Maar in DTS janken jullie wel heel erg hoor.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:53 schreef Rob het volgende:
[..]
Waar gespeeld wordt om punten is gezeik.
Voetbal, korfbal, tennis, hockey, handbal etc.
Wel op de lijn niet op de lijn. Hands, buitenspel etc.
Om punten spelen de mensen om te winnen en dan wordt er gezeken tussen de conversaties door.
quote:
Hey Mazquote:
Hoe moeilijk is het om een ander te negerenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:03 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Nee hoor dit is precies wat hij wil.
Alle hypocrieten die hem in de weg zitten DTS uit.
Het enige nadeel is dat ie zelf nou ook geen punten kan scoren.
Nietzsche lezenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:08 schreef scrupuleus het volgende:
Ik ben benieuwd naar jullie stappenplan om een leven te zoeken
Heb je hulp nodig dan?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:08 schreef scrupuleus het volgende:
Ik ben benieuwd naar jullie stappenplan om een leven te zoeken
Ja lekker. Kom je even brengen ?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:07 schreef Rob het volgende:
- E E N - B A K K I E - K O F F I E - D A N - M A A R - ? -
![]()
Vblsc heeft tong ook in de armen gesloten, jullie zijn te veeleisend.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:09 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Lang gedaan, maar het helpt niet.
Zijn scheldpartijen, verwijten en beschuldigingen gaan dag in dag uit door en door. En nu is DTS dicht.
En meneer komt hier dan even vrolijk goeiedag zeggen.
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:13 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Vblsc heeft tong ook in de armen gesloten, jullie zijn te veeleisend.
Liefde wint altijd.
En een maanvis en jouw post laatst in onzfb zijn alleen maar olie op het vuur, weet wanneer te stoppen.
Wel eens van een thermoskan gehoord?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:12 schreef Rob het volgende:
Die is dan koud voor ik in dat gehucht ben
Eerst een verwijzing regelen dan maarquote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je GGZ-behandelaar contacteren
Nou daar heb je je eerste stapquote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:15 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Eerst een verwijzing regelen dan maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |