abonnement Unibet Coolblue
pi_202268620
Hij zou tijdelijk zijn, een jaar, maar nu lijkt hij toch te blijven. De Europese Commissie werkt aan een permanent coronacertificaat. Hij moet ook anders: twee vaccinaties zijn waarschijnlijk niet genoeg om een QR-code te behouden.

https://www.trouw.nl/buit(...)ies-genoeg~bc841925/

Wappiegoden weer gelijk _O_ can't stop winning _O_ elk half jaar een booster _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_202269192
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 21:25 schreef Derrazi het volgende:
Hij zou tijdelijk zijn, een jaar, maar nu lijkt hij toch te blijven. De Europese Commissie werkt aan een permanent coronacertificaat. Hij moet ook anders: twee vaccinaties zijn waarschijnlijk niet genoeg om een QR-code te behouden.

https://www.trouw.nl/buit(...)ies-genoeg~bc841925/

Wappiegoden weer gelijk _O_ can't stop winning _O_ elk half jaar een booster _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over een paar jaar gewoon elke maand een booster. anders geen groen vinkje _O-
Plaats hier uw advertentie
  Leukste jonkie 2022 zaterdag 20 november 2021 @ 22:58:50 #3
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_202270693
Die wappies toch :')
Je maintiendrai -XOXO-
pi_202273235
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2021 22:58 schreef datismijnmening het volgende:
Die wappies toch :')
Wat vindt jij? De QR code houden of toch op een gegeven moment ermee stoppen?
pi_202274576
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 01:00 schreef Derrazi het volgende:

[..]
Wat vindt jij? De QR code houden of toch op een gegeven moment ermee stoppen?
als het niet meer nodig is dan moet je ermee stoppen.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  zondag 21 november 2021 @ 10:07:43 #6
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_202274599
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 10:03 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
als het niet meer nodig is dan moet je ermee stoppen.
Wanneer is het niet meer nodig? Het virus verdwijnt niet meer en als het vaccin maar kort werkzaam is...
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_202274873
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2021 10:07 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]
Wanneer is het niet meer nodig? Het virus verdwijnt niet meer en als het vaccin maar kort werkzaam is...
Als hetzelfde gebeurt is als met de griep bijvoorbeeld.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_202275258
epicbeardman in BNW / Toekomst van de Green Vaccine Passport/corona-apps

Zoals ik al eerder aangaf, de coronacheck app gaat worden omgebouwd naar een Social Credit systeem.

Het gaat de EU Health and registration app worden waar elke EU burger een account heeft gekoppeld aan BSN of EU ID. Zodoende weet EU altijd en alles wat jij doet of hebt gedaan. Zo zal je maar paar keer per jaar kunnen vliegen omdat je anders je CO2 budget passeert.
Of zo veel stukjes vlees per week kopen.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_202275292
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 11:16 schreef epicbeardman het volgende:
epicbeardman in BNW / Toekomst van de Green Vaccine Passport/corona-apps

Zoals ik al eerder aangaf, de coronacheck app gaat worden omgebouwd naar een Social Credit systeem.

Het gaat de EU Health and registration app worden waar elke EU burger een account heeft gekoppeld aan BSN of EU ID. Zodoende weet EU altijd en alles wat jij doet of hebt gedaan. Zo zal je maar paar keer per jaar kunnen vliegen omdat je anders je CO2 budget passeert.
Of zo veel stukjes vlees per week kopen.
Als dat alles is... Vliegen doe ik niet heel veel en vlees eet ik het laatste jaar hooguit 2x per week.
Wakadoodle!
pi_202275425
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 11:18 schreef IkEetSlakken het volgende:

[..]
Als dat alles is... Vliegen doe ik niet heel veel en vlees eet ik het laatste jaar hooguit 2x per week.
Nee dat is niet alles.
pi_202275442
Maar er zijn dus echt gewoon mensen die niet snappen wat een vaccin is? Waarom stel ik deze vraag, het topic bevestigd het al. Alleen maar reacties van mensen die niet zelf na kunnen denken.
pi_202275521
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 11:32 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Nee dat is niet alles.
Wat is de rest dan?
pi_202275542
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 11:46 schreef XSbig het volgende:

[..]
Wat is de rest dan?
Zie China
pi_202275554
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2021 11:35 schreef Document1 het volgende:
Maar er zijn dus echt gewoon mensen die niet snappen wat een vaccin is? Waarom stel ik deze vraag, het topic bevestigd het al. Alleen maar reacties van mensen die niet zelf na kunnen denken.
Dit is niet hetzelfde als vaccins in het verleden nee
pi_202275571
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 11:48 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Zie China
Heb jij een link naar een artikel waarin staat wát er daar gebeurt? Ben wel benieuwd.

Het zou je antwoord wel meer sieren als je het even in eigen bewoording zou vertellen.
  zondag 21 november 2021 @ 12:17:04 #16
486698 IkEetSlakken
FKA Redster1984
pi_202275857
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 11:48 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Zie China
Man man man... Geloof je het zelf? Full on wappie modus...
Wakadoodle!
  zondag 21 november 2021 @ 12:24:39 #17
480574 Smegma.
Ettert lekker onder je toompje
pi_202275928
De QR-code is despotisch en zorgt voor meer besmettingen omdat gevaccineerden zich onsterfelijk wanen.
pi_202276019
Zo die zag niemand aankomen toch? |:)
ヽ༼ ຈل͜ຈ༼ ▀̿̿Ĺ̯̿̿▀̿ ̿༽Ɵ͆ل͜Ɵ͆ ༽ノ
pi_202276021
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 11:16 schreef epicbeardman het volgende:
epicbeardman in BNW / Toekomst van de Green Vaccine Passport/corona-apps

Zoals ik al eerder aangaf, de coronacheck app gaat worden omgebouwd naar een Social Credit systeem.

Het gaat de EU Health and registration app worden waar elke EU burger een account heeft gekoppeld aan BSN of EU ID. Zodoende weet EU altijd en alles wat jij doet of hebt gedaan. Zo zal je maar paar keer per jaar kunnen vliegen omdat je anders je CO2 budget passeert.
Of zo veel stukjes vlees per week kopen.
Dit zeg ik ook lang. Dit gaat helemaal niet meer om gezondheid of een virus bestrijden. het gaat alleen om controle.
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_202276031
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 12:17 schreef IkEetSlakken het volgende:

[..]
Man man man... Geloof je het zelf? Full on wappie modus...
En dit werd 2 jaar geleden precies hetzelfde beargumenteerd, en wie hebben nu toch weer gelijk? de wappies. Enige wat jullie kunnen roepen is wappies. Met argumenten kunnen jullie niet komen. Echt een state of denial.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_202276046
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 12:35 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
En dit werd 2 jaar geleden precies hetzelfde beargumenteerd, en wie heeft nu toch weer gelijk? de wappies. Enige wat jullie kunnen roepen is wappies. Met argumenten kunnen jullie niet komen.
Ik wacht nog steeds op de argumenten en voorbeelden van de user ‘NeeoftochJa’. Misschien dat jij ze kunt geven?
pi_202276202
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 12:36 schreef XSbig het volgende:

[..]
Ik wacht nog steeds op de argumenten en voorbeelden van de user ‘NeeoftochJa’. Misschien dat jij ze kunt geven?
https://www.ad.nl/politie(...)-aanpakken~affe4f6c/

De 'hooligan-app', die werkte met een vingerafdruk om zeker te weten dat de telefoon niet door iemand anders werd gebruikt, werd ook al getest maar kwam er nooit. In het begin van 2022 moet er een pilot komen met de nieuwe app, die ook met een vingerafdruk of gezichtsherkenning gaat werken in een poging fraude te voorkomen.

--

https://www.mareonline.nl(...)s-en-die-zien-alles/

Tijdens de lockdown heeft de universiteit bij alle ingangen van gebouwen en collegezalen slimme camera’s opgehangen. Die zijn bedoeld om personen te tellen, maar ze kunnen veel meer. Experts maken zich zorgen. ‘Een boete zou erg pijnlijk zijn.’

--

Limburgs carnavalsfestival gaat gezichtsherkenning voor toegang inzetten
https://tweakers.net/nieu(...)oegang-inzetten.html

--

Whats next? glijdende schaal is al jaren geleden ingezet. We streven af op een social credit maatschappij.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_202276241
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 12:36 schreef XSbig het volgende:

[..]
Ik wacht nog steeds op de argumenten en voorbeelden van de user ‘NeeoftochJa’. Misschien dat jij ze kunt geven?
Oh wacht je wilde china's social credit systeem info, verkeerd gelezen.


Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  zondag 21 november 2021 @ 12:55:43 #24
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_202276304
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 12:35 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
En dit werd 2 jaar geleden precies hetzelfde beargumenteerd, en wie hebben nu toch weer gelijk? de wappies. Enige wat jullie kunnen roepen is wappies. Met argumenten kunnen jullie niet komen. Echt een state of denial.
Hoe de fuck kan je überhaupt een tegenargument geven van iemands brainfart die totaal ongefundeerd roept dat de QR-code een sociaal kredietsysteem kan worden? Het enige mogelijke tegenargument daarop is ook gewoon letterlijk "je bent een wappie als je dat gelooft, we leven niet in Noord-Korea". Het is puur je onderbuikgevoel. Nou, mijn onderbuikgevoel is dat dat niet gebeurt. Heb je nu je argument?
pi_202276544
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 12:48 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
https://www.ad.nl/politie(...)-aanpakken~affe4f6c/

De 'hooligan-app', die werkte met een vingerafdruk om zeker te weten dat de telefoon niet door iemand anders werd gebruikt, werd ook al getest maar kwam er nooit. In het begin van 2022 moet er een pilot komen met de nieuwe app, die ook met een vingerafdruk of gezichtsherkenning gaat werken in een poging fraude te voorkomen.

--

https://www.mareonline.nl(...)s-en-die-zien-alles/

Tijdens de lockdown heeft de universiteit bij alle ingangen van gebouwen en collegezalen slimme camera’s opgehangen. Die zijn bedoeld om personen te tellen, maar ze kunnen veel meer. Experts maken zich zorgen. ‘Een boete zou erg pijnlijk zijn.’

--

Limburgs carnavalsfestival gaat gezichtsherkenning voor toegang inzetten
https://tweakers.net/nieu(...)oegang-inzetten.html

--

Whats next? glijdende schaal is al jaren geleden ingezet. We streven af op een social credit maatschappij.
Eindelijk iemand die eens antwoord geeft, waarvoor dank.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')