Als je een kilo veren wilt hebben heb je veel meer veren nodig dus het is lichter tochquote:Op zaterdag 20 november 2021 13:58 schreef Donna het volgende:
Het is beide een kilo en dus 1000 gram. Wat het is doet er niet toe.
Je kunt mega dinosaurus veren hebben of kleine mini bakstenen, zeg maar zandkorrels.quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:59 schreef Fok-it het volgende:
Hoe heeft dit met perceptie te maken?
Hoe is een kilo lichter dan een kilo?quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:00 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als je een kilo veren wilt hebben heb je veel meer veren nodig dus het is lichter toch
Hoe kan een kilo lichter zijn dan een kilo?quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:00 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als je een kilo veren wilt hebben heb je veel meer veren nodig dus het is lichter toch
Maar als je mega veren hebt die je gaat vergelijken met een kilo bakstenen heb je toch minder veren nodig? Als het lichtere veren zijn heb je er meer nodig om tot aan een kilo te komen.quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:01 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je kunt mega dinosaurus veren hebben of kleine mini bakstenen, zeg maar zandkorrels.
Een kilo <niets> kun je toch niet vergelijken met een kilo <niets>? Ik kan er niets bij voorstellenquote:Op zaterdag 20 november 2021 14:01 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Hoe is een kilo lichter dan een kilo?
Ja dat bedoel ik, vandaar perceptie van hoe groot je de veren hebt of hoe klein die bakstenen (zandkorrels) zijn.quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar als je mega veren hebt die je gaat vergelijken met een kilo bakstenen heb je toch minder veren nodig? Als het lichtere veren zijn heb je er meer nodig om tot aan een kilo te komen.
Lijkt me toch redelijk crystal.
Maar dan hoef je de gelijkenis toch niet in twijfel te trekken. Het blijft 1 kg bakstenen staat gelijk aan een kilo veren of smarties of een kilo aan lieveheersbeestjesquote:Op zaterdag 20 november 2021 14:05 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik, vandaar perceptie van hoe groot je de veren hebt of hoe klein die bakstenen (zandkorrels) zijn.
Je zusje weegt ook iedere dag weer meer, ze is bijna zover dat ze in de show van Dr Now mag verschijnenquote:Op zaterdag 20 november 2021 13:56 schreef firefly3 het volgende:
Vorige keer had ik met een maat van me een discussie over wat zwaarder weegd, een kilo veren of een kilo baksteen. Veren wegen duidelijk minder voor mij, of je moet mega struisvogelveren hebben en kleine minibakstenen. Hij zegt dat ze evenveel wegen, maar dit licht toch aan je perceptie? Any thoughts?
Een kilo is geen 1000 gram.quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:58 schreef Donna het volgende:
Het is beide een kilo en dus 1000 gram. Wat het is doet er niet toe.
Ik heb vorige week nog een kilo veren in een vacuüm gewogen, verbazingwekkende resultaten!!!quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:08 schreef dycto het volgende:
Een kilo veren is veel zwaarder dan een kilo bakstenen. Je moet dan immers ook het mentale gewicht meezeulen van al die arme kippen die je kaal hebt moeten plukken.
stel, je koopt smarties. Maar je kunt veel meer smarties in een doos stoppen van 1 kilo dan bijvoorbeeld het aantal chocolade repen. Dus heb je toch een veel groter aantal in die doos dus weegt de doos zwaarder want ieder plek wordt benut want je hebt simpelweg meer smarties,maar per stuk zijn ze altijd lichter dan die chocoladerepen, dus het totaal van wat er in die doos zit is puur perceptie ten opzichte van iets anders.quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar dan hoef je de gelijkenis toch niet in twijfel te trekken. Het blijft 1 kg bakstenen staat gelijk aan een kilo veren of smarties of een kilo aan lieveheersbeestjes
Oh hij schrijft ook ‘licht’ zie ik. En de rest is relatief goed NL… voor zijn doen dan. Sluit die rotzooi dan.quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:38 schreef CoolGuy het volgende:
Dat jullie allemaal in deze troll trappen. Deze TS doet al sinds jaar en dag ditzelfde trucje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |