Ik zit met een probleem. Vroeger (toen ik zo'n 8 jaar was) had ik een 16-jarig buurmeisje waar ik vaak mee speelde, kwam er wel goed mee overeen. Daarna ben ik ver verhuisd, maar nu woon ik terug daar. Ik ben intussen 15, zij 21.
Ik kan het erg goed met haar vinden (cq. wij kunnen het erg goed met elkaar vinden), zij is tevens de dochter van de nieuwe vriend van m'n ma. Ik breng 'r ook steeds aan het lachen enzo, ik ga soms zelfs uit met haar (en haar zus). Maar ik voel méér.. Zij is net gescheiden van haar man, en heeft ook een kind (1 jaar).
Ik kan 'r echt niet uit m'n hoofd krijgen, en als ik met andere meisjes afspreek is het toch "zij" die in m'n hoofd zit. Ik voel ook een leegte in m'n hart nu, volgens mij door daardoor..
Ik hoop trouwens dat ze me niet als een 'broer' beschouwt..
ja ik voel ook wat voor iemand (van de zelfde leeftijd welliswaar), maar ze is total onbereikbaar geworden.
ik denk dat niet dat ze onbereikbaar is, maar denk is aan de consequenties...
En moést het iets worden tussen ons, zou ik nog niet echt "papa" zijn, ik kan moeilijk op m'n 15e gaan samenwonen met iemand.. Zou er trouwens niets op tegen hebben om al een kind mee op te voeden, aangezien ik een broer en zus van dezelfde leeftijd heb.
Maar ja, ik vrees dat het toch nooit reality wordt.. Misschien binnen 5 jaar, maar dan is zij 26 en alweer getrouwd..
Maar toch kan ik echt aan niemand anders meer denken....
quote:Ga er is serieus met haar praten, en vraag wat zij er van vindt.
Op zaterdag 1 februari 2003 01:47 schreef Master_Of_Puppets het volgende:
Maar toch kan ik echt aan niemand anders meer denken....
quote:Recht voor zijn raap gezegd.
Op zaterdag 1 februari 2003 01:48 schreef Conflict het volgende:
Dit wordt niks, sorry kerel.Ze is te oud voor je en een heel stuk verder in haar ontwikkeling.
@ topicstarter: bekijk het eens vanuit haar positie...
quote:Daar denk ik ook vaak aan, maar anderzijds.. Ik sta nu zo dicht bij haar, als het negatief uitdraait zou dat een figuurlijke muur tussen ons vormen vrees ik.. Ook is ze een goede vriendin van m'n eigen moeder, ik zou me wel een beetje schamen, snap je?
Op zaterdag 1 februari 2003 01:50 schreef Skinkie het volgende:[..]
Ga er is serieus met haar praten, en vraag wat zij er van vindt.
quote:Wat vindt dat meisje er van?
Op zaterdag 1 februari 2003 01:53 schreef Master_Of_Puppets het volgende:[..]
Daar denk ik ook vaak aan, maar anderzijds.. Ik sta nu zo dicht bij haar, als het negatief uitdraait zou dat een figuurlijke muur tussen ons vormen vrees ik.. Ook is ze een goede vriendin van m'n eigen moeder, ik zou me wel een beetje schamen, snap je?
quote:Probeer ik... Maar het is een beetje moeilijk in te beelden, voor hetzelfde geld ziet ze er wel iets in..
Op zaterdag 1 februari 2003 01:52 schreef GizartFRL het volgende:[..]
@ topicstarter: bekijk het eens vanuit haar positie...
quote:Ik geef net aan dat ik een situatie zit die het moeilijk maakt om er met haar over te praten, en dan vraag je wat zij ervan vindt
Op zaterdag 1 februari 2003 01:54 schreef Conflict het volgende:[..]
Wat vindt dat meisje er van?
quote:Jah ik weet alles van die muur helaas
Daar denk ik ook vaak aan, maar anderzijds.. Ik sta nu zo dicht bij haar, als het negatief uitdraait zou dat een figuurlijke muur tussen ons vormen vrees ik.. Ook is ze een goede vriendin van m'n eigen moeder, ik zou me wel een beetje schamen, snap je?
quote:Echt schamen is het niet.. Maar je begrijpt toch wat ik bedoel, ik zou me niet erg op m'n gemak meer voelen als zij / haar vader (vriend van m'n moeder) / etc in de buurt zijn.
Op zaterdag 1 februari 2003 01:56 schreef Skinkie het volgende:[..]
Jah ik weet alles van die muur helaas
, maar hoop houden is helemaal erg. En waarom zou je je schamen? Je liefde is toch oprecht?
Ik zou raar opkijken als ze iets anders voor je voelt dan genegenheid en broer/zus-gevoelens. Jullie verschillen nu naar mijn inzien gewoon nog teveel. Ik zou dus gewoon het even aanzien en misschien veranderen jouw gevoelens ook nog wel.
En zo niet, dan zal ze het waarschijnlijk pas overwegen als je volwassen bent.
quote:[simpele botte situatieschets vanuit haar positie]
Op zaterdag 1 februari 2003 01:55 schreef Master_Of_Puppets het volgende:[..]
Probeer ik... Maar het is een beetje moeilijk in te beelden, voor hetzelfde geld ziet ze er wel iets in..
Ohw ik ben 21 met een kind van en alleeen staand, wat ga ik doen wat ga ik doen?
Weet je wat, dat buurjongetje van 15 zou vast en zeker een geweldige vader zijn plus dat hij me aan het lachen weet te maken. Met hem wil ik trouwen. Als het tenminste mag van zijn moeder.
[/simpele botte situatieschets vanuit haar positie]
quote:Waar geef je dat aan?
Op zaterdag 1 februari 2003 01:56 schreef Master_Of_Puppets het volgende:[..]
Ik geef net aan dat ik een situatie zit die het moeilijk maakt om er met haar over te praten, en dan vraag je wat zij ervan vindt
quote:Was antwoord op "Ga eens met haar praten".
Het probleem is natuurlijk dat jullie 'r niet kennen, dus IMO schieten we niet veel op met die situatie-schetsen..
quote:En wie mag Jerry dan wel zijn
Op zaterdag 1 februari 2003 02:05 schreef Oosthoek het volgende:
Ik zou eens aankloppen bij Jerry!
Misschien moet ik er toch maar met haar over gaan praten... Maar dan duw ik mezelf in een nogal benarde situatie..
sry m8 suc6 ermee
quote:Bedankt nog voor de goede raad.......
Op zaterdag 1 februari 2003 02:07 schreef dutchmage het volgende:
slotje..?sry m8 suc6 ermee
Topicstarter, ook al kennen we haar niet, ik denk dat je toch wel een soort algemeen beeld kunt schetsen. Als een moeder van 21 zich romantisch interesseert in een jongetje van 15 zou mij dat erg verwonderen. ten eerste is zij sowieso een volwassene en jij toch een kind. En ten tweede wordt dat effect versterkt door het verschil in jullie levens.
Ze is ongetwijfeld graag bij je en waardeert je, maar ik zou niet op te veel hopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |