abonnement Unibet Coolblue
  Beste debater 2022 zaterdag 20 november 2021 @ 19:57:38 #76
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_202266386
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 19:56 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
Het voorover bukken voor Hugo met een prik in z'n linker- en QR-code in z'n rechterhand valt evengoed te omschrijven als egoïsme. En 'goed opgevoed' wordt ook gretig gebruikt om pure lafheid te verbloemen.
In La-La-Land is alles omgekeerd, inderdaad.

Dat maakt complotvolk ook totaal onvatbaar voor de rede.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_202266441
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 19:47 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
In feite ben je een dubbele nuttige idioot. Enerzijds ga je akkoord met staatsondermijning vanwege je virusfobie en anderzijds verklaar je de mensen die hier tegenover staan als staatsgevaarlijk om vervolgens ook via ook die weg mensen klaar te maken voor het ondermijnen van grondrechten.
Mensen mogen best tegen van alles zijn, maar als je scooters van onschuldigen gaat slopen dan ben je gewoon gek. Als je politie gaat aanvallen ben je gewoon gek. Nou neem ik trouwens aan dat de mensen die vrijdag Rotterdam sloopten van allerlei pluimage was. Er was een klein gedeelte wappie, maar er was een grotere groep voetbalhooligans... Die het protest kaapten voor hun doelen, namelijk alles wat overheid was aanvallen vanwege het feit dat er geen supporters in het stadion mogen de komende drie weken..

Maar de wappies hebben al vaker laten zien nergens voor terug te deinzen. Mensen aanvallen die testen doen, vaccinisten aanvallen, testgebouwen slopen. Mensen bedreigen die pro vaccinatie zijn...
  Beste debater 2022 zaterdag 20 november 2021 @ 20:01:51 #78
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_202266453
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 20:00 schreef Schaapje1989 het volgende:

[..]
Mensen mogen best tegen van alles zijn, maar als je scooters van onschuldigen gaat slopen dan ben je gewoon gek. Als je politie gaat aanvallen ben je gewoon gek. Nou neem ik trouwens aan dat de mensen die vrijdag Rotterdam sloopten van allerlei pluimage was. Er was een klein gedeelte wappie, maar er was een grotere groep voetbalhooligans... Die het protest kaapten voor hun doelen, namelijk alles wat overheid was aanvallen vanwege het feit dat er geen supporters in het stadion mogen de komende drie weken..

Maar de wappies hebben al vaker laten zien nergens voor terug te deinzen. Mensen aanvallen die testen doen, vaccinisten aanvallen, testgebouwen slopen. Mensen bedreigen die pro vaccinatie zijn...
"Foto's voor later", "Tribunalen", galgjes bouwen, en soms gewoon mensen doodmaken, zoals in Trier en West-Virginia.

Maar echt, het gaat ze om liefduh, frijheidt en geen dikketuur.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_202266475
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 19:53 schreef Poem_ het volgende:
Je laat wel een cruciaal onderdeel weg. Mensen die hier tegenover staan en vervolgens zorgpersoneel en journalisten bedreigen of op een vrijdagavond een halve stad willen slopen.

Kleinigheidje.
Het punt is natuurlijk dat er geen enkel fundamenteel gevaar vanuit gaat wanneer het de democratische rechtsstaat betreft. Stellen dat zij het grootste gevaar zijn is gewoon retorische geleuter die past bij een regering die deze al bijna 2 jaar actief aan het ondermijnen is.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_202266489
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 november 2021 19:03 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Ah, je doet een Baudetje. Eerst een leugen de wereld in helpen om daarna snel de aandacht ergens anders op te vestigen. Netjes.
Ik heb de stream ook gezien en het waren grotendeels Maroks, ik vraag me af welke beelden jij hebt gezien?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_202266506
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 20:01 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
"Foto's voor later", "Tribunalen", galgjes bouwen, en soms gewoon mensen doodmaken, zoals in Trier en West-Virginia.

Maar echt, het gaat ze om liefduh, frijheidt en geen dikketuur.
Ja die galg was ook een dieptepunt, ze worden steeds gekker.
  Beste debater 2022 zaterdag 20 november 2021 @ 20:05:17 #82
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_202266531
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 20:03 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
Het punt is natuurlijk dat er geen enkel fundamenteel gevaar vanuit gaat wanneer het de democratische rechtsstaat betreft. Stellen dat zij het grootste gevaar zijn is gewoon retorische geleuter die past bij een regering die deze al bijna 2 jaar actief aan het ondermijnen is.
Het betreft enkel gevaar voor individuele burgers.

:')
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_202266540
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 20:01 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
"Foto's voor later", "Tribunalen", galgjes bouwen, en soms gewoon mensen doodmaken, zoals in Trier en West-Virginia.

Maar echt, het gaat ze om liefduh, frijheidt en geen dikketuur.
Gisteren keek ik op YT naar Danny's Wereld. Ging over complottheorieen in de kerk, bij voorgangers. Een van die voorgangers beweerde dat de overheid de mens tot slaaf probeert te maken, via het corona vaccin en virus...

We leven in de meest vrije periode van lange tijd (misschien wel sinds de mens er is) en dan toch dit soort beweringen doen en serieus genomen worden...Die mensen weten niet wat dictatuur is, en wat voor vrijheid ze nu hebben (ondanks corona).
  Beste debater 2022 zaterdag 20 november 2021 @ 20:06:21 #84
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_202266556
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 20:05 schreef Schaapje1989 het volgende:

[..]
Gisteren keek ik op YT naar Danny's Wereld. Ging over complottheorieen in de kerk, bij voorgangers. Een van die voorgangers beweerde dat de overheid de mens tot slaaf probeert te maken, via het corona vaccin en virus...

We leven in de meest vrije periode van lange tijd (misschien wel sinds de mens er is) en dan toch dit soort beweringen doen en serieus genomen worden...Die mensen weten niet wat dictatuur is, en wat voor vrijheid ze nu hebben (ondanks corona).
Dat is altijd helemaaaaaaal genieten, wanneer wappies met de bijbel - en vooral Openbaring - aan de gang gaan...
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 20 november 2021 @ 20:06:44 #85
416657 SlechteWoordgrappen
Voormalig keelgrijper A Lewis
pi_202266561
Wat een volk :r jammer dat er niet scherper is geschoten
Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
pi_202266582
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 19:22 schreef Poem_ het volgende:

[..]
True, ook genoeg roomblancke jongetjes die zich zo'n dialect aanmeten.
Klopt net als die mensen die menen Engelse woorden te moeten gebruiken in Nederlandse zinnen.
pi_202266593
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 20:03 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
Het punt is natuurlijk dat er geen enkel fundamenteel gevaar vanuit gaat wanneer het de democratische rechtsstaat betreft. Stellen dat zij het grootste gevaar zijn is gewoon retorische geleuter die past bij een regering die deze al bijna 2 jaar actief aan het ondermijnen is.
Wat is er precies niet democratisch in Nederland?

Heb je weleens de debatten gevolgd in de tweede kamer? Volg je de inhoud uberhaupt wel?

Ik denk weleens dat NL met een wat minder democratie en meer dictatuur sneller uit de zorgen zou zijn. Nu is het allemaal water bij de wijn en je krijgt noch water noch wijn.
pi_202266600
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2021 20:07 schreef Dunnevandale het volgende:

[..]
Klopt net als die mensen die menen Engelse woorden te moeten gebruiken in Nederlandse zinnen.
Ja, dat is fucking irritating.
pi_202266611
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2021 13:10 schreef Caland het volgende:

[..]
Je kan toch gewoon iedere agent een pak helm en schild geven.
Niet vergeten om er een gezinsverpakking cocaïne bij te verstrekken, anders zijn ze niet agressief genoeg...
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
  zaterdag 20 november 2021 @ 20:10:11 #90
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_202266628
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 20:03 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
Het punt is natuurlijk dat er geen enkel fundamenteel gevaar vanuit gaat wanneer het de democratische rechtsstaat betreft. Stellen dat zij het grootste gevaar zijn is gewoon retorische geleuter die past bij een regering die deze al bijna 2 jaar actief aan het ondermijnen is.
Nou ja, als we er even vanuit gaan dat we momenteel een aantal VVD-ers aan het roer hebben voor wie integriteit een beetje een vies woord is, dan kun je 2 dingen doen:

- Op inhoud en via democratische weg je ongenoegen uiten. Duurt even, maar uiteindelijk zou je een bodem kunnen creëeren waarmee je afrekent met het VVD-tijdsperk. Of niet, maar dat is uiteindelijk aan de kiezer.

- Steeds extremer worden in je handelswijze, taalgebruik.

En wat doen de wappies in dit verhaal? Desbetreffende VVD-ers nog meer voer geven om er maatregelen door heen te drukken die weer beperkend van aard zijn.

Tja, het kan aan mij liggen maar dat zou je op z'n zachtst gezegd toch behoorlijk destructief en averechts kunnen noemen.
  zaterdag 20 november 2021 @ 20:11:04 #91
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_202266640
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2021 20:07 schreef Dunnevandale het volgende:

[..]
Klopt net als die mensen die menen Engelse woorden te moeten gebruiken in Nederlandse zinnen.
There have I really a brother dead on.
pi_202266665
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 20:06 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Dat is altijd helemaaaaaaal genieten, wanneer wappies met de bijbel - en vooral Openbaring - aan de gang gaan...
Klopt, dan heb ik altijd zin om er ook heen te gaan en die mensen wat vragen te stellen... Gewoon op een Socratische manier.

Totdat ze door hebben dat ze ook maar wat lullen, om hun zakken te vullen.
  zaterdag 20 november 2021 @ 20:14:17 #93
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_202266685
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 20:03 schreef Hathor het volgende:

[..]
Ik heb de stream ook gezien en het waren grotendeels Maroks, ik vraag me af welke beelden jij hebt gezien?
Snel, de schuilkelders in!

:')
pi_202266837
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 18:07 schreef Stoorzendert het volgende:
Walgelijk gericht schieten… wat zijn we voor schurkenland? Ik neem aan dat dit een staart gaat krijgen. We zijn hier verdomme Mexico niet
Wat voor "staart" zit je aan te denken?

quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 18:24 schreef Stoorzendert het volgende:
Die demonstranten stonden ook met pistolen? Zelfs in het Oostblok wordt met rubber kogels geschoten. Dit kan niet
Je ziet dat het prima kan!
pi_202266900
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 november 2021 20:10 schreef Poem_ het volgende:
En wat doen de wappies in dit verhaal? Desbetreffende VVD-ers nog meer voer geven om er maatregelen door heen te drukken die weer beperkend van aard zijn.

Tja, het kan aan mij liggen maar dat zou je op z'n zachtst gezegd toch behoorlijk destructief en averechts kunnen noemen.
Hier ben ik het absoluut mee eens! Precies daarom vind ik Etto zijn retoriek zo gevaarlijk.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_202266964
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 november 2021 19:46 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Als je daadwerkelijk constructieve intenties hebt dan laat je je niet zo extreem uit als Baudet en consorten. Dan verlaag je je niet tot geweld. Kennelijk zie je zelf ook wel de implicaties van het gedrag van dergelijke klapjosti's, maar alsnog zijn de mensen die dit grensoverschrijdend vinden het probleem.

Heel bijzonder.
Wij hebben in de BLM topicreeks nogal vaak lopen discussieren en we verschilden vwb dat relcircus nogal van mening (niet erg dat kan) maar waarom vind je dit "anders"?
  Beste debater 2022 zaterdag 20 november 2021 @ 20:27:22 #97
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_202267037
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 20:23 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
Hier ben ik het absoluut mee eens! Precies daarom vind ik Etto zijn retoriek zo gevaarlijk.
Ik ben geen foto's aan het maken voor later hoor... Of mensen aan het doxen. Of politiewagens in de hens aan het zetten.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_202267056
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 20:07 schreef Schaapje1989 het volgende:
Wat is er precies niet democratisch in Nederland?

Heb je weleens de debatten gevolgd in de tweede kamer? Volg je de inhoud uberhaupt wel?

Ik denk weleens dat NL met een wat minder democratie en meer dictatuur sneller uit de zorgen zou zijn. Nu is het allemaal water bij de wijn en je krijgt noch water noch wijn.
Als we eerder hadden gedaan alsof we om de zorg malen hadden we inderdaad niet op de VVD gestemd nee. De waarde van democratie bestaat uit meer dan de kwaliteit/snelheid van de praktische oplossingen die ze biedt, hè.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  zaterdag 20 november 2021 @ 20:29:14 #99
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_202267104
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 20:23 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
Hier ben ik het absoluut mee eens! Precies daarom vind ik Etto zijn retoriek zo gevaarlijk.
:') :')

Wel weer sympathiek dat je het stereotype wappie bevestigt.
pi_202267132
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 17:31 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Ja, waarom is dat, dat sluiten en opschonen?
geen idee. het moderatie team van FOK! is vager dan een LSD trip
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')