abonnement Unibet Coolblue
pi_202279862
hij ziet er minder als een cokeverslaafde uit tegenwoordig

die baard staat ook best goed
pi_202288947
Hij doet zijn best maar of het altijd de juiste keuze is, is nog maar de vraag. Ik vraag me af of er wel iemand bestaat die geschikt is voor de plek, want wat hij ook zegt, het is toch nooit goed.

-knip-

[ Bericht 30% gewijzigd door miss_sly op 22-11-2021 11:54:28 ]
pi_202289979
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 11:22 schreef TheMidiGeneral het volgende:
Ik haat het om weer diegene te zijn (neh, eigenlijk helemaal niet) maar Hugo de Jonge doet precies wat hij moet doen.
3 woorden...World, Economic en Forum.
Heel Europa "faalt" in het corona beleid, toeval?
I think not.
Waarom "faalt" tussen aanhalingstekens?

Het zogenaamde "falen" houdt de regels namelijk in stand, plus er is altijd nog een groep waarop je de schuld op kan afschuiven.

En we weten allemaal welke groep dat is.
Maar denk je dat Hugo dat bewust doet of wordt hij gewoon op die positie gezet omdat ze weten dat ie er dan niks van bakt? Is Hugo onderdeel van het grotere complot? En als we over een jaar of zo uit deze crisis zijn, wat is dan de 'theorie' van het Forum? Want de maatregelen gaan echt niet blijven, hooguit af en toe een boostertje tussen de koffie door.
Er komen tribunalen!!1!!!!!1
pi_202290117
Je kan zeggen wat je wilt over hem en zijn beleid. Hij kan het nooit goed doen en anderen weten het altijd beter.

Wat mij betreft zijn de huidige maatregelen vrij mild. Een volledige lockdown van 3 weken zou ik voor zijn. :Y :Y
pi_202290199
Ik vind alle mensen hier die altijd, maar dan ook altijd, alles beter weten een stuk irritanter dan Hugo. Arrogantie ten top.
pi_202290238
Een kwal.
pi_202290297
Hij is onbetrouwbaar.
pi_202290310
Speel de bal, niet de persoon. En mensen beschuldigen can coke snuiven zonder enig bewijs doe ook maar niet.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  User die het meest klaagt 2022 maandag 22 november 2021 @ 11:56:12 #59
414785 sirdanilot
pi_202290322
-nee dus-

[ Bericht 97% gewijzigd door miss_sly op 22-11-2021 11:58:32 ]
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_202290436
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 11:54 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Hij is onbetrouwbaar.
Dat vind ik een lastige want het is niet zo dat we aan het begin van de crisis alles wisten. Veel vinden we onderweg uit en dus kan het beleid af en toe schuiven. Hij vergist zich er elke keer wel in hoe stront eigenwijs die Nederlanders zijn ;(
Er komen tribunalen!!1!!!!!1
pi_202290473
quote:
14s.gif Op maandag 22 november 2021 12:04 schreef ThierryPicking het volgende:

[..]
Dat vind ik een lastige want het is niet zo dat we aan het begin van de crisis alles wisten. Veel vinden we onderweg uit en dus kan het beleid af en toe schuiven. Hij vergist zich er elke keer wel in hoe stront eigenwijs die Nederlanders zijn ;(
Dan is hij te onvoorzichtig met zijn uitspraken.

Wat voor mij hetzelfde is als onbetrouwbaar. Want als je van alles belooft en daar uiteindelijk niks van blijkt te kloppen, roep je dus blijkbaar een boel onverstandige dingen waarmee je mensen op het verkeerde been zet.
pi_202290508
Of ie wel of niet gebruikt is totaal niet interessant. Als hij het wel doet en een goede leider zou zijn hoor je mij niet klagen.

quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 12:07 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Dan is hij te onvoorzichtig met zijn uitspraken.

Ja dat kun je wel stellen. Maar als je als leider heel voorzichtig gaat doen dan komt dat ook niet krachtig over. Tis wel een beetje een spagaatbaan in crisis tijd.
Er komen tribunalen!!1!!!!!1
pi_202290531
quote:
14s.gif Op maandag 22 november 2021 12:10 schreef ThierryPicking het volgende:
Of ie wel of niet gebruikt is totaal niet interessant. Als hij het wel doet en een goede leider zou zijn hoor je mij niet klagen.
[..]
Ja dat kun je wel stellen. Maar als je als leider heel voorzichtig gaat doen dan komt dat ook niet krachtig over. Tis wel een beetje een spagaatbaan in crisis tijd.
Voor mij is het gewoon een vaccinverkoper. Maakt leven van de gewone burger onmogelijk tot je door de knieën gaat en je die prik laat zetten, herhaaldelijk, tot je erbij neervalt. Maffiapraktijken.


Overigens heb ik met de persoon (en dus niet de minister) Hugo de Jonge medelijden. Ik weet niet aan wat voor invloeden, druk, verleidingen en dergelijke hij blootstaat, maar als iemand die zich als protestant profileert, vind ik het alleen maar triest dat hij zo diep is gezonken. En daarom bid ik voor hem als persoon. Maar ik neem hem wel zeer kwalijk wat hij de hele Nederlandse bevolking aandoet.

[ Bericht 4% gewijzigd door Ali_Kannibali op 22-11-2021 12:19:21 ]
  maandag 22 november 2021 @ 15:25:46 #64
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_202293007
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 12:07 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Dan is hij te onvoorzichtig met zijn uitspraken.

Wat voor mij hetzelfde is als onbetrouwbaar. Want als je van alles belooft en daar uiteindelijk niks van blijkt te kloppen, roep je dus blijkbaar een boel onverstandige dingen waarmee je mensen op het verkeerde been zet.

Ik denk oprecht niet dat er iemand bestaat die het 100% goed had gedaan, maar ik kijk nu al uit naar je toekomst in de politiek.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  maandag 22 november 2021 @ 15:27:56 #65
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_202293029
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 12:12 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Voor mij is het gewoon een vaccinverkoper. Maakt leven van de gewone burger onmogelijk tot je door de knieën gaat en je die prik laat zetten, herhaaldelijk, tot je erbij neervalt. Maffiapraktijken.


Overigens heb ik met de persoon (en dus niet de minister) Hugo de Jonge medelijden. Ik weet niet aan wat voor invloeden, druk, verleidingen en dergelijke hij blootstaat, maar als iemand die zich als protestant profileert, vind ik het alleen maar triest dat hij zo diep is gezonken. En daarom bid ik voor hem als persoon. Maar ik neem hem wel zeer kwalijk wat hij de hele Nederlandse bevolking aandoet.
Prachtig om zoveel moeite te doen voor de Jonge, het zal zijn werk enorm verlichten denk ik, zo'n gebed. Je kan hem eventueel nog meer helpen door een vaccin te nemen, maar bidden zal vast ook werken.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_202293066
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 15:27 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Prachtig om zoveel moeite te doen voor de Jonge, het zal zijn werk enorm verlichten denk ik, zo'n gebed. Je kan hem eventueel nog meer helpen door een vaccin te nemen, maar bidden zal vast ook werken.
Helaas, ik woon niet in Nederland :+
pi_202293175
Ik vind Hugo wel oke en we moeten beseffen dat Hugo slechts het nieuws mag vertellen en word gebruikt door de mensen boven hem en dus vanuit Brussel etc.
pi_202295546
Speelbal van agenda 2030
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_202295570
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 15:38 schreef Remco2021 het volgende:
Ik vind Hugo wel oke en we moeten beseffen dat Hugo slechts het nieuws mag vertellen en word gebruikt door de mensen boven hem en dus vanuit Brussel etc.
Alles aangestuurd door Bill Gates en daarboven Soros, daarboven Rockefeller.
pi_202295622
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 18:10 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]
Alles aangestuurd door Bill Gates en daarboven Soros, daarboven Rockefeller.
En daarboven Satan himself }) }) }) _O_ _O_ _O_
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_202295641
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 18:15 schreef Hallojo het volgende:

[..]
En daarboven Satan himself }) }) }) _O_ _O_ _O_
Ab Oosterhaus
  Vis een optie? maandag 22 november 2021 @ 18:17:37 #72
70532 loveli
N
pi_202295661
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 22:00 schreef Hallojo het volgende:
Er is niemand die het in deze situatie goed kan doen. Een beetje respect voor de man die alle onterechte shit die hij als woordvoerder over zich heen krijgt kan verwerken is volgens mij wel op zijn plaats.
Ideale bliksemafleider naast Rutte. Die houdt 'em zolang hij daarvoor nuttig is.
crap in = crap out
pi_202295662
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 18:16 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]
Ab Oosterhaus
Volgens mij mag Ab helemaal niet meedoen :N
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  maandag 22 november 2021 @ 18:45:20 #75
487315 Arius80
Ik rij dus ik ben
pi_202295981
Plaatsvervangende schaamte als ik hem zie, man wat wordt hij vernedert. Ti's best pijnlijk om te zien, dus ik kijk niet meer.
  Moderator / Redactie FP + Sport maandag 22 november 2021 @ 18:46:05 #76
408813 crew  trein2000
pi_202295991
Het slechtste wat ons land is overkomen sinds de jaren 40.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_202296305
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 18:10 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]
Alles aangestuurd door Bill Gates en daarboven Soros, daarboven Rockefeller.
Soros is zooo 2011.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_202298427
Minister De Jonge meldde een jaar geleden nog dat er ‘nooit een vaccinatieplicht zal komen, ook geen indirecte’. ,,Dat werkt alleen maar averechts.”

Heb je nu je zin Huug? Terug in je kist man...
pi_202298738
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 11:42 schreef Duiveltja het volgende:
Je kan zeggen wat je wilt over hem en zijn beleid. Hij kan het nooit goed doen en anderen weten het altijd beter.

Wat mij betreft zijn de huidige maatregelen vrij mild. Een volledige lockdown van 3 weken zou ik voor zijn. :Y :Y
net als vorig jaar bedoel je.
Plaats hier uw advertentie
  Beste debater 2022 maandag 22 november 2021 @ 22:56:01 #80
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_202299738
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 12:12 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Voor mij is het gewoon een vaccinverkoper. Maakt leven van de gewone burger onmogelijk tot je door de knieën gaat en je die prik laat zetten, herhaaldelijk, tot je erbij neervalt. Maffiapraktijken.


Overigens heb ik met de persoon (en dus niet de minister) Hugo de Jonge medelijden. Ik weet niet aan wat voor invloeden, druk, verleidingen en dergelijke hij blootstaat, maar als iemand die zich als protestant profileert, vind ik het alleen maar triest dat hij zo diep is gezonken. En daarom bid ik voor hem als persoon. Maar ik neem hem wel zeer kwalijk wat hij de hele Nederlandse bevolking aandoet.
_O- :')
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste debater 2022 maandag 22 november 2021 @ 23:01:14 #81
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_202299779
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 15:27 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Prachtig om zoveel moeite te doen voor de Jonge, het zal zijn werk enorm verlichten denk ik, zo'n gebed. Je kan hem eventueel nog meer helpen door een vaccin te nemen, maar bidden zal vast ook werken.
Voor Ali is dit dan ook allemaal een enorm Vaticaans complot; dat laat hij in COR niet zo blijken, want dan weet iedereen met wat voor complotmeuk we van doen hebben, maar in BNW is meneer wat openlijker met het zaaien van haat en verspreiden van valse informatie (haatzaaien, laster, demoniseren is OK zolang het in Ali's religieuze straatje past).

Is ook meteen waarom volgens Ali men dit probleem niet 'wil' oplossen; het Beest waart rond etcetera en de profetie is thans in vervulling aan het gaan (toch Ali?)

Ik denk, ik geef maar even een heads up. Dat is het narratief waaruit Ali al z'n nonsens put. Kun je het meteen een beetje duiden voor wat het is.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_202299933
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 23:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
Voor Ali is dit dan ook allemaal een enorm Vaticaans complot; dat laat hij in COR niet zo blijken, want dan weet iedereen met wat voor complotmeuk we van doen hebben, maar in BNW is meneer wat openlijker met het zaaien van haat en verspreiden van valse informatie (haatzaaien, laster, demoniseren is OK zolang het in Ali's religieuze straatje past).

Is ook meteen waarom volgens Ali men dit probleem niet 'wil' oplossen; het Beest waart rond etcetera en de profetie is thans in vervulling aan het gaan (toch Ali?)

Ik denk, ik geef maar even een heads up. Dat is het narratief waaruit Ali al z'n nonsens put. Kun je het meteen een beetje duiden voor wat het is.
Er zit wat emotie tussen jou en Ali begrijp ik? Richt het op Hugo! Of Soros, dat kan natuurlijk altijd.
Er komen tribunalen!!1!!!!!1
pi_202299936
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 18:46 schreef trein2000 het volgende:
Het slechtste wat ons land is overkomen sinds de jaren 40.
Ok.

Want? Corona en sich kun je hem natuurlijk niet aanrekenen.
Er komen tribunalen!!1!!!!!1
  Moderator / Redactie FP + Sport maandag 22 november 2021 @ 23:24:44 #84
408813 crew  trein2000
pi_202299956
quote:
14s.gif Op maandag 22 november 2021 23:23 schreef ThierryPicking het volgende:

[..]
Ok.

Want? Corona en sich kun je hem natuurlijk niet aanrekenen.
Heeft niets onder controle (voorbeeld: dat hele gebeuren rondom de boosters), is altijd te laat, heeft een onhebbelijke arrogantie over zich. Hij regeert niet maar reageert en dan ook nog te traag.

Presteert het om werkelijk iedereen op de kast te jagen en schuift zijn eigen falen altijd af op anderen.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_202299960
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 11:48 schreef Questular het volgende:
Ik vind alle mensen hier die altijd, maar dan ook altijd, alles beter weten een stuk irritanter dan Hugo. Arrogantie ten top.
Sorry *O*
Er komen tribunalen!!1!!!!!1
  Beste debater 2022 maandag 22 november 2021 @ 23:25:24 #86
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_202299961
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 23:24 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Heeft niets onder controle (voorbeeld: dat hele gebeuren rondom de boosters), is altijd te laat, heeft een onhebbelijke arrogantie over zich. Hij regeert niet maar reageert en dan ook nog te traag.

Presteert het om werkelijk iedereen op de kast te jagen en schuift zijn eigen falen altijd af op anderen.
Uitstekende paniekvoetballer idd.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste debater 2022 maandag 22 november 2021 @ 23:25:50 #87
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_202299964
quote:
14s.gif Op maandag 22 november 2021 23:22 schreef ThierryPicking het volgende:

[..]
Er zit wat emotie tussen jou en Ali begrijp ik? Richt het op Hugo! Of Soros, dat kan natuurlijk altijd.
Ik richt het vooral op hypocrisie.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_202299974
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 23:01 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Voor Ali is dit dan ook allemaal een enorm Vaticaans complot; dat laat hij in COR niet zo blijken, want dan weet iedereen met wat voor complotmeuk we van doen hebben, maar in BNW is meneer wat openlijker met het zaaien van haat en verspreiden van valse informatie (haatzaaien, laster, demoniseren is OK zolang het in Ali's religieuze straatje past).

Is ook meteen waarom volgens Ali men dit probleem niet 'wil' oplossen; het Beest waart rond etcetera en de profetie is thans in vervulling aan het gaan (toch Ali?)

Ik denk, ik geef maar even een heads up. Dat is het narratief waaruit Ali al z'n nonsens put. Kun je het meteen een beetje duiden voor wat het is.
Je bent alleen maar bezig met complotten, ongevaccineerden en het belachelijk maken van mensen met een andere mening. Focus je bijvoorbeeld eens wat meer op het tijdens een persconferentie ter sprake gebrachte QR code op werk door Hugo de Jonge.
West-Melanesia
pi_202299978
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 23:24 schreef trein2000 het volgende:
Heeft niets onder controle (voorbeeld: dat hele gebeuren rondom de boosters), is altijd te laat, heeft een onhebbelijke arrogantie over zich. Hij regeert niet maar reageert en dan ook nog te traag.

Presteert het om werkelijk iedereen op de kast te jagen en schuift zijn eigen falen altijd af op anderen.
Dat zijn stuk voor stuk wel wat verbeter puntjes ja, die kan ik niet ontkennen :Y)
Er komen tribunalen!!1!!!!!1
pi_202299986
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 23:27 schreef Oceanier het volgende:
Focus je bijvoorbeeld eens wat meer op het tijdens een persconferentie ter sprake gebrachte QR code op werk door Hugo de Jonge.
Ok what about it? :)
Er komen tribunalen!!1!!!!!1
  Beste debater 2022 maandag 22 november 2021 @ 23:29:25 #91
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_202299989
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 23:27 schreef Oceanier het volgende:

[..]
Je bent alleen maar bezig met complotten, ongevaccineerden en het belachelijk maken van mensen met een andere mening. Focus je bijvoorbeeld eens wat meer op het tijdens een persconferentie ter sprake gebrachte QR code op werk door Hugo de Jonge.
Ja, reeds gedaan, en toch is het je nog steeds niet duidelijk dat ik helemaal geen fan van het huidige beleid, laat staan dat ik voorstel dat we bepaalde mensen hun werk, uitkering en wat dies meer zij gaan ontzeggen omdat ze een prik niet nemen. Waarschijnlijk over heen gelezen.

Probleem is, Oceanier, dat complotdenkers nogal de neiging hebben hun ranzige meuk te pas en te onpas te verspreiden, de bek vol hebben over tweedeling, demoniseren en valse informatie terwijl ze daar zelf het monopolie op hebben.

Waarschijnlijk ook overheen gelezen.

Ik wacht overigens nog steeds op een quote waarin ik stel voor een vaccinatieplicht te zijn.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_202300032
quote:
14s.gif Op maandag 22 november 2021 23:28 schreef ThierryPicking het volgende:

[..]
Ok what about it? :)
Een QR-code op werk is als een poort naar chaos. Dat moet geen enkele bevolking van een land willen
West-Melanesia
pi_202300060
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 23:29 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ja, reeds gedaan, en toch is het je nog steeds niet duidelijk dat ik helemaal geen fan van het huidige beleid, laat staan dat ik voorstel dat we bepaalde mensen hun werk, uitkering en wat dies meer zij gaan ontzeggen omdat ze een prik niet nemen. Waarschijnlijk over heen gelezen.

Probleem is, Oceanier, dat complotdenkers nogal de neiging hebben hun ranzige meuk te pas en te onpas te verspreiden, de bek vol hebben over tweedeling, demoniseren en valse informatie terwijl ze daar zelf het monopolie op hebben.

Waarschijnlijk ook overheen gelezen.

Ik wacht overigens nog steeds op een quote waarin ik stel voor een vaccinatieplicht te zijn.
Er is sprake van tweedeling en demonisering. Daar hoef je geen complotdenker voor te zijn. Ook jij hebt een soort van ongezonde obsessie voor ongevaccineerden. Pak gewoon je rust want je laat je helemaal gek maken.
West-Melanesia
  Beste debater 2022 maandag 22 november 2021 @ 23:39:39 #94
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_202300067
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 23:38 schreef Oceanier het volgende:

[..]
Er is sprake van tweedeling en demonisering. Daar hoef je geen complotdenker voor te zijn. Ook jij hebt een soort van ongezonde obsessie voor ongevaccineerden. Pak gewoon je rust want je laat je helemaal gek maken.
Dat jij ongevaccineerden gelijkstelt aan complotdenkers was al wel duidelijk.

Verder: neem je eigen advies, want kennelijk ben je echt niet meer in staat gewoon te lezen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_202300076
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 23:33 schreef Oceanier het volgende:
Een QR-code op werk is als een poort naar chaos. Dat moet geen enkele bevolking van een land willen
Ik hoor geen argumenten. Ik denk wel dat het gedoe geeft hoor. Er zullen bedrijven zijn die het naast zich neerleggen en bedrijven die het streng gaan controleren. Ja wat doe je dan met die medewerkers die alleen nog vanuit huis kunnen werken? Of echt hun baan opzeggen? Het zal zeker reuring geven. Maar mogelijk ook ziekenhuizen die het werk beter aankunnen. Lastig voorspellen.
Er komen tribunalen!!1!!!!!1
pi_202300101
quote:
14s.gif Op maandag 22 november 2021 23:41 schreef ThierryPicking het volgende:

[..]
Ik hoor geen argumenten. Ik denk wel dat het gedoe geeft hoor. Er zullen bedrijven zijn die het naast zich neerleggen en bedrijven die het streng gaan controleren. Ja wat doe je dan met die medewerkers die alleen nog vanuit huis kunnen werken? Of echt hun baan opzeggen? Het zal zeker reuring geven. Maar mogelijk ook ziekenhuizen die het werk beter aankunnen. Lastig voorspellen.
Zonder werk geen inkomen, zonder inkomen geen huis en geen eten, zonder eten ga je dood.

En dat allemaal voor een prik die voor miljoenen mensen overbodig is.
West-Melanesia
pi_202300108
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 23:39 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Dat jij ongevaccineerden gelijkstelt aan complotdenkers was al wel duidelijk.

Verder: neem je eigen advies, want kennelijk ben je echt niet meer in staat gewoon te lezen.
Je bent niet op oorlogspad tegen gevaccineerden de afgelopen maanden, of wel soms?
West-Melanesia
  Moderator / Redactie FP + Sport maandag 22 november 2021 @ 23:54:43 #98
408813 crew  trein2000
pi_202300132
quote:
14s.gif Op maandag 22 november 2021 23:27 schreef ThierryPicking het volgende:

[..]
Dat zijn stuk voor stuk wel wat verbeter puntjes ja, die kan ik niet ontkennen :Y)
En laten wij ook zn veel te grote ego niet vergeten. Die prestigeprojectjes van hem hebben ons nu ook niet bepaald geholpen...
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  Beste debater 2022 maandag 22 november 2021 @ 23:58:37 #99
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_202300147
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2021 23:46 schreef Oceanier het volgende:

[..]
Je bent niet op oorlogspad tegen gevaccineerden de afgelopen maanden, of wel soms?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_202300149
quote:
Gedraag je.
West-Melanesia
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')