abonnement Unibet Coolblue
pi_202259223
POLL

Mocht je er 1 hebben met een AUX ingang, dan graag stemmen hoe je (meestal) luisterd.
Een draadje tussen de oordopjes tel ik niet niet, dit versta ik dus ook onder draadloos.
pi_202259254
Atijd bedraad, geen gezeik met opladen en bluetooth werkt toch nog niet altijd perfect. Gelukkig heb ik ook weer een telefoon met 9mm aansluiting dus ook geen gezeik meer met usb-c adapters die je altijd kwijtraakt.
pi_202259289
liefst bedraad maar incidenteel is draadloos prima
pi_202259311
Ik ben nu aan het experimenteren met draadloos maar vind het maar niks.

1.Pairen lukt vaak niet, of moeizaam.
2. Bij elk exemplaar heb ik met regelmaat haperingen in het geluid.
3. hij maakt verbinding met het verkeerde apparaat, evt. zelfs met een apparaat van de buren.
4. Heel weinig volume standen (9-10), en de verdeling is ook raar. zo is 1 stand 40-45 dB (vrij zacht) een stand hoger is dan weer erg hard 65-70 dB, daar tussen is niks. Bij die 65-70 dB stand kan de omgeving trouwens behoorlijk meegenieten.
Via bedraad heb ik 15 standen via de knoppen, en circa 60 via het scherm.

[ Bericht 1% gewijzigd door zoey27 op 20-11-2021 11:40:56 ]
  roze zaterdag 20 november 2021 @ 11:37:51 #5
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_202259325
Altijd draadloos (headphone), kan ook met draad maar dat ligt al drie jaar ongebruikt in de kast. Nooit last dat hij niet kan verbinden enz.
Your beauty never ever scared me.
pi_202259329
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 11:28 schreef Farenji het volgende:
Atijd bedraad, geen gezeik met opladen en bluetooth werkt toch nog niet altijd perfect. Gelukkig heb ik ook weer een telefoon met 9mm aansluiting dus ook geen gezeik meer met usb-c adapters die je altijd kwijtraakt.
9mm?? ik ken alleen 3,5 en 6,3?? (die 6,3 zit sowiezo niet op een smart-phone)
pi_202259382
Koptelefoon altijd bedraad want dat is daadwerkelijk plug&play en via de 3.5mm jackplug poort.
Ik heb al vaak genoeg meegemaakt dat bij bluetooth alsnog pairen mislukt of de audiokwaliteit bagger was.
  zaterdag 20 november 2021 @ 11:43:16 #8
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_202259390
Alle problemen die jij noemt heb ik niet met mijn Samsung Galaxy Buds. Mijn draadloze koptelefoon gebruik ik niet maar ook daar had ik destijds geen problemen mee. Hoe kan hij nu weer verbinding maken met het apparaat van je buren?
pi_202259404
Ook een ergernis die kan optreden met draadloos, de koptelefoon is (niet goed) verbonden waardoor het geluid uit de speaker van de telefoon komt, iets dat bedraad niet zo snel zal voorkomen.
  roze zaterdag 20 november 2021 @ 11:45:26 #10
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_202259416
Ik heb deze problemen echt allemaal nooit en ik heb geen vet luxe headphone ofzo. Kwaliteit van audio is ook gewoon top.
Your beauty never ever scared me.
pi_202259426
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 11:43 schreef Scuidward het volgende:
Alle problemen die jij noemt heb ik niet met mijn Samsung Galaxy Buds. Mijn draadloze koptelefoon gebruik ik niet maar ook daar had ik destijds geen problemen mee. Hoe kan hij nu weer verbinding maken met het apparaat van je buren?
Door de muur heen? Het was trouwens niet echt het apparaat van de buren maar mijn eigen telefoon die in de slaapkamer ernaast lag.

Als je echt de allerbeste headphone wilt zul je ook aan de draad moeten. De duurste bluetooth is 300 euro ongeveer geloof ik, terwijl er bedraad tot 1000-4000 euro gaat.
pi_202259454
Ik gebruik bedraad, heb wel een draadloze gehad maar ik vind het niet makkelijker in gebruik ofzo, je moet opladen, waar ik een hekel aan heb, en soms rommelt de verbinding.

Ik heb ook geen last van die draad, dat is echt alleen een probleem als je spijkers op laag water zoekt.
-nee-
pi_202259510
In de metro zijn eens mijn oordoppen letterlijk uit mijn oren getrokken omdat het draad bleef hangen aan iemands tas. En bij het parkeren van fiets blijf het draad vaak achter zadel hangen. Maar licht er denk ik ook aan hoe je het draad hangt/hoelang het is enzo.

Het is ook weer omdat het kan denk ik, vroeger hadden ze allemaal een draad, daar hoorde je toen nooit iemand over. Net als dat je toen ook niemand hoorde over reflecterende beeldschermen.
  zaterdag 20 november 2021 @ 11:55:45 #14
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_202259544
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 11:46 schreef zoey27 het volgende:

[..]
Door de muur heen? Het was trouwens niet echt het apparaat van de buren maar mijn eigen telefoon die in de slaapkamer ernaast lag.

Als je echt de allerbeste headphone wilt zul je ook aan de draad moeten. De duurste bluetooth is 300 euro ongeveer geloof ik, terwijl er bedraad tot 1000-4000 euro gaat.
In de TT staat het woord 'onderweg', thuis heb ik een Beyerdynamic DT-770 Pro 80 ohm (zie je o.a. veel bij radiozenders).

Qua prijs kan je alle kanten op. Thuis heb ik niet de behoefte aan iets op of in mijn oren, tenzij ik echt zit.
pi_202259570
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 11:53 schreef zoey27 het volgende:
In de metro zijn eens mijn oordoppen letterlijk uit mijn oren getrokken omdat het draad bleef hangen aan iemands tas. En bij het parkeren van fiets blijf het draad vaak achter zadel hangen. Maar licht er denk ik ook aan hoe je het draad hangt/hoelang het is enzo.

Het is ook weer omdat het kan denk ik, vroeger hadden ze allemaal een draad, daar hoorde je toen nooit iemand over. Net als dat je toen ook niemand hoorde over reflecterende beeldschermen.
Ik draag zelf het draad altijd onder m'n kleding, maar niet iedereen trekt dat :)
-nee-
pi_202259606
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 november 2021 11:57 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Ik draag zelf het draad altijd onder m'n kleding, maar niet iedereen trekt dat :)
Wat bedoel je, of bedoel je dat het aan je draad trekt? Die ervaring heb ik zelf wel, daarom doe ik het toch liever boven mijn kleding.
  Moderator zaterdag 20 november 2021 @ 12:06:26 #17
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_202259689
Draadloos. Ik reis voornamelijk met auto of met fiets. In het vliegtuig vind ik met draad soms wel beter uit angst dat ik mn oortje(s) kwijtraak wanneer ik in slaap donder.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  zaterdag 20 november 2021 @ 12:08:42 #18
272296 Jan_Lul
Ik zit hier niet voor
pi_202259718
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 11:35 schreef zoey27 het volgende:
Ik ben nu aan het experimenteren met draadloos maar vind het maar niks.

1.Pairen lukt vaak niet, of moeizaam.
2. Bij elk exemplaar heb ik met regelmaat haperingen in het geluid.
3. hij maakt verbinding met het verkeerde apparaat, evt. zelfs met een apparaat van de buren.
Dit klinkt alsof je de goedkoopste troep van Aliexpress hebt besteld en daar mee probeert. Neem een fatosenlijk merk, dan heb je die problemen niet.
pi_202260843
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 11:39 schreef zoey27 het volgende:

[..]
9mm?? ik ken alleen 3,5 en 6,3?? (die 6,3 zit sowiezo niet op een smart-phone)
Oh ja whatever, ik was in de war met m'n gun denk ik.
pi_202261100
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 12:08 schreef Jan_Lul het volgende:

[..]
Dit klinkt alsof je de goedkoopste troep van Aliexpress hebt besteld en daar mee probeert. Neem een fatosenlijk merk, dan heb je die problemen niet.
Shure geen fatsoenlijk merk?

Had Shure steeds haperingen.
pi_202262495
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 11:53 schreef zoey27 het volgende:
In de metro zijn eens mijn oordoppen letterlijk uit mijn oren getrokken omdat het draad bleef hangen aan iemands tas. En bij het parkeren van fiets blijf het draad vaak achter zadel hangen. Maar licht er denk ik ook aan hoe je het draad hangt/hoelang het is enzo.

Het is ook weer omdat het kan denk ik, vroeger hadden ze allemaal een draad, daar hoorde je toen nooit iemand over. Net als dat je toen ook niemand hoorde over reflecterende beeldschermen.
Vroeger waren crt beeldschermen bol die reflecterde haast niet, had er fors minder last van dan LCD schermen van nu.
pi_202263344
Ik heb geen ervaring met draadloos, dus kan er niets over zeggen behalve dat ik het lekker zo houd.
Ik heb een Beyerdynamic koptelefoon.
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_202264148
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 15:31 schreef mrevil1337 het volgende:

[..]
Vroeger waren crt beeldschermen bol die reflecterde haast niet, had er fors minder last van dan LCD schermen van nu.
Nou die reflecteerde echt wel, maar goed weer lang niet zo erg als sommige van die platte schermen van nu die echt net spiegels lijken. Gelukkig is die trend van glimmende schermen nu weer voorbij.


Heel veel grote merken hebben amper draadloos of zijn er pas heel laat mee begonnen volgens mij?

JB.L, So.ny, Phi.lips, Senn.heiser, Bea.ts OK.

Maar A.KG, Beyerd.ynamic bv.??

Shure heeft maar 1 draadloze koptelefoon van de 10 beschikbare modellen: https://www.shure.com/en-MEA/products/headphones

[ Bericht 28% gewijzigd door zoey27 op 20-11-2021 17:29:47 ]
pi_202278782
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 november 2021 11:48 schreef Marsenal het volgende:
last van die draad, dat is echt alleen
Kinderen met koptelefoon met muziek die willen koppeltje duiken?

(al heb je aan bluetooth ook weinig elke koptelefoon dondert gewoon van het hoofd af, en oordopjes vallen uit je oren, behalve van die speciale sport oordopjes mischien, verder geen ervaring mee)
  zondag 21 november 2021 @ 19:00:42 #25
377797 Missblackhairhighheels
Intelligent en gehaat.
pi_202282446
Bedraad, ik vind draadloos teveel gezeik vergeleken met bedraad en qua kwaliteit is draadloos geeneens beter.
FOK! is een primaire levensbehoefte. FOK! bevredigt mijn ziel.
pi_202284196
quote:
14s.gif Op zondag 21 november 2021 19:00 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Bedraad, ik vind draadloos teveel gezeik vergeleken met bedraad en qua kwaliteit is draadloos geeneens beter.
Ze zeggen dat een duurdere wel (bijna) even goed is, had eens een Sonij gehoord van 300 euro geloof ik die klonkt wel heel goed, maar met draad heb je volgens mij dezelfde kwaliteit of beter voor een veel lagere prijs.
Sowiezo zijn alle echt high-end modelen 1000-4000 euro al bedraad.
pi_202490483
Even een kick, ik zoek dus nu draadloze goedkope oortjes die gewoon goede geluidskwaliteit leveren en (grotendeels) geen gezeik met verbinding enz hebben. Handig bij hardlopen en reizen (geen loshangende draad meer waar alles achter kan blijven haken).

@Ama ik las hier dat jij dit soort in je bezit hebt? Mag ik vragen welke dat zijn? :)
  roze zondag 5 december 2021 @ 23:26:07 #28
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_202490598
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 23:18 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Even een kick, ik zoek dus nu draadloze goedkope oortjes die gewoon goede geluidskwaliteit leveren en (grotendeels) geen gezeik met verbinding enz hebben. Handig bij hardlopen en reizen (geen loshangende draad meer waar alles achter kan blijven haken).

@:Ama ik las hier dat jij dit soort in je bezit hebt? Mag ik vragen welke dat zijn? :)
House of Marley Positive Vibration 2
Your beauty never ever scared me.
pi_202510817
quote:
14s.gif Op zondag 5 december 2021 23:26 schreef Ama het volgende:

[..]
House of Marley Positive Vibration 2
Dat is een koptelefoon, geen 'oortjes', ofwel oordoppen.
pi_202523802
Op straat en de fiets altijd bedraad. Mijn standaard oortjes laten voldoende geluid door zodat ik ook nog genoeg omgevingsgeluid hoor.

Met hardlopen heb ik wel draadloze oortjes omdat die koppelen met mijn sporthorloge. Dat zijn wel van die in-ear dingen die het gros van het omgevingsgeluid dempen en dat vind ik eigenlijk heel onprettig. Wel ben ik mij hierdoor gaan realiseren dat draadloos ook zeker z'n voordelen heeft. Volgens mij laten bijv. de gewone airpods net zoveel omgevingsgeluid door als de reguliere oortjes, dus dan zou dat nadeel wegvallen.
pi_202548136
QCY QS2 bevalt goed totnutoe. Of de oude Anker Soundbuds Slim. Beiden hebben ook erg mooi geluid.

Bedraad zou ik kijken naar de KZ EDX 1DD, VE Monk, of UiiSii HM7 of HM13.

Allemaal erg mooi geluid met mooie diepe bass, en goed hoog bereik, en te koop voor tussen de 7-20 euro op Ali.
pi_202582942
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 12:19 schreef itchycoo het volgende:
Op straat en de fiets altijd bedraad. Mijn standaard oortjes laten voldoende geluid door zodat ik ook nog genoeg omgevingsgeluid hoor.

Met hardlopen heb ik wel draadloze oortjes omdat die koppelen met mijn sporthorloge. Dat zijn wel van die in-ear dingen die het gros van het omgevingsgeluid dempen en dat vind ik eigenlijk heel onprettig. Wel ben ik mij hierdoor gaan realiseren dat draadloos ook zeker z'n voordelen heeft. Volgens mij laten bijv. de gewone airpods net zoveel omgevingsgeluid door als de reguliere oortjes, dus dan zou dat nadeel wegvallen.
Ik Shure vind het juist fijn dat ze goed dempen, hoor je die herie van de straat niet zo. En het horen van auto's leid ook af. Ik kan mij juist beter concentreren als ik het verkeer niet (goed) hoor.
Trouwens bij die van Shure kun je via een App zelf regelen hoeveel omgevingsgeluid je hoort, op max. wordt het zelfs versterkt volgens mij.
pi_202582969
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 23:56 schreef oheng het volgende:
UiiSii HM7
wat een rare vreemde merken, waarom niet gewoon Senn.heiser oid?
pi_202595287
quote:
0s.gif Op zondag 12 december 2021 15:07 schreef zoey27 het volgende:

[..]
Ik Shure vind het juist fijn dat ze goed dempen, hoor je die herie van de straat niet zo. En het horen van auto's leid ook af. Ik kan mij juist beter concentreren als ik het verkeer niet (goed) hoor.
Trouwens bij die van Shure kun je via een App zelf regelen hoeveel omgevingsgeluid je hoort, op max. wordt het zelfs versterkt volgens mij.
Oh dat laatste zou voor mij wel een oplossing zijn. Op de fiets vind ik het maar onhandig (en gevaarlijk) dat ik auto's en brommertjes van achteren niet aan hoor komen.
pi_202600468
quote:
0s.gif Op zondag 12 december 2021 15:08 schreef zoey27 het volgende:

[..]
wat een rare vreemde merken, waarom niet gewoon Senn.heiser oid?
Ik heb ook goede Sennheisers gehad. Maar de goedkope Sennheisers zijn absoluut afgrijselijk, en een schande voor het merk. Het is een sport om voor een paar euro het best mogelijk geluid en kwaliteit te kopen. VE Monk is daar een heel bekend voorbeeld van.
pi_202606340
quote:
0s.gif Op maandag 13 december 2021 09:10 schreef itchycoo het volgende:

[..]
Oh dat laatste zou voor mij wel een oplossing zijn. Op de fiets vind ik het maar onhandig (en gevaarlijk) dat ik auto's en brommertjes van achteren niet aan hoor komen.
Ik weet niet zeker of je dan wel richting kan horen, met die App wordt gewoon de interne microfoon gebruikt om het geluid naar de kop/oortelefoon door te sturen.
pi_202609077
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 23:18 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Even een kick, ik zoek dus nu draadloze goedkope oortjes die gewoon goede geluidskwaliteit leveren en (grotendeels) geen gezeik met verbinding enz hebben. Handig bij hardlopen en reizen (geen loshangende draad meer waar alles achter kan blijven haken).

@:Ama ik las hier dat jij dit soort in je bezit hebt? Mag ik vragen welke dat zijn? :)
Kijk eens naar Fresh n Rebel twin (tips)
pi_202609829
Gebruik al jaren verschillende  AirPods.
Werkt prima en ondervind nooit lag o.i.d.
Vooral ook makkelijk als je diep in het  Ecosysteem zit. Je switch binnen een paar seconden van iPhone naar iPad naar MacBook naar TV.
Gebruik je Android dan zou ik (prijstechnisch) effe verder kijken.
Heb ook wel goede ervaringen met Bose in-ears.

Verder heb ik 2 Parrot ZIK koptelefoons voor thuis of voor in het vliegtuig. Deze zijn via Bluetooth maar kunnen ook bedraad.
Mogelijk ga ik dit jaar nog voor de  AirPod Max koptelefoon.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')