abonnement Unibet Coolblue
pi_202252743
POLL

Vuurwerk zal niet verkocht gaan worden in Nederland, maar trouwe stokers weten de weg naar B of D sowieso wel te vinden. Echte snitchers lappen hun buur er bij en hebben het vuurwerkmeldpunt al sinds de zomer standby.

Natuurlijk is iedereen die vuurwerk koopt een loser en zit standaard in de bijstand, maar fuck dat, want vuurwerk is super vet en fuck jou met je huisdier.

Wie het weet mag het zeggen, ik ga denk ik wel wat pijltjes halen.
pi_202255164
Ik ga niet voor mezelf halen.
pi_202255592
Connecties hebben al in huis. Die waren voorbereid op dit loser kabinet.
U MAD?
pi_202255657
Heel het jaar last van het geblaf en gejank van die honden in de buurt en loslopende katten die overal schijten maar vuurwerk is een 'probleem'.
  zaterdag 20 november 2021 @ 20:11:18 #5
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_202266645
Ik heb zo mijn kanalen maar weet niet of ik het dit jaar doe. Dit ivm rebellie tegen de overheid, maar dit jaar weet ik het niet zo zeker. Was wel altijd een sport om het goed verstopt in je auto over de grens te smokkelen, als je wist dat je in een controle terecht kwam.
Deze reply is uitsluitend bestemd voor geadresseerde(n). Dit bericht kan informatie bevatten die vertrouwelijk is. Indien u niet de geadresseerde bent, wordt u er hierbij op gewezen dat u geen recht hebt kennis te nemen van deze reply.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')