Moet ik me nou heel oud voelen als ik steeds als ik die Annebelle in beeld zie denk dat ze gestoken is door een wesp of ander insect? Dit kan je toch oprecht niet mooi vinden? Ik zie het weleens vaker voorbij komen dat mensen iets willen laten doen aan zichzelf, bijvoorbeeld grotere borsten omdat ze gewoon echt nul borsten hebben, en dan kan ik er soms wel begrip voor hebben, maar dit slaat echt helemaal nergens op, het is echt verschrikkelijk lelijk zeg, tot een paar jaar geleden zou je je schamen om zo naar buiten te gaan, en in paniek zijn want je was gestoken door iets, maar dit vinden sommigen echt mooi? Ik kan dat me dus echt niet voorstellen.
Herinner me nog een Expeditie Robinson seizoen van 2011 dacht ik waarin Faya Lourens werd gestoken in haar lip door een insect, ze schaamde zich kapot en iedereen lachtte haar uit, en dat zag er echt precies hetzelfde uit als bij die Annabelle. Vraag me ook oprecht af hoe zoiets er over 5-10 jaar uit zal zien, en latere generaties daar later op terugkijken, dat er mensen waren die dat mooi vonden toen door vrijwillig zichzelf te laten injecteren met rotzooi.
Verder leuk seizoen en weer een prima aflevering, goede mix van totale debielen en serieuze kandidaten, al vind ik die 33 jarige bij die nieuwe 20 jarige vrijgezel wel een beetje too much, daar kan toch niets serieus uitkomen lijkt me, en lijkt me überhaupt niet echt gezond, maar gezien het voorstukje van volgende week gaan die wel iets “doen” nog denk ik.
Die Hans heeft zn hand zwaar overspeeld, qua uiterlijk etc blijkbaar precies het type wat Annabelle zocht maar door zn totaal debiele gedrag heeft die haar nu compleet afgestoten. Terwijl die letterlijk niks hoefde te doen of zeggen, je zag aan alles dat ze als een blok voor zn uiterlijk viel. Ze was zelf wel achter hem aangelopen als die gewoon hard to get had gespeeld en nauwelijks wat had gedaan of gezegd, en dan had die met dr kunnen doen wat die wilde. Door zn irritante opdringerige arrogante gedrag heeft die t keihard verneukt.