abonnement Unibet Coolblue
pi_202291010
quote:
17s.gif Op maandag 22 november 2021 12:58 schreef drakin het volgende:
Mooi staat dat zo, en leuk die (nep) kat in de vensterbank

Heb je 1 kat? Die zich daaronder verstopt heeft?
De nepkat is een "Bastet" beeldje uit Egypte (met kapot aan gesjouwd :D ) en ik heb 2 katten, Nika ligt op de foto onder de tafel en Elin was elders. Dit ligt nu op de hocker (so far mijn plan om ze niet op bank/hocker te laten)
We have far more in common than that which devides us..
pi_202291017
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 12:48 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik wacht nog even met het andere kleed, eerst even hier aan wennen (het voelt in ieder geval al gewend aan).
Woensdag of zo, haal ik het andere kleed op en wat andere kussens etc. Kijken hoe dat staat/voelt

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziet er mooi uit ^O^
pi_202291027
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2021 12:56 schreef AnneX het volgende:
👍🏼 Dat is een stevige bank! met een fraaie kleur. Het lijkt taupe?
Kleed lijkt ook goed te passen qua motief.
En wat een heerlijk licht in je huis, op de hoek.
Iedereen zit in dit gebouw op een hoek (vierkant gebouw). Ik heb hier ochtend en middag en avond zon (3 ramen aan 2 kanten). Daarom wilde ik dit appartement ook hebben. Veel zon dus ook in de winter lekker warm overdag (het is nu 22 gr. hier)
We have far more in common than that which devides us..
pi_202291096
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 12:48 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik wacht nog even met het andere kleed, eerst even hier aan wennen (het voelt in ieder geval al gewend aan).
Woensdag of zo, haal ik het andere kleed op en wat andere kussens etc. Kijken hoe dat staat/voelt

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo. Dat is idd een ander gezicht :D Netjes ^O^
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_202291144
Ik had al de hele ochtend een slecht humeur en dat hadden mijn collega's door want ze kwamen me halen voor een lunchwandeling O+.
pi_202291196
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 13:14 schreef Tuindier het volgende:
Ik had al de hele ochtend een slecht humeur en dat hadden mijn collega's door want ze kwamen me halen voor een lunchwandeling O+.
oh, wat fijn.

We hadden eigenlijk vandaag een teambuilding gehad. Kon natuurlijk niet doorgaan. Nu zit ik in een 'fun' team-overleg over strategie. Vond mijn baas wel een goede vervanger.
pi_202291252
Mooi hoor Kaat!!
pi_202291255
Vanochtend ook mooi op de pont naar werk met fiets O+

pi_202291274
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 13:23 schreef Blues het volgende:
Vanochtend ook mooi op de pont naar werk met fiets O+

[ afbeelding ]
Prachtig!
We have far more in common than that which devides us..
pi_202291280
Ik had stress met tranen en borrelgevoel vanochtend, ik werd overvraagd.
Skills ingezet.
Was snel weer goed ^O^ *G*
pi_202291403
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 13:24 schreef Blues het volgende:
Ik had stress met tranen en borrelgevoel vanochtend, ik werd overvraagd.
Skills ingezet.
Was snel weer goed ^O^ *G*
Yeah voor snel weer goed! Dat geeft de burger moed.
We have far more in common than that which devides us..
pi_202291416
Mooi hoor, Bluez. En ik vind het zo leuk om over jouw proces mee te lezen!
pi_202291422
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2021 12:06 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Weten ze dat jij een geschiedenis hebt? Volgens mij hebben ze mij tijdens de rijles een keer wat vragen gesteld en dat was het destijds (12 jaar terug). Of is dit een gevolg van ja of nee op een van de vragen beantwoorden? :)
Je moet een gezondheidsverklaring invullen als je een rijbewijs wilt halen of aanvragen. Je krijgt een vragenlijstje en als je ergens ja hebt moeten antwoorden, sturen ze je naar een arts voor een keuring. Ik moest o.a. ja invullen bij de vraag of ik gediagnosticeerd ben met autisme, en vrijdag moet ik dus naar een keuringsarts die in een consult van een kwartiertje à ¤200 gaat beoordelen of mijn autisme me belemmert bij het veilig autorijden. Ik denk dat het wel goed komt, want ik heb vrienden die ook die keuring hebben gehad en zolang je een beetje slim/"normaal" overkomt is het al gauw goed. :')
Wel jammer van die ¤200 weer. :')

Als het goed is kom jij die gezondheidsverklaring ook tegen als je je rijbewijs wilt verlengen. Maar dan vul jij waarschijnlijk simpel overal nee in en hoef je niet naar een arts.
pi_202291423
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 13:19 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]
oh, wat fijn.

We hadden eigenlijk vandaag een teambuilding gehad. Kon natuurlijk niet doorgaan. Nu zit ik in een 'fun' team-overleg over strategie. Vond mijn baas wel een goede vervanger.
Rare ideeen over fun heeft jouw baas _O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_202291985
B
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 11:41 schreef PdeHoog het volgende:

[..]
-O-

In Belgie gaat het al net zo lekker los als hier dus :{

Wij hebben besloten gister de gok te wagen met de bruiloft. Worst case scenario: we gaan gewoon trouwen zonder feest. Dat feest komt dan van de zomer wel. Of niet.
Goh ipv je alleen maar erop verheugen is het nu toch anders met voorbereiden -O-
pi_202292246
Boh, mijn lunchpizza is nog lekkerder dan gisteren :9

Ziet er goed uit Kaatje!

En balen van de bruilofsplannen P. Maar jullie verzinnen er vast iets moois op. Kan je eventueel de boel wat naar voren trekken zodat het programma om 18.00 of 20.00 afgelopen kan zijn?
Spoilers!
pi_202292264
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 13:02 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Iedereen zit in dit gebouw op een hoek (vierkant gebouw). Ik heb hier ochtend en middag en avond zon (3 ramen aan 2 kanten). Daarom wilde ik dit appartement ook hebben. Veel zon dus ook in de winter lekker warm overdag (het is nu 22 gr. hier)
Goede keuze! Van appartement en van bank ^O^

quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 13:19 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]
oh, wat fijn.

We hadden eigenlijk vandaag een teambuilding gehad. Kon natuurlijk niet doorgaan. Nu zit ik in een 'fun' team-overleg over strategie. Vond mijn baas wel een goede vervanger.
Hmpf -O-

Na twee gefaalde ontmoetingen/teambuilding (instructie Outlook is GEEN inhoudelijke bijeenkomst }:| ) zouden we over een paar weken elkaar weer live ontmoeten. Gaat niet door natuurlijk. Maar MT heeft wel opgepikt dat ze het niet erbij kunnen laten zitten dus idee is nu om in kleinere groepen bijeen te komen voor ontspanning/teambuilding. Ik ben benieuwd :7

quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 13:24 schreef Blues het volgende:
Ik had stress met tranen en borrelgevoel vanochtend, ik werd overvraagd.
Skills ingezet.
Was snel weer goed ^O^ *G*
Goezzo ^O^

quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 13:35 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Je moet een gezondheidsverklaring invullen als je een rijbewijs wilt halen of aanvragen. Je krijgt een vragenlijstje en als je ergens ja hebt moeten antwoorden, sturen ze je naar een arts voor een keuring. Ik moest o.a. ja invullen bij de vraag of ik gediagnosticeerd ben met autisme, en vrijdag moet ik dus naar een keuringsarts die in een consult van een kwartiertje à ¤200 gaat beoordelen of mijn autisme me belemmert bij het veilig autorijden. Ik denk dat het wel goed komt, want ik heb vrienden die ook die keuring hebben gehad en zolang je een beetje slim/"normaal" overkomt is het al gauw goed. :')
Wel jammer van die ¤200 weer. :')

Als het goed is kom jij die gezondheidsverklaring ook tegen als je je rijbewijs wilt verlengen. Maar dan vul jij waarschijnlijk simpel overal nee in en hoef je niet naar een arts.
Gedoe! Ik moest ook een ‘ja’ invullen. Maar kon gelukkig bij elke verlenging via bevriende artsen een keuring regelen. Want het voelde als zonde geld.
Je komt vast glansrijk door die keuring heen *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_202292707
Brood gemaakt maar ik vond m net ietsje te vochtig van binnen nog dus nu zit ie weer in de oven. Wel plakje gesnoept. :9
#foreverfat
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 22 november 2021 @ 15:07:31 #269
63722 z80
I fink you freaky
pi_202292807
Mooi. Levend koken van schaal en weekdieren in UK verboden. Ook het uittrekken van de poten valt onder dit verbod. Nu de rest van de wereld nog.
https://www.gelderlander.(...)brittannie~a048030d/

Wel benieuwd hoe de rivierkreeftjes en garnalen gedood moeten gaan worden. Voor de groter kreeften kan er een hakbijl door de kop. Iets dat in Thailand al standaard is.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  Moderator maandag 22 november 2021 @ 15:18:19 #270
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202292940
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 13:35 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Je moet een gezondheidsverklaring invullen als je een rijbewijs wilt halen of aanvragen. Je krijgt een vragenlijstje en als je ergens ja hebt moeten antwoorden, sturen ze je naar een arts voor een keuring. Ik moest o.a. ja invullen bij de vraag of ik gediagnosticeerd ben met autisme, en vrijdag moet ik dus naar een keuringsarts die in een consult van een kwartiertje à ¤200 gaat beoordelen of mijn autisme me belemmert bij het veilig autorijden. Ik denk dat het wel goed komt, want ik heb vrienden die ook die keuring hebben gehad en zolang je een beetje slim/"normaal" overkomt is het al gauw goed. :')
Wel jammer van die ¤200 weer. :')

Als het goed is kom jij die gezondheidsverklaring ook tegen als je je rijbewijs wilt verlengen. Maar dan vul jij waarschijnlijk simpel overal nee in en hoef je niet naar een arts.
Dan denk ik dat de instructrice die vragen heeft gesteld terwijl ik reed en voor mij nee heeft ingevuld :)

Bij verlenging van rijbewijs is mij nergens naar gevraagd. Misschien als je ooit ja hebt beantwoord wel elke keer. Als je 70+ ben moet je wel naar een arts :Y
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_202292985
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2021 15:18 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Dan denk ik dat de instructrice die vragen heeft gesteld terwijl ik reed en voor mij nee heeft ingevuld :)

Bij verlenging van rijbewijs is mij nergens naar gevraagd. Misschien als je ooit ja hebt beantwoord wel elke keer. Als je 70+ ben moet je wel naar een arts :Y
En dat stelt dan vaak geen moer voor. In mijn omgeving nogal wat ouderen die allemaal met vlag en wimpel door die test komen maar waar ik echt niet in de auto durf (en als ze langs rijden stap ik het liefst af van de fiets)
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator maandag 22 november 2021 @ 15:29:58 #272
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202293056
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 15:23 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
En dat stelt dan vaak geen moer voor. In mijn omgeving nogal wat ouderen die allemaal met vlag en wimpel door die test komen maar waar ik echt niet in de auto durf (en als ze langs rijden stap ik het liefst af van de fiets)
Geen idee eigenlijk, weet wel dat voor het groot rijbewijs dat wel redelijk wat gedoe is.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_202293090
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2021 15:18 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Dan denk ik dat de instructrice die vragen heeft gesteld terwijl ik reed en voor mij nee heeft ingevuld :)

Bij verlenging van rijbewijs is mij nergens naar gevraagd. Misschien als je ooit ja hebt beantwoord wel elke keer. Als je 70+ ben moet je wel naar een arts :Y
Zoiets gaat niet mondeling. Het formulier is onderdeel van de schriftelijk aanvraag van je rij examen. Kan niemand voor je invullen, je tekent er ook voor.
Maar zolang jij niks aan je oren, ogen, hersenen of ledematen hebt zul je alleen ‘neetjes’ hebben genoteerd.

Prijs jezelf gelukkig, scheelt een hoop geld en gedoe bij aanvraag en verlengen. Blij dat ik er vanaf ben, na drie keer dat circus, terwijl mijn handicap zo stabiel is als een blok lood.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_202293128
Kreeg net te horen dat nichtje haar theorie examen heeft gehaald *O*
Logisch, die bereidt zich voor. Net als op school.

Inmiddels zit ze daarom in hetzelfde leerjaar als haar ruim een jaar oudere broer. Die zijn theorie examen nog steeds niet heeft :')
De :') omdat hij echt wel de capaciteiten heeft, maar gewoon niet de moeite neemt zich voor te bereiden. En daarom ook is blijven zitten en voor theorie al een keer is gezakt. Ben benieuwd wanneer het motivatie kwartje valt bij hem.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 22 november 2021 @ 15:45:55 #275
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_202293275
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 15:07 schreef z80 het volgende:
Mooi. Levend koken van schaal en weekdieren in UK verboden. Ook het uittrekken van de poten valt onder dit verbod. Nu de rest van de wereld nog.
https://www.gelderlander.(...)brittannie~a048030d/

Wel benieuwd hoe de rivierkreeftjes en garnalen gedood moeten gaan worden. Voor de groter kreeften kan er een hakbijl door de kop. Iets dat in Thailand al standaard is.
Goh, hoe ga je mosselen en garnalen dan doden? Als je Garnalen niet levend, direct uit het net kookt, dan zijn ze niet te pellen. En mosselen?
Denk dat dit betekend dat men in de UK geen mosselen meer gaat aanvoeren, deze in Frankrijk, of NL worden gevangen en gekookt, en dan verpakt op de Britse markt gaan komen, idem voor garnalen en kreeft. Britse vissers volledig buitenspel gezet, want die kunnen niet naar de EU om hun vangst te lossen.

En oesters, die worden levend gegeten..

[ Bericht 6% gewijzigd door Jan_Onderwater op 22-11-2021 15:54:08 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')