, uitbouwen enzo moesten verwijderd worden. Ik met de buuf appen, ze wist ook niet wat ze kwamen doen maar haar buurman had de huurbaas gebeld en die kon ook niets vertellen dus voorlopig zou er nog niets gebeuren. Zijn ze vrijdag begonnen met het plaatsen. Ik hoorde van buuf (die dat weer via via gehoord had) dat ze achterkant zouden schilderen, in een soort terracotta kleur.Is nu grijzig. In plaats van dat ze de boel eens zouden isoleren ofzo. Die mannen waren vrijdag al in de tuin van de buren en ik hoefde niets weg te halen. Maar ik zal dus morgenochtend wel steigerbouwers in mijn tuin hebben. Echt belachelijk dat er vanuit de huurbaas niets gecommuniceerd is, ik dus niet eens zo goed weet wat ze komen doen en hoe lang die steigers blijven staan.
Ik ben het hier mee eensquote:
Ik zie donderdag natte sneeuw in de voorspelling staanquote:
nee, voor warm weer ga jij maar naar de tropenquote:Op maandag 22 november 2021 07:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Voor sneeuw ga je maar op wintersport
Lekker schaatsen. Warme chocolademelk erbij.quote:Op maandag 22 november 2021 07:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Voor sneeuw ga je maar op wintersport
quote:Op maandag 22 november 2021 07:51 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, voor warm weer ga jij maar naar de tropen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |